M`am contrazis cu cineva ca pe 1.8 ADR nu se poate monta turbo ..Desi eu cred ca sunt ceva sanse avant in vedere ca nu difera mare lucru intre ele .. Care sunt sansele de a monta turbo de pe 1.8t pe un 1.8 simplu ? Ce schimbari implica ? Sau daca s-ar schimba motorul cu totu, ce mai trebuie schimbat pe langa ?
De montat se poate monta turbo pe orice motor,finantele sunt problema. Cam singurele diferente intre 1.8 ADR si 1.8T AEB sunt pistoanele,admisia,injectia+anexele specifice motoarelor turbo(galeria de evacuare,turbina,intercooler etc.),in rest sunt indentice,dar cel mai sigur este sa verifici fiecare piesa in parte.Informatiile sunt valabile pentru majoritatea(nu toate) motorarele cu codul ADR si AEB. Gasesti pe internet destule info,despre cum sa schimbi motorul la un A4/Passat,cauta ''1.8T unbau/spaw/conversion'' M-am documentat si eu in ceea ce priveste montarea de turbina pe ADR,dar cel mai bine este sa schimbi motorul cu totul sau daca poti masina.
Imi dau seama ca nu e rentabil sa montezi turbo.. Am gasit pe net motor 1.8t la 350 de euro .. De vandut masina .. nu se merita sa o vand.. asta e o alta poveste. Daca cineva mai are informatii sau are de gand/a facut acest upgrade , sa posteze aici .
Difera motorul in interior chiar daca seamana constructiv ;pentru cei +25 cp sunt multe modificari :interior motor,alta aprindere,alt ecu,traseu admisie;fara sa adaugam turbo.
Atunci alegem o alta varianta , si anume, luam un motor 1.8t si-l inlocuim pe cel vechi, ne mai trebuie si un ecu , si mai ce ? Cutia de viteze nu e la fel ? Planetarele nu`s la fel ?
cutia difera (dar nu e neaparat sa o schimbi), planetarele sunt la fel, franele sunt mai mari. Daca vrei doar 150-160 de cai eu zic ca poti pune turbo si pe ADR (ai nevoie de galerii, turbo, intercooler si electronica cu care te pot ajuta eu), daca vrei mai mult atunci ar fi bine sa iei un un1.8t de la bun inceput.
Multumesc pentru raspuns . Nu e vorba ca as vrea mai mult, e vorba ca optez direct pentru motor 1.8t .. in mare parte e plug and play si consider ca e mai simplu ..
merge dar trebuie sa schimbi franele plus ca din ce stiu costa ceva banuti, de aceea ziceam ca e mai simplu sa pui turbo pe al tau
LKN multumesc ca ma lamuresti . Costurile cred ca ar fi mai restranse daca ii pun turbo in loc sa`l inlocuiesc .. Dar stiu ca nu e acelasi lucru ca si cand ar fi turbo.. Adica un motor 1.8t bate undeva la 400 de euro sa zicem .. + calculatoru inca vreo 50-60 euro ... + manopera care nu e chiar simpla .. sa nu mai spunem de omologare Si ca sa ii pun turbo e mai simplu pentru ca as putea sa iau turbo + intercooler+ galerie stock de pe unul din dezmembrari + ecu + manopera .. nu stiu daca e mai scumpa in cazul asta .. Ma multumesc si cu 150-160 cp pentru moment .. as fi ales varianta cu motorul pt ca pe viitor nu se stie ..pt ca mereu am vrut mai mult :D .. Dar daca montez turbo ma gandes ca ar putea crapa altceva avand in vedere ca motorul e unu aspirat de fabrica ... Mai rezonabila cred ca ar fi varianta cu montare turbo .. insa cred ca ar putea sa`mi cauzeze alte probleme pe parcurs pt ca nu sunt un dela " calm " .. pana la urma de ce sa nu`i dau daca stiu ca poate ?
Uitasem de cutie,da si o alta cutie. Sa spunem ca reusesti sa pui turbo,motorul nu va rezista,admisia este diferita,furtunele sunt altfel asezate. Motor+cutie+turbo+ecu+debitmetru+partea electrica motor spre ecu+furtunaraia de admisie inclusiv clapeta de acceleratie. O vinzi si cumperi un 1.8T
Cutia e la fel doar rapoartele difera, cat despre piese iti garantez ca exista doi baieti pe forumul asta la care le-au ramas in urma unor upgade-uri aproape toate piesele de care are el nevoie si le vand pe bani putini Cea mai viabila solutie e cumparatul altei masini, dar daca a lui e foarte bine intretinuta nu ar fi pacat sa renunte la ea pentru ceva cazan doar pentru ca e 1.8t?
Daca ma gandesc mai bine varianta montarii turbo`ului pe motorul meu aspirat pica . Nu are rost .. Stiu ca trebuie sa crap altceva dupa in felul in care il folosesc ... Plus ca scoti mai multi cai din 1.8 t .. Mai bine imi cumpar motoru complet + ecu + partea electrica pt el si gata . Cutia o voi tine atat timp cat nu e necesara schimbarea ei pentru acest update . Evident, daca difera rapoartele nu va trage la fel de bine ..cuplul va fi diferit fata de 1.8t cu cutia lui de fabrica . Se va schimba si aia in timp ... toate in timp ..
Cu cutia ta trage mai bine (are rapoarte mai scurte) dar va merge mai turat si va consuma mai mult (in afara). Daca cumperi motor complet cu toate accesoriile poti lua si cutia la pachet si sigur o scoti la bani putini (in jur de 100e).
mai baieti eu ma apuc azi sa pun un motor 1.8 cu codul adr pe masina mea care este 1.8 t cod motor aeb o sa va spum in zilele urmatoare daca reusesc sa il montez motorul cu codul adr si sa ii pun turbo
Ai adr si vrei sa`i pui AEB ? sau ai adr si vrei sa`l faci turbo cu piese de pe un aeb ? n`am inteles ... sa ne ti la curent totusi.