1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 B6 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de cristian, 6 Sep 2007.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2007
    Poate cineva sa imi dea mai multe informatii despre consumul "normal" pt o motorizare pe benzina de 2 L 96 kw si 131 cp ?
    Ideea e ca doresc sa aflu cam cat ar trebui sa consume in oras. mie imi consuma cam 12 l/ 100 km .mi se pare cam mult .
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2013
  2. micu

    micu Bronze Member

    Înscris:
    9 Iul 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 18T 8L
    Nu e mult deloc... eu zic ca e un consum rezonabil pt motorul tau.
     
    CLM apreciază asta.
  3. cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2007
    mai stii si alte situatii similare ?
    te intreb pt ca stiu pe cineva care are aceasi motorizare pe care o am si eu , insa consumul lui este undeva la 8.5 in oras.diferenta e mare intre 12 si 8.5
    masina mea e adusa din grmania de 3 sapt. are 127.000 km reali insa nu am apucat sa schimb filtre distributie , ulei etc .
    as putea scadea consumul prin schimbarea celol mentionate?
    mersi
     
  4. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Si eu zic sa zici merci, mie imi consuma 8-9 in oras si e motor de 1.6, asa ca la motor de 2000 nu e mult, eu am un prieten cu Bora motor 2.0i, benzina 115 CP, si zicea de 11-12 in oras, si oricum la noi e trafic destul de lejer fata de orasele mari
     
  5. cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2007
    am discutat cu ceva mecanici auto , care apropo de motorizarera de 1.6 ziceau ca consuma mai mult decat cea de 2000 pt ca e mai mic motorul , caroseria e mare si se tureaza mai tare decat motorizarea de 2000.si de aici consumul mai mare la 1. 6 decat la 2.0.acum daca tu zici ca iti ia 8-9 in oras e foarte bine .insa ma asteptam sa imi ia si mie mai putin .stii cumva un site unde sa gasesc o valoare oficiala a consumului dat de catre cei de la audi ?
    pe www.audi.ro , eu nu am vazut .
    modelul meu e cel din 2002
     
  6. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Caract. A4 2.0

    130 Cp/5700 rpm, 195nm/3500 rpm, EU 4, 1310 kg, 9.9 s/100Kmh, iar in Testul ADAC din 2003 au scos un consum de 9.9 l/100 km mixt (cel dat de audi fiinde de 7.9)
     
  7. cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2007
    datele tale se refera la un consum mixt?
     
  8. CIPRIOTTU

    CIPRIOTTU 5th Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2007
    Locație:
    Zalau, Salaj
    Masina:
    Audi A 3, 8 L, 1.6 75kw
    Din pacate in catalogul pe care il am eu nu specifica decat consumul mixt
     
  9. cristian 1st Gear Member

    Înscris:
    6 Sep 2007
    ok, mersi mult.daca mai ai ceva date ,fa-le publice :salute:
     
  10. Flaviu 1st Gear Member

    Înscris:
    5 Dec 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A5 1.8 TFSI 2012
    Audi A4 consum

    Salut, in urma cu o luna de zile am luat un Audi A4 ,model 2004 din DE,2.0L 131 CP, 39570 Km scria pe bord, acum nu stiu daca au fost reali, oricum masina arata impecabil, am luat-o de la un dealer VW&Audi; nu i-am facut exact consumul dar raportat la benzina consumata si nr. de Km facuti, avand in vedere faptul ca e iarna, clima merge tot timpul,scaunele incalzite si ce-i drept nu prea schimb sub 3000 rot/min consumul este undeva la 13 l in oras; in ea bag combinat Carrera 95 cu Carrera 100.Revizia a fost facuta in Germania in zilele cat am stat acolo.Deci totul ar trebui sa fie ok.Dar mi se pare normal consumul.;)
     
    Robert898989 apreciază asta.
  11. V8TDI

    V8TDI Gold Member

    Înscris:
    21 Noi 2007
    Locație:
    la casa
    Masina:
    Q7 4.2 TDI. De la Abt.
    Daca ai caietul de service, pe interiorul copertei ar trebui sa ai lipita o eticheta care arata ca cea de mai jos. Pe ultimul rand sunt trecute in ordine: greutatea neta, consumul urban, consumul extraurban, consumul mixt si gramele de CO2 emise. Eticheta din imagine se refera la un A4 din 2000. Dupa cum vezi consumul urban e de 11,5, la un motor de 1,6 cu 101 PS. Am avut masina asta 7 ani si sa stii ca era un pic exagerat, eu am avut consum de max 10 in oras si combinat undeva la 8.

    In al doilea rand, trebuie sa iei in calcul ca benzina (calitatea ei) are mare influenta. Mie in Romania imi crestea consumul cu cca. 1 litru indiferent ce benzina bagam - Shell, OMV, MOL etc. (si sa stii ca bagam numai din cea mai scumpa) - iar esapamentul era negru. Cum bagam un plin de benzina din Germania, cum se albea la loc si scadea si consumul.
     
  12. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    Motorul cod ALT 2.0 i la Audi A4 - discutii diverse - consum ulei - cauze si rezolvari

    salutare tuturor.:icon_thumright: Am si eu o problema si nu reusesc sa ii dau de capat. Am un audi a4 2000 pe benzina cod motor ALT, 131 cp din 2001 aprilie si l-am adus din germania in ianuarie anul acesta. dupa vreo luna dintr-o data motorul a inceput sa scoata zgomote ca o rapaiala de mitraliera si am verificat uleiul si am constatat cu stupoare ca nu mai avea decat putin pe varful jojei iar la bord nu s-a aprins nimic. Nestiind ce ulei are in ea decat ca este aral dar nu si ce tip si desi avea doar 8000 km de la revizie am mers si am facut din nou revizia si i-am pus aral 5w40 hightronic. Zgomotul nu a incetat nici atunci dar dupa 1500 km s-a aprins becul de ulei la minim iar pe joja de ulei era la jumatate, l-am completat si s-a stins. dar nu stiu ce sa fac deoarece zgomotul nu a incetat si apare doar in momentul cand ajunge apa la 90 de grade, iar cand motorul este rece functioneaza foarte silentios.M-ar ajuta foarte mult sfaturile voastre si va multumesc pentru orice ajutor.:anbet:
     
  13. Sapsu

    Sapsu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0i 131 cp
    Am si eu acelasi model de masina tot din germania adus si la mine se aude ca si cum nu s-ar incarca tachetii cred ca si la tine e acelasi zgomot .
    Cu uleiul mie mi s-a intamplat dupa 1500 de km de cand l-am schimbat mi s-a aprins indicatorul de ulei si a fost nevoie sa completez.
    Cineva mi-a spus ca o cauza ar fi uleiul de proasta calitate ,uleiul folosit 10w40 Castrol Magnatec .
    Cauza zgomotului cica ar fi un intinzator de la lant (care nu stiu unde se afla ) inca nu am fost sa vad sigur dar cica asta ar fi buba la motoarele astea .
     
    Ultima editare: 3 Mai 2008
  14. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    70dny incearca sa schimbi cit mai repede, pina nu este prea tirziu cuzinetii de la biela si pompa de ulei. Dupa simptome la rece nu mai bate deoarece uleiul este mai gros si compenseaza uzura cuzinetilor. Bafta si asteptam un semn cu rezolvarea problemei :icon_thumright:
     
    Ultima editare de un moderator: 18 Feb 2013
  15. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    pai am sa incerc sa verific presiunea pompei de ulei desi probabil ca daca ar fi probleme cu presiunea ar semnaliza senzorul la bord. am sa merg la un "doctor" sa vad ce spune dar as incerca sa schimb uleiul desi la 2000 km nu cred ca ar fi cazul doar daca ar fi de proasta calitate si sa incerc un castrol long life 0w30.
     
  16. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    am fost astazi la 3 mecanici si toti mi-au spus ca este lantul si intinzatorul care se afla pe partea opusa distributiei pe celalalt capat al axului cu came. am comandat lantul si intinzatorul(200euro)si manopera cam 100 euro fiindca trebuie desfacut tot motorul si data jos dostributia si axul cu came si inlocuite piesele. am sa va tin la curent cu rezultatul. piesele sosesc abia vineri. salutare tuturor
     
  17. Sapsu

    Sapsu 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Feb 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 2.0i 131 cp
    Poti pune un pret separat pentru lant si intinzator.MS
     
  18. 70dny

    70dny 4th Gear Member

    Înscris:
    9 Mar 2008
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 B8 2.0 TDI 103kw CJCA 2013
    pai ar fi in jur de 100 euro fiecare din cate am inteles de la cel care a facut comanda
     
  19. gluci629

    gluci629 2nd Gear Member

    Înscris:
    28 Apr 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    audi a4. benzina. 130 hp
    reglare avans audi a4 2002, benzina , 2000 cm3.

    Mi-am scimbat distributia singur, a luat-o din prima fara probleme, nici un zgomot dubios, nici o martor prin bord, audi a4 2002, benzina , 2000 cm3, .
    Problema e in felul urmator, stie cineva cum se regleaza avansul din vag com, sau cum se procedeaza, am vagcom 409.1, si interfata pentru acest program imi paote da cineva un sfat unde pot sa ma uit si cum as putea regla-o. Masina merge, trage, nu par a fi probleme, dar as vrea sa fiu sigur, e prima oara cand schimb o distributie la o masina...si as vrea sa fac treaba buna pana la capat..
    Va multumesc pentru raspunsuri!
     
  20. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca "lumea" spune ca trebuie sa reglezi avansul nu e neaparat sa fie asa. Pentru a regla avansul tre sa ai pe masina delcou electronic. Avansul se regleaza la motoarele TDi cu Pompa rotativa( codurile ALH , ASV , 1Z) . Tu nu ai ce regla :p
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta