1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ce este / ce reprezinta Piesa sau componenta motor si Pozitionare Piesa in/la masina - Audi A3 8L

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de paulvyky, 11 Iul 2014.

  1. paulvyky 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Ian 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3, AEH, 1999
    Buna ziua,

    Zilele trecute am demontat bordul la masina mea, un audi A3 8L an 1997 pentru o problema cu caloriferul. Toate bune si frumoase numai ca am o piesa a carei locatie nu o mai gasesc. Am atasat pozele cu speranta ca ma veti ajuta sa identific locul piesei respective. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Iul 2014
  2. scristian

    scristian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2014
    Locație:
    Calafat
    Masina:
    Audi A3 1.6 benzina 11/2002
    Ce este / ce reprezinta aceasta Piesa sau componenta motor si Pozitionare Piesa in/la masina - A3 8L

    Salutare tuturor...ca tot ziceam azi ca nu am nici o problema cu masina in threadul de la prezentare uite ca acum pe seara descoperii una:sob:Un asa zis"binefacator" a avut "binevointa"sa imi fure grilele de aerisire de la proiectoarele de ceata....pe amandoua chiar(probabil sa mai aibe si de rezerva pe viitor)...:angrymod:lasand toti nervii si injuraturile la o parte problema este urmatoare:
    langa proiectorul din stanga am un fir cu o mufa care habar nu am de unde vine si care i-ar fi rostul..poate sa imi zica cineva care ii este rolul?din ce observai acest fir cu mufa este decat pe partea stanga.mentionez ca proiectoarele functioneaza ok!o sa atasez si pozele sa va dati seama mai bine despre ce vb.daca nu am postat unde trebuie rog un moderator sa imi mute postul in topic-ul adecvat.astept cat mia repede niste raspunsuri.multumesc anticipat
     
  3. sg1 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 1.6B ALZ 2006
    este senzorul de temperatura exterioara daca nu ma insel
     
  4. MariusSCM

    MariusSCM Silver Member

    Înscris:
    19 Noi 2011
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3 - 1.6 (BFQ) 102 CP
    Este senzorul de temperatura exterioara.
     
  5. scristian

    scristian 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2014
    Locație:
    Calafat
    Masina:
    Audi A3 1.6 benzina 11/2002
    Am inteles...o sa ma uit maine sa vad cum fac sa il fizex acolo pana o sa caut alte aparatori pe la dezmembrari ca noi sunt in jur de 50 de euro bucata...:((...multumesc!
     
  6. mybad 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A3, 1.6, 2001
    Buna ziua,
    Va rog sa ma ajutati sa identific piesa dintre motor si capacul busonului de ulei.
    Masina este un Audi A3 8L an 2001 Serie sasiu: WAUZZZ8L02A036555

    E crapata si imi intra aer in motor, si imi rezulta spuma pe capacul de la la ulei, si nu numai.
    Mecanicul mi-a curatat toata spuma, mi-a schimbat uleiul, (inainte aveam Castrol Magnatec 5w40, iar acuma am Castrol Edge 5w30), dar nu gaseste acea piesa.

    Atasez si o poza. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Feb 2015
  7. sg1 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2014
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 1.6B ALZ 2006
    salut,
    cred ca este epuratorul de ulei dar nu sunt 100% sigur...
    si la mine e aceeasi poveste cu spuma, un mecanic mi-a zis ca se face cand schimbi tipul de ulei sau de la condens(utilizare masina pe distante scurte).Acum nu stiu ce sa zic, la mine nu e crapata piesa dar am aceleasi simptome ca si la tine....
     
  8. mybad 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2013
    Locație:
    Piatra Neamt
    Masina:
    A3, 1.6, 2001
    Salut,

    Da este epuratorul la ulei, cel mai mic pret e de 197 RON. Acum astept 2 zile sa imi ajunga piesa.

    Eu am avut doar Castrol Magnatec 5w40, si iarna trecuta nu am avut spuma.

    Cum de s-a crapat epuratorul nu pot sa imi dau seama.
     
  9. costi88

    costi88 5th Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2009
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A6 C7 3.0 TDI
    pentru baiatul cu primul post, piesa din poza este de pe lateralul plasticului ce tine climatronicul si casetofonul mai exact bucata de sub gurile de aer . pe mijloc pana la tunelul cu schimbator.daca nu ma insel este partea cu torpedoul si au fost bagate ptr vibratii cred eu :)
     
  10. Macky A3 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2012
    Locație:
    botosani
    Masina:
    A3-97
    senzorul de la airbag




    E posibil sa fie si senzorul de la airbag
     
  11. cristianoionut20 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Iul 2015
    Locație:
    Roman
    Masina:
    Audi a3, 1.6, 1997
    Problema Audi a3 8l

    Salut, am o problema la un Audi a3 8l din 1997 am un furtunas crăpat, și nu știu cum se cheamă și dacă e o prioritate.(vezi poza)
    [​IMG]
     
  12. cmarciuc 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    Tirgu Frumos
    Masina:
    A3, 1.6, 2002
    Salutare! Am un A3 8L 1.6, I-am schimbat senzorul de temperatura pentru lichidul de răcire ca re este cu 4 pini fara nici o schimbare. Crezând ca mai am un senzor care are 2 pini l-am comandat si pe respectivul iar cand sa il schimb nu se potrivea. Poate sa imi spună cineva dacă este tot un senzor de temperatura sau ce altceva poate fi pentru ca am căutat sa il cumpăr si nu găsesc? Atașez poze cu cel demontat.
     
  13. mariusracean

    mariusracean 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Feb 2014
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A3, 1.6 AVU, 2002
    cmarciuc Senzorul de pe radiator are 2 fire din cate stiu, dar habar n-am cum arata. Ala de pe motor (de langa termostat) are 4 fire.


    cristianoionut20: Furtunasul ala e o improvizatie. In mod normal trebuie sa fie dintr-o bucata cu furtunul de admisie aer. Costa vreo 90 RON nou, eu l-am schimbat anul trecut. Nu te zgarci, din cauza aluia ai aer fals pe instalatie si e plin de ulei pe langa buson.

    Update: atasez o poza cu un furtun complet.
     
  14. cmarciuc 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Mai 2015
    Locație:
    Tirgu Frumos
    Masina:
    A3, 1.6, 2002
    Între timp am aflat ce reprezintă acea piesa. Este o piesa care face parte din ansamblul termostatului, care face legătura între capul termostatului si mufa care se conectează la acesta.
     
  15. andreistef4n 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2001
    Salutare,
    Daca stie cineva ce face acest furtun defapt?
    Am o problema cu el: se aude cum sufla aer de la el. Daca il strangulez nu se mai aude.
     
  16. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Din cate stiu eu, da aer cald in capat, unde se uneste cu cel gros, are o sita sa nu treacca uleiul.
    Si la mine a fost crapat si am luat altul si ala s-o crapat dupa o vreme. Cand am luat masina, asa a fost si avea banda de jur imprejur si nu stiam de ce ii banda aia acolo, dupa aia am inteles. Bucata aia e putin mai lunga si dupa o vreme devina casanta si de la montat si demonatat necorespunzator, se crapa. Iti recomand banda, unu nou costa 150 lei. Din cate vad si la tine ii strangulat putin, al doilea inel de strangere ce se afla pe furtun, nu ar trebui sa fie acolo. Cineva a pus un cauciuc (dupa cum se vede) si l-a strangulat cu un colier. Infasoara in banda bine si o sa vezi ca nu mai sufla.
     
  17. andreistef4n 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Iul 2015
    Locație:
    ploiesti
    Masina:
    A3 , 1.6 , 2001
    Imi cer scuze.. greseala mea..
    am postat de pe telefon si am uitat ca nu am incercuit furtunul despre care vorbeam.. vroiam sa stiu despre furtunasul acela subtire, care se afla dub cel gros..
     
    Cdd apreciază asta.
  18. alle_ares

    alle_ares Bronze Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    A3 1.6 8l AVU 2001
    Asta am gasit:

    A crankcase ventilation system is a one way passage for gases to escape in a controlled manner from the crankcase of an internal combustion engine.

    This is necessary because internal combustion inevitably involves a small but continual amount of blow-by, which occurs when some of the gases from the combustion leak past the piston rings (that is, blow by them) to end up inside the crankcase, causing pressure to build up in the crank case. For control of the pressure inside it, a PCV (positive crankcase ventilation) valve is used to vent the crankcase.

    Stiu ca atunci cind mi s-a segmentat motorul, mecanicul a uitat sa bage acel furtun subtire sub cel de aer si mergea rau la ralantiu, turat tare si tot in valuri si dupa o vreme murea motorul. Am avut si o eroare, dar nu mai stiu despre ce era.
    Scoate furtunul si umbla si tu si vezi ce eroare da apoi vezi pe ross-tech ce da si iti cam dai seama ce face.
     
  19. toncy 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2016
    Locație:
    Targu Secuiesc
    Masina:
    Audi A4 Avant B6 2.0 FSI AWA 150CP
    Salutare! Am si eu un 1.6 AVU, sub capota am gasit un conector care nu este instalat si nici nu gasesc locul unde tre sa pun. Ma puteti ajuta si mie?
     
  20. BlueMOON

    BlueMOON 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Sep 2013
    Locație:
    Târgoviște
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI - CSUB 2015
    Pare a fi mufa de la senzorul de pe termostat.
    Nu se vede termostatul din poze .
     

Distribuie pagina asta