1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Intretinere motor diesel la A4 B6 - operatiuni curente in functie de Km parcursi

Discuție în 'Audi A4 B6 (2001 – 2005)' creată de c0rl30n3_don, 16 Feb 2009.

Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.
  1. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    Am un A4 2004 1.9tdi 131cp ..... Ce operatiuni de intretinere se mai fac avand in vedere k am facut 150.000km???
    Am schimbat distributia la 110.000km...Nu e indicat k aveam cureaua crapata si cea de la agregate rupta in doua pe lungime, deci la 90.000km e mai sigur...Am mai aflat k tre sa sch discurile de frana care sunt foarte uzate...
    Si cam ata stiu despre intretinere, dk ar mai fi ceva nu va sfiti sa imi spuneti..:blink::blink::blink:
     
  2. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Filtre,ulei...consumabilele in general
     
  3. c0rl30n3_don

    c0rl30n3_don 2nd Gear Member

    Înscris:
    5 Noi 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.9TDI 131hp
    Fara consumabile iti dai seama k nu ajungeam la 150.000Km, ma gandeam la lichide, amortizoare, directie adik dk e ceva care ar mai trebui cel putin verificat..
     
  4. bigarel

    bigarel 6th Gear Member

    Înscris:
    12 Iun 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 2.0 TDI 140 cp S-line
    Lichidul de servo merita sa-l schimbi daca nu l-ai schimbat deja. Poti verifica articulatia in general dar daca masina merge ok nu are rost sa schimbi ceva inca.
     
  5. cata26bcn

    cata26bcn Silver Member

    Înscris:
    27 Dec 2007
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A4B8 motor CAGA 2010 , ex :A4 B6 2005 8E2,1,9TDI 160cp,motor BKE
    eventual daca ai bani ai putea face a curatare a turbinei.si euma pregatesc de asa ceva vara asta.chestia asta te scuteste de unele probeme viitoate gen fum,lipsa putere,nepornire.mai nasol e sa ai acea lipsa de putere cind esti intr-o depasire.....:sadlike:....oricum acea curatare v-a veni,mai devreme sau mai tirziucel utin o faci acu si stai linistit inca pe atitia km dupa.
     
  6. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    lichidul de frana se schimba odata la 2 ani deci, daca nu l-ai schimbat, schimba-l!
    cat despre curatarea turbinei, eu zic sa nu o faci daca nu e cazul. daca vezi ca are simptome de turbina "bolnava" atunci da, dar altfel nu are nici un rost.
     
    Ultima editare: 16 Feb 2009
  7. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Daca vrei sa faci ca la carte schimbi :
    -uleiul din cutie
    -uleiul de servo
    -lichidul de frana
    -antigelul
    -clapeta de acceleratie curatata
    ...daca ai turbo o cureti.
    Bafta.
     
  8. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    iulian, in care carte scrie treaba asta? :)
     
  9. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Si eu am 154 de mii si am vazut discurile uzate saptamina trecuta cind am vrut sa schimb plachetii.Cel mai bine ar fi sa mergi in service si sa faci o verificare la toata masina dar cred ca ce a spus "iulian1976" cu remarca"ca la carte" ar fi suficient.:)
     
  10. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Sunt fise de la serviceuri gen Feu Vert, Dekra unde iti spune aproximativ cam la ce perioade. In functie de tipul masinii poate creste sau scade perioada.Daca sa privesti atent o retea independenta de serviceuri aplica perioade
    de intretinere cam ce se scrie pe forum.
    Atasez o fisa sa vezi ca multe lucruri nu sunt folclor,din auzite chiar sunt ,,ca la carte ,,:)

    O reprez. iti va spune ca uleiul in cutie nu se schimba ca este pe viata ;)
    daca ar fi pe viata uleiul din cutie nu ar trebui sa mai faca buson ptr scurgerea uleiului ci doar pentru completare nu-i asa ?:)
    Ce rost mai are sa faci un buson de scurgere daca este pe viata ???!!!
     
    Ultima editare: 18 Feb 2009
  11. 4AUDI Silver Member

    Înscris:
    26 Aug 2007
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 Avant, 2003, 1.9TDI, 131CP
    Pai are rost, ca la cutie se mai fac si interventii ;)
     
    Ultima editare de un moderator: 16 Oct 2013
  12. lin67

    lin67 2nd Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 1.9tdi 101cp anul 2003
    Am schimbat cureaua,role,intinzatoare pompa apa,curelele sunt BOSCH la 79000 de km!!!! voi ce ziceti ,la cat trebuie sa le schimb??? conteaza si anii sau numai km???? mecanicul a spus sa le schimb la 90000 de km,daca se intampla ceva pana la 90000 imi schimba gratis totul!!!
     
  13. borisbfg 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Mar 2014
    Locație:
    Mediaș
    Masina:
    Audi A4, 1.9TDI, 2004
    Salut. Am un A4 1.9 TDI din 2004, 96 Kw si vroiam sa imi schimb uleiul la motor. In momentul de fata am Mobil Super 3000 xe 5W-30. Uni mi-au recomandat sa pun 5W-40 alti 5w-30. Si nu stiu ce sa aleg. Si acelasi lucru si cu filtrele de motorina, aer, polen, ulei am auzit o groaza de pareri si nu stiu care sunt mai bune.
     
  14. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    La ulei sa ai grija sa fie norma originala de PD, 505.01. Ca marca, mai multi colegi recomanda Motul Specific. Uleiul 5W30 este recomandat a se folosi daca circuli mai mult cu motorul rece (gen pornire-2-5-10 km-oprire 2-3-n... ore-pornire-...si tot asa) deoarece are proprietati mai bune de ungere/lubrifiere in asemenea situatii (la rece), fata de 5W40 care e recomandat a se folosi daca circuli drumuri mai lungi deoarece acesta are proprietatile amintite anterior la cald. Citeste si acest topic despre uleiuri ca sa iti faci o idee.
    La filtre poti merge pe Mann sau Mahle.
     
Stare subiect:
Nu este deschis pentru răspunsuri viitoare.

Distribuie pagina asta