1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Stropitori parbriz - brate stergatoare in fata si la hayon - vas lichid stropitori - A4 B5

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de Stefan, 24 Mar 2008.

  1. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Am o problema legata de spalatul lunetei spate. Are cineva o schema a traseului pentru ca la mine nu ajunge lichidul la luneta si se prelinge pe undeva prin bord si se duce sub mocheta. Va raman recunoscator
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Iun 2015
  2. Florin M

    Florin M 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Brasov, Sfintu Gheorghe
    Masina:
    AUDI A4 Avant, 2001, 116 CP, PD, AJM
    De ieri nu-mi mai functioneaza spritiera, rezistentele nu sunt arse, nici motororasele nu se mai aud, dar nu cred ca s-au ars amandoua, mai ales ca pe cel din spate nu l-am folosit.
    Daca apa ingheata pe furtunase, e posibil sa nu se mai auda motorasul?
     
  3. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Asa am patit si eu cand nu aveam parbrizol ce rezista la temperaturi mici.
     
  4. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    A îngheţat apa şi-n pompă. Este blocată de gheaţă de asta nu se mai aude. N-o mai încerca, pentru că în cel mai fericit caz, arzi siguranţa. Dacă insişti, şi siguranţa este mai mare decât trebuie, arzi motoraşul pompei. Toarnă spirt sanitar în rezervorul pentru lichid de parbriz, şi aşteaptă vreo oră.
     
  5. Florin M

    Florin M 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Brasov, Sfintu Gheorghe
    Masina:
    AUDI A4 Avant, 2001, 116 CP, PD, AJM
    Siguranta corespunde la amperaj, apa cred ca mai aveam undeva la vreo 200 ml, am pus apa pentru iarna, sper sa se dezghete, ca am de facut un drum lung.
    Mersi de sfat.
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Poti turna si putin alcool, grabesti dezghetul. Sau, mergi cu masina in tarile calde... :)
     
  7. rares_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    B5 1.6i 1998 B5 1.9TDI 1996
    salutare.
    e primul meu post, asa ca va rog sa fiti blanzi! :D
    sunt la al doilea A4(B5) din cariera, un 1.9 TDI, cutie automata( b-) ).
    printre alte mici probleme, am descoperit ca nici mie nu imi functioneaza spritiera. nu cred sa fie inghetata solutia in instalatie deoarece nu functiona nici cand am adus masina din Germania(si erau in jur de 20 de grade); am verificat si siguranta si nu e nici ea de vina...nu se aude nici un bazait.
    aveti careva vreo idee?
    multumesc anticipat si o iarna fara incidente.
     
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    poti unul din cele 2:
    - verifici firele sa vezi daca vine curent pe ele pana la spritiera, ocazie cu care da-i si cu un spray contact.
    - verifici spritiera sa vezi daca nu e arsa.
     
  9. rares_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    B5 1.6i 1998 B5 1.9TDI 1996
    ovidiu, multumesc pentru raspuns.
    ti-as fi recunoscator daca mi-ai spune si unde e localizata spritiera.
    multumesc.
     
  10. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Spritiera e pe vasul de lichid parbriz, partial imersata in fundul vasului partial afara. Vasul e locat pe aripa stanga fata. O sa fie cam dificil sa bagi mana pe acolo dar daca te superi tare, dai jos roata stanga fata si apoi contraaripa si sa vezi ce spatiu fain iti faci.
     
  11. rares_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    B5 1.6i 1998 B5 1.9TDI 1996
    multumesc din nou, ovidiu.
    aseara, intr-un exces de furie am reusit sa smulg pompita de pe bidon.
    m-am chinuit cam o jumatate de ora.
    la un momentdat ma gandeam sa desfac de pe aripa vasul de la lichidul de servo si sa incerc sa o scot pe-acolo, dar intr-un final am reusit prin spatiul ala ingust.
    am gasit in dezmembrari o pompa functionala, care m-a costat 30 de lei. astazi incerc sa o montez.
    multumesc pentru sfaturi.
     
  12. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    azi nu a functionat nici la min.
    mai rau e ca nu au intarat decat 2l de lichid si nu se aude motorasul.
    maine verific siguranta dar cred ca e dus motorasul.
    stiti vreun magazin de piese in bucuresti deschis duminica ca in timpul saptamanii nu am cand sa il schimb si vineri plec direct de la munca la iasi.
    daca dau jos bara fata am acces la el? mi-e mai usor decat sa desfac carenajul.
    din ce am vazut pe net e inte 50 si 100 ron unul nou
    LE: prin autovit sunt magazine de piese si e deschis duminica?
     
    Ultima editare: 18 Dec 2010
  13. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Stefan, daca vrei sa ai loc da jos roata fata stanga si desfac aripa interioara (nici nu trebuie de tot). Daca dai jos bara e tot aia.
    Daca totusi insisti eu zic ca reusesti sa il schimbi si fara sa demontezi nimic. dar e chinuiala.
     
  14. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    nu m-am mai ocupat de el.
    ideea e ca e clar ca e inghetat lichidul, dar se poate sa fi inghetat si motorasul in asa hal incat sa nu porneasca deloc?
    vreo idee cum sa dau lichidul vechi jos? am fost ieri intr-o parcare subterana dar nu era incalzita am zis ca poate isi mai da drumu.
    sambata tot asa nu se auzea dar dupa un timp in care am stat in service(am schimbat discurile si placutele spate) a inceput sa se auda, iar acolo erau numai 4 grade.

    la b5 siguranta e comuna cu cea de la stergatoare, in pozitia 24, stergatoarele mergand iese din calcul.
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Hehe, am si eu problema asta la o alta masina. Saptamana asta ma ocup de ea (stergatoarele merg, motorasul pompei nu) si va spun rezolvarea in cazul meu. Nu de alta dar pe aici vad ca moda e "hit & run" nimeni nu mai vine cu rezolvarea.
     
  16. rares_bogdan 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Dec 2010
    Locație:
    Reghin
    Masina:
    B5 1.6i 1998 B5 1.9TDI 1996
    uite ca ai reusit sa ma faci sa ma simt nasol! :))
    eu ti-am multumit pentru raspunsuri si am postat si rezolvarea.
    Rusine(!!!) celor care "lovesc si fug"!!! :))
     
  17. Florin M

    Florin M 3rd Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Brasov, Sfintu Gheorghe
    Masina:
    AUDI A4 Avant, 2001, 116 CP, PD, AJM
    azi am rezolvat problema, mulțumită celor 4 grade cu plus de astăzi, mâine o sa fie mai cald.
     
  18. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    mai inainte am facut si eu un test cand am venit de la munca si merge
    azi au fost anuntate 7 grade in bucuresti si am zis ca daca nici acum nu merge e clar. ma pregateam sa ma duc maine sa dau comanda de motoras.
    acum sa vad cum dau porcaria asta de lichid jos din vas sa pun unul serios( de cel concentrata de la petrom am fost foarte multumit il faceam 1:3 si a rezistat la -25 grade)
     
  19. turbojack

    turbojack 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    cluj
    Masina:
    1.6,GTI
    Daca nu il demontezi,singura solutie este prin a folosi jeturile pe care pentru a le usura munca scoti furtunul principal aflat sub capota.Daca amestecul este partial inghetat,se completeaza cu alcool tehnic.
     
  20. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Rezolvat problema.
    Ma pregateam sa aplic acelasi sfat pe care l-am dat si eu altora, si anume sa scot mufa din motoras pentru a masura daca vine curent sau nu. Si, ma chinui sa bag mana si incerc sa trag de ea... surpriza mi-a fost cand a iesit foarte usor. Deja suspectam ca nu statea bine... m-am uita sa nu fie oxidate contactele si am bagat-o la loc. apoi contact si am miscat maneta de stargatoare spre volan. Acum functioneaza asa cum trebuie si nici nu a fost nevoie sa investesc vreun ban, doar cateva minute din timpul meu.
     

Distribuie pagina asta