1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Consiliere achizitie A4 B6 - motor benzina

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de speedfan, 11 Sep 2008.

  1. speedfan 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2007
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi A4 an 2002
    salut pe iubitorii de Audi.
    Am o problema la alegerea motorului viitoarei mele masini si anume un Audi A4 (2002-2004). Imi poate spune careva cam care e consumul aproximativ pentru cele 3 motoare disponibile. Precizez faptul ca merg destul de rar cu masina, avand serviciul la 5 minute de casa. Si inca ceva, am vazut ca sunt disponibile cutii de viteze cu 6 trepte pentru motorul de 2.0, merita diferenta de bani? ms
     
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    daca mergi destul de rar inseamna ca mergi mult in afara orasului?
    depinde in primul rand de tine:
    daca vrei economie 1.6, insa s-ar putea sa te dezamageasca la depasiri, etc
    daca esti o fire sportiva vei alege 1.8 turbo, insa cu un risc in plus de a se defecta turbina ~1000 euro, insa odata schimbata daca conduci corespunzator te va duce mult si bine.
    despre 2.0 ce sa spun...mi se pare cam gurmand, si nu vei avea demarajul care il ai pe 1.8 turbo. se pare a fi cat de cat mai echilibra fata de 1.6 pentru caroserie. am mai vazut ca mananca si un pic de ulei.
    daca ai posibilitatea fa un drive test cu toate aceste motoare si vezi care iti place mai mult.
    eu am 1.9 tdi, si de acum nu imi mai iau masina fara turbo :p
    bafta la alegere si sa ne prezinti masina cat mai repede
     
    Arthur-hugo apreciază asta.
  3. alex.petrariu

    alex.petrariu Gold Member

    Înscris:
    17 Noi 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A8 4.2 quattro 2004 / Audi A4 2.0i 2001
    Motorul de 2.0 e unul destul de "fitzos" !
     
  4. danieluzu

    danieluzu 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2008
    Locație:
    Vaslui/Los Angeles
    Masina:
    Audi 80 B4 1991 2.6 150 cp V6 petrol engine ( baietel )/Audi S4 2005 petrol engine 344 V8 4.2quattro
    1.8 T pe sigur e cel mai bun pentru ca are un consum optim pentru performanta care o are

    2.0 T mai era o motorizare interesanta daar stiu ca era disponibila doar la americani.... nus sigur....
     
  5. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    - 1.8 T
    rasfoieste forumul si o sa afli motivul:p
     
  6. salexbr322

    salexbr322 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 avant
    1,8T este cel mai bun si am vazut ca daca vrei poti sa-i urci puterea si peste 300 CP
     
    Mindreanu Georgin apreciază asta.
  7. Bestie

    Bestie 5th Gear Member

    Înscris:
    7 Apr 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI Quattro AVF 2003
    Cel de 1.8 T este cel mai indicat pentru aceasta caroserie dintre cele 3 optiuni ale tale, dar tind sa cred ca este si cel mai gurmand. Dar...deh, nu poti avea si consum si performanta. Nici nu te gandi la cel de 1.6. O sa ramai profund dezamagit!!!
     
  8. dorutzu

    dorutzu Silver Member

    Înscris:
    8 Sep 2007
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    1.6 + 2.0
    Eu as merge pe 2.0.
    De ce? Pentru ca:
    1. La consum diferenta e nesemnificativa fata de 1.6
    2. Ai cuplu motor mult mai bun si performante net superioare fata de 1.6
    3. E mai fiabil decat 1.6 care e cam mic pentru caroseria aia si fata de 1.8T care are turbo( 1.8T necesita atentie in exploatare si costuri suplimentare la intretinere)

    Cu alte cuvinte e un motor bine echilibrat pentru caroseria unui A4 care face fata atat in mediul urban cat si extraurban.
    Bafta.
     
    Ultima editare: 11 Sep 2008
    Bobelea Dorin apreciază asta.
  9. speedfan 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2007
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi A4 an 2002
    ms pentru raspunsuri, intradevar, si eu m-am gandit serios la cel de 2.0, dar am vazut ca e din ce in ce mai rar de vanzare pe piata, toata lumea vinde si cumpara TDi. Cei care aveti TDi sunteti multumiti de ele? am auzit zvonuri ca ar fi pornirile cam grele iarna, piese cam scumpe,etc.
    E o decizie grea...
    Ce dealer de second-hand din jurul capitalei imi recomandati sau NU imi recomandati pentru achizitia unui A4?
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Sep 2015
  10. danieluzu

    danieluzu 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2008
    Locație:
    Vaslui/Los Angeles
    Masina:
    Audi 80 B4 1991 2.6 150 cp V6 petrol engine ( baietel )/Audi S4 2005 petrol engine 344 V8 4.2quattro
    Dute la Targul Secuiesc ca acolo se aduc lunar peste 3000 masini din import

    Acolo ai sa gasesti dealeri cam 20 fiecare cu in jur de 50 masini pe stoc si se pot face si comenzi ;):idea:
     
  11. speedfan 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2007
    Locație:
    giurgiu
    Masina:
    audi A4 an 2002
    ms, am sa incerc sa ajung
     
  12. danieluzu

    danieluzu 3rd Gear Member

    Înscris:
    28 Iul 2008
    Locație:
    Vaslui/Los Angeles
    Masina:
    Audi 80 B4 1991 2.6 150 cp V6 petrol engine ( baietel )/Audi S4 2005 petrol engine 344 V8 4.2quattro
    sa incerci pentru ca merita
    acolo am vazut recent audiuri

    daca vrei pot sati dau niste siteuri din targu secuiesc
     
  13. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    eu am tdi si nu am probleme. dar pentru a se justifica diferenta de pret si de intretinere trebuie sa faci macar 20.000 km pe an
     
  14. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    eu am 2.0 cod ALT...eu sunt multumit de ea....nu se infinge ca un turbo...dar eu daca schim la 3500 se infinge bine....consuml eu zic ca e ok pentru un motor de 2000.
    eu mi-am luat-o pe a mea in may direct din germania...daca poti sa te duci acolo ar fi ok.
    inca un avantaj la motorul de 2.0..in afara ca e un motor simplu (uni zic ca e antic) dar tot asa foarte multi spun ca e un motor fiabil.
    alt avantaj daca il iei din germania...il gasesti cu mai putini km...neamtul nu prea isi ia masina aiurea....daca isi i-a un benzinar clar nu face multi km intr-un an cat ar face cu in TDi....
    daca iti gasesti un 1.8 T e peste 2.0...dar si costurile cresc..si sper si sa gasesti unul in stare buna.
    Bafta la achizitonare
     
  15. Vlad04NOZ

    Vlad04NOZ Gold Member

    Înscris:
    20 Sep 2007
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi B3 1.8S & Audi A4 B5 Avant
    Daca nu ti-ai achizitionat pana acum masina si eu recomand 1.8T l-am avut pe o Octavia si la cei 200.000 de km pe care avea masina cand am dat-o mergea inca excelent;), motorul de 1.6 nu l-as recomanda de A4 (la 1400 kg cat are masina nu o sa obtii un consum cu muuult mai redus fata de celelalte...cat de performantele acetui motor pe un A4 nu prea e loc de discutii:p), 2.0 nu-i rau dar dupa cum au zis colegii citeste pe forum, acest motor are unele neajunsuri/mici probleme cum ar fii consumul de ulei probabil o greseala de proiectare:yes:, in rest ce sa zic intradevar nu prea poti compara la dinamica o masina cu motor aspirat cu una cu turbo, iti recomand sa incerci ambele variante inainte de a cumpara:p;), Bafta si te asteptam cu vesti noi:icon_thumright:
     
  16. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    aa..si inca ceva....vezi si diferenta de pret intre 1.8 T si 2.0 ....in rest eu ca poseser de 2.0 iti recomand 1.8T pt un sprint adevarat....eu asta am vrut initial ...nu am gasit...dar nu ma plang ca l-am gasit pe al meu la 78.000 de km...verifcat cartea service in germania si ce am avut probleme cu el...mi s-a dus senzorul de temperatura in romania dupa 1 luna...si mi-a urcat apa ... si pana sa intre taxa de poluare...i-am facut distributia, pompa de apa si termostatul (monepora + piese ) 17 mil sa stau linisiti (filtrele l-am schimbat cum am venti in tara)...adevarat nu la audi...dar acuma merge brici..pana la mare pe autostrada 170-200 km nu am avut nici o problema cu ea.
    Si sa nu se mai sperie lumea ca intretinearea unui audi e scumpa....e cam aceasi pt orice masina daca vrei sa o intretii bine...de exemplu m-am interesat de o pompa de apa si o pompa SKF pt audi mea costa 3mil si pt un logan era cu vreo 500 mai scumpa...etc...costa mult la audi daca ai masina in garantie si tb sa faci ceva la service-ul autorizat...in rest...daca ai un mecanic in care sa ia incredere....nu t duci sa sapa de lemn daca masina e ingrijita
     
  17. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    as adauga ca piesel ar fi bine sa fie cumparate de la reprezentanta, fiind cele mai ieftine originale de pe piata si schimbate la un mecanic care stie ce face si care e in stare sa dea si o garantie, daca nu ce prea mult:)
     
  18. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    le fel si eu , ca posesor de a4 2.0, iti recomand fara indoiala 1.8T, din toate punctele de vedere .. cum zicea cineva mai sus 2.0 e de fitoshi, fara performante si consum mult prea ridicat . un diesel ar mai mult decat ideal, chiar si fara optiuni .
     
  19. radu82

    radu82 4th Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 ALT 2002
    dar tu cum iti e cu benzinarul tau....multumit sau nu?!....decat timp il ai...ideea ca e si diferetan de bani intre 2.0 si 1.8 T chiar si pt o masina sh
     
  20. oncete83 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2007
    Locație:
    valcea
    Masina:
    2002 audi a4 2.0L
    masina merge bine, a facut 1an si 2luni . pana acum am bagat cam 600eur, fara schimburi de ulei (placute frana fata/spate, discuri frana fata, bujii, becuri xenon, 2 bobine inductie, distributie ), restu sunt cam nimicuri . diferenta de bani e foarte justificata intre 1.8T si 2.0i si se merita !! consumul, e cam la fel, poate sa fie un pic mai mic la 1.8T .
     

Distribuie pagina asta