1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Trapa la A4 B6 - probleme diverse - adaugare ulterioara - se poate si ce implica

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de upgrade, 3 Aug 2010.

  1. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    pt masina din semnatura,m.ar interesa daca se poate monta,bineinteles,originala,si daca cineva a facut operatiunea asta.salut
     
  2. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Salut,

    Am mai auzit de tentative de a monta trape si mai mult nu au iesit decat au iesit. Personal nu le-am vazut, dar din cei cu care am discutat, am tras concluzia ca nu si-ar mai monta a doua oara daca nu e originala. E foarte mult de lucru si nici nu esti sigur ca iasa super. Trebuie sa tragi tzeava de evacuare la apa, plus toata partea de comanda,fire, etansari la greu, protejarea tablei in zona unde ai taiat, plus ca mai trebuie si sa tai cit de cit bine sa nu fie decupajul simetric. Eu nu as face asta aftermarket, tu ... daca vrei experimenteaza.
     
  3. upgrade

    upgrade 4th Gear Member

    Înscris:
    25 Iun 2008
    Locație:
    bacau
    Masina:
    audi a4 2002 1.9 101cp
    ma gandeam doar cu trapa originala,nici de cum cu ceva AM....e foarte faina trapa,regret ca nu am asa ceva la masina:(
     
  4. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Am vazut o trapa originala montata la o firma cu oarecare experienta in domeniu si personal nu mi-a placut deloc, pe pavilion era pozitionata bine dar la interior au trebuit sa faca multe improvizatii si ce sa mai vorbim, se vedea clar ca nu e montata in fabrica, eu nu as taia masina pt asa ceva si nici nu as sfatui pe nimeni sa faca asta, cantareste avantajele si dezavantajele, aduna manopera pentru destule ore de munca si apoi hotaraste!
     
  5. bogdan.prichici 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    vinzi masina si iti iei una cu trapa
    nimic mai simplu :superman:
     
  6. jonix

    jonix 6th Gear Member

    Înscris:
    21 Mar 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 Avant 1.9 TDI, 85kW AJM, Tiptronic, B5-06.2000
    cred ca ranforsarile pe caroseria plafonului si sistemele de prindere sunt diferite pe cele prevazute din fabrica cu trapa, sa nu mai vorbim de modificarile la capitonajul interior, parerea mea ca nu se merita si nu are rost, cristicojocaru are dreptate, ia una cu trapa.
     
  7. bejan

    bejan 3rd Gear Member

    Înscris:
    1 Sep 2008
    Locație:
    Zalău
    Masina:
    A4 B8, 170 HP, 2010 CAHA
    Dar oare e asa de utila trapa asta? Ori e mai mult un moft? Eu am trapa din fabrica, dar sincer va spun ca nu o folosesc veci. Daca ma duc cu ea deschisa la drum intins imi produce un vajait deranjant in urechi, daca umblu prin oras cu ea deschisa, ma loveste soarele in cap. Asa ca eu unul nu o folosesc deloc.
     
  8. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Trapa are farmecul ei. Eu la urmatorul AUDI cu siguranta voi avea grija sa aibe trapa. E practica. E probabil un moft dar as vrea sa il aibe. Am mers cu o masina cu trapa, si crede-ma ca e OK, daca o te-ai obisnuit cu ea. Sunt si dezavantaje in sensul ca trebuie sa cureti conducta de evacuare a apei de pe linga cheder, ca la noi praf si mizerie ... e la greu, si probabil ca la citiva ani trebuie schimbat chederul, dar consider ca merita. Oricum asa cum am mai zis: daca are de la mama ei, e OK, altfel nu ma intereseaza.

    O zi faina si la citi mai multi km, fara probleme.
     
  9. cosmin.racautanu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Apr 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A6 2009 2.7 tdi quattro
    Probleme trapa

    Salut,

    Nu am gasit topic pentru probleme la trapa asa ca o sa fac eu.Sunt proaspatul posesor al unui A4 B6 Break 1.6 iar singur buba care o are (pe care vreau neaparat sa o rezolv) e trapa: raspunde perfect la comenzile de deschidere, insa cand rasucesc butonul pe pozitia inchis pauza (90% din cazuri)...nici nu se clinteste; Daca trag de capatul butonul in jos cand e pe pozitia de inchidere, incepe sa se inchida atata timp cat il tin tras.De inchis se inchide perfect din alarma...O alta buba ar fi urmatoarea: daca butonul e pe pozitia inchis si apas capatul butonului in sus trapa se ridica numai cand vrea ea si uneori se mai blocheaza.A mai avut careva problema asta, sa ma ajute si pe mine?
     
  10. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    Salut. Problema e 100% de la potentiometrul de actionare al trapei. Contactele sunt uzate si merg greu. Si eu am aceasta problema uneori, si ca sa inchid trapa mai intai comut potentiometrul in penultima treapta inainte de inchidere, apoi de 1-2 ori pe treapta 0 si se inchide. Solutia cea mai simpla ar fi schimbarea potentiometrului cu totul.

    Am mai postat mai demult pe undeva pe forum dar nu mai stiu pe unde.

    Am demontat potentiometrul, si apoi l-am dezansamblat, am curatat putin contactele si a functionat o perioada.

    Inauntru are un fel de tabla elastica care ar trebui sa functioneze intr-un anumit fel, ce-mi facea mie probleme la tilt (1 click ridicare completa, 1 click coborare completa) si trapa cobora imediat dupa ce era ridicata. Inca mai am problema asta, dar aleator.

    Mult succes.
     
  11. uscatu83

    uscatu83 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2013
    Locație:
    Popesti Leordeni
    Masina:
    Audi A4, B6, 2002, 1,9 TDI (AWX) 131CP.
    Salut. Am si eu o problema cu trapa electrica originala de pe masina. Ave am un zdrancanit ceva in mers cu ia inchisa prin gropi, parca vibra ceva si am decis sa umblu sa vad daca nu cumva are vre un surub ceva slabit. Am dat plafoniera jos si am desfacut motorasul de actioneaza trapa crezand ca are ceva slabit pe la el. Pana aici totul bine, dar am desfacut capacul de la mecanismul motorasului sa vad starea rotitelor de actionare, acestea aratand ca noi. Am pus si vaselina si am montat la loc capacul si implicit motorasul. Am dat de buton sa vad daca merge corect si surpriza, comenzile au luat o razna. Dadeam sa o inchid si se deschidea, dade am sa o deschid la maxim si se oprea la jumatate. M am gandit ca am decalibrat motorasul fata de trapa. L am desfacut si timp de vre o doua ore m am chinuit sa ii gasesc pozitia. Pana la urma m am luminat ca pe mecanism are un gemulet transparent si se vede o rotita prin el care are un semn cu vopsea galbena si mi am dat seama ca trebuie sa fie pt calibrare. Am dus semnul la gemulet rasucind cu imbusul si cu trapa pe pozitia inchis, l am montat. Acum merge bine si este calibrat ca inainte cu exceptia faptului ca daca deschid trapa pe primele tre-patru trepte si apoi vreau sa o inchid complet se duce pana la capat si apoi se intoarce inapoi mai mult de jumatate din cursa, de parca se blocheaza in ceva. Trebuie sa o deschid complet ca sa se inchida complet. Nu stiu ce ar putea avea. Am inchis o cu imbusu manual si merge usor, dar cand ajunge la capat si incepe sa urce partea din spate pe pozitie intampina dificultate si nu imi dau seama de la ce.
     
    Ultima editare: 19 Iul 2014
  12. andrewdrw 1st Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2012
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B6 2001,1.8 t (AVJ-150 CP) Quattro
    Montare trapa

    Salutare tuturor!

    Am avut aceasta provocare in minte si nu m-am lasat pana nu mi-am montat trapa.

    Acum 3 zile m-am apucat de treaba si momentan am reusit doar sa schimb plafonul. Am luat de pe alta masina tot plafonul cu gaura de trapa si tot ce mai trebuie.(fire+furtune+plafoniera)

    Cativa pasi care trebuie urmati:
    -demontare totala interior;
    -demontare parbriz+luneta;
    -izolare masina - sar scantei de la flex/aparatul de sudura;
    -taierea punctelor de sudura la parbriz si luneta;
    -plafonul e prins pe lateral cu un cordon de sudura si pentru a-l scoate am taiat cu flexul dealungul canalului pe jumatate(am taiat cordonul de sudura);
    -se demonteaza si celalalt plafon cu aceleasi operatii;
    -montarea plafonului nou pe masina incepand cu sudura de la mijlocul canalelor laterale (sa nu se deformeze plafonul), sudura in cordoane scurte(2 cm) din 20 in 20 de cm;
    -montarea furtunelor de scurgere(un adevarat chin pe spate-am gaurit stalpii cu un un burghiu de 22 ca sa pot scoate spuma din ei)
    Momentan am ajuns pana la polizarea sudurilor si am dat cu mastic in canale. Treuie plafonul pregatit de vopsire, trasa alimentare pentru motoras si apoi montat tot interiorul...cel putin in teorie, pe parcurs vad ce probleme mai apar si voi scrie aici.
    Dupa ce termin mai adaug poze si comunic diversele probleme intalnite.
     
  13. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Oh my GOD ! :)
    Tu esti de-a dreptul "nebun" !!
    Felicitari pentru curaj si astept/am mai multe poze !
    Spor !
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Toti avem pasarele....da ce stoluri ai tu ..:hubbahubba::hubbahubba::applaus::applaus:
     
  15. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Intre timp, s a si terminat acest proiect.
    Felicitari!
     
  16. Chriss_Deejay

    Chriss_Deejay Silver Member

    Înscris:
    27 Ian 2013
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4, B6, 1.8T AVJ
    Pai daca s-a si terminat, vrem sa vedem si noi poze si sa stim mai multe detalii ! :-)
     
  17. dancirja 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Oct 2016
    Locație:
    Piatra neamt
    Masina:
    Audi a4 b6, 1.9 tdi, 2001
    Salutare,
    La masina mea care are trapa cand ploua gasesc plafonul ud. Cum pot remedia problema ?
     
  18. waf

    waf Platinum Member

    Înscris:
    15 Apr 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    oooo A4,2003,1.9 TDI quattro,AVF 131cp; Vw Golf IV,2003,1.9 TDI 4motion,ARL 150 cp
    Da jos plafonul si urmareste traseul. E posibil ca furtunul sa fie fisurat (devine casant dupa un timp) sau infundat cu mizerie.
     
  19. tox

    tox 5th Gear Member

    Înscris:
    16 Mai 2011
    Locație:
    Pipera, Voluntari
    Masina:
    A6 C7, A4 B9, A4 B6
    A venit vara si am inceput sa folosesc din nou trapa. Primul lucru pe care l-am observat este cantitatea enorma de praf care se aduna pe sine si pe componentele trapei. Inainte de a gresa sinele, e necesar sa curatam tot praful din zona, pe cat se poate, pentru a evita probleme mai mari (blocarea lor si a altor angrenaje cu praf amestecat cu lubrifiant).

    Potentiometrul de actionare a trapei s-a degradat si mai mult, acum intampin o rezistenta cand il invart, si trapa se inchide si se deschide aleator. Urmeaza sa-l desfac din nou astazi, sa vad daca il mai pot repara temporar pana gasesc unul sa-l inlocuiesc. Acesta prezinta o piesa din tabla ce inchide si deschide un circuit electric din acest potentiometru, si in laterale are doua tab-uri care se aplatizeaza si nu mai fac bine contact, e nevoie sa se ridice aceste taburi pe pozitia corecta.
     

Distribuie pagina asta