1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri Bord / IC la A4 B5 - martori luminosi - ce inseamna - lumini bord - inlocuire becuri

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de mr.claude, 19 Oct 2007.

  1. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Help! Am uitat plafoniera aprinsa :think:(cred ca asta a fost cauza) si mi-a murit acumulatorul, am incercat sa o pornesc dar... toate releurile tacaneau si nu pornea (normal fara curent destul), ei am pornit-o cu doua cabluri, dar dupa ce am pornit-o constat cu stupoare ca nu mai merge: kilometrajul(km/h), turometrul, indicatorul apa, indicatorul rezervor, precum si lumina bord si radio, cea de la clima merge dar nu cu intensitatea care ar trebui. Am verificat toate sigurantele - ok, am fost la un meserias :doctor:(electrician la Autocenter Spanner la Tg.Mures) a verificat cu VAG, a spus ca e o problema comuna la Audi daca te lasa bateria, ca cica e busit ceva traseu sau piesa la indicatoarele de bord (la ceasuri). Afisajul din mijloc functioneaza, restul martorilor idem, data/ora si km parcursi funtioneaza si ele dar nu se vad cifrele nefiind luminate. A mai avut cineva problemele astea???:blownose:
     
    Ultima editare: 19 Oct 2007
  2. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Eu unul nu am mai avut asa probleme si nici nu am auzit pe cineva ca ar fi avut.
    Nasoala treaba ai tu acolo ..... sa nu fi facut tu vre-un scurt pe acolo cand ai luat curent de la masina cealalta
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Apr 2011
  3. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Ai schimbat bateria sau a ramas cea veche? Daca a ramas cea veche sa incarcat normal? Nu se mai descarca? Porneste fara probleme dimineata? Daca da, atunci incearca sa dai jos bornele (amandoua), eventual sa le si cureti si sa le pui inca o data. Daca nu isi revine inseamana ca e o problema mai grava. Good luck!
     
  4. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Am luat curent, de la o Dacie, dar era oprita si inainte si in timp ce am pornit-o pe a mea, dar chiar inainte de "a da o cheie" adica la punerea contactului am observat ca deja nu functionau luminile. :( Scurt facut de mine exclus. Prima data am pus pe borna plus la mine dupa care la Dacie, apoi idem cu borna minus. Bateria e cea veche, dar s-a reincarcat atunci, am lasat-o 1/2 ora sa mearga, de atunci porneste la prima cheie, nivelul lichidului excelent etc. :blahblah1: nu necesita inlocuire :think: . Dimineata la 0 grade C a pornit fara sa faca probleme. Cat despre borne arata ca noi :photo: am lasat-o o noapte fara baterie sa vad daca nu se reseteaza:idea: , nici vorba :( tot la fel.
    P.s. Azi am desfacut ceasurile, :idea: sa vad nu e vreun traseu puscat:aggressive:, ceva defect vizibil, :readit: binenteles cu manualul service in fata ;).
     
  5. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Atentie mare pe acolo, sa nu strici ceva si mai tare. Bafta si ai grija, mai bine apeleaza la un electrician care sa se si priceapa!:think:
     
  6. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Din pacate deja am fost la doi si cam ridica din umeri :search:, asta e la noi, lipsa de meseriasi :(, am dat deja aiurea 100Ron si tot nimic...:no:, daca nu-l rezolv mai am 2 sanse inainte de a cumpara altul.:ermm:
     
  7. Parasutistul

    Parasutistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.8T 20v AEB quattro 1997
    Daca ai desfacut bordul o sa vezi pe spate un cicuit integrat mic cu trei sau patru picioare atasat de un radiator-poti sa-l gasesti la un magazin de piese electronice daca iei codul de pe el si cu un pistol de lipit poti sa-l schimbi chiar tu cu conditia ca la montaj sa eviti sa incalzesti foarte mult piciorusele(se arde circuitul).La VAG group,acest circuit este responsabil de simtomele de care te plangi tu.Merita sa incerci si sper sa ajute.Bafta!
     
  8. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Pentru mai multa siguranta poti sa treci pe la un electronist ii arati unde e buba si el poate si verifice piesa inainte sa o cumperi daca e arsa sau nu

    :yes:
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Apr 2011
  9. Parasutistul

    Parasutistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.8T 20v AEB quattro 1997
    :) vestea proasta e ca circuitul integrat nu se poate testa asa usor...eventual e posibil sa apara pe tester dar separat circuitul e cam greu de verificat.
     
  10. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Din pacate asta cam asa e dar macar ala stie sa-l lipeasca :)
     
    Ultima editare de un moderator: 11 Mai 2015
  11. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Mersi :thumbs-up: am sa-l mai desfac o data sa vad de circuitul ala. stiu sa-l lipesc, no problem am si letcon cu temperatura scazuta, :idea: anume pt. asa ceva, dar poti te rog detalia putin (ex.cam prin ce zona a instrumentelor ar trebui sa se afle)? :readit:Unde as putea gasi informatii despre chestia asta la VAG group?
    Thx a lot,
    am mai vorbit cu cineva de la service Skoda, mi-a zis sa trec Vineri pe acol, sa fiu sigur ca asta (ceasurile de bord) e problema, daca ma apuc de munca sa nu fie din alta parte, desi deocamdata toate pistele spre instrument cluster (cum le numesc astia) ma indruma.:unsure:

    Sigurantele le-am verificat cristi231077 am mentionat deja asta :icon_thumright: in primul meu post.
     
  12. Parasutistul

    Parasutistul 2nd Gear Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.8T 20v AEB quattro 1997
    Daca ai un letcon inseamna ca ai si ceva cunostiinte de electronica-este undeva in partea de sus a cablajului (in zona cu indicatoarele de temp apa si nivel carburant)si se aseamana cu un tiristor atasat de un mic radiator ptr disiparea caldurii -este circuitul cu cele mai putine terminale.La mine pe vremea cand aveam un Passat ala era problema,sper sa te ajute si pe tine.
     
  13. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Ok thx maine merg la astia de la repr. Skoda :doctor: si daca nici aia nu reusesc nimic, am sa dau din nou ceasurile jos si am sa-l caut :search: .
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Apr 2011
  14. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Am fost la Skoda :( iarasi 62Ron aruncati aiurea :sadlike: cica raspuns de diagnoza:"Nu stim exact ce ar putea fi, dar, lasati la noi masina sa ne putem da seama (65Ron/ora), dar totusi s-ar putea sa nu gasim care e problema...":(.
    Asa ca am trecut la partea a doua (am desfacut ceasurile) si nu am gasit nici un astfel de circuit cu radiator DSC67.jpg uite poza facuta cu tel. din pacate :(
     
  15. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Trebuia sa le spui: "daca nu stiti, nici eu nu stiu daca am bani la mine sa va platesc"! Incredibil, tara lu papura voda! :aggressive:
    TEPES-eee, unde esti???:sign_ot:
     
  16. d'oro

    d'oro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 tdi 2001 ajm 116 hp 285 nm
    o problema asemanatoare am si eu -problema f comuna la toate IC modelului b5 si b5.5- la mine indeosebi vara cad indicatoarele, cad si isi revin (cateodata de la gropi incep sa faca figuri-deci clar problema de contact), am cautat in disperare pe la dezmembrari un nou IC (eu am bordul cu ecran mic :(( si tot caut pe cel mare cu comp de bord ...as vrea si cruise control..)
     
  17. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Nope, la mine nu e problema de contact ... am verificat:icon_thumright: si de cand au "cazut", nu si-au mai revenit, si eu am tot IC cu ecran "mic" pana la jumatate, cat despre inlocuire:think: cu unul cu ecran mare nu cred ca este posibil :noway:... doar in cazul in care ai in spatele IC-ului instalatia electrica prevazuta cu inca o mufa gri (daca privesti :photo:poza pe care am atasat-o observi cele doua mufe: una verde si una albastra, intre ele, deasupra potentiometrului albastru se observa doua randuri de pini unde ar fi trebuit sa fie conectata mufa gri de la instalatia electrica), cel putin la mine la masina acea mufa gri nu exista, si mi-as dori un IC cu toate optiunile pe el, dar :think: sincer cred ca numai cu niste modificari serioase :doctor:se poate implementa. IC-urile model mai nou au 3 mufe in spate, de asemenea si instalatia electrica a masinii. Asta e :( trebuia sa ne uitam ce cumparam ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Apr 2011
  18. d'oro

    d'oro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 tdi 2001 ajm 116 hp 285 nm
    deci am inteles de la f multi ca se poate schimba toata "placa" pentru ca firele sunt (cred asta deoarece pe vag -com poti vedea cati litri de motorina mai ai , cat consuma etc tot ce se poate face pe compul de bord -u am vazut asta la masina mea) , tot ce trebuie sa gasim este IC mare (adik toata placa!!! nu se poate schimba doar ecranul)
     
  19. mr.claude

    mr.claude 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Oct 2007
    Locație:
    TG-M
    Masina:
    AUDI A4,-S4 AVANT 1.9TDI, AJM PD, 2001
    Eu iti spun ce stiu :detective2:. Am desfacut personal IC-ul :yes:. Ei, unde ar trebui sa fie 3 mufe pentru a le conecta la noua placa...nu sunt :think:. Sunt doar 2 deci, doar daca iti modifici :doctor:instalatia electrica e posibil, la asta ma refeream... masina are senzorii care trebuie, doar ca instalatia electrica si IC-ul nu sunt prevazute cu asa ceva.:(
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Apr 2011
  20. d'oro

    d'oro 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Oct 2007
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 tdi 2001 ajm 116 hp 285 nm
    urat:(
     

Distribuie pagina asta