1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtru de polen (habitaclu) la A4 B5 - probleme diverse - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B5 (1994 – 2001)' creată de iulian_1976, 20 Apr 2009.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Am primit o brosura de la filtrul de polen de la Mann Filter
    in care explica exact cum se schimba filtrul .
    Astfel sper sa vin in ajutorul celor ce doresc sa-l schimbe .Operatiunea la carte este de 15 minute deci este o munca facila.

    Fotografiile sunt pentru :
    -A4 incepand din 1995-1999
    -A4 1999>>>>
    -Auidi 80...
    Eu l-am schimbat fara ajutorul fotografiilor insa este util pentru a nu deteriora componentele de plastic.
    Cine a mai facut operatiunea si are fotografii poate posta aici.

    ...pentru a nu avea probleme cu clapetele,motorasele,mirosuri etc schimbati
    filtrul des aprox. la 5000 mii de km ptr Romania.
     
    Ultima editare: 20 Apr 2009
    cristian.gheorghe apreciază asta.
  2. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Pentru cei care intampina greutati in schimbarea filtrului de habitaclu
    aveti aici detalii :icon_thumright:
     
  3. Ionut P.

    Ionut P. 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Mai 2012
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi A4 B5, 1.6 ARM, 1999
    Am si eu o intrebare: Mi-am schimbat recent si eu filtrul de polen si cand am fost sa imi comand altul nou tipul de la piese mi-a zis ca poate sa imi aduca si ceva filtru cu carbune care e undeva de 2 ori sau chiar mai scump decat cel normal. L-am intrebat ce e asa special la cel cu carbune dar nu a stiut sa imi zica asa ca va intreb pe voi. Care e diferenta intre cel cu carbune si cel simplu? Cu ce e mai bun cel cu carbune decat cel normal? Se merita diferenta de bani?
     
  4. LuChIaN0

    LuChIaN0 Gold Member

    Înscris:
    2 Feb 2008
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A4 1,9 tdi 116 CP AJM 2001 B5 (facelift) DUK
    Eu sincer cred ca este doar o chestie de marketing atat timp cat schimbi filtrul de habitaclu la 5000 de km nu cred ca merita sa pui unul cu insertie de carbon !!! Bafta
     
  5. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    O idee buna Iulian bine ca ai pus pozele or sa fie foarte utile pentru noii veniti pe forum care vor sa se apuce de DIY , legat de filtre am am schimbat mai multe hartie si carbon cel din urma tine mai mult dar sincer nu se merita iesi mult mai ieftin daca pui de hartie si schimbi tu mai des .
     
  6. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Cel de carbon nu isi merita banii in Romania intrucat praful si nivelul de poluare e ridicat.
     
  7. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Corect Ovidiu , praful de al noi creaza o gramada de probleme si nu se merita sa investim bani multi in filtre cu carbon , filtre normale schimbate regulat sau in cel mai rau caz cand incepe sa miroasa in masina , eu le schimb o data pe an pe toate cand schimb uleiiul.
     
  8. crisfireyes80 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Feb 2011
    Locație:
    suceava
    Masina:
    audi a4 b5 1995
    Ionut P scria parca de filtru cu carbune, nu cu carbon .... Presupun ca cel cu carbune filtreza mai bine mirosurile din exterior. In acelasi scop este folosit carbunele activ la statiile de tratare a apei potabile... Sper ca nu ma insel...
     
  9. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    "mai bine" nu este 100% ori nu cred ca se justifica costul suplimentar. Iar eu cred ca indiferent ca e de carbune sau de carbon, vorbim de acelasi tip de filtru vs. filtru normal.
    Poate cel mai bine ar fi sa cumpere o data un astfel de filtru si sa ne imparteseasca daca dupa parerea lui merita diferenta de cost in ceea ce privesc filtrarea mirosurilor.
     
    mugur74 apreciază asta.
  10. mikaela4

    mikaela4 Platinum Member

    Înscris:
    7 Oct 2011
    Locație:
    Barcelona
    Masina:
    Audi A4b5 AFN1,9 TDI feb.1999 Audi A4B5 AFN1,9TDI quattro, august1999
    Fratilor, eu am avut filtru de carbon activ. Cine vrea, sa-si puna si nu va spun decat un lucru : mergeti in spatele unui camion d'alea "euro 8" de la C.A.P. in Romania cu filtru carbon activ si cu filtru normal. ;)
     
  11. claudyyu

    claudyyu 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2012
    Locație:
    M A R T E
    Masina:
    Audi A4, 1.6, ADP
    si cam care sunt efectele negative daca nu este schimbat filtrul la termen ?
     
  12. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Inspiri praf, se formeaza microorganisme pe conducte iar cand vei folosi ventilatia tu si pasagerii tai va veti "bucura" de un miros neplacut purtator de microbi.
     
  13. G@bryel

    G@bryel Audi Expert

    Înscris:
    18 Oct 2010
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, 3.0 TDI Quattro, BMK, DPF, 2005.
    ....sau instalația "baga" aer mai puțin în habitaclu, iar când se răcește un pic afară, se aburesc geamurile.
     
  14. claudyyu

    claudyyu 5th Gear Member

    Înscris:
    18 Ian 2012
    Locație:
    M A R T E
    Masina:
    Audi A4, 1.6, ADP
    aha, e bine ca inca n-am astfel de probleme :))
     
  15. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Cam asta am gasit eu dupa 15000 de km din care 2000 de km Romania.
     
  16. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    E bine si la mine cam la fel arata la revizia de 1 an .
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Asa arata dupa 2.000 km (45 zile) in Romania. Da, nu e greseala... 2.000 km.
     
  18. bushman

    bushman Gold Member

    Înscris:
    26 Iul 2009
    Locație:
    București / Titu
    Masina:
    Audi A4 B5 , 1.8 ,ADR, 1996,125cai
    Da felicitarii la mine asa arata dupa un an ca idee si eu fac naveta cu a mea .
    Nu mia zic can am luat masina din germania era curata inclusiv motor ca noua dupa 6 luni in tara zici ca am facut off road cu ea , motorul e plin de moloz si inuntru e mizerie trebuie sa o curat saptamanal .
     
  19. mario79

    mario79 6th Gear Member

    Înscris:
    11 Dec 2011
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a 4 ,1.9 tdi ,1997
    fratilooor e 20 lei nu va mai uitati crucis in portofel.......eu il schimb la 15000 odata cu uleiul si filtrul de aer
     
  20. NicuMDL

    NicuMDL 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Iul 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B5, MOTOR ADP, 1996
    salut !! de unde pot lua si eu un capac pentru filtru de polen ?? cel de la care am cumparat masina a scos filtru si nu a pus nici capacul !! eu am cumparat filtru si am constatat ca nu am capac ... Multumesc
     

Distribuie pagina asta