1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Senzor de temperatura motor - G 62 si G 83 la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de Cornholio, 20 Sep 2010.

  1. Cornholio

    Cornholio 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Iun 2008
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4 B6 - 2002, 131 BHP AWX & Audi A6 C6 Facelift - 2009 , 2.7TDI CANA
    De ceva vreme tot ma sacaie o problema cu martorul de la bujie care se stinge foarte greu, motorul porneste turat si sta pe la 1100 rpm cateva minute pana revine in zona de 900... Facand un scan cu VAG-COM am descoperit ca e vorba de senzorul G62 care din ce am inteles pica destul de des si trebuie schimbat.

    Aveti idee de pret si de asemenea, se schimba greu ? Am un A4B6 2002 1.9 TDI AWX.
     
  2. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    Nu se schimba greu, se afla situat intre motor si panoul ignifug in partea stanga cum te uiti din fata sub furtunul care pleaca de la EGR, se scoate siguranta si se trage afara, o sa pierzi putin antigel pe care trebuie sa-l inlocuiesti, pretul nu mai stiu exact in jur de 100 ron, cu + sau -.
     
  3. Billy_bm 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Sep 2009
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4,1.9 AWX,2003
    Asta e problema, si eu am avut dar inca o anomalie la mine nici nu indica bine temperatura.
    Ca sfat incearca sa il schimbi cu motorul rece sa nu te frigi cu antigel.
    Succes!
     
  4. sergiul1990 2nd Gear Member

    Înscris:
    25 Mai 2009
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4, B6, 2003
    chiar acum 2 3 zile mi l-am schimbat si eu. am platit 50 lei senzorul + 20 lei manopera :).
     
  5. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    e un pret ok, probabil ai luat un senzor italian, cel nemtesc este putin mai scump, era cumva verde cu negru?
     
  6. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    cel de temperatura lichid racire este verde.negru mi se pare ca este cel de temperatura retur motorina.
     
  7. SAL Silver Member

    Înscris:
    8 Iun 2009
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4
    Corect, senzor lichid racire - verde, senzor retur motorina - negru. Ieri am incercat sa fac si eu operatiunea asta, dar era motorul cald si am renuntat (amanat). Aveam aceeasi problema cu turatia - cateodata statea la 1100 ture.

    Preturi: pe licenta era undeva la 50,00 lei, iar pe original in jur de 120,00 lei. Am ales original.
     
  8. oltik 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Mai 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    a6-1.9.2002
    Salutare tuturor!Inafara de simptomele descrise de voi in vag com ce eroare v-a aparut.Intreb pt.ca la mine imi apare in Vag com engine coolant temp sensor open or short to plus-intermitent si voiam sa stiu daca e senzorul sau o fi din contacte.
     
  9. lord1

    lord1 5th Gear Member

    Înscris:
    10 Oct 2010
    Locație:
    Fetești
    Masina:
    A4 avant 1.9 TDI AVF
    am si eu o nelamurire:
    Cine comanda releul pentru bujii incandeste si ceasul din bord pt temperatura?
    Termostatul are si el senzor?
     
  10. weasel 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi awx b6 8e 2002avant
    Terrmostatul, nu are acel senzor, este mecanic.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2011
  11. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    weasel nu am inteles nimic din mesajul tau. Si data viitoare fii mai atent de cate ori scrii un mesaj. Am corectat postul dublat.
     
  12. weasel 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi awx b6 8e 2002avant
    ma refeream ca termostatul nu are senzor este mecanic; acel senzor da informatiile la ecu si in continuare ecu gestioneaza motorul adica motorina si aerul in functie de temperatura masurata de senzor.
    si imi cer scuze pentru postul acela dar scriam de pe telefon si netu de la orange merge ca porcu mie si am dat o singura data post quick repli dar nu stiu ce ce imi pune 2 si am mai patit asta pe alte forumuri
     
  13. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    Din ce am citit pe alte forumuri senzorul negru este un model mai vechi care nu se mai fabrica si cel verde este un model mai nou/mai bun. Pretul este intre 30-50 lei iar original catre 100lei.

    Senzorul de fapt contine in interior 2 senzori :
    G2 afiseaza temperatura antigelului in bord
    G62 duce informatii la ECU ( daca este defect masina va consuma mai mult cu ~ 1l ) , pot aparea trepidatii/vibratii la relantiu, sau se tureaza masina singura pana la 1000-1200rpm.
     
    Ultima editare: 16 Iun 2011
  14. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
    Se poate sa fie senzorul defect si sa nu apara pe VAG?
    Eu am aceleasi simptome, este turata la 1000rpm la relantiu tot timpul dar pe VAG nu imi apare nimic.
    Adica sa fiu sincer, a fost o eroare la acest senzor (Coolant Temperature Sensor (G2)
    30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent).
    Dar am sters-o acuma o saptamana si de atunci nu a mai aparut.
    Am gasit pe eBay acest senzor la 5 euro si ceva. Este acelasi despre care vorbim noi sau este altul?
    http://cgi.ebay.at/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=170529656200&ssPageName=STRK:MEWAX:IT
     
    Ultima editare: 22 Iun 2011
  15. pcmarius

    pcmarius 6th Gear Member

    Înscris:
    6 Iun 2008
    Locație:
    Canada
    Masina:
    Audi, Allroad, 2.7 BiTurbo, 250cp
    ala este dar sincer e prea ieftin, unu original este 168lei am intrebat acu 1 sapt la audi, iar pe producator hella e 68 lei, eu am luat la 40 lei VEMO made in germany da la 5 e.....sa fim seriosi doar o ringul ala de cauciuc original e 10 lei :)
     
  16. gabriel87

    gabriel87 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Ian 2011
    Locație:
    Linz Austria
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 TDI 130CP 2003 AVF S-line
    Da, asa ma gandeam si eu :) dar l-am cumparat deja, macar asa de test sa vad cum merge pana imi iau unul original :P
     
  17. HesseLinK

    HesseLinK 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2000 1.8T quattro 150cp++
    Am o problema legata de senzorul asta, l-am inlocuit pentru ca imi dadea eraoare in vag-com (G62) si arata 110 grade pe bord ... ideea e ca tot 110 grade arata si acum, si cand pornesc motorul (rece) acul arata direct 70-80 grade ca inainte, sa fie de la fire ?
     
  18. Iulian72

    Iulian72 Silver Member

    Înscris:
    14 Iun 2008
    Locație:
    Campulung
    Masina:
    A4 B8 2.0 TDI 2011, Audi A4 TDI-PD 2002 131 CP, Suzuki Swift 2017 1.0, 112 cp
    probabil este ceasul defect, incearca un output test pe instrument cluster
     
  19. HesseLinK

    HesseLinK 3rd Gear Member

    Înscris:
    17 Noi 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A4 2000 1.8T quattro 150cp++
    am facut un output test si intradevar cred ca ceasul e de vina, nu se oprea acul de la temp la 90 ci la 110 cand arata valorile normale ... temperatura in vag com era 30 grade iar mie ceasul imi arata 80 ...
    Trebuiesc inlocuite toate ceasurile ? sau se poate ajusta cumva ?
     
  20. smiley32

    smiley32 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Iun 2011
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    A4 1,9 TDI 2002
    temperatura bord

    nici la mine nu arata temperatura corect, adica nu am vazut ciasul la 90' de 3 ani de cand am masina tot pe la 60 70 sta, dacas scanez nu da nici o eroare
     

Distribuie pagina asta