1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tren de rulare, directie - capete bara - rulmenti la A3 8L

Discuție în 'Audi A3 8L (1996 – 2003)' creată de beka, 9 Dec 2007.

  1. beka 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2007
    Locație:
    alba-iulia
    Masina:
    audi A3 1,6i
    batai la directie A3 1,6i

    salut. am o mica problema la masina, mea un A3 1.6i , cand merg pe drum neasfaltat sau dau peste mici denivelari, se aude o bataie la directie la roata dreapta fata.Am mai vb cu cativa meseriasi si au zis ca e un capat de bara si o bieleta.Stie cineva cat m-ar costa sa schimb aceste piese? sau poate o fi alta cauza?e grav daca mai merg asa cu ea?
    :(
    va multumesc!
     
  2. Georgekey

    Georgekey 6th Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2007
    Locație:
    ATENA
    Masina:
    AUDI TT 225 TQ BAM 2001
    Grav nu este dar este foarte enevant!!Este foarte urit sa se aude zgomotul respective.Daca nu vrei sa dai bani multi pune macar piese second hand si gata.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Noi 2012
  3. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    eu am schimbat capetele de bara si am dat cam 170 ron bucata si iti trebe doua:ohmy:
     
  4. radu.s 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Dec 2007
    si.........daca bat bucsile de la bara stabilizatoare
     
  5. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    Nu ma pricep dar presupun k se schimba bara stabilizatoare care o fi ea pe acolo :) dar poate ai norok si merg sch bucsile....
    Apropo de ce nu mergi la un service asteptam si noi un raspuns sa vedem cam cat costa si ce presupune aceasta operatiune...
    Bafta!!!:icon_thumright:
     
  6. beka 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Noi 2007
    Locație:
    alba-iulia
    Masina:
    audi A3 1,6i
    mersi de pareri. o sa merg cat de curand la un service dar nu stiu daca o sa ii fac ceva pana trec sarbatorile.tre sa ma refac financiar.va tin la curent cu ce am rezolvat
    :icon_thumright:
     
  7. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Sunt cateva chestii care pot sa bata pe acolo ... cum ar fi capatul de bara, pivotul, bieleta sau bucse de la bara stabilizatoare.
    Si nu cred ca sunt foarte scumpe, poti macar sa te interesezi sa vezi care e treaba pentru ca e pacat sa o lasi asa in cazul in care poti sa o repari.

    :icon_thumright:
     
  8. iksxl 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2007
    Locație:
    BUZAU
    Masina:
    VW TOUAREG 2009
    Daca schimbi capatul de bara, trebuie sa faci si geometria apoi !
     
  9. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    Stiu k trebuie sa fac si geometria dar o sa pun cauciucurile de iarna si m-am gandit sa nu afecteze geometria cand voi schimba cauciucurile si sa fiu nevoit sa o mai fac odata la vara...
     
  10. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    In mod normal geometria nu este influentata de cauciucuri (vara/iarna). Ea trebuie sa fie corect setata si sa ramana asa.

    Nu ti-ai pus inca rotile de iarna???:think:
     
  11. synergy 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Feb 2008
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A3 8L, 1.9TDI, 2002
    www.tuningshop.ro gasesti telescoape, arcuri etc. si inca cateva chestii interesante(parerea mea) ;) + preturi (macar orientativ)
     
  12. cipiysarbu 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi 80 quatro 1,6 TD
    Sal
    aceias problema o am si eu dar daca merg putin mai tare i jur de 50-60 si este o groapa sau o denivelare se aude un troncanit graznic ca si cums-ar rupa masina intreberea ar fi daca problema nu sunt si de la telescoape?
     
  13. BlackCat Bronze Member

    Înscris:
    17 Feb 2008
    Locație:
    Nordrhein-Westfalen
    Masina:
    A3
    si eu cu voi pe felie la mine bate roata stanga doar la gropi sau denivelari in rest nu se simte nimica...si am mai observat ca daca invart de volan cand stau pe loc face un tacait usor...eu din cate stiu ii pivotu la mine dar nu sunt sigur...vreun specialist mecani printre noi nu este ?:D
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    nu stiu cum este la a3,dar la mine la a4 articulatia este formata din 4 brate pe fiecare parte(2superioare si 2 inferioare),bieleta de directie si capat de bara.Mie imi batea pe partea dreapta la denivelari luate cu viteza mica,la gropi.Am schimbat 2 brate superioare si am scapat de problema.Fiecare brat este format dintr-o bucsa la un capat si un pivot la celalalt.De obicei pica pivotul(capata joc)si de aici zgomotele neplacute.M-a costat 350 ron\brat si le-am schimbat cand masina avea 100 de mii km.Acum am 114 si nu am mai avut probleme,dar vor pica usor usor toate.
     
  15. Florin M

    Florin M 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Brasov, Sfintu Gheorghe
    Masina:
    AUDI A4 Avant, 2001, 116 CP, PD, AJM
    aceiasi problema o am si eu numai ca pe partea stanga, azi am schimbat amortizoarele si am bratele superioare duse, mie de acolo imi vine bataia, cauza este amortizorul, pe partea stanga amortizorul era curs si foarte slab.
     
  16. vypperr 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Ian 2009
    Locație:
    craiova
    Masina:
    audi a3,1.6 2003
    Cel mai probabil sunt bucsele de la bara stabilizatoare care se schimba foarte usor si costa 30 lei perechea.
     
  17. Monica Pascalau 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3, 2000
    Probleme directie

    :racer:
    Hello. Am si eu o nelamurire. Am schimbat placutele de frana, dupa care am fost la un alt atelier service pentru reglarea directiei. In urma reglajului am constatat ca a crescut cursa volanului. Cum se explica?
     
  18. daniel84

    daniel84 6th Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A 3,1.9 TDI din 2000 ,ALH
    asta inseamna ca ai avut unghiul de fuga dereglat rau se intampla din cauza gropilor si mai ales daca au fost schimbate capete de bara, pivoti ,ai facut foarte bine ca ai reglat directia pentru ca se uzau doar pe o parte cauciucurile nu ai observat acest lucru? prezinta-ti si tu masinuta poate ceva poze ,toate bune
     
  19. Monica Pascalau 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Aug 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A3, 2000
    Nu am avut jocuri, ci doar trebuia sa invart mult mai mult de volan ca sa virez. Cauciucurile nu au apucat sa se uzeze pt. ca am simtit imediat si nu am facut decat aprox. 50 km. Am fost la o alta firma si s-a constatat ca de fapt primul nu a reglat nimic. Probabil ca m-a vazut femeie si a crezut ca ma poate prosti si nu o sa-mi dau seama. De fapt cred ca mi-a dereglat unghiul de dispersie. Acuma ma gandesc daca merita sa-l iau putin la intrebari sau nu? Ce parere aveti?
     
  20. sere

    sere 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti & Constanta
    Masina:
    A3 Sportback 2.0FSI
    deci toate sunetele de se aud de parca s-ar rupe masina la viteze mici si gen metal pe metal sunt de la bielete mai rau ca la mine nu cred ca se putea auzi si initial am crezut si eu ca o sa schimb tot ce pe acolo dar spre norocu meu a fost doar bieletele si acuma masina merge perfect nu am nici un zgomot e perfect :)
     

Distribuie pagina asta