1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Martor Motor Electronic - Check Engine - aprins la A4 B6 - cauze probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de otyman, 21 Iul 2012.

  1. otyman 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Iun 2012
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    audi a4 b6,2.0i,2001
    Salut,
    Am si eu o problema cu martorul asta motor: de ceva vreme a inceput sa palpaie si motorul nu mai trage la fel. Mi-a zis mecanicul ca era arsa bobina de la cilindrul 4 si am schimbat-o + bujii si la fel face. Exista posibilitatea sa le fi montat gresit ? sa fie ars ceva ? cum verific ?
    Daca stie cineva sau a patit cineva la fel va rog poate ma ajutati si pe mine. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 21 Iul 2012
  2. piromi

    piromi 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Oct 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TFSI 2011
    Buna seara. Am si eu aceiasi problema ca multi altii. Mi s-a aprins martorul check motor. Rugamintea mea este daca ma poate ajuta cineva cu un nr de telefon al unui meserias pentru diagnoza VAG-Com in Timisoara. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare: 15 Oct 2012
  3. PcP 1st Gear Member

    Înscris:
    30 Iul 2012
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A4B6, 2002, 1,6
    Salutare,
    Vin și eu cu o problemă pe care o am la mașina personală. După ce am cumpărat-o, în drum spre casă s-a aprins martorul de la ”check engine. Mi s-a spus că face figuri sonda lambda de la combustibil și am crezut că așa e. S-a resetat eroare, însă problema a persistat..
    După mai multe vizite la mecanic s-a ajuns la curațarea EGR-ului (mi s-a spus că era blocată supapa, s-a șpreiat în zonă pentru curațare) după care pe tester mașina la relanti dar și la turații superioare se încadra în parametrii normale de funcționare a celor două bancuri de pe sonda lambda.
    Totul bun și frumos, însă după aprox 150-200 km mi-a reapărut martorul în bord și bănuiesc că pentru aceeași problemă.
    Mașina rulează bine în rest, consumul cred că e un pic măricel ( 8,5 % mixt). Aștept sugestii și păreri, poate a mai fost cineva în situația asta. Masina este Audi A4B6 1,6 motor ALZ.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Noi 2012
  4. gabi_74

    gabi_74 Audi Expert

    Înscris:
    6 Dec 2009
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A6, C6, 2.0 TDI,CAGB,136 CP,2010
    pcp-dupa cum am mai spus unui coleg de pe forum,o problema nu se rezolva doar cu stergerea erorii care apare,eroarea se sterge dar apare la loc,,,problema se rezolva inlocuind piesa defecta,in cazul tau inlocuieste sonda lambda si totul va fi bine
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Noi 2012
  5. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    salutare tuturor. aceeasi problema si la mine, am pus masina pe tester si mi-a aparut urmatorul mesaj:
    17545 - Bank1
    P1137 - 002 - adaptare amestec - add - sistem prea bogat - MIL Aprins

    Motor 2.0.i ALT 131 cp. 127000 km.
    Am schimbat sondele lambda, bujiile, senzorul de la ambreiaj, T-ul de la admisie si imi apare mereu acelasi mesaj.
    Poate cineva sa-mi spuna ce inseamna asta. Multumesc.
     
  6. vw buggy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2013
    Locație:
    Mediaş, jud. Sibiu
    Masina:
    Audi A 4, 1600 cmc, 2002
    aprindere repetată a senzorului gaze evacuate

    Bună ziua! Vă rog să mă ajutaţi să rezolv o problemă: Audi A4B6, fabr. 2002, benzină 1,6 l. Pentru a treia oară în decurs de o lună, la un interval de aprox. o săptămînă, dimineaţa, după pornirea care decurge normal, rămîne aprins în bord simbolul galben de avertizare a sistemului de control al gazelor evacuate (aşa l-am identificat în manualul utilizatorului). Am fost la un mecanic care a şters eoarea de fiecare dată. Azi dimineaţă, chestia s-a repetat. Explicaţia lui a fost că se întîmplă din cauza benzinei. Menţionez că de cînd am maşina (aprox 2 luni) am alimentat o singură dată cu benzină CO 95 de la MOL. Care ar putea fi cauza şi ce ar trebui făcut ca acest incident să nu se mai repete? Vă mulţumesc anticipat!
     
  7. campary

    campary Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2008
    Locație:
    Ploieşti
    Masina:
    audi A4B5/1,6 ADP/1996
    Daca ne spui si ce eroare ai avut, poate te putem sfatui cumva, altfel doar ne dam cu presupusul. Cei mai multi dintre noi, inclusiv eu, merg cu benzina CO 95 si nu se aprinde nimic. Incearca sa alimentezi de la petrom sau rompetrol. Eu alimentez de la ei si merge destul de bine.
     
  8. vw buggy 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Apr 2013
    Locație:
    Mediaş, jud. Sibiu
    Masina:
    Audi A 4, 1600 cmc, 2002
    Am alimentat de la petrom si semnalul de avertizare s-a stins. Multumesc pentru sfat, cred ca aceasta era cauza.
     
  9. RaduRazvan 1st Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2014
    Locație:
    Romania
    Masina:
    A4, 1.6, 2003
    Salut, acuma cateva zile am schimbat distributia la masina (nu cred ca are legatura cu problema mea), in seara asta sa aprins acest bec martor eletronic check, treaba e ca am o chestie ciudata ca am oscilatii de turatii la relanti, scade sub relanti si creste peste dupa care isi revine (dureaza 2-3 secunde).

    A mai zis cineva tot asa care avea oscilatii de turatii ca problema sa fie de la supapa de epurare...

    O sa merg sa i fac un test, masina nu consuma mult, consumul e acelasi deci nu cred sa fie sonda lambda...
     
  10. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    Buna dimineata,

    In drum spre servici, mergand cu 40-50 km/h s-a aprins martorul Check Engine.
    am oprit pe dreapta, am oprit motorul, am repus contactul am dat testul CHECK, a dat OK, repornit motorul, mergea frumos, fara trepidatii dar becul nu s-a stins.
    Am venit pana la timisoara, pe autostrada, tempomat la 3000 rpm, motorul trage frumos, nu se supraincalzeste, ...doar becul...

    fara sa am posibilitatea in momentul de fata sa il pun pe test,
    imi puteti spune care mufe trebuie sa le verific sa fiu sigur sa nu fie vre-un contact imperfect?
     
  11. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Nu exista asa ceva... orice fir ros de soareci care face scurt, orice senzor care s-a defectat, orice mufa coapta de caldura pot da check engine... cauze pot fi 1 milion

    citeste eroarea si posteaza-o aici sa ne dam cu parerea...
     
  12. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    La 18:00 sunt in service cu ea..
    postez ceva.. dupa
     
  13. F33lings

    F33lings Bronze Member

    Înscris:
    21 Feb 2014
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4 B6 1.8 T Denim Blue Pearl Effect
    asa cum am postat in sectiunea masinii mele, pun informatia si aici
     
  14. VeresDanut1986 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi 1.6 2002 benzina
    Salutare.
    Datorita instalatiei GPL pe care o am montata pe masina, mereu am in bord aprins martorul motor.
    Exista ceva mufa sau fir de unde se poate intrerupe acest martor.
    Multumesc
     
  15. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Nu este din cauza instalatiei GPL .este din cauza catalizatorului . Fa-i o diagnoza si vezi ce cod de eroare iti da . Se poate face un bypass electronic pe sonda lamda astfel incit sa nu sesizeze problema de la catalizator.
     
  16. VeresDanut1986 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Sep 2016
    Locație:
    Baia Mare
    Masina:
    Audi 1.6 2002 benzina
    Exact codul nu il stiu insa scrie

    Secondary Air Injection System Insufficient
     
  17. by694bh

    by694bh Gold Member

    Înscris:
    28 Mar 2009
    Locație:
    Ivrea(TO)-Baia Mare
    Masina:
    AUDI A4 2.0 ALT 2002
    Fa-i un control cu vag com-ul .
     
  18. horas970 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Mai 2008
    Locație:
    roman
    Masina:
    audi A4 b6, 1,9TDI,2004
    Buna seara !
    Poate s-a mai confruntat cineva cu aceasta problema, si ma poate ajuta cumva cu vreun sfat ceva.
    Deci treaba sta asa :
    S-a aprins in bord martorul motor, si nu se mai stinge.
    Initial luam contactul, si cand reporneam se stingea. Ulterior a inceput sa se aprinda din senin in mers. Mai grav este ca exact din secunda cand se aprinde, motorul nu mai trage. Nu mai accelereaza decat foarte lent, parca ceva ma frâneaza. Acum, trebuie sa trag neaparat pe dereapta, sa opresc motorul pt. o secunda, apoi am putere din nou, insa martorul motor nu se mai stinge deloc.
    Mecanicul care a facut diagnoza a cam ridicat din umeri.
    La diagnoza s-au gasit la urmatoarele:

    Adresa 01: Motor Eticheta: 038-906-019-AVF.lbl
    Numar VAG: 038 906 019 LJ
    Componenta comandata: 1,9l R4 EDC G000AG 5934
    Codare: 00001
    Atelier: WSC 06335
    VCID: 6AD02C5B16EFEF489F3
    WAUZZZ8E05A077256 AUZ6Z0D0295431
    5 coduri de defecte
    17932 - Releu pompa combustibil-J17- întrerupt /scurt lamasa
    P1524 - 35-10 - - intermitent
    18027 - Releu bujii-J52- circuit întrerupt /scurt la masa
    P1619 - 35-10 - - intermitent
    17996 - Supapa magnetica suport motor -N144-/-N145- circuit întrerupt
    P1588 - 35-10 - - intermitent
    19461 - Releu încalzire antigel de putere mare-J360- scurt la plus
    P3005 - 35-10 - - intermitent
    17957 - Regulator presiune turbosuflanta -N75- întrerupt /scurt la masa
    P1549 - 35-10 - - intermitent
    Gata de functie: 0 2 0 0 0

    Multumesc !
     
    xycalin și Vatamanu apreciază asta.
  19. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cum adica a ridicat din umeri ?

    Schimba mecanicul si du-te la unul capabil sa iti verifice toate erorile.
     
  20. Russone 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Apr 2017
    Locație:
    Halmagiu
    Masina:
    A6 C5 Allroad 2,5 tdi quattro an 2004,180 cp, cod motor BAU
    Salut,
    Am o problema asemanatoare cu martorul de check engine culoare portocalie care sta aprins in bord. Am fost la mecanic si a verificat cu testerul si zice ca ar fi electrovalva de la EGR. Am schimbat acea electrovalva cu una originala noua verificata dupa codul care era inscriptionat pe ea, am mers aproximativ 30 km s-a aprins din nou acel martor in bord. M-am reintors la mecanic, a verificat din nou si a zis ca trebuie schimbata supapa EGR, am schimbat supapa EGR cu una noua, produs after market adus din Germania. Dupa aproximativ 30 km s-a aprins din nou acel martor. Precizez ca dupa schimbarea supapei EGR nu a intrat in program ca sa stearga eroarea, acel martor s-a stins singur dupa montarea noii supape EGR la pornirea masini. Sa fie problema din cauza ca nu a sters eroarea ? Sa fie din cauza ca nu am schimbat prima data supapa EGR si mergand cu ea defecta sa se fi stricat din nou electrovalva EGR ? Astept raspuns din partea voastra. Va multumesc.
     

Distribuie pagina asta