1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Incalzire stationara - Webasto - Sirocou - Eberspacher la A4 B5 - montare ulterioara

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de sergiums, 10 Noi 2008.

  1. sergiums

    sergiums 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4,1,9TDI
    Salutare la toata lumea.Sunt de o luna proprietar de Audi A4 1.9 tdi din '97 si zilele trecute am observat k este echipat cu Webasto,dar nu stiu cum se porneste.Va multumesc pt timpul acordat.
     
  2. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    nush cum e la tine,dar la mine am o telecomanda si de acolo se porneste. sau din computerul de bord ai anumite setari la auxiliary ventilation/heating. iarna dai pe heating si poti sa-l setezi daca ai o rutina zilnica gen : te trezesti la 7 si la 8 trebuie sa fii la serviciu,il setezi ca la 7:20 sa porneasca,si bifezi optiunea ca in 30 de minute sa se opreasca. cel putin la mine asa e
     
  3. sergiums

    sergiums 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4,1,9TDI
    La mine nu e asa,nu am nici telecomanda si nici computer de bord.MUltumesc pentru raspuns.Astept in continuare sfaturi...
     
  4. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Mda...sunt doua modelele de incalzire auxiliara (WEBASTO este producatorul si mai exista si altii...a ajuns cum e Xerox-ul la copiatoare sau "adidas" la pantofii sport)

    Unul din modele (cel care probabil il ai tu) este fara programare. Porneste singur atunci cand pornesti motorul si afara sunt < 5 grade si se decupleaza atunci cand apa din circuitul de racire ajunge la 90 grade...ma rog asta e mai pe scurt, de fapt el intra intr-un fel de stand-by pe la 75 grade si daca temperatura apei scade, porneste iarasi arzatorul, dupa care intra iar in stand-by. Acest model nu porneste fara a fi pornit si motorul si nu necesita interventie din partea utilizatorului. Porneste si se opreste singur. Singurul lucru pe care il poti face este sa astepti sa scada destul de mult temperatura afara... sau sa intri pe "Output Tests" in VAG-COM pe modulul "Auxiliary Heating" si sa faci teste

    Al doilea model este cu programare. Aceasta se porneste cum a spus si colegul bigarel, prin intermediul unei telecomenzi (doar pornire/oprire) sau intermediul BC-ului sau MMI depinde de model si dotari. Din BC/MMI se poate porni/opri sau se poate programa mai multi timeri care fac ca sistemul sa porneasca automat la o anumita data/ora si sa functioneze pentru un anumit interval de timp, incercand sa ridice temperatura din interiorul masinii la cea programata in climatronic. Se opreste singur cand se atinge acea temperatura sau cand apa la motor a ajuns la 90 grade. Se mai opreste si daca voltajul bateriei scade sub 11 Volti sau carburantul intra pe rezerva (astea sunt protectii ca sa nu iti "omoare" masina). Acest model functioneaza si fara a fi pornit motorul masinii, de asemenea are si functionalitatea primului, descrisa mai sus (adica porneste singur in conditiile in care este temp ext < 5 grade si se porneste motorul)


    Daca ai primul model, nu poti face transformarea in cel de-al doilea. Nu poti sa iti cumperi doar telecomanda (care costa apropo vre-o 600 RON la reprezentanta si se comanda numai pe baza codului instalatiei de incalzire auxiliara) si nu poti sa cumperi nici separat partea de programare. Aceasta implica modificari destul de multe si integrarea cu BC/MMI, programare cu VAG-COM iar costurile sunt destul de ridicate
     
    Ultima editare: 11 Noi 2008
  5. sergiums

    sergiums 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4,1,9TDI
    In sfarsit m-a lamurit cineva.Cred si eu k am pe masina primul model...acum mai trebuie sa vad daca functioneaza.Iti multumesc foarte mult pentru raspuns.Toate cele bune
     
  6. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Tinand cont ca azi si ieri au fost in Bucuresti < 5 grade dimineata, cred ca si in Tg Mures este destul de rece... Daca nu ai acces la un VAG-COM sa ii faci teste cum am spus mai sus, nu mai ai mult de asteptat si o sa fie destul de frig ca sa iti porneasca. Daca ai afisarea temperaturii pe bord, verifica sa fie < 5 grade. Nu te speria daca o sa vezi iesind fum din partea din fata de sub masina. Acolo este pozitionata evacuarea sistemului de incalzire (la mine este in partea din stanga putin in fata rotii si este prins de scut - este o gaura speciala in scut unde e prins racordul flexibil de evacuare). In cazul in care sistemul nu a functionat un timp si este racoare, etc, se poate forma condens in camera de ardere sau pot exista mai multe tentative nereusite de aprindere, finalizate insa cu succes. In aceste cazuri, este posibil sa apara pentru scurt timp de la pornire (30 sec - 1 min) un fum alb destul de dens si cu miros pronuntat de motorina arsa si/sau ulei.
     
  7. sergiums

    sergiums 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4,1,9TDI
    Multumesc inca o data pt raspunsurile foarte clare.Momentan nu circul cu masina,dar spre sfarsitul saptamanii o sa ma uit daca porneste sau nu.La noi au fost -3 grade deci ar trebui sa intre in functiune.Va anunt cum se comporta.O zi buna fara probleme la toata lumea.
     
  8. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    :racer:
    AICI este o animatie la cum functioneaza cel cu telecomanda.
    la urmatorul drum in austria imi montez si eu. e cam 400 Euro din cate am inteles. am vazut la un Dealer Audi in Viena. sper ca si pentru modelul me e tot atat. :jump:
     
  9. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    nu mai pot face edit asa ca postez o oferta de la reprezentantul Webasto din arad:
    Stimate Client avem placerea de a va transmite oferta noastra de pret pentru Incalzitor TERMO TOP C DIESEL


    Nr. Crt. Denumire buc Pret EURO
    1. INCALZITOR 1 980
    2. Kit montaj 1 110
    3 Manopera 1 150

    TOTAL 1240 EURO
    Preturile contin TVA.
    Are o garantie de 24 luni de la data montarii, se asigura service in perioada de garantie cat si post garantie.

    acuma astept sa fac rost de bani. oricum probabil voi lua de pe Ebay si voi merge la ei sa il monteze, ca mi-au spus ca fac si doar montaj.
    oricum in austria ma voi interesa si la cei de acolo pentru o oferta.
     
  10. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Este o alternativa buna, totusi il prefer pe cel din dotarea de fabrica. Are in plus integrarea cu BC-ul masinii si posibilitatea programarii timer-ului cu pornirea/oprirea sistemului. Vezi ca din ce stiu (am vorbit si eu la Webasto in RO), au si sistem aftermarket cu timer...se numeste Thermo Top C+ si are in plus partea cu programarea. Este asemanator cu cel de fabrica ca si functionalitate numai ca nu exista integrarea cu BC si programarea se face printr-un dispozitiv de comanda cu afisaj LCD ce se poate amplasa undeva in bord. Si acesta vine cu telecomanda.
     
  11. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    pretul la cel de mai sus este cu telecomanda la fel ca la A8. se poate si cu GSM dar e mai scump. cel cu timer e cel mai ieftin.
     
  12. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Inseamna ca cel cu telecomanda are SI timer? Ca sincer, telecomanda te ajuta doar daca il pornesti de la distanta pentru situatiile cand nu stii la ce ora pleci...si de incalzit in masina in aceste conditii, se incalzeste in vre-o 5-10 min, depinde cat de frig este. Daca ai si timer, programezi dinainte ora si cand pleci ai deja masina calda. Model cu telecomanda exista si la A4 si la A6 si la A8, nu doar la A8. Si la al meu pot lua telecomanda dar costa pe original vre-o 600 RON telecomanda aia si pt mine nu merita...mai bine bag banii in altceva

    Revenind...sistemul este foarte bun chiar si aftermarket. Il recomand cu "caldura". De 2 ierni, nu am stiut ce este aceea haina, geaca, etc. La munca am mers numai in sacou, inclusiv pe frigul si ninsorile de anul trecut...
     
  13. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    cam asa ceva am si eu in cap. mai ramane sa fac rost de bani... :p
    sau daca nu reusesc fac precum politicienii: acceptam donatii pentru campanie. :lmfao:
     
  14. sergiums

    sergiums 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4,1,9TDI
    Am revenit...Din pacate am vesti proaste.Saptamana asta au fost la Tg.Mures -6 grade si nici vorba sa-mi porneasca instalatia,chiar dimpotriva am rabdat frig in masina.I-au trebuit mai mult de 30 min pana a inceput sa bage caldura.Voi cauta un Vag-Com si un srvice Webasto sa vad din ce cauza nu merge.O zi buna la toata lumea.
     
  15. Rapier

    Rapier Gold Member

    Înscris:
    22 Aug 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A5 Sportback, 2.0 TDi (CNHA), 2016
    Doar un mic reminder...conditiile urmatoare erau indeplinite cumulativ, da?

    1. Erau sub +5 grade (DA erau, ai zis -7)
    2. Nu aveai carburantul pe rezerva
    3. Nu aveai la baterie curent sub 11 Volti
    4. Aveai pornit motorul
    5. Nu era infundata evacuarea de la Webasto cu pamant sau alte chestii (ca nu porneste)
     
  16. sergiums

    sergiums 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2008
    Locație:
    Tg.Mures
    Masina:
    A4,1,9TDI
    Mai trebuie sa verific problema cu evacuarea,celelalte conditii erau toate indeplinite.Va tin la curent.
     
  17. click

    click 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Sep 2007
    Locație:
    Arges
    Masina:
    A4 B5 Avant 1.9TDI 2001 Euro III Blue Santorini
    eu am un Webasto , da nu este in legatura cu masina ca sa zic asa , adik nu porneste sub 5 grade sau sa fie in legatura cu comenzile , masini. porneste numai cind il activezi tu in mod voit sau dupa cum il programezi tu , are doua trei butoane pentru primul timing si pt al doilea , presupun ca primul este timpul la care porneste si al doilea este timpul la care se opreste
     
  18. merlin_b

    merlin_b 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Bucuresti, Moreni DB
    Masina:
    A6 3.0 TDI quattro 2005
  19. 22LXO

    22LXO 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Iun 2010
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    BMW E90 320d
    Salutare!
    Am un Webasto 1530.Cu el a venit masina din semnatura din Germania.
    Se poate programa Webasto sa porneasca si la temperaturi mai mari de +5C?
    As vrea sa i verific functionarea. Setez timer ul ...cand ajunge la ora setata imi indica pe display cum ca ar incepe incalzirea(apare simbolul cu o flacara) dar nu se intampla nimic.
    Mentionez ca nivelul carburantului nu este pe minim si tensiunea bateriei este peste 12V.
    Ms anticipat!
     
  20. mariusik

    mariusik Bronze Member

    Înscris:
    25 Dec 2008
    Locație:
    Buzău
    Masina:
    Audi
    Webasto porneste indiferent de temperatura, cel putin la mine asa e, si eu tot asa am cumparat masina din germania.
    Daca apesi direct pe butonul cu flacara desenata pe el, porneste?
     

Distribuie pagina asta