1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Bateria auto - Alternator - Electromotor la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de clau, 2 Dec 2007.

  1. clau 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Noi 2007
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Am un Audi A4 1.8 T , 120 KW , 2004.Am folosit componentele electrice fara sa pornesc motorul si mi s-a descarcat bateria incat nu am mai putut porni.Dupa 2 h am pornit dar computerul de bord era dereglat si imi arata "pompa de benzina" iar indicatorul de la benzina era la 0 cu toate ca in rezervor erau 30 l , deasemenea ceasul si data era dereglate.

    PS: Avand in vedere ca nimeni nu m-a lamurit pe threadul cu " baterie descarcata " am deschis unul nou in speranta ca cineva ma va lamuri.
     
  2. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    de ce te chinui singur ? poate il dereglezi mai rau ! mergi la un service AUDI si te rezolva imediat baietii ! castigi timp,nervi etc !
     
  3. schultz

    schultz 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4;1,9 TDI;131CP;2002
    Cum se verifica bateria?

    In alte discuti pe acest forum am vazut ca la baterie se verifica tensiunea dar eu stiu, cum probabil stiti si voi, de la parintii nostri (posesori de dacii), ca in afara de treaba asta ei mai completau cu apa. Nu vreau sa compar AUDI cu dacia dar ma gandesc ca bateriile sunt concepute cam pe acelasi principiu. Bateria de la audi al meu are indicator care ar trebui sa fie de culoare verde, insa el nu arata nici o culoare. Masina porneste foarte, bine chiar si asta iarna, cu toate ca bateria este originala de cand a fost fabricata masina (cca. 7 ani are bateria).
    Totusi, la bateriile astea, stie cineva, se completeaza cu apa ca din cate stiu acidul sulfufic nu se evapora sau am ramas eu in urma cu informatile si sunt altfel de bateri? De ce indicatorul nu este verde? Ma poate scoate si pe mine cineva la lumina?:anbet:
     
  4. cristi231077

    cristi231077 Audi Expert

    Înscris:
    5 Sep 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    <<<<===
    Cel mai simplu e sa mergi la un electrician-auto sa o verifice. :meeting:
    Sa stii ca sunt si baterii "uscate" care nu au apa in ele, am avut eu asa ceva. :yes:
     
  5. yulian

    yulian 4th Gear Member

    Înscris:
    23 Dec 2007
    Locație:
    Deva
    Masina:
    Utilitara japoneza cu triunghi in mijloc...
    Eu am avut probleme cu pornirea si mi-a facut praf bateria..Efectiv nu o mai incarca indiferent de km..Problema a fost ca era iarna si aveam nevoie de ea..Dupa ce am pornit-o de 2 ori cu o alta baterie din lipsa de bani pt una noua am reusit sa ajung cu chiu cu vai cu ea la Skoda...Avea electricianul un tester acolo si mi-a zis ca trebuie sa ii dea o diagrama pe o hartie in functie de voltajul pe care il are bateria...a mea nu avea nici 3 volti sa mai porneasca aparatul..s-a speriat si ala ca a crezut ca i s-a defectat. Am luat o Varta noua si merge super de atunci,nicio problema. Oricum bateriile se inlocuiesc dupa vreo 3 sau 4 ani parca pentru ca chiar daca pornesc bine ele se usuca..si ca materialul din fabrica nu e nimic.
     
  6. schultz

    schultz 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4;1,9 TDI;131CP;2002
    Am fost la un electrician pe aici prin Tg-jiu si mi-a dat un raspuns inteligent: "de ce sa verific bateria ce nu mai porneste masina?, n-are rost sa o verifici daca masina porneste bine". Asa ca pana dau de vreun priceput sau sa ajung la o reprezentanta (ca aici nu avem inca) ma gandeam ca stie cineva pe forum.
     
  7. jony

    jony Gold Member

    Înscris:
    25 Sep 2007
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    audi a4 2004, 1.9TDI, 131 cp, 6 trepte
    salut...io nu stiu cum se verifica o baterie da iti zic cand da semne ca e pe duca cand dai la automat o sa clipeasca martorul de la abs...am vazut la bora
     
  8. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    In primul rand indicatorul nu-ti mai indica culoarea verde pentru ca bateria este pe duca, probabil nu-ti mai indica de mult, dar ele mai duc mult si bine! Treaba cu bateriile originale este ca ele duc foarte bine pana la un moment cand pica deodata! La tine, poti sa te astepti oricand sa te lase. Eu am patit la fel, bateria era originala si avea 6 ani, m-a scos din iarna fara probleme, dupa care in primavara intr-o zi cu 12 grade dimineata, nu mai facea nici ioc! Cu o seara inainte a pornit la sfert de cheie. Eu zic sa stai linistit, dar in acelasi timp sa fii pregatit ca in curand te lasa. Iti recomand ca si colegu yulian, bateriile Varta (sunt mai bune decat Bosh) cu +20% la pornire!
    PS: nu se completeaza cu apa!
     
  9. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Lasa prostiile. Ia un aparat de masura (multimetru) si vezi daca ai macar 12.2 volti cu motorul oprit. Sub 12 volti = adio pornire iar din propria experienta iti spun:
    a) o baterie veche te poate lasa cand nu te astepti: treci cu bine iarna si vezi ca te lasa deodata cand afara e cu mult peste 0 grade.
    b) completarea cu apa distilata pentru bateriile cu intretinere la care nivelul electrolitului a scazut vertiginos e aproape frectie la picorul de lemn: nu te duce mult timp.
    c) uneori ochiul magic poate sa arate culoarea "verde" dar tensiunea la borne poate sa fie sub 12 volti si adio pornire: zilele astea am rezolvat pe cineva cu o Toyota Yaris 1.0 benzina la care bateria avea 4 ani, arata verde dar nu pornea masina si cu un multimetru i-am aratat ca are sub 12 desi lucea verde ochiul ala magic. Am pus alta baterie si a luat-o la sfert.
     
  10. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    scuze daca jignesc pe cineva...:p dar sunt perfect de acord cu domnu' asta electricean... de ce trebuie sa verifici un lucru, daca acela isi face datoria cu brio???? :meeting:
    :sign_ot: noi romanii avem un obicei: daca NU merge o chestie... de aceea o desfacem... iar daca totusi merge... atunci noi tot o desfacem, sa vedem oare de ce merge??? :sign_ot:
     
  11. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Referitor la "ochiul magic", cred ca este degeaba! Deci va spun ca eu am mai umblat cu bateria inca doi ani dupa ce nu mai arata verde, arata negru! Iar daca e adevarat ce spune dorutzu, ca la altu arata verde si nu mai pornea si atentie: era benzinar, unde pornirea este mult mai usoara... ce sa mai zic! Asa ca mergi pana te tine. Eu am impins-o dimineata, (daca ai pornit-o merge fara probleme si fara baterie) m-am dus la primul magazin mi-am luat una noua si asta a fost. Eu nu am avut "multimetru" si vazand ca porneste la sfert iarna, nici nu ma gandeam ca va pica primavara.
     
  12. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    Care martor verde ca eu am unul rosu la "accesorii" si se stinge cand pornesc motorul ?
     
  13. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    :)Noi vorbeam de baterie, nu de bord. Pe baterie este un cerculet transparent. Stai linistit ca pe bord la orice masina bateria este semnalizata cu bec rosu!
     
  14. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    :friends: asta stiam si eu ca e rosu la orice masina, dar... am crezut ca la audi nu se aplica :)
     
  15. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Hai ca ai fost tare:)
    Este vorba despre martorul de pe baterie nu cel de pe bord;)
    Cat despre Varta si Bosch recomand Bosch clar. Nu de alta dar lucram in domeniu
     
  16. schultz

    schultz 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4;1,9 TDI;131CP;2002
    Ptr. orgonaskroly - Si la mine masina asta iarna a pornit foarte bine si inca porneste, doar ca intr-o zi saptamana trecuta cand mai curatam si eu cu periuta de dinti pe ici pe colo (cum faci si tu):friends: m-am uitat mai atent la baterie si am observat ca ochiul magic nu mai avea nici o culoare. Explica-mi si mie te rog ce inseamna "baterie cu +20% la pornire". si inca ceva, ai zis ca ai pornit masina impinsa din cate stiu eu ar fi trebuit cu crocodili !? Am dreptate sau nu sunt bine informat?

    Ptr.xaby69 - Vreau sa te intreb un lucru (fara suparare) tu nu faci nicio verificare la masina ta pana in momentul in care n-o sa mai poti pleca cu ea de pe loc? Desi eu cred ca-ti verifici cel putin uleiul chiar daca motorul merge bine.
     
  17. schultz

    schultz 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2008
    Locație:
    Tg-Jiu
    Masina:
    Audi A4;1,9 TDI;131CP;2002
    Si eu atunci ce baterie imi cumpar atunci cand o fi nevoie .:think:Supunem la vot?
     
  18. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Da ai dreptate nu este bine sa o pornesti impinsa, dar nu am avut alta solutie, mai ales ca am iest dimineata la 7 de la job, dupa 24 de ore de lucru si eram pachet de nervi, asa ca am impins-o cu, colegul meu si asta este. Dupa ce am ajuns acasa (am mers turata cu ea in speranta ca se incarca) am vrut s-o pornesc din nou dar...tapa. M-am dus cu alta masina am luat bateria si sa rezolvat! Dar ti-am zis ca vre-o 2 ani a mai tinut bateria dupa ce am observat ca acel "ochi" nu mai are culoarea verde!
    +20% la pornire inseamna ca porneste mai usor. Nu stiu exact cum si de ce dar iarna este un mare avantaj avand in vedere ca dezvolta cu 20% mai multa putere in momentul pornirilor. Poate un electrician poate sa-ti explice mai bine in termenii lor!
    Eu am luat Varta si sunt f. multumit. Inainte am luat un Bosch pentru o alta masina si nu m-a tinut 3 ani. Dupa ce a iesit din garantie, cred ca mai 6 luni a tinut si era gata! Bafta (periuta face minuni!:friends:)
     
  19. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Pai poate ai avut noroc mai karoly.
    Fiecare cu parerea lui
     
  20. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Nu am spus ca Bosch nu este bun, din contra, dar am zis sa incerc Varta, mai ales ca era interesanta chestia cu acel +20% la porniri!
     

Distribuie pagina asta