1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor diesel cod BKD la A3 8P - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A3 8P (2003 - 2013)' creată de nebunu, 1 Noi 2012.

  1. nebunu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A3
    Va salut. Am un AUDI A3 din 2006 cu motorul de 2.0 TDI si seria BKD. De vreo 3 ani incoace am remarcat ca imi consuma exagerat de mult in afara orasului. Mai concret consuma in jur de 7,5 la suta la 130 km/h in treapta a 6. Masina trage foarte bine zic eu avind in vedere ca rupe aderenta in treapta a 2 pe asfalt uscat fara sa o ajut cu ambreiajul. Cind am cumparat-o acul kilometraj-ului se ducea undeva pe la 235 km/h. Acum nu mai trece de 200. Am fost cu ea la diferiti mecanici care mi-au pus VAG-ul pe ea. Ultimul la care am fost mi-a spus ca totul este OK. L-am intrebat daca se poate sa fie din distributie iar el mi-a raspuns ca VAG-ul nu ii arata decit prima axa cu came si ca pe a doua nu o vede si ca s-ar putea sa nu fie bine pusa la punct a doua axa cu came. Acum vreo 2 saptamini am intrebat pe cineva de la porsche de problema asta iar acesta mi-a raspuns ca ar putea fi de la debitmetru. Sunt disperat si ma gindesc serios sa vind masina si ma axez pe o alta marca auto. Daca ma poate ajuta cineva va multumesc anticipat.
     
  2. vasy 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2012
    Locație:
    germania
    Masina:
    audi a3 sportbak an 2005
    Salutare tuturor scuzati-ma daca postez unde nu trebuie sunt nou pe aici.
    Am si eu o problema cu un A3 8P 2.0 TDI 140 cp cutie automata an 2005 km 188.000

    Cand am cumparat masina la motor se auzea foarte putin zgomot, daca nu erai atent nu iti da dadeai ai seama. Zgomotu era asemanator cu o pierdere de aer pe undeva. Am intrebat vanzatorul de la ce este acel zgomot si el a spus ca este de la aer dar ca nu este ceva grav. Am mers cu masina 10.000 km cam asa si din zgomotul insesizabil s-a transformat in ceva insuportabil care a deventi un tacanit continuu. Am pus urechea sa aud si parca venea de la ventilatorul de aer. Cand o acceleram facea mai rau si mai repede. Am fost la mecanic, a scos furtunul de aer si atunci am auzit ca venea din partea de sus cea superioara a motorului unde sunt tachetii - injectoarele.
    Scuzati-ma daca nu-s explicit si pentru povestea scrisa, numai ca doresc pareri ca sa nu ajung sa schimb motorul (din spusele mecanicului ca ar trebuii motorul schimbat )

    Va multumesc, astept pareri
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Noi 2012
  3. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Salut ,am o nelamurire cu motorul meu de a3 ,2.0tdi ,din 2004 ,cod BKD.Va rog sa mi spuna cineva cu experienta ce fel de injectoare am,ca nu seamana cu cele piezzo.
    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8251488033/
    (problema care ma deranjeaza e,ca porneste greu dimineata,ce am constatat ca martorul bujie sta aprins la -4 grade aprox 0,5 sec.Cat ar trebui sa tina?,mi se pare putin)
     
    Ultima editare: 7 Dec 2012
  4. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    Pe motorul 2.0 TDI BKD de pe a3 sunt injectoare bosch
     
  5. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Multumesc de raspuns,chiar acum caut informatii,de pareri pozitive sau negative,cat de des se defecteaza.Odata pornit ,merge rotund,valorile pe vag sunt de 035 maxim la injectoare.Singura neplacere e pornirea de dimineata.
     
  6. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    Motorul este unul foarte bun, am un prieten cu o jetta remapata, care mananca jar efectiv si nu are nicio problema...vezi bateria, vezi bujiile, filtru de motorina...
     
  7. silvio

    silvio Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2010
    Locație:
    Milano
    Masina:
    audi a6 4f 2.0 tdi 2006 audi a6 4f 3.0 Tdi 2011
    Salut,
    Am probleme cu un audi A3 8P 2.0 tdi, cutie automata DSG. Nu mai trage, motorul se tureaza,trece de 4000 de rotati, dar greu.
    Am inlocuit debitmetrul, curatat EGR, dar tot nu trage bine. Lipsa de putere afecteaza si DSG, nu mai schimba cum trebuie. Vreau sa fac un LOG in mers, canalele sunt tot 003, 010 si 011 si la motoarele de 2.0 tdi ?
     
  8. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Fa un log pe canalele care le-ai amintit si posteaza-l.
     
  9. nebunu 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Oct 2008
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    audi A3
    Salut,
    Stie cineva din ce cauza poate sa consume multa motorina in afara localitatilor iar in oras sa consume normal un Audi A3, 2.0 TDI, BKD ?
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iul 2013
  10. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Ulei in antigel la 2.0tdi 16 valve BKD

    Deschid acest topic cu scopul de a ajuta pe cei care au acelasi probleme ,sa le feresc de aruncat bani in plus.
    Desi nu am ajuns la finish dar ma apropii.Anul trecut am cumparat un a3 din 2004 cu motor bkd 2 litri 16 valve,la pret redus cu problema ca intra ulei in antigel.Se aprindea martorul lichid racire ,doua decete de spuma in borcan,in rest pornea usor mergea rotund,se incalzea normal la 90 grade,nu facea presiune in borcan.Cu speranta sa scap doar cu radiatorul de ulei fisurat,cel sub filtru,repede am demontat,pus sub presiune,nici o bula de aer,am ajuns la concluzia ca trebuie demontat chiuloasa.
    Garnitura fiind intact ,fara urme de ardere,sau piston de alta culoare, am cumparat alta chiuloasa de pe un passat din 2007,am demontat personal,blocul a fost curat fara urme de ulei.
    Montat la loc cu speranta de a scapa de problema,uleiul tot aparea in borcan.
    Mentionez ca antigelul nu intra in ulei doar invers,cam dupa 150 km pe drum intins se aprinde martorul nivel ulei,si lipsa de 1 litru care apare in borcan.
    am dezfacut din nou chiuloasa,am verificat vizual blocul motor de eventuale crapaturi.
    Mai de mult lucram ca mechanic,masinile mele le repar personal,nu consider ca am facut eu vreo gresala,deci factorul uman este exclus.(am un atelier unde repar si construiesc masini offroad in timpul liber,zilnic sunt in contact cu mechanica)
    Am ajuns la faza de a schimba blocul motor,sper pe maine sa mi ajunga noul bloc ambielat,de pe un touran din 2005 tot bkd.
    In asteptare dupa bloc am mai stricat timpul cu degresare piese,curatare turbo ,verificat egr etc.
    Daca cineva poate sa mi dea sfaturi sau pareri , multumesc.Cateva imagini despre lucrare;
    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8361142838/in/photostream/
    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8361142934/in/photostream/
    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8361143000/in/photostream/
    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8361143132/in/photostream/
    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8210274913/in/photostream/
    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8211363828/in/photostream/
     
  11. audia6tdi Guest

    Înscris:
    21 Mar 2008
    Locație:
    bd
    Masina:
    momentan in cautare,fara graba
    pt peter erno

    Daca e fisurat termoflotul f putin si de dilata numai la temperaturi mai mari?Asa am patit si eu la audi-ul meu si in prima faza am schimbat doar garniturile(termoflotul fiind schimbat nu demult) si treaba s-a rezolvat.Eu zic ca degeaba il bagi la presiune daca nu e si incins
     
  12. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Am legat bypass cele doua conductede cauciuc de la termoflot,cu un racord,si nu sa schimbat nici nivelul in termoflot,nici ulei nu a aparut pe suprafata de intrare, iesire.Asta in prima faza.Dupa, am cumparat un termoflot nou sa elimin 100% si aceasta cauza.
    Dupamasa am sa montez chiuloasa pe noul bloc,maine premiera.
     
    municipiu apreciază asta.
  13. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Am primit blocul motor ambielat ,de pe un touran BKD ,cu 100000km,am scos din curiozitate un segment de pe piston,distanta e de 0,3mm,valoarea dat de fabrica e 0.2-0.4mm,iar wear limit 1mm.In cilindri nu se poate masura uzura,inca se vad uniform urmele de honuire de fabrica.
    In fine motorul echipat,montat la loc,dupa toate reglajele efectuate,pornire la sfert de cheie.
    Am parcurs 70 km in weekend cu masina ,antigel curat ca lacrima,ulei la fel.
    Concluzie ,am fost intre putinii,cu probleme de fisura in bloc motor.

    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8380401684/in/photostream/

    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8380401600/in/photostream/

    http://www.flickr.com/photos/76436283@N04/8379321413/in/photostream/
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Ian 2013
  14. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Am parcurs cu masina din penultima postare aprox 10000km fara probleme,fara nici o eroare.
    Dar,am o problema care persista de la cumparare,cand de fapt am avut alt bloc motor si chiuloasa.
    Masina porneste foarte greu cand lichidul de racire este la 15 grade celsius
    la minusuri porneste din sfert,la cald ,semicald sfert,dar masurat ,la 15 grade invarte electromotorul secunde pana o ia,cu fum albastru.
    Nu cred ca e vorba de presiuni,daca las dupa o pornire greoaie ,cateva minute oprit,iar porneste greu ,cu fum.
    Daca cineva are idee sau a mai patit asa ceva ,rog sa ma ajute.
     
  15. zolik

    zolik Bronze Member

    Înscris:
    10 Iul 2010
    Locație:
    Tg-Mures TRANSILVANIA
    Masina:
    AJM B5 avant 2001+Altea '06 BJB
    PETER ERNO
    Fumul albastru ar insemna ulei...dar cum era aceasta problema persista si cu motorul vechi nu prea as crede ca este uzura la vreo garnitura si sa scape ulei in camera de ardere...dar dupa cum si descris tu problema ta,si banuiesc ca la montare ai folosit vechile furtune de alimentare si restul de 'mate' si ca face asta doar la o anumita temperatura,ma gandesc sa nu cumva sa fie vreo garnitura in sistemul de alimentare,care exact la acea temperatura sa nu etanseze corect,stiu ca se aude:tocktock:,dar stiu un coleg de aici care s-a chinuit cu tot felul de reparatii,inventii,nu pornea daca oprea un pic in panta sau inclinat,si pana la urma o supapa ieftina era de vina,dar totusi la tine este albastru,fumul este gros sau doar cu tenta albastra,ai facut un test,nu este vreo eroare,incearca sa-i pui o supapa unisens,stiu se aude a improvizatie 'tip U 650' dar elimina una dintre cauze relativ usor si ieftin
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Iul 2013
    Nicklaus apreciază asta.
  16. peter erno

    peter erno 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    audi a3 2.0tdi,Daihatsu sportrack
    Zolik,multumesc de raspuns,masina am cumparat cu motorul defect,acuma are alt motor si tot acelasi problema are.Ce a ramas din motorul original ,injectoarele,ecu,si Maf.Restul a fost schimbat,si ecu este resoftat,optimizat.
    Ulei nu consuma de la schimb la schimb,garniturile la injectoare schimbate ,lucreasa si cel mai naspa la 0,45.Daca trag jos mufa de la temp senzor porneste si la 15 grade la sfert.
    Supape unisens am montat din prima ,dar fara rezultat.
    Erori nu am ,totul functioneaza in parametri.
    Am auzit de la cineva ca daca EGR ul nu inchide perfect ,poate sa apara aceasta problema la semicald.Actuatorul lui cu vacuum lucreaza...
     
    alin_18 apreciază asta.
  17. eim_mada

    eim_mada 6th Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2013
    Locație:
    Cluj
    Masina:
    Peugeot 508 GT 2020, 1.6 225cp, 8AT / Honda Civic Sport+ 2020, 1.5 182cp, MT
    Salut,

    Tocmai ce am facut un drum de 6 ore in care am gonit binisor masina intre Odorhei si Miercurea Ciuc, iar cand am ajuns acasa am observat un sunet ca o scapare de aer care bolboroseste (cum se aude cand scufunzi un cauciuc cu pana in apa), venind din spatele motorului.

    Se poate auzi mai bine in filmare:Click pentru video

    Odata cu aparitia sunetului am observat si o intarziere de ractie a indicatorului de consum instant, in sensul ca la o talpa de 12% arata in jur de 5, iar dupa o ezitare de 3-5 secunde arata o valoare mai apropiata de adevar.

    Aveti idee ce poate fi?:(
     
  18. Bobylly 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2014
    Locație:
    Bucharest
    Masina:
    A3,8P,2.0
    Audi A3, 2.0L, BKD vibratii si pierderi de putere

    Va salut,

    va deranjez cu o intrebare, ca de la user la useri.
    am un Audi A3 2.0 tdi BKD din 2004, transmisie automata (multitronic).
    De ceva vreme ma confrunt cu 2 probleme:
    1. Masina vibreaza la relanti (rau) si in viteza(cand stationeaza si pleaca de pe loc).
    2. Masina are scapari de putere ("da in nas" cum ar spune un prieten) in anumite intervale: in Drive intre 1400 si 1800rpm si in Sport intre 2100-2200 si 2800-3000rpm.
    Vibratiile apar dupa ce cateva minute de mers cu masina, deci dupa ce se incalzeste putin. Problema apare din ce in ce mai des si ma ingrijoreaza.
    Am fost initial la mecanicul la care-mi schimb mereu uleiul/placutele si mi-a spus ca am probleme cu unul sau mai multe injectoare, drept urmare am fost sa fac o diagnoza la Porsche Bucuresti. Acolo, dupa diagnoza generala mi-au spus ca s-ar putea sa fie niste probleme la injectoare si mi-au recomandat sa fac o diagnoza amanuntita la injectoare (400 lei + 200 cea generala) doar pt a-mi spune care din injectoare are probleme (daca e unul sau mai multe). Nu am dorit diagnoza amanuntita in schimb le-am cerut desfasuratorul diagnozei unde oricum scria la ce injector am probleme.

    M-am uitat pe log si am observat doua erori la Injectorul nr.2:

    16686 P0302 000
    Cylinder 2
    misfiring detected
    Sporadic

    Ambient requirements:

    Measured values:
    Value 1 ---- 770 / min
    Valie 2 ---- 62Nm
    Value 3 ---- 0 km/h
    Value 4 ---- 0.0 %
    Value 5 ---- 13.9 V
    Value 6 ---- 2.96 mg/H
    Value 7 ---- 84.6 C
    Value 8 ---- 0


    18075 P1667 000
    No.2 cyl. pump/nozzle valve - N241
    Electrical fault in circuit
    Ambient requirements:

    Measured values:
    Value 1 ---- 3080 /m
    Value 2 ---- 124 Nm
    Value 3 ---- 41 km/h
    Value 4 ---- 42.0%
    Value 5 ---- 13.6 V
    Value 6 ---- 2.42 mg/H
    Value 7 ---- 81.9 C
    Value 8 ---- 0




    O cunostinta care a avut probleme oarecum asemanatoare pe un passat B6 mi-a recomandat sa caut injectorul la dezmembrari, sa notez codul injectorului si sa-l spun celor de la parc. Zis si facut, am mers la mecanicul meu si mi-a dat un cod din 7 cifre si 2 litere (75579 BM). Tipul de la care-mi cumpar piesele mi-a spus ca cei de la parc doar au nevoie de seria de sasiu insa cand am sunat la ce parcul de dezmembrari (la Gagu), un angajat mi-a cerut codul. I-am spus codul insa tipul se referea la alt cod, din mai multe cifre care se termina cu litera G(doar o litera). Mi-a spus ca pt modelul meu de motor (BKD produs in 2004 de 140cp) exista mai multe tipuri de injectoare.

    Ce-mi recomandati sa fac ? oare nu mi-a dat mecanicul injectorul corect (a desfacut capacul de sus al motorului si l-a citit de la suprafata, fara sa scoata complet injectorul din motor) ? exista cumva mai multe coduri ? sau .. ?

    va multumesc !
     
  19. Coosstin

    Coosstin 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2014
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A3 BKD 2004
    Salut,
    Sunt nou pe aici. Am si eu o problema la A3 8P 2.0 Tdi cod motor BKD. La pornire la cald nu o ia ca la rece (la sfert de cheie) invarte mai mult si trepideaza putin. La demaraj mai puternic imi da ceva suturi masina. In rest, masina sta foarte bine la relanti si sunetul motorului e perfect. Am schimbat recent distributie, filtre si ulei. Ceva sfaturi ? Multumesc !
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Iun 2014
  20. matei91 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2014
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A3 2.0 TDI BKD S-Line
    Salut, am o problema. Tremura motorul la relanti.
    Prima data mi-a aparut eroarea P0269, am bagat niste aditiv in motorina si nu a trecut asa ca am schimbat injectorul.
    Eroarea nu mai apare dar motorul tot asa se comporta.
    Am si 2 filmulete si 1 poza sa vedeti cum face.
    Ce as putea sa ii mai fac ?
    https://vimeo.com/104407952
    https://vimeo.com/104405547
     

Distribuie pagina asta