am si eu o mica problema , ceasu de la temperatura apei se ridica foarte rar....merg cu masina 100 de km si sta jos...opresc motoru si cand pornesc dupa 10-20 m se ridica ... uneori se ridica normal cand...cand se incalzeste motoru ... aveti idee?
poati sa mergi si 300 si nu se ridica in functie de cat de mult il tii in turati schimba si tu la 5 6000 si vezi atunci ca se schimba situatia stai linistita ca nuu ii nimic grav insemana ca ai racirea buna
Probabil, dar totusi eu cred ca e ciudat ma gandesc sa schimb ceasu din bord sau daca exista vrun posesor de a2 1.4 benzina sa imi confirme asta.
Poate ca e dus termostatul ...e blocat pe deschis,sau senzorul de temperatura. Si la mine senzorul pe care e legat bordul arata cu vre o 15 grade mai putin decat avea defapt apa. Pe mina m a costat in jur de 60 de lei senzorul
Unde se afla senzoru asta , nu cred ca e de la termostat baga caldura foarte bine si iarna la fel merge foarte bine caldura. Cred ca de la senzor e si la mine. Nu ar fi problema ca eu ma ocup cu piese auto , dar nu stiu unde e pus acest senzor. mersi
Sincer nustiu atat stiu ca la modelul meu de masina sunt 2 senzori pe motor. Uita te in programul ETKA acolo cred ca arata sau pe net trebe sa gasesti vre o fisa tehnica ceva....
balta de antigel sub motor Buna ziua. Dupa un drum de 50 de km, mi s-a aprins martorul "temperatura lichid de racire". Am tras pe dreapta si m-am uitat la vasul de expansiune...era gol.M-am uitat sub masina si am vazut curgand antigel. Am trecut pe la mecanic sa faca o constatare...nimic. totul era perfect. Explicatia lui a fost: "Pe toata perioada iernii, ventilatorul de pe radiator nu a functionat si a ramas intepenit.Acuma ca a venit caldura,apa a fiert si a fost evacuata prin supapa de la vas". Bun,toate bune si frumoase, am reluat acel traseu si am oprit in acelasi loc sa verific. Ma uit la vas gol...ma uit sub masina curgea din nou.Pe la radiator nu curge... pata e undeva in dreapta motorului cum te uiti din fata.Are cineva o idee pe unde ar putea curge?
Help ! Indicator apa Sa va povestesc pe scurt istoria masinutei mele: am achizitionat-o de 3 saptamani si a avut probleme la incalzire, nu dadea caldura si nici nu indica apa la motor. Am schimbat termostatul, urca acul de la apa pana la 90, coboara, iarasi urca, pot spune ca face dupa cum vrea el adica indica total eronat. Daca merg cu viteza scade rapid, cateodata scade putin, daca opresc masina si e pe 90 acul in 5 secunde e la 60 si tot asa dar acum caldura primesc in masina. Am pus-o pe tester cand am cumparat-o, imi indica senzorul de temperatura (sau ceva asemanator) dar a doua oara cand am pus testerul pe ea nici o eroare. Imi poate spune cineva unde localizez senzorul, e greu de schimbat ? M-am uitat in VAG dar nu am gasit nimic. Termostatul ma gandesc ca nu poate sa fie problema, din moment ce baga caldura si e schimbat de o saptamana. Ma ajuta cineva cu ceva sfaturi utile ? Multumesc anticipat.
Si eu la 1.4 TDI, la fel patesc, am observat ca daca pornesc clima acul scade, indiferent daca dau pe cald sau rece. In momentul de fata am aproape tot radiatorul acoperit cu carton, mai putin o fasie de 2 cm de sus pana jos si la drum intins cu clima pornita nu se ridica acul, decat daca prind bara la bara si am vazut ca se mai ridica dupa un drum lung si o fatzai in parcare cand ajung. In rest totul ok.
Se pare ca asa se manifesta TDi ul, doar daca porneste Webasto temperatura urca repede sau in turatii, la semafor scade destul de mult. Am schimbat termostatul si senzorul de temperatura pentru apa, dupa cate am citit pe forumul din UK se pare ca este normal... Ps. Daca pornesti clima iar temperatura afara este peste 5 grade celsius porneste ventilatorul climei, daca esti sub 5 grade porneste webasto. Daca nu ai webasto incearca in sezonul rece sa mergi cu clima pe ECO, ventilatorul de clima nu face decat sa raceasca si mai rau.
Salut, Cine îmi poate spune de ce îmi trece apa peste 90, am schimbat senzorul si termostatul si degeaba, aceleași simptome. Am mai schimbat odată si releul ăla cu 3mufe unde ii conectat ventilatorul.