1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ECU la A4 B5 motor diesel - probleme diverse si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de dican, 2 Mar 2010.

  1. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    salut tuturor, am o problema mai ciudata ( zic eu ) la masina. nu ma pot conecta cu testerul pe ecu ca sa ii vad erorile, motorul merge, porneste, dar nu ma pot conecta cu nici un tester ( am incercat vreo 3 tipuri pana acuma ) am verificat sa nu fie ceva sigurante arse, sau relee, sau chestii de genu. nimic, totul arata bine. care poate fi problema?

    astept parerile voastre. ms anticipat.
     
  2. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    am aflat, s-a facut immo off pe masina si s-a intrerupt firul K de comunicatii cu ECU,

    l-am rezolvat ulterior :)
     
  3. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Si mie cred ca electricianul mi-a facut immo off...Am fost la un VAG,dar nu mergea sa "intre la motor"(asa zicea el).Pretindea ca are VAG-ul prea vechi,dar dupa cum zici tu,dcnxxl,se pare ca immo-ul off pare sa fie problema.Cm ai reusit sa conectezi VAG-Com-ul pan' la urma?
     
  4. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    am conectat pinul 7 de pe mufa de diagnoza direct pe firul K de la ECU, si merge :) nustiu exact ce numar e la pin la ECU dar daca vrei ma interesez si-ti zic. e un fir subtire verde cu negru din cate imi aduc aminte.
     
  5. balanel81

    balanel81 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.8 ADR, 1998, 125cp, negru
    Salut, si eu am aceeasi problema, dupa lupte seculare cu laptopurile, am reusit sa ma conectez la vreo 3 module (airbag, abs, instruments), si as dori sa verific si varianta voastra, intru-cat am primit un mesaj de eroare in care printre altele cred ca aparea si "k line stuck" sau asa ceva. Oricum la restul nu se poate. Rugamintea mea a fi pentru orice detalii privind linia k, cum o gasesc, cum o verific, cum se poate lega direct, etc. Multumesc.
     
  6. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    dican imi poti pune o poza ceva ? Dupa ce mi-a facut tipu' immo off nu ma mai pot conecta la motor cu VAG-ul...E mult de lucru,mai precis legaturile raman permanente sau le desfact dupa operatie?
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Apr 2013
  7. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    nu te mai poti conecta pe Engine? sau pe nimic?
    n-am poza, eu iti zic care pin de la mufa de la ecu e linia K, acolo imi era intrerupta, mi-am tras un fir de la ea pana la mufa de obd, si am conectat-o pe pinul 7, si cand am nevoie sa ma conectez, leg firu acolo la mufa ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Apr 2013
  8. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Deci doar la motor nu ma pot conecta,in rest merge.
     
  9. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    ma uit maine exact la mine cum e, si-ti zic cum sa faci.
     
  10. balanel81

    balanel81 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Noi 2009
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.8 ADR, 1998, 125cp, negru
    Salut,

    am mai avansat un pic, acum am reusit sa ma conectez cu toate modulele prezente pe masina in afara de "01-engine", chiar si cel de clima care a facut figuri, a pornit pana la urma. Deci problema mea nu poate fi decat intre ECU-Immo-mufa diagnostic. Immo-ul meu se afla in IC, si functioneaza normal, sau asa pare, si nu am problema "aftermarket radio". Si totusi nu ma pot conecta la modulul engine, e foarte frustrant... daca a mai patit cineva?...as aprecia orice sfat...
     
  11. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    Ce eroare ai cind nu se conecteaza ?
    Eu am patit ceva asemanator, dar dadea eroare de comunicare si din cite gasisem eu pe net era vorba de niste setari la interfata, viteze de comunicare si altele, pentru a reusi sa comunic cu acel modul.
    Vezi sa nu fie si la voi ceva asemanator, posibil si din interfata, incerca cu una mai avansata, 908, 10.6.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2011
  12. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Nu stiu ce erori apar.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Apr 2013
  13. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    Trebuie sa iti apara ceva in mometul in care incerci sa te conectezi la modul si vag-ul nu reuseste.
    Trebuie sa spuna ceva de genu "control module not found" sau "too many communications errors", deci.....si spune si ce tip de interfata folosesti.
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Noi 2011
  14. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    In principiu vroiam sa ma conectez pe engine doar pentru a verifica sonda lambda.Am renuntat dupa nenumarate incercari si pana la urma m-am decis sa cumpar una.Avand in vedere ca sonda lambda e consumabila si trebuind schimbata la 160.000km,iar eu avand 240.000,m-am decis sa cumpar una noua de la BOSCH.Sonda o ridic maine dimineata,ea costand 320ron pe original.
     
  15. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    Schimbare/Inlocuire ECU la A4 B5 - motor diesel - probleme diverse si rezolvari

    Ma intereseaza sa stiu daca pot sa pun un calculator de pe AWX sau AVF pe un ATJ/AJM. Mentionez ca am schimbat pe masina turbina (de la VNT15 am VNT17), injectoarele de pe AVF, si acuma as vrea sa stiu daca pun calculatorul de pe AVF cu IMMO OFF sa n-am probleme cu cheia, as avea ceva sanse de reusita sa mearga?
     
  16. Cristisor

    Cristisor Platinum Member

    Înscris:
    23 Iun 2010
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Fost proprietar de A4 (B5)
    Eu nu cred ca o sa mearga pentru ca ECU de pe ATJ/AJM stie sa interpreteze anumite tipuri de valori de la anumiti senzori si sa transmita anumite tipuri de semnale catre alte componente electronice.
     
  17. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    Am intrebat pentru ca am auzit cazuri de "swap ECU" si au functionat perfect. Senzorii tot aia sunt, probabil MAF si MAP difera, in rest cam tot aceeasi constructie si senzori au amandoua motoarele.
     
  18. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    De ce iti bati capul asa cand poti face o resoftare pe ECU al tau, ii cresti si puterea ca doar de aia ai pus celelalte piese si ai rezolvat problema. Ecu swap e o prostie, eventual poti doar pune softul de la AWX...dar n-are rost. Ai sa fii incantat de masina dupa ce ii faci resoftare. Trust me :)
     
    Ultima editare de un moderator: 25 Apr 2012
  19. dican

    dican 3rd Gear Member

    Înscris:
    14 Feb 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDi Quattro - 115+ HP - 6+1 Speed - 2000
    Problema e ca am prima generatie de ECU pentru PD la care nu pot sa-i fac resoftare prin cablu decat daca ii inlocuiesc EEPROM-ul.
     
  20. arazvan2002

    arazvan2002 Audi Expert

    Înscris:
    1 Iul 2010
    Locație:
    București/Fieni
    Masina:
    A4 B8 allroad 2.0TDI CAHA
    Esti sigur de asta? Cablu pt resoftare ai? Daca nu ai, pentru tine e acelasi lucru :)Tot banii aia ti-i ia la resoftare sau cu 100 lei in plus. Totusi stiam ca pe facelift e deja cu flash, indiferent daca e cu PD sau nu.
     

Distribuie pagina asta