S-a va povestesc tampenia pe care am facut-o.Am schimbat uleiul,iar mecanici mi-au pus mult peste nivelul max. jojei(2cm),si nu m-am mai dus la ei sa il scoata ca sigur mi-ar fi zis sa il las asa ca nu are nimic.Asa ca am lipit de vf.jojei cu scotch un furtunas de perfuzor,si la celalat capat o seringa.Am bagat joja la locul ei cu furtunasul lipit si am scos cu seringa.Cand am considerat ca am scos suficient ulei,am dat sa scot joja. Joja cu furtunasul a iesit dar scotchul cu care lipisem a ramas acolo si nu am putut sa il mai scot. Intrebarea e ce e de facut?la ce sa ma astept? E posibil sa infund sorbul,mentionez ca nu era foarte mult scotch.
Sorbul nu ai cum sa-l infunzi pentru exista o sita. Daca tot iti sta pe cap, da baia de ulei jos la urmatorul schimb si il scoti atunci. Bafta
Nu imi sta pe cap,dar ma gandeam sa nu provoace ceva neplaceri pe acolo.Cand am zis de sorb, la sita ma gandeam,sa nu o obtureze.
Scotch-ul ala este efectiv mic ca diametru, sorbul sitei are cam 60-70 mm in diametru deci este putin probabil ca sa se obtureze si sa nu mai poate trage ulei prin sita. O zi buna
Deschizatura sorbului are cel mult 2 cm. Atasez si o poza pentru exemplificare. Eu te sfatuiesc sa dai urgent baia de ulei jos.
Capilarul ăla de la perfuzii intra şi fără jojă...dacă te străduiai puţin. Trebuia legat cu o bucată de sârmă subţire (liţă). Şi eu am o astfel de "instalaţie" făcută tot dintr-un tub perfuzor, şi cu o seringă de uz veterinar de 500 ml, scot tot uleiul din motor, atunci când şurubul de golire al băii este ori defect, ori n-am cheie pentru el. Când tubul jojei este curbat, bag prin capilar un cablu torsadat cum sunt cele de kilometraj, ca să-l dirijez. Nu-ţi fă probleme, cu siguranţă s-a depus pe fundul băii şi în scurt timp uleiul o să-l "macereze" complet. De la o bucată de scotch n-o să i se-ntâmple nimic motorului.
@ Cristi : Am dat cautare pe google images dupa "oil pump a4 b5", fara sa ma gandesc ca ar fi vreo diferenta intre diesel si benzina, iar prima imagine concludenta, a fost de 1.8T, dupa cum vezi si in denumirea fisierului. Uite aici linkul : http://www.vorwerkauto.com/index.php?dispatch=products.view&product_id=893 Daca a mintit asta, atunci am mintit si eu. @ Nelu : Eu am avut probleme cu presiunea uleiului, dupa ce flansa de plastic cu care e prins furtunul epuratorului pe bloc, s-a spart si au cazut bucatele in ulei. Chiar daca am tinut masina pe tusa o saptamana, uleiul n-a macerat acel plastic care devenise casant. Nu cred ca uleiul din motor are proprietati de degradare a plasticelor de vreun fel.
Ciprian te intrebam pentru ca stiam ca la 1.8 T arata altfel. Atunci retractam tot ce am zis si jos cu baia de ulei. Se sparam ca problema colegului pana da baia de ulei jos nu se va agrava. O zi buna
Asa arata exact. Eu am gasit bucati din joja veche chiar la iesire la buson cine stie ce o mai fi prin sorb Daca sunt bani schimbarea pompei de ulei este foarte nimerita cu ocazia asta.
Am dat jos baia de ulei ca sa schimb pompa de ulei si mecanicu a gasit in ea (in baie), o siguranta mica de genu: (din cate am inteles la telefon) Are careva idee de unde poate sa provina asa ceva ? Cod motor APU 1.8T
Cred ca se referea la o siguranta cum este cea de mai jos.Si singurul loc din cate stiu unde se pune o astfel de siguranta acolo este boltul pistonului.Dar tot nu imi pot da seama cu a cazut in baie.
Cristi siguranta care ai pus tu poza se mai regaseste si in capul axului de la pompa de ulei. Este siguranta care fixeaza axul pompei de ulei. Initial asta am vrut sa-i spun ce am scris acum dar m-am gandit ca poate arata totusi siguranta ca cea din poza lui. Cred ca totusi avem noi dreptate si siguranta este cea din poza pusa de tine. In cazul asta trebuie sa verifice si pompa de ulei daca mai are acea siguranta din capatul axului. Dar cum naiba a iesit de acolo nu imi explic pentru ca trebuie stransa cu un cleste special care intra in acele urechi ca sa poata fi scoasa de pe santul/canalul de asigurare pe care sta fixata.
Dupa ce se elibereaza din acel cleste,siguranta trebuie rotita putin in acel sant fiindca altfel sunt sanse mari sa iasa.E posibil ca masina sa fi avut o interventie in acel loc si acea siguranta sa nu fi fost pusa bine.Nu stiu,o parere...
siguranta e de genu care ati pus voi, dar unde mai exact vine pusa pe pompa de ulei ? ... ca nu pare ca se potriveste nicaieri ... eventual sa fie de la intinzatorul de la lant sau ?
Salut colegi revin iar cu o problema dubioasa la fieru meu din semnatura , dar inaitne de a descrie problema vroiam sa va intreb daca stie cineva cat este cantitatea de ulei intre minim si maxim pe joja ? . Problema este ca atunci cand sa zicem e la jumatate si completez cam cu 200ml de ulei pe joja creste f putin gen 10% in plus din ce stiam eu ar fi trebuit sa arate max ca diferenta minim maxim era undeva pana in 500 ml , o fi infundat pe undeva ceva daca da se demonteaza usor pompa de ulei sau partea de filtrare a acesteia , se poate verifica daca este infundata ?
Salutare revin , apropo de chestii gaite in baie , am schimbat uleiul de curand si am gasit niste bucati de mai multe dimensiuni ce pare a fi plastic de culoare maro ,de la ce ar putea fi pompa ulei ? carcasa pompa ce ar trebui sa fac ?
Cred ca s-a ''dus'' patina intinzatorului pentru lantul de ulei. Desfa de urgenta baia de ulei si inspecteza antrenarea lantului de ulei de la baie. Bafta.