am o mica dilema. am un audi a4b5 din 1997, cu cutie automata,motor 1,8 benzina, si ajunge la 90 grade in mai putin de 10 minute. consuma multisor,stie cineva vreo solutie prin care se poate scade consumul?poate mai sunt colegi de forum cu aceiasi problema, si imi dau si mie cateva sfaturi.
termostatul ii ok daca ajunge la 90 de C temperatura in 10 minute avand in vedere ca ii cald afara nui nici o problema important ii sa se mentina acolo ce inseamna multisor? ai facut dupa metoda plin la plin? sau bagi 10 litri,15 litri si dupa alimentezi din nou....
am facut plinul, am mers 168 km, numai afara de oras, am alimentat din nou, si mi-au intrat 14 l benzina.o fi normal? mentionez ca masina am achizitionat-o de curand. multam de promptitudine.
Consumul e perfect normal, 8.3%, mai putin de atata nu cred sa scoti din motorul asta, obisnuieste-te
sigur ca am sa ma obisnuiesc cu consumul, nu-i de speriat,sunt altele mai sugative, dar a montat cineva g.p.l., poate aveti idee ce riscuri si avantaje reprezinta pentru motor aceasta operatie, si cam ce costuri implica.anual fac 45-50mii km, si adunate plinurile la un loc, se vede. eminence, masina ta tot cutie automata are? la cat se schimba uleiul la ea?(cutie)
A mea e cutie manuala... Cat despre GPL nu stiu ce sa zic, e un topic pe-aici in care multi hulesc GPL-ul (uzeaza motorul, trage mai slab, unii zic ca e o "blasfemie" sa pui asa ceva pe Audi). Ti-as recomanda sa treci in tabara "diesel-arilor" daca vrei un consum mai mic. Bineinteles odata cu consumul mic vin si alte probleme, desigur: turbina, problemele aferente pompe-duse-urilor, riscul ca masina sa aiba multi km (se stie ca diesel-urile de obicei sunt mai umblate), bujii incandescente si lista poate continua. Personal si eu am de gand sa imi iau un TDI la anul...
cata dreptate ai. tocmai am parasit marea categorie a diesel-arilor, si am avut probleme cu turbina, cu injectoarele, si cum audi e masina mea de suflet, nu pot sa parasesc si marca.multam tare mult pentru informatii,bem o cafea cand treci prin galati,
Sau cand treci tu prin CJ. N-ai pentru ce. Asa e, e tentant diesel-ul, dar e ca un ou kinder cu surprize, trebuie o doza buna de noroc sa nimeresti unul bun. Deocamdata si eu raman cu a mea, eu fac doar 20-30.000 pe an, asta e, bucura-te ca e ok masina, ca daca apar si probleme poate sa sara usor si la 15% consumul (ex. iarna, un termostat dus, un debitmetru putin obosit, mers pe distante scurte urban si om esti) Bafta si multi km fara incidente! Poate ne prezinti masinuta la sectiunea noilor membri.
mié imi consma in oras (sibiu) 14l si la fel nu stiu daca e normal dar m-am conformat si accea problema mi se incalzeste foarte repede si in oras trece si de 90 nu mult dar trece si intra termocupla in functiune , mentioez ca am motor ABT, 2.0l, 90cp injectie mono-motronic
acum e urata, am fost la pescuit, si ne-a prins o ploaie cu gheata, asa ca am lasat-o nespalata, dar de luni am sa-i fac cateva poze, si sigur o sa le vedeti.si poate mai vorbim, de una de alta, ca doar asa mai aflam cate ceva despre masinutele noastre,
E normal sa se incalzeasca repede (mai ales in sezonul cald), e semn ca termostatul sta perfect inchis pana la temperatura de prag. Important e sa nu continue sa urce peste 100 ca asta inseamna ca ramane inchis. Am inteles ca in oras e normal sa intre termocupla la statul la semafoare etc.
motorul meu nu trece de 90, rar se cupleaza ventilatorul,inrest totul e ok. pare sa aiba toti calutii, cu toate ca la automata e putin mai greu cu plecari agresive.de asta are grija juniorul, are 19 ani, si 46 la picior.
la a mea al doilea ventilator este cuplat la clima, se porneste doar odata cu pornirea compresorului de clima.
1.8 cu automata consuma cu un litru mai mult extraurban decat manuala . La carte scrie 8.4% cu 120 km/ora pentru automata ,extraurban. ...vrei sa consumi cat mai putin mergi cu 90 km/ora consumul dat de producator este 6.9%. Mare atentie cu cutia automata se schimba uleiul la perioada stricte. ...foarte putini mecanici se baga la automate deci atentie.
8.3%?ii mai mult decat bine mai ales prin oras eu zic ca trebe sa fi multumit de consumul aceasta gandeste ca cunosc pe cineva care are diesel 1.9 tdi 131cp si 8.5% scoate consum in cluj, de gpl ce pot sa zic eu am avut pe dacie mai demult mi-ai luat foc,n-are rost sa pui motorul tot o sa traga da o sa il uzezi mai repede pornirile o sa fie mai grele,miros de gaz in masina intr-un cuvant eu asa o numeam "bomba pe 4 roti"
Era consum extraurban, dar oricum e perfect normal, inseamna ca masinuta lucreaza in parametrii ei, in oras o sa aiba in jur de 10-11 depinde si de oras.
in primul rand salut la toti posesorii d audi am si eu un a4 1.8cutie automata,125cp din 99 si imi consuma intre 16-18% am schimbat termostat m-am uitat la debitmetru functioneaza ok. avut 2 furtunase d aer sparte langa cablu d aceleratie, pe akolo si le-am inlocuit da aceeasi poveste si acum am sesizat k e o chestie mica rotunda cu o mufa care duce la debitmetru si din care ies 2 furtune pe care scrie sagem langa filtru de aer si dak o las la relanti incepe sa tacane din ce in ce mai tare dak o acelerez se opreste ......masina functioneaza foarte ok mai ales k are tot schimbat...ma gandesc sa ii bag si un ulei castrol 5w40 pt k eu am castrol gtx semisintetic si e 15w40 park ....da nu cred k asta e cauza. Am mai observat cv langa galeriile alea d palstic e cv rortund d diamertul unui pahar legat d galeriile alea cu ink 2 furtunase d aer alea sunt ok dara dak scot mufa care o are nu se intampla nimic...Multimesc anticipat sper sa ma poata ajuta cineva.
o sa pun si cv poze cu masina si cu motorul mai exact in decursul zilei eventulal poate ajuta pe cnv. mentionez k masina nu are modificari in afar d cd-ul audi concert la un a 6 mai nou...
salut,in legatura cu consumu...bag-o pe un tester...mie mio fost blocata sonda landa si iti onsuma de o ia dracu,dupa ce mio resetat tot am scos un consum de 7.2 mixt