1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sfaturi achizitie RS4 B5 2.7 biturbo

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de ity, 16 Mar 2009.

  1. ity

    ity 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDi 2007
    detine cineva pe aiciun rs4 b5 2.7bi-t...m-am decis sa imi iau unul anul asta...la vara sper, si as dori niste pareri de la cineva care are sau care a avut...ce probleme pot aparea,costuri de intretinere and stuff.am auzit ca trebuie inlocuite turbinele dupa un anumit numar de km...si mai multe povesti care m-au cam speriat,pentru ca e vorba de cheltuieli majore.eu am gasit una in jur de 23k de eur,din 2001,cu vreo 110k de km la bord.masina arata demential,iar posesorul(oarecum prieten de al meu) spune ca a ingrijito exemplar,revizii numai la audi FR,are carte service tot.ce pareri mi-a dat el sunt numai de bine,va dati seama,omul vrea sa vanda masina...va multumesc mult,astept parerile voastre.:)
     
  2. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    nu stiu sa fie vreun membru cu rs4 b5 ... dar daca este , sa iasa pe interval :) .
     
  3. gabit 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Aug 2009
    Locație:
    iasi
    Masina:
    rs4 b5
    stiu eu unul. Rs4 b5 este o masina deosebita . Are un motor de senzatie 2.7t ce a fost preparat de Cosworth care la momentul respectiv era proprietatea Audi. Este destul de scump la intretinere ,destul de fiabila, consumul este decent si are performante de senzatie,iar numai cu o softare buna va crea probleme multor supercaruri. Este insa penalizata de masa relativ mare ~ 1700 kg. Daca mai doresti detalii se rezolva..
     
  4. Eugen

    Eugen 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Chisinau
    Masina:
    A6 C6
    Salut. Ca fost posesor de 2.7 biturbo (Audi A6 Avant quattro), pot sa-ti spun ca motorul este intr-adevar demential, dar foarte scump la intretinere. Ca la orice motor turbo trebuie sa menajezi turbinele, care costa destul de scump (nu mai stiu preturile exacte dar in Chisinau mi-au cerut peste 700 EUR/buc). Consumul este mare, foarte mare, in cazul meu ajungand la 18l/100 km urban, 12% - in afara. Cifrele de consum care sunt afisate pe mobile.de sunt irelevante. Insa, daca iti permiti asa ceva, cumpara fara sa stai pe ganduri - merita absolut toti banii. Succes!
     
  5. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    era cineva pe forum cu uns4 b5. biturbo. stiu ca l-a si prezentat parca.. povestea cum le dadea fum pe autostrada la totzi cand l-a adus :p
    uite. am gasit s4-b5
     
    Ultima editare: 23 Aug 2009
  6. Bogdan.IS

    Bogdan.IS Audi Expert

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A6 C5 1.9 TDi , Audi 80 B3 1.6 D
    gabit , tu esti cu RS4 B5 avant negru ? daca da , ai o masina foaaarte tareee !!!!
    te asteptam la o intalnire club audi in iasi !
     
  7. lemieux@curbside

    lemieux@curbside 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Mar 2008
    Locație:
    Philly/Bucuresti
    Masina:
    2001 Audi S4 biturbo 2.7T ASP STG3+ ~600HP/570lbsTQ (just GO no show ! ;)
    da sa ai mai multi bani pusi deoparte decit dai pe masina :sadlike:
    nu chiar .. glumesc.. dar sa ai bani seriosi si sa o intretii cum trebuie .. o gramade senzori si de garnituri se tot strica si nu sint ieftine.. SI MAI ALES ca nu multi stiu sa se atinga de masinile astea , inclusiv mecanici la reprezentanta la audi. si totul trebuie facut la timp (schimbul de ulei e f imp , bujii , filtre..). e f important sa nu ai boost leaks (scurgeri de presiune aer) ca alea iti omoara turbinele RAPID !!!
    oricum in opinia mea B5 rs4 si Sport quattro ramin cele mai tari masini facute de audi .
    sa fii foarte atent sa nu iei o masina care a fost lovita , 95% din ele sint lovite in fata si cum motorul e mare se atinge si distruge f usor (chiuloasele si componentele curelei de distributie sint usor afectate si bye bye motor ).
     
  8. kellu

    kellu Platinum Member

    Înscris:
    19 Aug 2007
    Locație:
    Mioveni
    Masina:
    Opel Corsa
    am avut si eu ocazia sa-mi bag piciorul intr-un 2.7 biturbo (S4).... ce sa zic? Masina de senzatie.
     
  9. MARRIUS24 Silver Member

    Înscris:
    3 Apr 2010
    Locație:
    Rădăuți
    Masina:
    Audi
    Ultima editare: 8 Apr 2015

Distribuie pagina asta