1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Creste nivelul de ulei in baie - ulei in vasul de expansiune - la A4 B5 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de eminence, 21 Oct 2008.

  1. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Am luat putin ulei de pe joja pe deget si l-am mirosit, are un usor miros de benzina (sau poate doar mi se pare). Exista posibilitatea sa ajunga benzina in baia de ulei? Cineva mi-a zis ca e aproape imposibil, doar daca toate injectoarele sunt praf si pulbere (ceea ce Doamne fereste ca-i dau foc).:sign_omg:
    Ce poate fi? Sau mi se pare mie? Asa trebuie sa miroase uleiul? E Mobil 10w40.
     
  2. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Eu am avut aceasta problema la batrana dacie..problema la ea a fost membrana de la pompa de benzina care era fisurata...nu stiu daca la Audi este la fel mai asteapta si alte pareri poate mai avizate decat ale mele;)
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2013
  3. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Stiu, ca si eu am avut Dacie... Aici nici vorba de asa ceva. Sper sa nu fie ceva grav, sau sa mi se para mie ca miroase a benzina.
     
  4. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Pai cel mai simplu: urmareste nivelul de ulei in baie daca iti creste nivelul atunci e clar ca ai o problema de genul acesta (iti intra benzina in ulei) ;)... apropo cand ai schimbat ultima data uleiul in motor?
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2013
  5. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Uleiul l-am schimbat sambata :) am doar 20 km cu el.
    Inainte de a-l schimba am tot monitorizat nivelul de ulei (masina proaspat cumparata, ma uit si eu sa nu pape ulei) si nivelul e constant (am masina din august).

    Si chiar daca ar intra benzina in baia de ulei, in 20 de km poate sa intre atata incat sa miroase uleiul a benzina?
     
  6. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    in mod normal nu prea are cum sa ajunga benzina in ulei din cate stiu eu. sistemul de pompare este separat.
    pe de alta parte o uzura exagerata a camasilor/segmentilor poate duce in timpul compresiei la scapari de presiune in carterul inferior si de aici poate sa miroasa a benzina.
    fa cum a spus colegul, verifica dimineata cu motorul rece nivelul de ulei, cu conditia ca parchezi aproape identic de fiecare data (planeitatea suprafetei de parcare). daca observi cresterea nivelului atunci este o problema.
    o alta metoda este cea cu sugativa: scoti joja si dai drumul la o picatura de ulei pe o bucata de sugativa. daca cercul obtinut este uniform ca si culoare atunci este ok. daca ai benzina in ulei atunci va apare un inel la exterior de culoare mai deschisa. datorita diferentei de vascozitate si tensiune superficiala (parachor) benzina va difuza mai repede si va forma acel inel exterior.
    bafta.
     
  7. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Bine, dar o uzura exagerata a camasilor si segmentilor ar presupune fum albastru, arderea uleiului, etc. :no:
    Alta explicatie ce am auzit-o ar fi sa mearga doar in 3 pistoane, sa curga benzina pe la un piston... Dar, din nou, cred ca mi-as da seama daca nu functioneaza un cilindru.
    Alta explicatie ar fi: amestec prea bogat, soc automat reglat aiurea. Nu stiu ce sa zic, si in cazul asta ar trebui sa mearga rau, sa am fum negru... :wtf:

    P.S. N-am mai vazut sugativa de ani de zile :) :)
     
    Ultima editare: 21 Oct 2008
  8. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    eu iti pot spune doar atat: la Fosta mea dacia, compresia era intre 7 si 8 pe toti cilindrii, inainte de segmentare ajunsese si la 6.5 si nu imi scotea fum decat la blana brusca, nu manca ulei exagerat (nu completam de la un schimb la altul decat 200-300 ml, aprox 10.000 km, ulei BP); aia era uzura exagerata din unctul meu de vedere. am facut segmentare si am urcat la 10-11 compresia. facut 10.000 de km si compresia era la 10.
    in trei cilindri ar fi greu sa nu observi...
    cu privire la socul automat este posibil sa ramana blocat sau sa aiba ceva probleme, daca dai un search pe forum parca am mai vazut pe undeva ceva legat de acesta. ai dreptate ar trebui sa fie fum negru, dar nu neaparat constant. practic doar pentru o scurta perioada de timp pana la atingerea parametrilor.
    nu stiu ce sa iti spun... conduci agresiv?
    PS sugativa este la librarie. sau poti folosi hartie de filtru. daca nu gasesti si ai un copil la scoala, iti face el rost. :) sau de la o farmacie care are si laborator, ca ei folesc la filtrari.
     
    Ultima editare: 21 Oct 2008
  9. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Nu conduc agresiv (mai degraba tiptil, sa nu consume).
    Totusi, sa fim seriosi, cat de terminat trebuie sa fie un motor sa curga benzina in halul ala pana in baia de ulei? :) Si eu am avut Dacie, am segmentat-o, scotea fum albastru, manca uleiul, dar benzina in ulei nu am avut din cauza aia (de fapt am avut o data dar era de la membrana de la pompa de benzina). Ce sa mai vorbim ca daca ar fi in asa hal de uzat motorul s-ar simti si la cum trage, chiar nu cred sa fie cazul.

    L-am pus pe fratele meu sa accelereze motorul si m-am uitat in spate la toba, nici urma de fum de niciun fel (decat aburi, de cand e frig afara).

    Cat despre socul automat, aici am mici semne de intrebare:confused: Ar trebui sa-mi stea mai turata la relanti, nu? Mie cand imi porneste imi sta si pe la 1200 acum cand e frig, apoi dupa cateva sute de metri parcursi sta la 900 relanti-ul.

    Cea mai valabila explicatie e ca o dau in paranoia si nu e niciun miros de benzina, acuma cand miros parca imi seamana si cu mirosul de gaze arse :nyah:
     
  10. harfo_79

    harfo_79 Bronze Member

    Înscris:
    22 Iul 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi Avant B6/A4 1.9 TDI / Audi Avant B9/A4, 2.0 TDI Black&White
    foarte adevarat ce spui. daca nu simti modificari in cuplu si modul in care trage nu ar trebui sa fie asta. in plus imi vine greu sa cred ca motorul ar fi chiar in halul ala.

    atat ar trebui sa fie. semn ca totul e ok.

    si asta ar fi in regula.

    cu asta nu stiu ce sa iti spun... nu am de unde sa stiu :shrug:
    bafta. :)
     
  11. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Stai linistit nu cred sa ai benzina in ulei.
    In mod normal nivelul de ulei creste trece de maxim se vede la ochiometru
    usor.
     
  12. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    asteptam parerea ta:yes: Dar totusi, logic, in ce mod ar putea ajunge benzina in baia de ulei? Pe ce cale? La Dacie era simplu, aici cu cat ma gandesc cu atat nu vad o cale pe unde ar putea ajunge...
     
  13. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Nu poate ajunge este doar o impresie parca ar fi gaz ars parca benzina:)
    nici tu nu stii exact.
    Chiar daca ar creste nivelul eu as suspecta antigel in ulei ceea ce este altceva.

    Ulei in antigel sau antigel in ulei da este posibil dar asta este alta poveste.
     
  14. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Atat am vrut sa stiu, daca exista posibilitatea... Multumesc! :hi:
     
  15. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    Azi am fost la un mecanic, a desfacut bujiile, lucrau perfect toate, a dat jos injectoarele si a pornit motorul, sa vada daca nu curge benzina in loc sa pulverizeze, nimic, totul e ok. A mai zis ca s-ar putea sa fi fost din cauza ca mergeam tot timpul cu motorul rece... Am schimbat termostatul, deci s-a rezolvat si asta. Sper sa fie ok.:meeting:
     
  16. filalucian

    filalucian Platinum Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.8t B5 1997
    Si eu am patito

    Ce pot sa iti spun ce am patit eu,nu stiu daca e aceeasi situatie,ar fi bine sa nu fie,ca e belea!Si mie la inceput imi intra benzina in baie,si am fost cu ea in service si nimic,au schimbat uleiul si au zis sai dau bataie.Am mai mers vre1000 de km si a inceput sa iese fum alb de nu vedeai in spate.Am bagato in service si miau tinuto vreo luna!Au desfacut motorul bucati si lau curatat,au schimbat turbo si sa rezolvat!Una peste alta ma costat vreo 2000 euro!Sper sa nu fie acelasi lucru la tine!Bafta
     
  17. eminence

    eminence Pasionat Audi

    Înscris:
    10 Sep 2008
    Locație:
    Turda, jud.Cluj
    Masina:
    Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
    S-a rezolvat demult la mine, prin schimbarea termostatului si cateva drumuri mai lungi, cu motorul cald. Nu am turbo. Ms oricum! :salute:
     
  18. autobaza 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    oradea
    Masina:
    a4,1.9 tdi,2001
    creste nivelul in baie

    doresc sa ma ajutati intr-o problema , A4 cu 85 kw TDI PD , creste nivelul in baie cam cu 1/2 litru si stagneaza indiferent de modul de utilizare de la schimb la schimb. daca cineva poate sa-mi de-a un sfat ... Va multumesc
     
  19. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Nu prea inteleg bine,ori creste ori stagneaza?
    Cind crest iti baga motorina in baia de ulei.Ar trebui sa miroase uleiul a motorina cit de cit.
     
  20. CristiAuD

    CristiAuD Silver Member

    Înscris:
    30 Dec 2008
    Locație:
    Ro
    Masina:
    alta marca
    ce culoare are uleiul cand il verifici pe joja?se poate contamina atat cu apa cat si cu motorina.
     

Distribuie pagina asta