1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Scurgeri de ulei in compartimentul motor la A4 B6 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de alien_h2001, 26 Apr 2009.

  1. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    am si eu o problema.Am observat ca pe langa turbo este ulei.Oare sa fie pe duca turbo sau un furtun ceva sa fie dus? Tind sa cred ca turbo nu este dus pentru fumul este in limitele normale,nu scoate deloc fum alb,ci doar negru care este normal la diesel si nu in cantitati mari si trage normal.Masina nu consuma ulei decat cat este scris in manual (500 ml,1l max).Totusi astept si parerile voastre.Multumesc
     
    Ultima editare: 26 Apr 2009
  2. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    treaba asta am observat-o si eu de vreo saptamana . am mers la mecanic si mi-a spus ca e ulei :p. in turbina intra o conducta care e infiletata cu un fel de olandeza pe un stut, care la randul lui e infiletat pe turbina. mi-a strans olandeza si a spus sa urmaresc daca mai curge sau se usuca, iar daca mai curge sa merg inapoi pt ca va trebui sa desfaca conducta si sa stranga acel stut.
    asta e la mine ,masina e din 96, dar probabil si la tine e la fel. merita sa te uiti ;)
     
  3. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    multumesc.oricum ma duceam cu ea la mecanic, dar vroiam sa aflu si alte pareri.oricum cand rezolv ceva o sa anunt..am mai avut probleme dar atunci a fost destrans un colier de un furtun si s-a remediat.sper sa fie asa si acuma.multumesc inca o data.
     
  4. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    bafta. astept sa spui ce a fost :p m-ai facut curios. la mine inca este ulei. ori inca mai curge, ori nu s-a uscat. intr-o saptamana zic eu ca nu avea cum sa se usuce, nu? :p si pe joja nu se vede sa scada semnificativ. e scazut.,ca la orice TDI ;)
     
  5. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Mircea04, ia si tu niste carpa / hartie si sterge pana se usuca furtunul, astepti de la doamne-doamne ?
    Nu de alta dar din cate cunosc eu uleiul NU se evapora decat in ff mica masura si in ff mult timp.
     
  6. alien_h2001

    alien_h2001 Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Bistrita
    Masina:
    A6,2010, 2.7 TDI,CANA,190CP
    iti dai seama cand am vazut mi-a si picat fata.m-am si gandit ca daca se duce turbo am cam pus-o.da' cum am spus....masina trage,nu consuma ulei, fum nu scoate, schimb vitezele pe la 3000 in orasi s 3000 si ceva in afara.tot timpu cand ies din oras ii dau in goarna,fix numai pentru turbo.singura chestie este ca masina are cam multi km 240.000.oricum is putini pentru o masina ca si Audi!! sper sa fie de bine.va anunt cu ce am rezolvat.
     
  7. Juvy

    Juvy 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Iul 2008
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 131CP
    si eu miam intrebat mecanicul despre faza aia si mia zis ca peacolo "respira" turbina :p si cica ar fi ceva normal..
     
  8. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Cand oi avea ( sper sa nu ) parbrizul crapat sa nu iti faci griji, pe acolo e gaura speciala menita sa respiri tu mai bine.
    Hai ma cum dracu sa asculti un mecanic care iti spune ca e NORMAL pe exteriorul unui furtun dintr-un motor al unei masini de zeci de mii de euro sa fie ulei ?
     
  9. akbar Cont inchis la cerere

    Înscris:
    12 Oct 2008
    Locație:
    dr.tr.severin
    Masina:
    audi A6, 2,5 QUATTRO,132kw
    Daca vorbim de acelasi furtun,e furtunul prin care vine ulei pentru ungerea turbinei.Acolo sunt doua saibe de cupru.Degeaba le strangi ca tot o sa curga.Desfaci acele saibe si le schimbi,sunt foarte ieftine,sau le incalzesti la foc pana se rosesc si le bagi imediat in apa,adica le decalesti,o sa se moaie cuprul si o sa etanseze perfect.Sper sa fie asta.
     
  10. posesor_masina 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Iul 2008
    Locație:
    europa
    Masina:
    o masina masina
    am intrebat si eu pe unul la un service ,ca aceiasi problema o am si eu si toti mi-ai zis ca ii dau in "gura" prea tare.sicam astae adevarul ,cand ies afara din oras sie liber nuo las din 200-220 ,in rest de croaziera 180 :p
     
  11. mircea_glontzu

    mircea_glontzu Audi Expert

    Înscris:
    11 Sep 2008
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Allroad 2011 CAHA
    cum adica din cauza ca-i dai in gura? pai nu de aia e turbina ca sa-i "dam in gura"? uleiul pe acea conducta circula indiferent daca mergem incet sau nu :p asta ce-ar insemna? sa avem scurgeri peste tot daca mergem prea tare cu masina? :p
     
  12. Cumnatu

    Cumnatu 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Chrysler 300M; 3.5L; 2003 + A3 2.oTDI DSG S-line 2004
    Deci daca te iei dupa mecanicii din Romania toti nemtii care o ard peste 200 pe autonda au motorul scaldat in ulei, e ca o salata cu mult ulei.

    Doamne ce mecanici cretini avem .
     
  13. stefrac

    stefrac 4th Gear Member

    Înscris:
    11 Apr 2009
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    Audi a4b8 TDI 2.0 130KW , S-tronic , CGLC, Quattro,2013
    sal

    atat timp cat curge ulei nu e bine.daca ar fi bine ar curge de noua.problema e ca pe-acolo scapa turbina presiune iar masina devine mai lenta.nu mai are aceeasi vointa .dar decat sa ti-o repare prost las-o asa ca oricum a fost inlocuita.
     
  14. marco26

    marco26 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 C6 ,2005,3000 diesel
    ulei pe la injectoare

    salut,.,..azi am ridicat capacul de plastic si imi da ulei pe la injectoare...daca a mai schimbat cineva garniturile sa vina cu preturi sau alte rezolvari...ma gandeam sa ii pun solutia aceia rosie care inlocuieste garniturile...nu mai stiu cum se chiama
     
  15. Ionut_GJ 2nd Gear Member

    Înscris:
    27 Feb 2009
    Locație:
    Targu Jiu "Orasul lui Brancusi"
    Masina:
    1.6 AHL 1997
    Gasket sealant se numeste solutia aia rosie dar nu te apuca sa pui din aia, eventual ala merge la chiuveta sau la dacia 1300. Si evita in general solutiile pe baza de silicon sunt pentru temperaturi f mari, iar motorul tau nu depaseste 150 de grade, pe alea nu le mai dezlipesti nici cu picamarul a doua oara. ABRO Sealant de exemplu, e american de culoare cenusie, am auzit ca e ok, sper sa gasesti, bafta.
     
  16. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Si eu am avut aceeasi problema si am rezolvat cu silicon Victor Reinz ce rezista la peste 300 de grade. Din pacate acele semeringuri la injectoare vin doar cu capacul inpreuna, care ii destul de scump. Am curatat bine cu spray de degresat si am pus silicon in jur, asta am facuto seara si am lasato nepornita pana a doua zi, si totul a fost ok.
     
  17. marco26

    marco26 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 C6 ,2005,3000 diesel
    spune-mi si mie te rog de unde l-ai luat si cat a costat...si daca imi poti spune mai in detaliu cum l-ai aplicat..ai lasat strat gros de jur imprejur?..mersi frumos
     
  18. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    de la orice magazin de piese. L-am pus in strat foarte gros, ca oricum nu se vedea ca masca capacul de pe motor. Costa in jur de 30-40 ron.
     
  19. marco26

    marco26 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2010
    Locație:
    constanta
    Masina:
    A6 C6 ,2005,3000 diesel
    sa rezolvat....mersi tucudean87.....am facut exact ce mi-ai zis...nu mai da nmic acum...e totul curat...
     
  20. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    ok, ma bucur ca ti-am fost de ajutor. :)
     

Distribuie pagina asta