1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Frane - discuri de frane - lichid si martori aprinsi in bord Frane la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de mlozoveanu, 8 Aug 2009.

  1. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    Salut,

    Doar ce mi-am schimbat lichidul de frana, mecanicul mi-a facut aerisirea instalatiei folosind metoda pedalelor dar dupa aceasta lucrare, frana nu mai tine sus si trebuie sa apas mai mult ca sa inceapa sa franeze.

    Aveti idee ce ar putea avea, oare nu s-a facut suficient aerisirea ? :(
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2014
  2. radu2000v 6th Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2008
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4 Avant 2.0TDI 2006 140HP BLB engine
    Cauta un amic, da cate o roata jos si fa pedale (desfacand aerisitorul cu motorul pornit), nu este greu deloc. Mai completeaza din cand in cand cu lichid. Sau dute inapoi la mecanic sa refaca el procedura.
    Teoretic daca nu ai schimbat decat lichidul, nu poate fi decat aer pe instalatie.
     
    Ultima editare de un moderator: 10 Mai 2014
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Aerisirea facuta dupa metoda lucru manual(pedale) se face astfel : punem lichid in vas pana la buza,o persoana apasa pedala repetat pana se intareste la maxim si o mentine apasata.In timp ce pedala este apasata o alta persoana deschide aerisitorul.In acest moment pedala se duce la fund,dar nu ii dam drumu pana nu se inchide aerisitorul(de catre persoana 2).Se repeta procedeul pornind de la roata dreapta spate(cea mai departata de pompa),stanga spate,drepta fata,stanga fata.In timpul operatiunii se verifica nivelul lichidului in vas(sa nu ramana fara lichid)si se completeaza cand este necesar.lichidul curs din aerisitoare nu se pune iar in vas(poate fi contaminat cu apa).Recomand si un output test pe ABS complet.
     
    Bogdriver apreciază asta.
  4. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    Ma duc astazi din nou la mecanic si sper ca de data aceasta sa iasa bine.

    Multumesc pentru raspunsuri!
     
  5. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    Am fost la mecanic...mi-a aerisit instalatia si acum nu mai sunt probleme.

    Stau si ma intreb oare nu putea sa faca chestia asta de prima data?:blink:
     
    rRs_A4B7 apreciază asta.
  6. gaby1773

    gaby1773 Banned

    Înscris:
    14 Mar 2008
    Locație:
    iasi
    Masina:
    A4 B6 2003 1.8T Sport - evolutie continua
    tot cu metoda 'pedala' le-a aerisit?
     
  7. mlozoveanu

    mlozoveanu Bronze Member

    Înscris:
    13 Noi 2007
    Locație:
    Somewhere in the jungle (Buc)
    Masina:
    A4 8E Avant 2.0 TDI 103 KW
    da!...asa au facut si prima data dar nu le-a iesit!
     
  8. ity

    ity 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDi 2007
    Salutare tuturor. Am o mica "problema" de vreo cateva zile. Cam la interval de 3 zile imi apare pe display-ul dintre ceasurile de bord un semnul exclamarii rosu incercuit si scrie "brakes" sub el si se aude un tiuit cam de 3-4 ori, apoi dispare. lichidul de frana,este la nivel, masina franeaza la fel ca inainte nu am probleme cu ea, si nu am gasit in cartea ei vreo explicatie pt acest simbol. cine ma poate ajuta raman dator...multumesc anticipat
    PS: Daca ar fi nevoie sa schimb lichidul de frana, ce marca ar trebui sa folosesc, lichidul nefiind schimbat niciodata de cand am masina(140k de km)?!?
     
  9. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    salutare

    acel semnal sonor si vizual iti indica daca ai probleme la sistemul de franare
    daca spui ca lichidul este la nivel verifica placutele de frana ca sigur una este uzata si a atins senzorul
    desi par bune se pot uza doar pe anumite portiuni mai tare si asa sa atinga senzorul
    si verifica placutele la toate rotile
    bafta
     
    Bogdriver apreciază asta.
  10. ity

    ity 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDi 2007
    multumesc pt raspuns, dar placutele sunt in regula si daca erau afectate afiseaza alt simbol, un cerc cu doua paranteze rotunde in jurul sau, de culoare galbena, iar simbolul care mi-a aparut mie este un semnul exclamarii rosu, si mult mai mare decat simbolul placutelor uzate. astept un raspuns pentru tipul de lichid de frana care ar trebui completat in cazul nivelului scazut, sau schimbat cu totul daca este necesar...multumesc anticipat
     
    Adryan12 apreciază asta.
  11. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    si mie imi aparea semnul acela

    si eu a mavut acel semn dar mie imi aparea destul de frecvent
    am schimbat lichidul si l-am rezolvat
    bafta
     
  12. ity

    ity 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDi 2007
    Pana la urma o sa incerc si asta, o sa schimb tot lichidul de frana, dar problema este ca nu stiu ce tip si ce marca de lichid sa cumpar, e vreun lichid special, vreo marca anume?!?! ... ajutati-ma va rog. multumesc
     
  13. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    cred ca la tine e nevoie de dot 4 sau 5

    iar firmele cele mai consacrate sunt de recomandat
    firme gen ferrodo..
    oricum scrie pe capacul de la vasul de lichid de fana ce dot ai nevoie
    cantitatea e relativa
    dar in orice magazin de piese o sa iti spuna cat ai nevoie
    oricum lichidul e bine sa il schimbi o data la 2-3 ani
    numai bine'
     
    Ultima editare: 1 Sep 2009
  14. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    Si de curiozitate cum se schimba lichidul, adica pe unde se goleste instalatia pentru a se introduce noul lichid ?
     
  15. shobo01 2nd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    Audi A4 B6 2002, 1.6 MPI benzina 102cp
    Pentru a schimba lichidul de frana exista o pompa speciala care aspira lichidul vechi, din instalatie, pe gura de alimentare(adica pe la capacul galben). In carte mai spune in functie de fiecare masina si cit lichid ar trebui sa recuperezi din instalatie, intrucit mai ramane si pe instalatie ceva. Apoi se introduce lchidul nou si urmeaza operatia de aerisire dupa care totul ar trebui sa fie OK.

    Multa bafta.
     
  16. mariusrizea

    mariusrizea 5th Gear Member

    Înscris:
    22 Sep 2008
    Locație:
    RO, BUCHAREST
    Masina:
    A4,2003,1.9TDI,131cp
    Aha, adica trebuie mers neaparat la un service pentru operatiunea asta, caci banuiesc ca o pompa de genul celei descrise de tine nu se gaseste la orice magazin de scule auto.
     
  17. coexist 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Sep 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi Q7 3.0 Tdi quattro
    Du-te la reprezentanta pt asta. Nu te va costa mult si este cred ca unul din singurele lucruri unde nu te fura. Nu au curaj sa faca asta la un lucru atat de important cum este sistemul de franare. Daca la placute te mai fura, la lichidul de frana nu o fac.
     
  18. aurelian 2nd Gear Member

    Înscris:
    1 Dec 2008
    Locație:
    BUCURESTI
    Masina:
    audi a4/1.9tdi/2002
    cum ai rezolvat problema?Eu am schimbat lichidul de 2 ori si nu s-a stins.
    Am pus masina pe tester si nu apare nici o eroare.Am scos mufa de sub vas si nu mai se aprinde (!).
     
  19. ity

    ity 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Feb 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 TDi 2007
    Momentan nu am ajuns la service cu ea, am citit pe vasul de la lichidul de frana si scrie DOT4, deci stiu ce sa cumpar acum. Totusi am descoperit alta probelma, lichidul hidraulic de la servodirectie este sub minim :(...nu-mi explic de ce?!?Exista vreo marca sau un tip anume de care ar trebui sa cumpar? Trebuie schimbat cu totul sau completat pana la nivel? Astept o parere sau un sfat cu nerabdare...va multumesc pt suport tuturor!
    PS: imi cer scuze daca trebuia sa fac alt topic special pentru problema cu lichidul hidraulic
     
  20. musicdok

    musicdok 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Ian 2008
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 B6 1.9 tdi
    salutare

    si lichidul de servo este recomandat sa il schimbi dupa cativa ani
    dar poti f bine sa iti completezi ce ai lipsa si gata
    dar eu recomand ca dak nu ai luat masina de noua si are un nr destul de mare de km,sa il schimbi
    numai bine
     

Distribuie pagina asta