1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord / Consum ulei la A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de valy2, 20 Oct 2008.

  1. valy2

    valy2 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6 101 cp - 1999
    Salutari tuturor, eu sunt Valentin si vin in intampinarea voastra cu .... o problema.
    Am achizitionat recent un Audi A4 din 1999 1.6 benzinar la 155.000 Km din Germania. Masina este impecabila optic si sper ca voi sa ma ajutati sa fiu convins ca si tehnic este asa.
    Pe drumul de intoarcere din Germania, oprind pentru o binemeritata odihna in Austria, am constatat candam pus contactul ca s-a aprins un martor pe mini displayul central ( unde de obicei se afiseaza temperatura exterioara ) sub forma unei palnii de ulei si cuvantul Sensor.
    Am asteptat putin ( 10 min ) ca sa ii verific nivelul si dupa ce am vazut ca e putin sub minim am completat cu 1 L de ulei cumparat.
    Toate bune si frumoase ( cu toate ca acel senzor imi aparea de fiecare data cand opream pt diverse nevoi si apoi puneam contactul ) pana cand am ajuns in tara la Arad si am facut plinul de la Lukoil....mare greaseala pentru ca din acel moment drumul spre Deva a devenit un chin ( suturi in sarcina si la relanti ) asa ca am decis sa cumpar un aditiv de benzina. Dupa ce l-am pus si pe ala masina a inceput sa mearga mult mai bine ajungand in Bucuresti ok pana la urma .
    De aici insa vine problema: timp de 5 zile, a tot dat mini suturi ( cu toate ca am alimentat din nou de la Petrom cu benzina buna de 98 ) si pe langa asta turatia a inceput sa joaca la relanti intre 600 si 850 din de 3 secunde apoi se stationeaza la 850. Acest lucru e valabil si in timpul mersului daca apas ambreiajul si il tin apasat = scade sub 850 apoi urca imediat la 850.
    Bun...deci uitandu-ma pe cartea de service am observat ca pe langa distributie facuta la 135.000 km ( masina are acum 160.000 ) nu a fost schimbat nimic, asa ca am mers la un amic si i-am facut schimb de ulei, filtru de ulei, benzina si aer. Acum masina se misca mult mai bine, consuma mai putin ( ajunsese sa cam suga multicica benzina= de ex pe autostrada cu un sfert de rezervor am facut 240 km iar in Bucuresti doar 100 km ) dar problema cu variatia de turatie la relanti a ramas.
    La fel si senzorul de ulei.... tot apare cand pun contactul.
    Ce as putea sa fac ???? :banghead: pentru ca doresc sa :sob: aceasta frumusete in conditii optime pentru amandoi :search:

    P.S. Am tot citit pe aici si daca voi nu ma puteti ajuta, dati va rog un link la un thread mai vechi
     
    Ultima editare: 20 Oct 2008
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    bun venit
    in cel mai rau caz e dus senzorul de ulei care e ~100 euro.
    la golfuri 4 e o problema frecventa si cand eram o data la service venise la mecanic un tip cu aceeasi eroare... solutia la golfuri e sa scoata 10 min borna la baterie si se rezolva, nu stiu daca se aplica si la noi.
    fluctuatiile la relanti e posibil sa le ai si dinainte. eu am pus intr-un vectra benzinar aditiv si de atunci am avut o gramada de probleme ( am fost nevoit sa scot si sitele din catalizator ca mi-l infunda tot timpul si imi spargea teava de esapament).
    daca ai schimbat filtrele eu as pune benzina de 99 de la petrom si as iesi un pic pe autostrada sa ii dau blana( la benzina 5000-6000 ture cred), cu motorul cald, la 90 grade temperatura apei si cativa km, sa fii sigur ca se ard toate impuritatile. in plus iti va placea cum suna :p
    numai bine si multi km fara probleme
     
  3. Epic

    Epic 2nd Gear Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8 T quattro 2005
    e un thread despre oscilatii de turatii la relanti. cred ca gasesti acolo tot ce trebuie.
    sa verifici si bobinele de inductie si bujiile..
     
  4. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...aici este http://www.clubaudi.ro/audi-a4/1775-trepidatii-relanti-6.html

    -cand pui contactul este normal sa apara ,,avertizare ulei,,...si nu numai.:)
    -nu este normal sa ramana aprins cat este pornita masina
    -senzorul avertizare ulei s-a aprins pentru ca avea ulei sub minim este un senzor de ulei ce functioneaza bravo lui :)
    -daca nu se aprindea nu stiu daca mai ajungeai in Romania.:(

    PS:Inainte de a acuza un senzorul de ulei luati de buna ceea ce spune,in marea majoritate a cazurilor nu ,,minte,,.:p
     
  5. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    si la mine s-a aprins o data dupa ce am schimbat uleiul
    pe afisaj apare semnul de ulei si e scris sub el sensor, si numai cu motorul pornit. la mine dupa ce am pornit motorul din nou nu s-a mai aprins niciodata.
    iulian tu ce fel de bord ai? iti arata temperatura exterioara sau numai pictograme?(modelul fara face lift). ca la noi nu se aprinde senzor de ulei cand pui contactul, numai cand e o eroare. daca vrei neaparat sa il vezi ii dai check :)
    in rest frana mana, airbag, esp,abs, bujii se aprind cand pui contactul
     
  6. valy2

    valy2 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6 101 cp - 1999
    Pe mine nu ma deranjeaza ca este aprins ....ci de ce este aprins atata timp cat am facut schimbul de ulei , filtru de ulei, benzina si aer ???
    Credeam ca e necesar sa caut pe cineva cu vag - com sa ii stearga acea eroare memorata de sistem.
    Am descoperit o cale sa evit acel sensor aprins: pun contactul de cateva ori pana imi scrie pe acel display: "OK" si abia apoi pornesc motorul.:shrug:
     
  7. dannypapuc

    dannypapuc Bronze Member

    Înscris:
    9 Sep 2007
    Locație:
    Găești
    Masina:
    Audi A4,1.9 TDI,motor AVF,2002,6 viteze,130 cai. The best!!!!
    iti recomand sa faci o scanare cu vagcomul la un service competent,sa vezi daca este o problema cu acel senzor... nu ti-asi dori sa nu iti mai mearga,si sa te trezesti cu uleiul sub minim si tu sa ii dai forje la masina.
    plus de asta vezi daca la alta masina,acelasi model ca al tau,se aprinde la fel de fiecare data cand pui contactul...bafta,si sper sa o rezolvi cat mai usor.
     
  8. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    pai asta am incercat sa spun pana acum, ca nu trebuie sa se aprinda
    probabil la o scanare cu vagul ar trebui sa apara o eroare
     
  9. valy2

    valy2 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6 101 cp - 1999
    Aha, k, mercic pentru sfaturi..
    Ca un lucru bun pot spune ca la 1 zi dupa ce am schimbat filtrul de benzina si aer ( care apropo era plin de frunzulite si praf si puf de papadie ) masina nu mai are oscilatii de turatie la relanti.
    Ramane in schimb problema acelui senzor de ulei pe care sper sa o rezolv in urma sfaturilor voastre.:yahoo:
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    ...este modelul fara fara face lift oricum sincer sa spun nici nu am dat atentie daca clipeste de fiecare data cand pun contactul.
    Un lucru este clar daca pornesti masina si ramane aprins poate fi senzorul de ulei dar nu numai atentie.

    Luati in calcul:
    -uleiul sub minim
    -presiune pompa ulei scazuta
    Cum a spus cineva se lasa cu motor calat.

    PS:In plus in cazul in care ramane aprins este un semnal sonor ca un tiuit.
     
  11. valy2

    valy2 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6 101 cp - 1999
    la mine nu tiuie nimic
    promit sa fac maine o poza sa va arat cum arata senzorul despre care vorbesc.
     
  12. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    In 1998 din ce stiu s-a facut un face-lift bordul e altfel :) ...posibil sa nu mai fie dotat.
    Prezinta bordul sa ne clarificam.:p
     
  13. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    la mine a si tiuit cand s-a aprins :p
    asteptam poza sa vedem daca vorbim acelasi lucru ;)
    by te way...un prieten cu un golf 4 sdi, avea becul la ulei aprins. acel golf era sa il cumpar in ziua cand am cumparat audi-ul. l-am convins sa ma lase sa dau o tura cu ea sa vad cum merge si i-am dat 3000-4000 ture ~1km si nu i s-a mai aprins becul. el la 2000 de ture schimba. a ramas masca dupa ce a vazut :))
     
  14. valy2

    valy2 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6 101 cp - 1999
    Asa deci .. am facut poza cu senzorul de ulei... inca apare si tiuie prelung cand pun contactul ( cu toate ca i-am facut schimbul de ulei si filtru )
    Ce ede facut ????:whistle2: tester vagcom ??? :whistle2::whistle2:
     
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    .... deci tiuie totusi :)
    Cea mai logica solutie este sa schimbi senzorul de ulei asta cat mai rapid.
     
  16. mihai87

    mihai87 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Noi 2008
    Locație:
    tg-mures
    Masina:
    audi a4 1.8t
    am si eu o problema am un audi din 2002 1.8 t ,cand pornesc imi arata ceva cerc galben si arata sa pun ulei.poate cineva sa ma ajute si pe mine? multumesc
     
  17. Samy.

    Samy. Gold Member

    Înscris:
    25 Iul 2008
    Locație:
    Argeș
    Masina:
    A4 avant 1.8T AJL 180Hp, Golf4 2.0i AQY 115Hp
    La B5 1.8t AEB unde este pozitionat senzorul de ulei?
     
  18. boresque

    boresque Gold Member

    Înscris:
    3 Sep 2008
    Locație:
    E60
    Masina:
    A6 4B-C5, sedan model 2000, 2.5TDi AKN 110Kw(150hp), c.v. M6-DQS
    Senzor de ulei

    Salut!
    Despre variatiile de turatie nu stiu ce sa-ti spun.
    Despre senzor iti pot spune ca se afla in baia de ulei si costa 250 lei la reprezentanta.
    Mi s-a intamplat si mie sa se arda si tiuia/aprindea la fiecare pornire.
    La un test cu vagcom iti iese imediat daca e defect sau nu.
    Da-mi un mesaj daca vrei tel. persoanei care mi-a facut mie constatarea.
     
  19. valy2

    valy2 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.6 101 cp - 1999
    Am revenit cu detalii privind problemele mele.
    Senzorul de ulei care apare cand pun contactul si tiuie prelung inca nu a disparut ( probabil trebuie sa sterg eroarea cu Vag com-ul sau sa schimb senzorul de ulei din baie ).
    Intre timp a mai aparut o problema legata de acele oscilatii ale turatiei la relanti. Dimineata cand dau la cheie imi apare pe display-ul de la bord un semn cam ca frana de mana ( rosu ) care apare si dispare de 3 ori si tiuie prelung si asta si masina scade in turatie pina moare.
    Azi a murit de 4 ori ( chiar daca la una din incercari am piscat putin si accelaeratia tot a murit ). A 5-a oara cu greu si cu multe variatii de turatie a luat-o. Mentionez ca asta se intampla doar dimineata si in special acum ca e frig. Ce poate sa fie ??? Sfaturi, idei ???

    P.S. Unde pot gasi clapeta de acceleratie si EGR sa le curat ( oare am si eu EGR ????? ) de calamina, jeg sau ce s-o mai gasi pe acolo. Si ce trebuie sa fac sau unde trebuie sa ma uit la acele mult mediatizate furtunase de alim benzina care se crapa etc.
    Un coleg care ma poate ajuta cu un test Vag com se poate ???? As dori un test complet nu doar de motor sau doar o parte a masinii.

    Miliarde de multumiri si astept raspuns urgent ca vine iarna fratilorrrrrr.
     
  20. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    e clar ca tu ai probleme mai multe la ea, exact ca mine cand am luat-o. Mie mi-a gasit un baiat mai multe chestii duse la ea: senzorul de benzina (care citeste cifra octanica), mai e un senzor pe volanta care si ala era dus, am mai avut si rola de la cureaua de distributie ciobita si am schimbat-o, iar intr-un final mi-a facut-o. Slava lui Eugen.
    Cat priveste senzorul de ulei, e clar ca e dus, poti sa-l si schimbi, dar nu e bine sa te bazezi pe el. Un sofer adevarat mai verifica uleiul si cu joja, mai ales cand cumpara prima data masina ;)

    Bafta!
     

Distribuie pagina asta