1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A3 8P - discutii diverse - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de lucian324, 4 Dec 2008.

  1. lucian324

    lucian324 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Aug 2008
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    AUDI A3
    In timpul mersului, mi s-a aprins/stins lampa de avertizare alternator timp de aproximativ 2 minute, dupa care s-a stins. De atunci nu mi s-a mai aprins, iar masina merge normal. Stie cineva ce a reprezentat aceasta avertizare?
     
  2. panti

    panti Silver Member

    Înscris:
    13 Noi 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    audia3 1.9 TDI ALH,seat toledo 1.9 TDI
    pot sa fie pe terminate carbunii de la alternator.ar tebui sa-i verifici
     
  3. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Ori e problema la incarcare ori bateria a inceput sa te cam lase.
    Fa un test ca sa nu ai surprize
     
  4. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Martori aprinsi dupa reconectare baterie la A3 8P - cauze si rezolvari

    Acum tocmai am pus o noua baterie ( cumparata azi ) ( masina a stat 50 ore fara baterie intrucat cea veche am folosit-o la alta masina) si totul e ok ( A3 2.0 tdi DSG ) mai putin faptul ca dupa pornirea motorului raman aprinsi indicatorul de ESP ( ala cu semnul exclamarii incercuit ) si cel de servodirectie ( ala cu volanul ) .

    Servodirectie pe loc are ( n-am mers cu masina ci doar pe loc am testat )

    De ce oare au ramas aia aprinsi si cum fac sa fie totul ok ?
    Poate cineva sa imi dea un sfat ?
    Multumesc mult !
     
    Ultima editare: 11 Ian 2010
  5. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salut,

    Si mie mi s-a aprins acel martor dupa ce am schimbat bateria dar nu e nici o problema. Daca vei merge putin cu masina iti va disparea. Ti s-a dus adaptarea la sensorul de ESP. Poti face asta cu diagnoza sau in se va face singura in mers.

    Toate buna.
     
  6. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Cum spunea si shobo01, dupa un drum scurt cu masina ti se vor stinge martorii...
    Probabil ai pierdut si ridicarea/coborarea geamurilor automat. Le reactivezi prin ridicarea lor si tinand in continuare butonul cateva secunde.
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Totul va disparea daca rulezi putin.
    Acum ceva vreme mi-am schimbat si eu bateria cu una mai puternica si sunt mai mult decat multumit. Si pornirea e altfel.
    Avand in vedere ca recent am montat un sistem de sunet aftermarket destul de puternic,o bateria noua era necesara (Varta 750 A)

    Silviu cred ca am pierdut si eu comanda geamurilor poti spune mai detaliat procedura de recodare?
     
  8. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Nu se codeaza nimic... Doar deschizi geamurile si le inchizi... Cand se inchid nu dai drumul la buton si cand se termina mai tii 3-4 secunde in plus. Si gata!
    Repeti la celalat geam si ai terminat!
     
  9. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Bun topicul asta ca sa ramana pt toti cei care isi schimab bateriile.
    Multumesc de rapunsuri, am presupus ca va fi asa dar o intarire a opiniei mele din pareta voastra ma face sa dorm mai linistit.
    Multumesc !
     
  10. LuckyStrike 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 1.8 tfsi, 2007
    Problema A3 1.8 TFSI 2007 din cauza bateriei

    Salut tuturor! Am si eu o problema la care sper din tot sufletul sa primesc o idee de la cineva de pe forum. Problema apare cand vrea ea, deci nu este ceva constant. In momentul in care iau piciorul de pe acceleratie, fara sa calc ambreiajul, are loc o decelerare brusca, pentru o secunda. Cel mai tare se simte in treptele inferioare. In prima treapta mai ales, daca o accelerezi mai tare, si iei picirul brusc de pe acceleratie (fara sa calci ambreiajul), daca nu esti atent, aproape ca te da cu nasul de volan, atat de brusca este decelerarea. Parca se ingatuie. Dar asta numai cand iau piciorul de pe acceleratie, in rest motorul merge impecabil. Ca sa nu mai faca asa, trebuie sa o opresc si sa o repornesc (cel putin asa ii faceam inainte). Problema aparea cam la 3-4 porniri din 10. Acum, iarna, apare la cel putin 8 porniri din 10. Si ar mai fi chestia ca atunci cand imi face asa, nu merge nici cruise control-ul. Am fost cu ea la reprezentanta Audi din Valcea (Nurvil), deoarece de acolo a fost cumparata, a stat 4-5 zile acolo, si tot nu i-au dat de cap. Pe tester nu apare absolut nimic, nici o problema, nimic. I-au facut si update de soft, dar problema nu a disparut. Chiar nu stiu ce sa mai fac. Daca e cineva care ma poate ajuta cu un raspuns, i-as fi recunoscator pe viata :D. Multumesc anticipat si sarbatori fericite!
     
  11. LuckyStrike 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 1.8 tfsi, 2007
    Chiar nu e nimeni care ma poate ajuta cu vreo idee???:(
     
  12. LuckyStrike 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A3 Coupe, 1.8 tfsi, 2007
    In sfarsit am rezolvat problema. Acum o saptamana m-a lasat bateria, am schimbat-o, si de atunci nu am mai avut nici o problema cu ea. Nu a mai facut nici macar o data asa. Nu vad absolut nici o legatura intre baterie si ce problema avea ea, dar in fine...Important e ca nu mai face asa:D.
     
  13. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
    Si eu am patit la fel, dupa ce am schimbat bateria mi-a ramas martorul ESP aprins. Dupa un timp mi-a aparut si cel de la ABS.
    Credeti ca o sa dispara dupa o vreme?
     
  14. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
    Problema s-a rezolvat in cazul meu.
    1)Am sters erorile care au aparut pe modulul ABS si Instruments
    2)Am facut testul pentru ABS (am apasat de cateva ori frana, am invartit de volan si am mers cu 20km/h, facand viraje dreapta/stanga.
    Erorile au disparut si sunt multumit :)
     
  15. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Bateria auto la A3 8P - discutii diverse - probleme si rezolvari

    Salutare colegi de forum,

    Sambata dimineata am patit-o si eu in parcare cu masina. O descuiem normal, ne urcam in ea si cand sa dau la cheie.. nimic. O pornesc impinsa, merg ca. 20 de km cu ea, o las sa stea vre-o ora doua si cand dau sa plec.. iar nimic. O pornesc a 2-a oara impinsa, merg din nou vre-o 10-15 km cu ea si o parchez din nou si incerc sa dau la cheie sa vad daca face ceva avand in vedere ca am mers cu ea si trebuia sa fie incarcata. Din nou.. pauza nu vrea sa porneasca sau sa invarta ceva.

    Cu ocazia asta am aflat ca si cablul de pornit/dat curent pe care il foloseam si care era cumparat din comert (gen 360A) avea un fir intrerupt din cauza ca era undeva oxidat sau coclit. :)

    Interesant este insa ce am citit din calculator. Chipurile dimineata cand am dat sa o pornesc aveam ca 8,5 V in baterie fara sa apuc sa pornesc sau sa invart macar alternatorul.


    Ref: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00532

    Am dat bateria jos de pe masina dupa diverse incercari (tras alta masina lasat la incarcat 15 min si incercat sa pornim) si am lasat-o peste noapte pe un redresor cumparat ad-hoc din magazin ca alta solutie nu aveam.

    Nu inteleg de ce era atat de jos voltajul, ca nu am consumatori porniti, luminile cat si alti consumatori se sting singure si masina mi-a demonstrat ca stie sa stinga din central electric orice considera ea ca, consuma mult atunci cand nu are curent.

    Ref: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00446

    Mai mult, logul din calculator (diagnoza), imi arata ca doar atunci a simtit ca nu are curent, nu are scurt, iar alternatorul baga vesel 13.9 - 14.1 V cu motorul pornit. Mai mult, bateria are mai putin de 2 ani si este Varta Silver Dynamic, inainte aveam un Blue Dynamic cu care a venit de la mama ei din fabrica si pe care l-am schimbat dupa ~5 ani cand i-a venit sorocul.

    Culmea este ca asta seara era sa o patesc din nou, am primit in bord o eroare de genul "Weak battery", dar dupa ce am oprit tot ce era pornit (faruri, incalzire scaune si muzica) am reusit sa dau o cheie si a pornit.

    Din cele enumerate mai sus cred ca bateria este pe duca. Am masurat inainte sa urc sus si aveam ~12.85 V in ea. Tare curios sunt maine dimineata cand o sa dau sa plec daca porneste sau nu. In zilele ei bune puteam sa pornesc fara probleme masina cu luminile pornite, incalzirea in scaune fata pornita si muzica si aia pornita. Ultima mea grija era bateria sau ce consumatori erau porniti.
     
  16. netsonic Silver Member

    Înscris:
    12 Apr 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A3 8PA (Sportback), 2.0 FSI 110KW (BVY), 2006
    Revin cu un update. Am schimbat bateria si am pus tot Varta Blue Dynamic cum a venit din fabrica. Totul bun si frumos.. alternator ok, circuit de incarcare ok.. totul ok.

    Concluzie: Vechea baterie era pe duca.. a tinut 2 ani si ~ 1 saptamana dupa care a cedat brusc si fara avertizare.
     
  17. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Salutari.

    Ce vrea sa insemne asta ? Am mai avut inca 2 erori de genul asta de cand am masina ....


    Address 61: Battery Regul. Labels: 1K0-907-534.clb
    Control Module Part Number: 8P0 907 534 HW: 1K0 907 951
    Component and/or Version: Batt.regelung H33 0302
    Software Coding: 030B0864
    Work Shop Code: WSC 06314 000 00000
    VCID: 74F2FCF78EBBD6A20BE82A5-8020
    1 Fault Found:

    02256 - Quiescent Current
    001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent
    Freeze Frame:
    Fault Status: 00110001
    Fault Priority: 7
    Fault Frequency: 11
    Reset counter: 10
    Mileage: 63256 km
    Time Indication: 0
    Date: 2015.11.29
    Time: 00:49:25
     
  18. MarianMaxx

    MarianMaxx Audi Expert

    Înscris:
    19 Apr 2014
    Locație:
    Italia
    Masina:
    Audi A6 4G "break" 2.0 TDI ultra 190 CP S-tronic (CNHA) 2014 "S-Line de Romania"
    Kspic acea eroare se refera la problema bateriei de gestionare a energiei.
    Probabil ai avut o descarcare fortata a bateriei si nu incarcat in parametri necessari. Nu ai de ce te preoccupa.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Dec 2015
  19. Kspic

    Kspic Platinum Member

    Înscris:
    20 Iul 2015
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 1.4 TFSI
    Merci frumos de informatie. Eu am o camera de bord care merge 24/24 si posibil de la aia sa fie. Ideea e ca are consum mic iar eu merg cu masina aproape zilnic pe distante destul de mari in oras. Sistemul start stop nici nu il folosesc.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Camera aia fac pariu ca nu are un consum mic cum crezi tu.
    Vorbesc din experienta.
    Iar asta e primul semn ca bateria ta nu va mai face fata pornirii daca are acest consumator si nu e pornita 4-5 zile consecutive.
     

Distribuie pagina asta