Go Back   Club Audi Romania - Forum cu discutii despre modelele Audi > Modele Audi > Audi A4 > Audi A4 B5 (1994 2001)
Inregistrare Regulament Lista membri Galerie foto Calendar Cauta Mesajele de azi Mark Forums Read

Reply
 
LinkBack Thread Tools Search this Thread Display Modes
  #1  
Old 21st October 2008, 20:02
eminence's Avatar
eminence eminence is offline
Pasionat Audi
Masina mea: Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
 
Join Date: Sep 2008
Location: Turda, jud.Cluj
Posts: 1,056
eminence is on a distinguished road
Default Creste nivelul de ulei in baie - ulei in vasul de expansiune - la A4 B5 - cauze si rezolvari

Am luat putin ulei de pe joja pe deget si l-am mirosit, are un usor miros de benzina (sau poate doar mi se pare). Exista posibilitatea sa ajunga benzina in baia de ulei? Cineva mi-a zis ca e aproape imposibil, doar daca toate injectoarele sunt praf si pulbere (ceea ce Doamne fereste ca-i dau foc).
Ce poate fi? Sau mi se pare mie? Asa trebuie sa miroase uleiul? E Mobil 10w40.
Reply With Quote
  #2  
Old 21st October 2008, 20:41
Vlad04NOZ's Avatar
Vlad04NOZ Vlad04NOZ is offline
Gold Member
Masina mea: Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
 
Join Date: Sep 2007
Location: Baia Mare
Posts: 579
Vlad04NOZ is on a distinguished road
Post

Eu am avut aceasta problema la batrana dacie..problema la ea a fost membrana de la pompa de benzina care era fisurata...nu stiu daca la Audi este la fel mai asteapta si alte pareri poate mai avizate decat ale mele
__________________
Audi B3 1.8S NE....90 CP & Audi A4 Avant 1.9 TDI-PD(AJM)115 CP... AUDI...
My B3 --->http://www.clubaudi.ro/exterior/598-audi-80-b3.html
My "new" Audi A4--->http://www.clubaudi.ro/audi-a4/5562-...izitie-a4.html

Last edited by Cristi : 10th May 2013 at 16:39.
Reply With Quote
  #3  
Old 21st October 2008, 20:43
eminence's Avatar
eminence eminence is offline
Pasionat Audi
Masina mea: Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
 
Join Date: Sep 2008
Location: Turda, jud.Cluj
Posts: 1,056
eminence is on a distinguished road
Default

Stiu, ca si eu am avut Dacie... Aici nici vorba de asa ceva. Sper sa nu fie ceva grav, sau sa mi se para mie ca miroase a benzina.
Reply With Quote
  #4  
Old 21st October 2008, 20:46
Vlad04NOZ's Avatar
Vlad04NOZ Vlad04NOZ is offline
Gold Member
Masina mea: Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
 
Join Date: Sep 2007
Location: Baia Mare
Posts: 579
Vlad04NOZ is on a distinguished road
Post

Pai cel mai simplu: urmareste nivelul de ulei in baie daca iti creste nivelul atunci e clar ca ai o problema de genul acesta (iti intra benzina in ulei) ... apropo cand ai schimbat ultima data uleiul in motor?
__________________
Audi B3 1.8S NE....90 CP & Audi A4 Avant 1.9 TDI-PD(AJM)115 CP... AUDI...
My B3 --->http://www.clubaudi.ro/exterior/598-audi-80-b3.html
My "new" Audi A4--->http://www.clubaudi.ro/audi-a4/5562-...izitie-a4.html

Last edited by Cristi : 10th May 2013 at 16:40.
Reply With Quote
  #5  
Old 21st October 2008, 20:49
eminence's Avatar
eminence eminence is offline
Pasionat Audi
Masina mea: Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
 
Join Date: Sep 2008
Location: Turda, jud.Cluj
Posts: 1,056
eminence is on a distinguished road
Default

Uleiul l-am schimbat sambata am doar 20 km cu el.
Inainte de a-l schimba am tot monitorizat nivelul de ulei (masina proaspat cumparata, ma uit si eu sa nu pape ulei) si nivelul e constant (am masina din august).

Si chiar daca ar intra benzina in baia de ulei, in 20 de km poate sa intre atata incat sa miroase uleiul a benzina?
Reply With Quote
  #6  
Old 21st October 2008, 21:30
harfo_79's Avatar
harfo_79 harfo_79 is offline
Silver Member
Masina mea: Audi Avant B6/A4 1.9 TDI, 131 cp, end of series
 
Join Date: Jul 2008
Location: Arad, Romania
Posts: 308
harfo_79 is on a distinguished road
Default

in mod normal nu prea are cum sa ajunga benzina in ulei din cate stiu eu. sistemul de pompare este separat.
pe de alta parte o uzura exagerata a camasilor/segmentilor poate duce in timpul compresiei la scapari de presiune in carterul inferior si de aici poate sa miroasa a benzina.
fa cum a spus colegul, verifica dimineata cu motorul rece nivelul de ulei, cu conditia ca parchezi aproape identic de fiecare data (planeitatea suprafetei de parcare). daca observi cresterea nivelului atunci este o problema.
o alta metoda este cea cu sugativa: scoti joja si dai drumul la o picatura de ulei pe o bucata de sugativa. daca cercul obtinut este uniform ca si culoare atunci este ok. daca ai benzina in ulei atunci va apare un inel la exterior de culoare mai deschisa. datorita diferentei de vascozitate si tensiune superficiala (parachor) benzina va difuza mai repede si va forma acel inel exterior.
bafta.
Reply With Quote
  #7  
Old 21st October 2008, 22:04
eminence's Avatar
eminence eminence is offline
Pasionat Audi
Masina mea: Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
 
Join Date: Sep 2008
Location: Turda, jud.Cluj
Posts: 1,056
eminence is on a distinguished road
Default

Bine, dar o uzura exagerata a camasilor si segmentilor ar presupune fum albastru, arderea uleiului, etc.
Alta explicatie ce am auzit-o ar fi sa mearga doar in 3 pistoane, sa curga benzina pe la un piston... Dar, din nou, cred ca mi-as da seama daca nu functioneaza un cilindru.
Alta explicatie ar fi: amestec prea bogat, soc automat reglat aiurea. Nu stiu ce sa zic, si in cazul asta ar trebui sa mearga rau, sa am fum negru...

P.S. N-am mai vazut sugativa de ani de zile

Last edited by eminence : 21st October 2008 at 22:07.
Reply With Quote
  #8  
Old 21st October 2008, 22:26
harfo_79's Avatar
harfo_79 harfo_79 is offline
Silver Member
Masina mea: Audi Avant B6/A4 1.9 TDI, 131 cp, end of series
 
Join Date: Jul 2008
Location: Arad, Romania
Posts: 308
harfo_79 is on a distinguished road
Default

eu iti pot spune doar atat: la Fosta mea dacia, compresia era intre 7 si 8 pe toti cilindrii, inainte de segmentare ajunsese si la 6.5 si nu imi scotea fum decat la blana brusca, nu manca ulei exagerat (nu completam de la un schimb la altul decat 200-300 ml, aprox 10.000 km, ulei BP); aia era uzura exagerata din unctul meu de vedere. am facut segmentare si am urcat la 10-11 compresia. facut 10.000 de km si compresia era la 10.
in trei cilindri ar fi greu sa nu observi...
cu privire la socul automat este posibil sa ramana blocat sau sa aiba ceva probleme, daca dai un search pe forum parca am mai vazut pe undeva ceva legat de acesta. ai dreptate ar trebui sa fie fum negru, dar nu neaparat constant. practic doar pentru o scurta perioada de timp pana la atingerea parametrilor.
nu stiu ce sa iti spun... conduci agresiv?
PS sugativa este la librarie. sau poti folosi hartie de filtru. daca nu gasesti si ai un copil la scoala, iti face el rost. sau de la o farmacie care are si laborator, ca ei folesc la filtrari.

Last edited by harfo_79 : 21st October 2008 at 22:29.
Reply With Quote
  #9  
Old 21st October 2008, 22:41
eminence's Avatar
eminence eminence is offline
Pasionat Audi
Masina mea: Audi A6 Avant 1.9TDI AWX 2002
 
Join Date: Sep 2008
Location: Turda, jud.Cluj
Posts: 1,056
eminence is on a distinguished road
Default

Nu conduc agresiv (mai degraba tiptil, sa nu consume).
Totusi, sa fim seriosi, cat de terminat trebuie sa fie un motor sa curga benzina in halul ala pana in baia de ulei? Si eu am avut Dacie, am segmentat-o, scotea fum albastru, manca uleiul, dar benzina in ulei nu am avut din cauza aia (de fapt am avut o data dar era de la membrana de la pompa de benzina). Ce sa mai vorbim ca daca ar fi in asa hal de uzat motorul s-ar simti si la cum trage, chiar nu cred sa fie cazul.

L-am pus pe fratele meu sa accelereze motorul si m-am uitat in spate la toba, nici urma de fum de niciun fel (decat aburi, de cand e frig afara).

Cat despre socul automat, aici am mici semne de intrebare Ar trebui sa-mi stea mai turata la relanti, nu? Mie cand imi porneste imi sta si pe la 1200 acum cand e frig, apoi dupa cateva sute de metri parcursi sta la 900 relanti-ul.

Cea mai valabila explicatie e ca o dau in paranoia si nu e niciun miros de benzina, acuma cand miros parca imi seamana si cu mirosul de gaze arse
Reply With Quote
  #10  
Old 22nd October 2008, 12:31
harfo_79's Avatar
harfo_79 harfo_79 is offline
Silver Member
Masina mea: Audi Avant B6/A4 1.9 TDI, 131 cp, end of series
 
Join Date: Jul 2008
Location: Arad, Romania
Posts: 308
harfo_79 is on a distinguished road
Default

Quote:
Originally Posted by eminence View Post
Totusi, sa fim seriosi, cat de terminat trebuie sa fie un motor sa curga benzina in halul ala pana in baia de ulei? Ce sa mai vorbim ca daca ar fi in asa hal de uzat motorul s-ar simti si la cum trage, chiar nu cred sa fie cazul.
foarte adevarat ce spui. daca nu simti modificari in cuplu si modul in care trage nu ar trebui sa fie asta. in plus imi vine greu sa cred ca motorul ar fi chiar in halul ala.

Quote:
Originally Posted by eminence View Post
L-am pus pe fratele meu sa accelereze motorul si m-am uitat in spate la toba, nici urma de fum de niciun fel (decat aburi, de cand e frig afara).
atat ar trebui sa fie. semn ca totul e ok.

Quote:
Originally Posted by eminence View Post
Cat despre socul automat, aici am mici semne de intrebare Ar trebui sa-mi stea mai turata la relanti, nu? Mie cand imi porneste imi sta si pe la 1200 acum cand e frig, apoi dupa cateva sute de metri parcursi sta la 900 relanti-ul.
si asta ar fi in regula.

Quote:
Originally Posted by eminence View Post
Cea mai valabila explicatie e ca o dau in paranoia si nu e niciun miros de benzina, acuma cand miros parca imi seamana si cu mirosul de gaze arse
cu asta nu stiu ce sa iti spun... nu am de unde sa stiu
bafta.
Reply With Quote
Reply

« Turbina motor Diesel la A4 B5 - Demontare / Inlocuire / Curatare - probleme si rezolvari | Scartait volan si/sau coloana directie la A4 B5 - probleme si rezolvari »


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are On
Pingbacks are On
Refbacks are On

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Avertizare presiune Ulei si Indicator Nivel Ulei minim - la A3 8L - cauze - probleme si rezolvari carmens Audi A3 8L (1996 2003) 7 4th August 2014 17:06
Presiune ulei avertizare ulei minim la audi motor 1.8 turbo - cauze si rezolvari koczigym Motoare si transmisii 25 12th July 2014 08:14
Avertizare Presiune si de Nivel Ulei aprins in Bord / Consum ulei la A4 B5 - probleme cauze si rezolvari valy2 Audi A4 B5 (1994 2001) 259 29th April 2014 07:53
Nivel crescut de ulei in baie la A4 B7 - cauze si rezolvari tournier Audi A4 B7 (2005 2008) 26 16th April 2013 23:27


All times are GMT +2. The time now is 01:47.


Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.0.0
Copyright 2007 - 2014 Club Audi Romania
Club Audi Romania este un site independent si nu este afiliat in niciun mod cu Porsche Romania sau Audi AG. Orice referinta la marca Audi este facuta in scopuri exemplificative si noncomerciale.
Mesajele publicate aici apartin exclusiv celor care le-au exprimat si nu implica responsabilitatea detinatorilor acestui site sau a marcii Audi.
- Creste nivelul de ulei in baie - ulei in vasul de expansiune - la A4 B5 - cauze si rezolvari - Forum Audi -

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100