1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Halogen si/sau Bi-Xenon OEM la A3 8P - inlocuire becuri far - inlocuire far

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de andreas, 23 Sep 2010.

  1. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Am incercat sa-mi schimb becurile sa-mi pun Blue Vision de la PHILLIPS si nu stiu ce sa fac dupa ce desfac capacul de la far, cum scoti becul acela mare de la pozitie? il rotesti? are mufa? sau cum?:motz:

    Si mai este cel mic cand aprinzi farurile, prima treapta.

    Necesita cumva sa dau jos farul?
     
  2. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Pai prima treapta a farurilor nu e chiar pozitia?

    Cred ca tu vrei sa schimbi faza scurta cu Blue Vision, adica becurile mai mari, iar pozitiile constau in becurile acelea mici aflate in partea de sus a oglinzii dinspre grila. Nu sunt sigur daca zic corect, pt ca tu ai halogen, dar la mine asa e.
    Stiu sigur ca pozitia se poate schimba si fara sa dai farul jos, dar e foarte greu, iti trebuie rabdare multa si maini de fier, pt ca becul e in partea de sus si e inaccesibil.
    Faza scurta probabil se schimba usor, ca becul e mare si e central..

    Incearca pdf-ul atasat..
     
    Ultima editare: 23 Sep 2010
  3. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Mdap m-am chinuit de mi-a iesit pe nas, cel putin la cel din dreapta am inebunit ca are caseta filtruluo de aer. Am reussit sa montez becul de la pozitie cu o penseta lunga ca altfel nu ajungi sa-l bagi in gaura. Este o munca foarte meticuloasa. Cred ca o sa mi le schimb farurile in iarna imi pun dayline-urile cu leduri.
    Iti multumesc mult de ajutor!
     
  4. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Si-a mai pus cineva pe alt forum, tot dayline cu leduri si acum nu mai stie cum sa scape de ele..mai bine mergi pe bixenon oem, arata foarte bine (cele dupa 2005 parca, ca mai e xenonul simplu de dinainte si nu arata asa bine)
     
  5. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Si motivul care era? Zi-mi user-ul lui
     
  6. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Probabil ledurile...se ard, dar se poate rezolva!;)
     
  7. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Bun hai sa sarim peste leduri.

    Care este diferenta intre farurile Dayline si cele OEM pe care le am acum, simple (fara xenon)?

    Am mai vorbit cu un user de pe celalalt forum AnDi.B care a avut si nu m-a lamurit deloc de ce nu sunt bune. El a avut si a revenit la cele OEM pe xenon. Raspunsul lui a fost ca nu a avut incredere in ele pentru ca erau facute de chinezi si chinezii nu au experienta cum au cei care le fabrica pe cele OEM.

    Raspuns este destul de pertinent pentru ca cei care le fabrica pe cele OEM baga bani in research & developement, Dayline, nu cred...

    Pe mine ma intereseaza daca arunca lumina OK prin acele lupe sau sunt lupe de trei lei si nu vezi deloc bine sau nu bate farul OK si orbecai pe drum. Safety comes always first.
     
    Ultima editare: 27 Sep 2010
  8. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    :) Si eu tot la Andi B ma refeream cand am spus.

    Am vazut la el ca aratau interesant, insa probabil calitatea lor lasa de dorit.
    Alt motiv nu as vedea de ce sa le dea, doar erau pe banii lui.
    Chiar nu cred ca merita ledurile, mai ales pe un model care nu are asa ceva din fabrica, nici macar ca optiune. Daca era A3-ul nou cu facelift si aveai halogen, avea sens sa treci la cele oem cu led, dar asa te si risti cu farurile fara sa stii de ce sunt in stare, si nici nu arata chiar cum ar trebui.
    Fa si tu cum a facut cata_adc, faceliftul 2009 cu leduri :p
     
  9. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Da ar trebuii ca el mi-a preluat modelul de grila pe bara S-line si dupa a trecut la facelift, ar trebuii sa-l urmez :P.
    Arata frumos facelift-ul dar mai astept pana apare la Paris RS3-ul :)), mai e putin si caroseria tot aia va fi :D.
     
  10. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    Si eu studiez de ceva vreme posibilitatea inlocuirii farurilor OEM cu alte faruri cu lupa(pentru a putea monta xenon AM).
    Am cerut si parerea lui Cata_adc(caruia ii multumesc pentru amabilitate), el a spus ca cele de la Dectane(catre care eram tentat sa ma indrept) nu sunt prea grozave dpdv a luminii pe care o furnizeaza.
    Eu sunt adeptul pieselor OEM dar preturile care se practica pentru farurile cu xenon sunt prohibitive pentru mine(cel putin deocamdata).
     
  11. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Stai linistit ca si Cata_adc vroia sa-si ia Dectanele dar a optat pentru varianta OEM care intradevar este cea optima.

    Preturile la piese sunt intodeauna prohibitive pentru toti, conteaza cat de maniac esti :). Eu am spus ca nu as da pe doua faruri 800 de euro la mana a doua pentru faruri xenon ca tot acelasi lucru il fac, dau lumina si daca ti s-a ars un bec dai o gramada de bani pe el.

    Eu le am pe cele standard pe halogen cu becuri de la Philips (BlueVision) si vad perfect, singurul lucru care imi place la cele noi si la Dectane este ca folosesc leduri pentru pozitie, atata tot, in rest toate fac acelasi lucru, lumina.

    Sincer daca mi-as schimba farurile ori optez pentru Dectane in cel mai rau caz ori optez pentru facelift si am terminat si imi pun tot pe masina.

    Poti cauta pe ebay.de si iti gasesti faruri ieftine dar trebuie sa stai calare toata ziua sa vezi ce mai apare si sa stai la tocmeala cu persoanele care le vand.
     
  12. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    La masina din semnatura am Dectane, este adevarat ca e modelul B6, eu sunt multumit, am muncit ceva pana am fost multumit de ele. Lumina e foarte ok, pot sa zic ca vad la fel de bine ca si cu cele OM, ledurile erau problema, am schimbat 3 randuri pana am gasit niste SMD-uri de calitate, care de un an jumate merg impecabil. In rest se vede pe carcasa si finisaje ca nu sunt originale, dar cum am spus, daca le mai bibilesti putin si pui putin suflet:) poate sa iasa chiar frumos. Evident nu se compara cu cele OM mai ales ledurile OM, dar nici pretul nu se compara, pentru un buget redus e ok.
     
    Ultima editare: 29 Sep 2010
  13. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Si SMD-urile de calitate de unde le-ai luat? As fi interesat.
     
  14. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    Andreas, sunt de acord ca toate fac lumina, dar e important cum anume(diferitele marci de masini fac acelasi lucru, te transporta dintr-un loc in altul).
    Eu nu sunt insurat cu masina, nu dorm cu ea in pat.Prefer sa ii pot asigura piese de calitate la timp. Am toata stima pentru cei care vor si pot sa asigure un upgrade de look si performante masinii lor.
    Pentru mine xenonul nu reprezinta un moft ci o necesitate de a avea o vizibilitate mai buna pe timp de noapte(eu nu sunt multumit de lumina pe care o propaga farurile actuale).
    Pe ebay(sau alta sursa) la ce pret se vand farurile de pe facelift?
     
  15. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    Eu nu zic ca este un moft, parerea mea este ca daca iti pui pe un far normal pe halogen un bec care sa-ti dea lumina foarte puternica, iti faci suficienta lumina pentru a te deplasa din punctul A in punctul B, parerea mea, fiecare face ce stie. Am un A3 din 2007 si un A6 variant din 2004 cu tot cu xenon si nu vad diferenta imensa pe xenoane decat ca iti concentreaza lumina in fata faruruilor fara sa o disperseze aiurea pe o raza de 160 de grade. Xenonul iti concentreaza lumina aporape perfect in fata masinii fara sa piarda din puterea luminii in parti care nu necesita vizibilitate asa de mare.

    Intradevar sunt mai bune putin xenoanele dar eu unul nu as arunca banii pe ele, atata tot. Fiecare cu parerea lui acum.
     
  16. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Din cate stiu, un far xenon OEM, original, cel pt 2004 e vreo 1000-1200 ron. Adica 300 euro maxim. Daca vrei sa faci toata treaba bine, si cu faruri de facelift 2005 bi-xenon, cred ca o scoti pana in 1000 de euro.
    Nu mi se pare asa mult fata de pretul unui A3, sau pretul bi-xenonului ca optional. Cine are bani de un A3 are totusi 1000 de euro de aruncat intr-un an. Daca vrei adica..ca o poti rezolva si cu AM, chinezarii, dar iti bati joc de masina si de bani.
     
    Ultima editare: 29 Sep 2010
  17. andreas

    andreas 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Iul 2008
    Locație:
    Roth/DE
    Masina:
    Audi A3 2007
    In primul rand A3-ul meu e fabricat in 2007, A6-ele break este fabricat in 2004 dar ala il tin de plecat la munte si la drumuri lungi. Nu e vorba de 1000 de euro, am bagat deja 1000 in ea ca i-am schimbat fata si i-am pus Kitul fata de S-Line + volan S-line in 3 spitze. E vorba de cum ii cheltui si pe ce, nu mai continu ca nu are rost :)). Oricum din 2011 cred ca o sa se ieftineasca mai mult ca sigur pentru ca va apare noul model si vedem atunci.
     
  18. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Ah, scuze, am dat raspuns la ultimul post de pe pagina precedenta, nu am vazut ca ati mai scris..:)

    Da, nu conteaza ca A3-ul e 2007, se poate pune atat xenonul 2004 cat si bi-xenonul 2005. Pretul cred ca e putin mai mare la bixenon, d-asta am zis ca se duce pana in 1000.

    Andreas, sa stii ca e o diferenta intre xenoanele 2004 si bi-xenoanele de dupa.
    Eu stiu ca am facut diferenta, nu stiu daca e problema de reglaj sau nu, ale mele bat putin mai in pamant, insa un bi-xenon pe Golf 5 2007 bate mai departe decat xenonul 2004. S-ar putea sa fie cazul si aici cu A6-le din 2004.

    Nu e vorba doar ca ele concentreaza lumina, chiar bat mai departe ca halogenul. Plus ca arata mult mai bine.

    Iar despre pretul unui bec, nu stiu de ce zici ca e o gramada, un bec original Osram e 400 ron. Si te tine cativa ani buni. V-am dat preturile la toate pana acum, nu-mi ziceti ca e scump..
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Baieti haideti sa clarificam odata subiectul
    Andreas imi aduc bine aminte de perioada in care ma interesam de cele de la Dectane si Sonar. Am purtat discutii alaturi de Karol si altii carora le multumesc pt rabdarea si intrebarile mele insistente ;)
    Una este sa optezi pt ceva OEM si alta este o varianta after.

    Upgrade-ul la faruri cel facut inainte sa fac conversia la facelift a fost una din cele mai reusite modificari aduse. Inainte evitam drumurile pe timp de noapte cu A3-ul , parca aveam aprinse niste lumanari. Oboseam rapid, asta am constat inca de cand am achizitionat masina. Am avut ceva planuri si doream sa o vand asta a fost si motivul pt care nu am investit bani in ea pana la un moment dat.
    Un set de faruri originale cele cu DRL echipate complet ajung pe ebay intre aprox 600 si 800 euro dupa cum iti este norocul (licitatie ,pret fix etc)
    Daca optezi pt piese noi atunci preturile (cele de reprezentanta) sunt urmatoarele:
    2600 ron 1 bucata far bi-xenon cu DRL fara cornering complet dezechipat
    1400 ron centrala si aprox 600 de ron becul D1S (osram sau phillips)
    Se mai adauga aici cablajele si pretul leveling-ului (centrala de reglaj pe inaltime, senzori si cablaje + manopera)
    Preturile la facelift sunt putin mai mici
    1600 ron farul led , centrala 1400 ron si becul D3S aprox 800 ron (am gasit chiar mai scump in unele locuri)
    Farurile bi-xenon cu DRL (cele de pe modelul pana in facelift-ul pe led) sunt produse de catre Automotive Lighting considerati firma numarul 1 in productia sistemelor de iluminat (sunt principalii furnizori ai Audi , BMW, Mercedes etc, studiati site-ul lor pt mai multe detalii) pe cand cele cu tehnologie LED au ca firma producatoare Hella.
    Inca tind sa cred ce cele produse de AL erau net superioare celor actuale Hella.
    Prin urmare va recomand tuturor upgrade-ul nu exista comparatie intre Halogen si Bi-Xenon.
     
    Ultima editare: 2 Oct 2010
  20. paul_e88

    paul_e88 Bronze Member

    Înscris:
    11 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    -
    Asa scump e farul de facelift? Oau..e totusi diferenta intre 1200 ron si 2600 ron, bine, e pret de reprezentanta, dar oricum, e mult prea mult.
    Chiar si asa, am vazut bi-xenon sh la 700 de euro ambele faruri pe ebay..iar pt cine nu vrea sa arunce atat, sau sa ia sh, mai bine incearca xenonul simplu din 2004, decat un AM..
     

Distribuie pagina asta