1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ambreiaj motorizare Diesel la A4 B6 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de mari_guw, 3 Feb 2008.

  1. mari_guw

    mari_guw 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 quattro 1,9tdi 131 cp 6 trepte
    salutare. in primul rand tin sa va spun ca inca nu mi-am schimbat rola intinzatoare (mecanicul mi-a spus ca pot merge linistit) , cu ledurile m-am lasat balta mi-am pus philips blue vision cum mi-a recomandat cineva de pe forum si sunt cat de cat multumit de ele . Dar acum a aparut o alta problema.. si anume ambreajul . am mers cu ea pe un drum de tara (noroi mult , gropi mari) si am ramas intepenit cu ea am dat usurel si a iesit dar... s-a incins ambreajul si iesea fum de sub capota. se simtea si la peda foarte urat ambreajul parca era mai tare pedaua , am oprit am ridicat capota si vad ca acum si-a mai revenit ambreajul . Plus de asta e foarte joasa si am spart scutul de protectie de sub masina si m-ar interesa cat costa scuturile de sub masina si ambreajul. Va multumesc:blownose:
     
  2. gabi99yxw

    gabi99yxw 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Ian 2008
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A4 2002 1,9tdi 131cp
    scuturile te costa undeva la vreo 350 lei
     
  3. doru32 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Buftea/ilfov
    Masina:
    A4 2.5 TDI AKE Quattro 2002
    salut

    astazi am schimbat eu ambreiajul..................placa plus disc plus rulument sunt ok! 700 ron problema este ca trebuie schimbata si volanta, cel putin la mine la motorul de 2.5 este cu dubla masa si a costat doarrrrrrrrrrrrr 24.000.000 aici este problema, manopera 100 euro super mecanic.........
     
  4. mari_guw

    mari_guw 1st Gear Member

    Înscris:
    10 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 quattro 1,9tdi 131 cp 6 trepte
    vad ca amreiajul si-a revenit , sa speram ca nu a patit nimic . mi-am dat comanda de scut doar cel din fata ca ala e spart 190 ron si mai era unu la cutie mai mic 150 ron. va multumesc pentru raspunsuri. :respekt:
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2012
  5. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    Si la 1.9TDI e tot volanta bimasica dar nu trebuie schimbata volanta in general cand schimbi discul de ambreiaj, doar daca au fost ceva probleme aparte.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2012
  6. doru32 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2007
    Locație:
    Buftea/ilfov
    Masina:
    A4 2.5 TDI AKE Quattro 2002
    ai dreptate dar este foarte riscant sa schimbi doar ambreajul pentru ca daca , crapa dupa aceea volanta trebuie dat iar jos cutia si alt ambreaj......... deci de doua ori aceeasi cheltuiala........ este nasol si de verificat daca volanta este ok eu am luat aceasta hotarare din cauza ca am observat ca discul era tocit conic.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Feb 2012
  7. Ice_2k

    Ice_2k Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi S5 B8.5
    asta asa e, ai plati de 2 ori manopera... dar avand in vedere cat costa volanta... :) Parca merita sa te uiti de 2 ori daca chiar trebe schimbata...
     
  8. specter

    specter 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2007
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b7 20tdi 2007
    Trepidatii motor din cauza Volantei A4 B6 probleme si rezolvari

    de cateva luni am ceva trepidatii la motor si in ultima vreme sau mai accentuat parca si ma exasperaza...precizez ca mi-a mai dat si eroarea semnalata de cineva de pe forum si anume: daca o calc mai tare se aprinde martorul engine si tre sa iau contactul si sa-l pun din nou ca sa pot urca mai sus de 2000r/min turbina a fost verificata si curatata de 2 zile si nici o schimbare , mentionez ca si turbina este impecabila fara joc la ax fara alte probleme ...masina are 119K verif si paraverificati cu reviziile la zi ...ma exaspereaza in primul rand trepidatia ca problema 2 cred ca e senzorul de presiune....am uitat sa spun ca posed un A4 din 2004 131cp motor AVF
     
  9. salexbr322

    salexbr322 4th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    A4 avant
    S-a uitat un mecanic la volanta? NU sa desfaca, dar simptome specifice. Cand opresti motorul se misca/penduleaza?
     
  10. specter

    specter 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2007
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A4 b7 20tdi 2007
    da, trepideaza mai tare cand se opreste...la relanti mai putin dar sesizabil....
    mecanicul nu sa uitat la volanta dar nu am probleme la ea ca intra bine in viteza si nu patineaza turometrul
     
  11. BogdanA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Salut,
    Am si eu cam aceleasi simtome, adica mici trepidatii la distante mari in timp... adica primele manifestari au fost in luna Octombrie apoi ceva minor in Decembrie, la inceput si acum in februarie adica in 21.02.2008. Nu inteleg ce are... parca ar fi un motor subturat... dar nu este cazul. (?????!!!!?????)
     
  12. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    tocmai astazi mi-am rezolvat problema trepidatiilor mari ale motorului cald la relanti dupa 3 teste p calculator si 5 mecanici...mentionez k la testul pe calculator(vag com)nu a dat nici o eroare iar problema era un injector care nu lucra bine rezolvata de un tehnician in sisteme de injectie...nici cei d la audi nu au stiut c are
     
  13. BogdanA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Unde ai rezolvat-o si care a fost costul operatiunii? Tie iti trepida in mod constant sau tot asa cu pauze mari ...? Cum ati ajuns la concluzia ca este vba. de un injector?
    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Apr 2011
  14. opreanuy_19

    opreanuy_19 4th Gear Member

    Înscris:
    30 Noi 2007
    Locație:
    Villarreal ,Castellon ,Espana
    Masina:
    Audi A4 1.9 TDI 96 Kw/131 CP
    mie im i trepida knd s incalzea motorul la 90º C la relanti tot timpul fara pauze.costyl nu sh kt a fost(am garantie)iar la concluzie am ajuns desfaknd injectoarele si probate la un aparat special(sunt din spania)tehnicianul(motoare diesel) la care am fost a zis k sunt 3 cauze knd vibreaza motorul:suportii motorului,sistemul de injectie si volanta de inertie(ambreaj)...
     
  15. BogdanA4 2nd Gear Member

    Înscris:
    3 Oct 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6
    Ok multumesc, ...sa revin la mica mea problema.
    Am observat ca apar aceste trepidatii atunci cand merg la turatii ridicate. Ce inseamna asta... pai se mai intampla sa ma mai iau cu baietii rai*** prin Bucuresti si urc in 3500- 4000 ture se duce "mititica" nu "maraie" insa am observat ca tremura la relanti cand opresc la semafor. Explicatii plauzibile?!??
    Mai are cineva problema asemanatoare? A avut cineva asa problema?

    ***baieti rai = nesimtiti
     
    Ultima editare: 22 Feb 2008
  16. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    salut
    si la mine am observat ca la temperaturi joase(pana in 80 grade) variaza turometrul intre 800 si 900 ture. si parca de ceva timp cand opresc motorul trepideaza toata masina...e de la tampoanele la motor?
    debimetrul poate sa aiba legatura?
    multumesc
     
  17. Danu77 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Feb 2008
    Locație:
    Botosani
    Masina:
    AUDI A4 TDi ,131 CP, 2004
    Zgomot de disc rotit in gol la deccelerare

    Salutari tuturor, am o problema si sper sa ma ajutati.
    Accelerez schimb viteza iar dupa ce iau usor piciorul de pe acceleratie se aude un zgomot: parca ar fi un disc care se invarte in gol.
    Si mi se mai intampla sa aud acelasi zgomot cand acccelerez mai brusc.
    La service imi spune:' Intra o piesa in rezonanta, sau sa merg pana se strica ceva.'
    Va multumesc.
     
  18. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Am impresia ca la tine e vorba de ambreiaj. Sper sa ma insel. Daca vrei , cand vin in BOtosani , pot sa vad live ce se intampla.;)
     
  19. a6hd06rxs

    a6hd06rxs 3rd Gear Member

    Înscris:
    24 Feb 2008
    Locație:
    Deva
    Masina:
    audi A6 2.5 TDI
    Se poate sa fie vorba despre volanta,dar daca in regim de relanti apare o usoara trepidatie a motorului.Sper sarezplvi problema cit mai repede si cit mai ieftin,sa ne spui si noua cum a-i rezolvat.:think:
     
  20. Flubber

    Flubber 6th Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2007
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    Audi A6 2.0TDI CGLD 120kw 163Cp 2014 Multitronic
    aceasi problema o am si eu trepideaza la oprirea motorului si la relanti parca o simt asa umpic...
     
    Ultima editare de un moderator: 14 Apr 2011

Distribuie pagina asta