detine cineva pe aiciun rs4 b5 2.7bi-t...m-am decis sa imi iau unul anul asta...la vara sper, si as dori niste pareri de la cineva care are sau care a avut...ce probleme pot aparea,costuri de intretinere and stuff.am auzit ca trebuie inlocuite turbinele dupa un anumit numar de km...si mai multe povesti care m-au cam speriat,pentru ca e vorba de cheltuieli majore.eu am gasit una in jur de 23k de eur,din 2001,cu vreo 110k de km la bord.masina arata demential,iar posesorul(oarecum prieten de al meu) spune ca a ingrijito exemplar,revizii numai la audi FR,are carte service tot.ce pareri mi-a dat el sunt numai de bine,va dati seama,omul vrea sa vanda masina...va multumesc mult,astept parerile voastre.
stiu eu unul. Rs4 b5 este o masina deosebita . Are un motor de senzatie 2.7t ce a fost preparat de Cosworth care la momentul respectiv era proprietatea Audi. Este destul de scump la intretinere ,destul de fiabila, consumul este decent si are performante de senzatie,iar numai cu o softare buna va crea probleme multor supercaruri. Este insa penalizata de masa relativ mare ~ 1700 kg. Daca mai doresti detalii se rezolva..
Salut. Ca fost posesor de 2.7 biturbo (Audi A6 Avant quattro), pot sa-ti spun ca motorul este intr-adevar demential, dar foarte scump la intretinere. Ca la orice motor turbo trebuie sa menajezi turbinele, care costa destul de scump (nu mai stiu preturile exacte dar in Chisinau mi-au cerut peste 700 EUR/buc). Consumul este mare, foarte mare, in cazul meu ajungand la 18l/100 km urban, 12% - in afara. Cifrele de consum care sunt afisate pe mobile.de sunt irelevante. Insa, daca iti permiti asa ceva, cumpara fara sa stai pe ganduri - merita absolut toti banii. Succes!
era cineva pe forum cu uns4 b5. biturbo. stiu ca l-a si prezentat parca.. povestea cum le dadea fum pe autostrada la totzi cand l-a adus uite. am gasit s4-b5
gabit , tu esti cu RS4 B5 avant negru ? daca da , ai o masina foaaarte tareee !!!! te asteptam la o intalnire club audi in iasi !
da sa ai mai multi bani pusi deoparte decit dai pe masina nu chiar .. glumesc.. dar sa ai bani seriosi si sa o intretii cum trebuie .. o gramade senzori si de garnituri se tot strica si nu sint ieftine.. SI MAI ALES ca nu multi stiu sa se atinga de masinile astea , inclusiv mecanici la reprezentanta la audi. si totul trebuie facut la timp (schimbul de ulei e f imp , bujii , filtre..). e f important sa nu ai boost leaks (scurgeri de presiune aer) ca alea iti omoara turbinele RAPID !!! oricum in opinia mea B5 rs4 si Sport quattro ramin cele mai tari masini facute de audi . sa fii foarte atent sa nu iei o masina care a fost lovita , 95% din ele sint lovite in fata si cum motorul e mare se atinge si distruge f usor (chiuloasele si componentele curelei de distributie sint usor afectate si bye bye motor ).
As ramane recunoscator colegilor care ma pot ajuta cu info legate de platforma asta , doresc sa achizitionez acest model plusuri / minusuri intretinere upgrade-uri nu cred ca sunt multi posesori de 2.7 biturbo , dar incerc http://www.mobile.de/ro/marcă/audi/...:1999-01,frx:2002-12/pg:vipcar/206313455.html