1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Pedala acceleratie (cablul acceleratie) la A4 B5 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de elektra, 27 Apr 2008.

  1. elektra 1st Gear Member

    Înscris:
    25 Oct 2007
    Masina:
    Audi A5 B5 2000 1.8 T 20v
    Off-topic :
    Am si eu un model de A4 B5 din 2000 motor 1.8 T 150 Cp. Am niste probleme la acceleratie ... daca vreau sa o calc dintr`o data se tureaza motorul si sta pe loc masina.. dar daca calc acceleratia usor prinde in timp demaraj. Ma poate ajuta cineva cu niste explicatii ce ar putea sa aiba? Va multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2013
  2. f4271

    f4271 4th Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2007
    Locație:
    acasa
    Masina:
    A4, 3.0tdi quattro, full options 2009 (e criza, strangem cureaua)
    Raspuns (off-topic):
    Patineaza ambreiaju si trebuie schimbate discurile, daca ai masina cu schimbator manual, sau e dusa cutia de viteze daca ai cutie automata.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Feb 2013
  3. tinty 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, '96
    Pedala acceleratie Rupta la A4 B5 - cauze - probleme si rezolvari

    sunt sigur ca nu a mai patit nimeni chestia asta; :sos: la un moment dat dupa ce am schimbat viteza si am inceput din nou sa accelerez usor, mi s-a rupt pedala de acceleratie si acum imi sta lipita de podea; :sign_omg: nu partea metalica in sine ci o chestie de plastic care culiseaza cred pe clapeta de acceleratie; problema este ca nu vad unde ar trebui prinsa inapoi, asta bineinteles dupa ce am dat panoul de sub volan jos; o sa revin cu poze;

    ceva idei daca se poate apreciez ms :confused:
     
  4. olivianf

    olivianf 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4, 1.9TDI
    si eu

    esti prea sigur ca nu a mai patit nimeni chestia asta. si la mine s-a rupt acceasi pargie sa zic, mai exact cablu care e atasat de acea chestie de plastic. intre pedala de frana si acceleratie o sa gasesti un "disc" dar e numai jumate, gen jumate de fulie, de aceasta vine atasata chestia de plastic. este foarte greu accesul la ea, eu am schimbat-o cu una sh. piesa are codul 8D0721757 A. ai un link aici
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iun 2011
  5. tinty 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, '96
    Tocmai am venit de la mecanic si reparatia ~170 lei cu tot cu manopera. Piesa nu se gaseste decat pe original si costa 120 de lei. Chin pana la dumnezeu cu demontarea -> rezultatul un cablu rupt prins de o parghie de plastic. O sa atasez si poze lunea viitoare cand imi ajunge piesa si aduc masina acasa. Km multi fara pedale de acceleratie rupte. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  6. olivianf

    olivianf 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Noi 2008
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4, 1.9TDI
    A costat mai putin la mine, am cumparat piesa cu 50 lei de la dezmembrari, iar pentru inlocuit nu am platit, am reparat eu dar mi-am facut ceva pacate si cativa peri albi pana am inlocuit-o.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  7. tinty 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Feb 2010
    Locație:
    cluj napoca
    Masina:
    A4, 1.9 TDI, '96
    La mine un mecanic si-a batut capul si tot a durat cam o ora si jumatate pana sa isi dea seama ce trebuie sa se schimbe si sa demonteze ca piese;
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Iun 2011
  8. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mi-a venit sa rad, insa am patit-o si eu azi! :)
    Si chiar apasasem usor acceleratia cand s-a auzit ca s-a rupt ceva acolo jos iar pedala de acceleratie a cazut, lipindu-se de podea.
    Nu stiu inca ce s-a rupt la pedala insa o sa aflu. Asta e o poza de la un montaj de pedala:

    [​IMG]
     
    Ultima editare: 8 Mar 2012
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Mda... si am dat jos pedala. E rupt cablul:

    [​IMG] [​IMG]

    Ce nu stiu eu, unde merge acest cablu? In ce intra?
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Poate va ajuta schema.
     
  11. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Multumesc Iulian. Mai-mai sa ma cert cu omul de la piese auto care imi spune, tot consultand Etka, ca nu exista nici un cablu care sa plece de la pedala de acceleratie. Eu insistam ca exista un cablu insa ca nu cunosc locatia traductorului si asadar nu stiu cat de lung este. :)
    Pana la urma, insa ne-am lamurit. Pozitia 7 din pozele tale reprezinta cablul insa nu se vinde separat, decat cu rotita acea in semiluna de la traductor cat si surubul de reglaj al cablului. Cost total ansamblu 140 ron.
    Mare idiot a fost neamtul cand a gandit sistemul asta si mai ales ca cablul sa nu se schimbe decat cu alte anexe.
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Si a venit piesa.
    3 cm de cablu... ditamai deranjul!

    [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Ultima editare: 9 Mar 2012
  13. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Auzi da soricelul ala ce era ? ce facea?[traducere fasceta de cablu]Nu putea fi sertizat din nou la capat bila aia?
     
  14. mario79

    mario79 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a 4 ,1.9 tdi ,1997
    salut baieti o problema identica am avut si eu,fiind cam hilara pot spune. Tocmai cand intrasem intr-o depasire brusc pedala a ramas jos, moment in care am intrat in panica,nestiind ce s-a intâmplat.Am tras pe dreapta ,am vazut ca pedala de acceleratie nu mai face servici si am inceput sa sun prietenii care bineînţeles că nu se pricepeau deloc spunându-mi sa caut cablul de acceleraţie care vine de la motor-pompă de injecţie etc.În final am adus-o acasă şi am constatat un mic cablu de 3-4 degete rupt in două .Am romanizat-o pe loc si acum face serviciu ,,la greu,,având în vedere 44 care îl am la încălţâminte.Tot ce pot spune e sa nu intrati in panica fiindca totul se rezolva in 3-4 ore de munca(în cazul meu).
     
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Observati diferentele intre cele 2 poze:

    [​IMG] [​IMG]

    Timp de lucru: 2 ore in care i-am umplut frigiderul neamtului care a proiectat piesa si locul unde vine montata.
    Dar parca e mai bine cu 3 pedale! :moa:

    Cat, soricelul ala nu permite surubului de plastic sa se invarta in tija aceea, fapt ce ar duce la dereglarea distantei dintre traductor si pedala - adica ar ramane cablul neintins si ai avea o cursa moarte la inceputul apasarii acceleratiei. Asa e din fabrica, inca are si un locas in piesa facut pentru soricel. Daca e nevoie tai soricelul, reglezi cablul din surub si pui colier ca sa nu se mai invarta din pozitia aia.
    Personal, am pus piesa exact pe reglajul din fabrica, insa conteaza mult cat de exact poti sa pui rotita aia in semiluna in aceeasi pozitie pe axul traductorului.
    Si o poza cu piesa buclucasa:

    [​IMG]
     
  16. badilosu

    badilosu 6th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2010
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B7, 1.9 TDI cod BRB, an 2007, sedan
    Si eu am patit aceeasi chestie... Nu ma asteptam la asa ceva. Multumesc pentru informatii!
     
  17. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    Asa ca o statistica cam cati km aveati la masini?Ce ati constatat este uzura mecanica sau morala avand in vedere ca masinile in cauza au peste10 ani?
     
  18. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    O masina de 17 ani nu e chiar o masina de peste 10 ani. Nu iti inteleg intrebarea... s-a rupt un cablu si asta e. Pot sa iti spun ca nu o sa vezi urma de uzura mecanica (cea morala nu o inteleg).
     
  19. molnarlehel 2nd Gear Member

    Înscris:
    29 Dec 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 '96 1.9 TDI 1Z \ VW Bora '01 1.9 AJM
    cand aud uzura morala vin sa fug in lume.. mai ales de la cei care lucra la asigurari...
     
  20. cat 5th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    a4 1,8t quattro aeb,a38l
    @ovidiu si molnar
    eu lucrez ca electrician si am intalnit piese si cabluri al caror material s-a uzat moral stand din cauza plasticului prost...eu am si audi de 30 de ani si nu pot spune ca am gasit piese uzate asa
    As vrea sa stiu daca e o piesa care se distruge cu o anumita frecventa sau e pura intamplare de aceea intreb ca sa nu fim nevoiti sa avem surpriza cand ti-e lumea mai draga stiti ce vreau sa zic
     

Distribuie pagina asta