am un priten care detine un audi a 2 si de la un timp s-a aprins becul galben care indica tamburul cu cei 2 saboti de frana , am veirficat franele atat pe puntea din fata cat si puntea spate si am mai verificat stopurile de frana daca se aprind respectiv daca se sting si functioneaza perfect , am pus masina pe tester si nu imi da nici un cod de eroare ,sicer nu mai stiu ce sa ii mai fac ca sa dispara acel bec ,va rog sa ma ajutati cine se pricepe sau s-a mai intalnit cu o asemenea situatie . Datele masinii audi a2 , an 2002, 1400 cm, diesel , 55 kw , 75cp Va multumesc anticipat
La roata stanga fata ai un singur senzor daca e oxidata mufa s-au senzorul din placuta de fr.din interior are continuitatea intrerupta atunci nu se stinge,dar verifica si nivelul lichidului de fr.
Placutele pe fata aia indica chair daca tu vezi ca mai au "carne" neamtu a pus senzor sa te avertizeze din timp asa ca placutele pe fata atat :P:P
Salutari, am si eu un A2 1.4 TDI din 2001 si mi se aprinde acel bec galben de la placuta/placutele de frana. Ce-i drept, in mers cam scartaie roata fata-stanga pana in momentul in care actionez frana. Atunci nu mai scartaie. Si iarna, din cauza ca senzorul s-a desprins de pe placuta(cred), uneori pierde contactul si mesajul galben care apare in bord se face pentru cateva momente rosu, apoi revine. Ok, la un magazin de piese auto in oras am intrebat cat m-ar costa o placuta de frana, si mi-a spus de placuta de frana cu loc pentru senzor (ca ar fi 120 lei). Intrebarea e: cum adica cu loc pentru senzor? Senzorul se vinde separat?
SALUTARE. Va rog sa imi recomandati un lichid de frana pentru masinuta asta audi a2 1.4 tdi amf. sunt multe marci, variante si sincer vreau sa pun ce-i mai bun si recomandat pentru ea!
Salut, Am si eu probleme la franare... La viteze de peste 80km/h, la franare imi bate in pedala si volan de zici ca se dezmembreaza in mers. Tin sa mentionez ca din august 2012 de cand am achizitionat-o am schimbat 4 seturi de discuri (ultimele trei seturi pe garantie....diverse marci...de la cele mai ieftine pana la cele mai scumpe) si....aceeasi problema. Gasesc si eu aici vreun Stan Patitul cu aceeasi problema? Sau ce sfaturi puteti sa-mi dati? Din service nu vor sa-mi mai schimbe niciun set de discuri ca ii falimentez si nici nu stiu motivul pentru care se stramba discurie (sotia nu merge agresiv cu ea...nu franeaza brusc....nu da prin apa cu ele incinse....)
La montarea discurilor nu s-au facut niste verificari obligatorii. Cu ceasul comparator trebuia masurate fetele de asezare pe butuc/fuzeta ale discului, trebuiau masurate fetele discului sa nu aiba abatere (mai sunt erori de turnare si fetele discului sunt ovale) trebuiau facute plane (la zero daca se putea sau cu abatere de ceva sutimi cel mult) fetele de prindere ale discului de butuc/fuzeta/hub adica trebuia slefuit bine acele suprafete. "Mecanicii lui peste" demonteaza discurile si chiar daca fetele de prindere/asezare sunt ruginite nu verifica nimic si prind/monteaza discurile noi peste rugina sa nu mai zic ca daca ii intrebi de ceas comparator sa uita crucis si trebuie sa le traduci. De aia la ei dureza 60 minute sa schimbi niste discuri la masina si la altii (cu adevarat profesionistii) cateva ore aceeasi operatiune. Cauta un service bun care respecta procedurile pentru ca trebuie facute niste verificari mai amanuntite pentru problema care o ai. Demonteaza roata la un mecanic adevarat, asa cum ti-am indicat si verifica ce se intampla. Bafta.
Revin cu aceeasi problema...dupa nici 5 luni s-a mai strambat un set de discuri. Am mai intrebat pe unul pe altul si printre ''cauze'' am aflat ca ar fi fuzeta stramba/bulita/stricata si de aceea stramba discul. A mai intampinat cineva problema? Sincer nu m-as apuca sa repar prin eliminare posibile cauze intrucat o fuzeta sare de 450 lei.
Am revenit cu informatii pentru cei care vor mai pati ce am patit si eu...Am fost in dezmembrari si am luat 2 fuzete complete (cu disc, etrieri,etc.) si le-am schimbat pe amandoua. Prin eliminarea tuturor posibilelor cauze, am dedus ca problema ar fi fost de la o fuzeta, pe care acum 3 ani mi-ar fi strambat-o un mecanic ''priceput'' cand mi-a schimbat rulmentul. De cand le-am schimbat, am fost in concediu si am facut cam 1800 km si par sa fie ok. Pana acum nu s-au strambat discurile si nici nu am sesizat alta anomalie. Sper sa fi rezolvat problema....Mai revin cu informatii pe parcurs.