1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Chei la A4 B5 - sincronizare chei cu auto - duplicare cheie - inlocuire baterie - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de ovidiutm, 1 Feb 2010.

  1. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Se da o cheie de Audi. Sau 2 asa cum va voi arata mai jos.
    Se doreste desfacerea ei pentru a schimba bateria/bateriile telecomenzii de inchidere centralizata.
    Cheile de mai jos par identice. Mai tarziu veti vedea ca nu e chiar asa.

    [​IMG]

    Cum se desface?
    Luam o surubelnita cu cap drept (linie) a carui varf sa intre in gropita de pe spatele carcasei.
    Se face parghie. Unii spun sa invarti surubelnita, altii spun sa apesi pe maner, varful impingand in sus urechiusa ce tine cheia unita. In tot acest timp, cu o mana (sau 2 degete asa cum se vede in poza) impingeti jumatatea cu sigla Audi indepartand-o de cealalta jumatate.
    Personal folosesc cu succes varianta 2.
    Atentie!!! Daca ati rupt aceasta urechiusa cheia va mai fi un tot unitar si se va "rupe" in doua tot timpul. Si nu cred ca vreti sa incepeti sa o lipiti.

    [​IMG]

    A scapat urechiusa te tine ansamblul impreunat. De aici, iese usor cheile fiind pe o sina.

    [​IMG]

    Asa arata despartite:

    [​IMG]


    In partea stanga avem partea ce contine lama si cipul.
    In partea dreapta avem partea ce contine partea de telecomanda pentru inchidere centralizata.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Pentru a ajunge la baterie, luam partea de telecomanda si tinand-o pe lat, tragem de margini. Ar trebui sa se desparta asa:


    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]


    Asadar schimbam bateria.
    Avem nevoie de 1 bucata CR 2032.
    Mai jos este o poza cu detalii despre aceasta cheie.
    [​IMG]




    Va spuneam insa mai sus ca, desi pare ca cele 2 chei sunt identice, nu e asa. Desfacand a doua cheie (aceeasi pasi) am constatat ca exista cateva diferente pe placa integrata (cea verde) cat si faptul ca aceasta are 2 baterii, diferite.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Asadar schimbam bateriile.
    Avem nevoie de 2 bucati CR 1620.
    Mai jos este o poza cu detalii despre aceasta cheie.

    [​IMG]


    Apoi, e posibil sa trebuiasca sincronizate cheile.
    Operatiunea o veti gasi pe site-ul rosstech.
    http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/vw-remote-matching.html


    Mai jos, un filmulet cu o cheie de VW, ce e identica cu cele de Audi:
    http://www.youtube.com/watch?v=keYT5bXoyNk
     
    Ultima editare: 22 Feb 2012
  2. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Salut,pe cheia de la ADR-ul meu am un butonas rotund,dar nu functioneaza.Nu prea m-a interesat,dar daca tot am gasit acest topic am zis sa va intreb.Am desfacut-o,iar in interior se afla o baterie + un "beculet".O fi de la inchierea centralizata sau are alarma?Si de ce nu functioneaza?:think:
     
    Iolanda apreciază asta.
  3. Dracku

    Dracku Bronze Member

    Înscris:
    21 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Fosta mea, Audi A4 2,5TDI V6 Quattro 2001,180CP
    S-ar putea sa nu ai alarma,incearca sa-i schimbi bateria daca tot ai desfacut-o!
     
  4. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Emy nu este nici una nici cealata. Beculetul ala care seamana cu un led si care este conectat la bateria din cheie lumineaza atunci cand apesi pe butonul din cheie. Si beculetul nu functioneaza pentru ca s-a descarcat bateria. Cand este foarte intuneric afara becul face lumina daca apesi ca sa vezi unde bagi cheia in yala de la usa ca sa o deschizi sau cand vrei sa pornesti masina si sa introduci cheia in contact.


    O zi buna
     
    Ultima editare: 28 Dec 2011
  5. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Multumesc mult,cum de nu m-am gandit la asta?:))
     
  6. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    pierdut singura cheie

    Pentru inceput imi cer scuze daca am deschis un al doilea thread pe aceeasi tema dar nu am gasit nimic sa ma ajute sau pe nimeni in aceeasi situatie. Din nefericire am ramas fara cheie la masina (am cumparat-o cu o singura cheie :( ) .
    Am gasit acum la cineva, un passat din 2000, cheile cu butuc usa si contact dar daca cumpar scap numai cu inlocuirea butucului/contactului si sincronizarea cheii sau mai sunt si alti pasi de urmat??
    Cheia veche la mine era cu cip tubular, asa sunt si cheile pe care vreau sa le iau, sunt sanse sa nu mearga sincronizarea??
     
  7. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Fa-i immo off si-ti va porni cu orice cheie,dar va trebui sa schimbi butucul de la usa.
     
  8. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    stiu ca nu e bine sa ceri mura'n gura dar ma poti ajuta cu niste sfaturi cum as putea cu vagcom-ul sa dau la immo off???
     
  9. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    In primul rand zi-mi daca noua cheie(WV) se potriveste la contactul vechi(Audi),daca nu merge n-ai facut nici o alvita.Mai apoi ai de ales intre Immo off sau o adaptare la cheie.Nu stiu cum se procedeaza,deci nu te pot ajuta cu vreun tutorial,dar cel mai bine ar fi sa te duci la un service cu o interface Vag-Com buna si sa-i intrebi de la inceput care ar fi varianta mai ieftina,sau eu stiu...
     
  10. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    Cheia originala era normala cu model/decuj lamela pe margine, cea dupa vw este tip briceag cu sant pe mijloc, azi ma duc sa iau contactul cu tot cu cheie , poate am noroc si se potriveste contactul in locul celui vechi.
     
  11. Emy_

    Emy_ Silver Member

    Înscris:
    12 Dec 2009
    Locație:
    Mangalia
    Masina:
    Fosta ADR 1.8i 125Cp ; prezentele 1.9 AFN + 2.0 CBAB
    Dar de ce iei contact de WV si nu de Audi?
     
  12. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    pai am o cunostinta cu un vw passat din 2000 facut praf in urma unui accident, din ce am vazut si pe okazii pretul se invarte in jurul la 3 mil, in mare cred ca ar trebui sa se potriveasca ptr ca pe butuc este semnul audi vw.
    acum astept telefon sa ma duc sa vad masina in cauza si sa verific daca se potriveste
     
  13. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    In primul rand ar trebui sa stii din ce an este masina ta si ce model de immo are 1, 2 sau 3. Pasatul acela din 2000 este posibil sa aiba immo3 care este pozitionat in instrument cluster iar a ta tind sa cred ca are immo2 care este white box extern. Deci afla mai intai aceste detalii. In ceea ce priveste immo off s-ar putea sa fie mai complicat decat adaptarea unei alte chei pentru ca asta nu se poate face cu vag com ci cu vag commander. Pentru adaptarea unei alte chei iti trebuie codul login de la immo-ul de pe masina si daca nu il stii il poti extrage cu vag tacho sau vag commander. Nu cred ca te vei descurca de asta iti recomand un service bun.
     
  14. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    Ai dreptate, undeva in stanga cum te uiti spre IC am vazut o caseta alba.
    Stadiul in care sunt acum: am comandat un set de chei briceag cu inchidere centralizata ptr a folosi inchiderea centralizata.
    Am vb cu un prieten in italia care imi cauta saptamana asta la dezmembrari acolo butuc + contact + 1 cheie.
    Am sa iau cipul din cheia primita din italia si am sa o plantez intr-o cheie care vine cu modulul de inchidere centralizata.
    Am sa incerc sa adaptez cipul singur cu vag com-ul poate reusesc, daca nu merge apelez la un service specializat.
    Pun o poza cu suruburile care tin contactul pe coloana de directie, sunt rotunde in capat , la care m-am chinuit jumatate de ora ptr a face un sant in ele.

    PS: Daca imi trimite si IC-ul as putea folosi immo din ala?? adica firele care vin in immo meu sa le mut in IC???
     
    Ultima editare: 25 Apr 2010
  15. BIG

    BIG 5th Gear Member

    Înscris:
    23 Apr 2009
    Locație:
    Novaci
    Masina:
    Audi A4 B5 8D 1.6 ADP '95
    Avansezi bine, uite cum am montat eu modulul de centralizat, poate te ajuta: http://www.clubaudi.ro/audi-a4-b5-1994-2001/7938-montare-deschidere-centralizata-telecomanda-after-market-5.html.

    Acum iti mai trebuie codul de login la immo din 4 cifre, daca nu il ai il poti extrge cu VAG Commander-ul, se extrage pe K-Line de pe grupul Instument/Immobilizer iar daca nu merge bifezi Skip neg. responses, repet operatiunea este pentru VAG Commander si nu poti face asta cu VAG Com.

    Dupa ce ai codul de Login adaptezi o noua cheie/chei cu VAG Com urmand pasii de mai jos:

    1. [Select]
    [25 - Immobilizer]
    [Login - 11]
    Enter zero followed by the 4-digit SKC.
    For example, if your SKC is 1234, enter 01234.
    [Do It!]

    2. [Adaptation - 10]
    Enter 01 in "Channel Number"
    [Read]
    The "Stored Value" is the number of keys currently matched.
    Enter "new value" of 0
    [Test]
    [Save]
    This clears out the old key-matchings.
    Enter a "new value" corresponding to the total number of keys to be matched, including any existing keys
    [Test]
    [Save]

    3. [Done, Go Back]
    [Close Controller, Go Back - 06]
    Switch ignition off and remove key

    4. Insert next key to ignition and switch ignition on again
    Count to two ("One one-thousand, two one-thousand") out loud
    Switch ignition off and remove key

    5. Repeat step 4 with each key until all keys have been matched.
     
  16. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
  17. raptor_20cm 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi a4 1.8 1997
    sal

    am eu contact nou de audi a4 1.8 cod adr 1997 ..l-am cumparat pt masina mea gandidu-ma ca sa dus contactul si nu a fost partea mecanica...a fost partea electrica deci e nou ..adus pe comanda de la audi din germania..daca te mai intereseaza imi poti da reply...sal
     
  18. raptor_20cm 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi a4 1.8 1997
    re

    bine asta in cazul in care nu ai rezolvat...salve
     
  19. L_M_G

    L_M_G 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A6 4G 2.0 TDI - 2016 - S-tronic
    mc mult, deocamdata astept rasp de la cineva. La contact ai si lamela (cheie) ptr el??
    Poti sa imi spui cat te-a ajuns??
     
  20. raptor_20cm 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Iun 2009
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    audi a4 1.8 1997
    re

    am si lamela e complet.... a costat 540 ron si degeaba in conditiile in care la mine fiind partea electrica 100 ron :(..urat nu? dar cu mecanici astia:)))..daca e ceva ma anunti .
     

Distribuie pagina asta