1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Nivel crescut de ulei in baie - Motorina in ulei la A4 B7 - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de tournier, 21 Iul 2010.

  1. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Am observat ca la cca. 1200 km a crecut nivelul de ulei pe joja de la jumatate intre min. si max. deasupra semnului de maxim.Sigur nu baga antigel in ulei. Se pare ca ar baga motorina in ulei. A mai patit cineva ceva similar? Care au fost cauzele? Eventuale pareri?
    Multumesc
     
  2. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    la motoarele de 3.0 tdi cand baga motorina in ulei is devina injectoarele. La 2.0 tdi nu sunt sigur ca ii de la injectoare dar eu asa cred.
     
  3. filalucian

    filalucian Platinum Member

    Înscris:
    24 Feb 2009
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    Audi A4 1.8t B5 1997
    Eu am patito numai ca al meu e benzinar1.8t si de vina a fost turbina.
     
  4. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Daca ai motorina in ulei schimba rapid uleiul si filtrul de ulei , apoi schimba o-ringurile de la toate injectoarele. Daca aceasta varianta nu tine atunci s-a ovalizat gaura pentru injector din chiulasa .
     
  5. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Mulumesc pentru pareri. Mecanicul meu sustine ca la acest model e putin probabil sa fie de la injectoare, mai degraba de la pompa tandem.
    Voi ce stiti despre aceasta pompa? Se poate intampla sa bage motorina in ulei prin pompa tandem?
     
  6. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Astazi mecanicul mi-a inlocuit pompa tandem. Am facut si schimbul de consumabile inclusiv uleiul. Sper sa fi rezolvat problema, revin dupa 1500 - 2000 de km cu alte informatii.
     
  7. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Nu este de la pompa tandem! am patit la fel ca si inainte de inlocuirea ei - dupa 1500 de km nivelul de ulei in baie este crescut. Pasul urmator este sa schimb garniturile la injectoare.
    Inafara de aceste garnituri aveti idee ce ar mai trebui inlocuit? Poate fi fisurata chiulasa?
    Ii rog pe cei care s-au confruntat cu aceasta problema sa posteze cum au rezolvat problema.
     
  8. pona

    pona 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Noi 2009
    Locație:
    Caras Severin
    Masina:
    A4 1.9 TDI 2005 BKE
    Poate sa fie si chiuloasa fisurata. Eu am patit la fel dar dupa ce am schimbat oringurile de la injectoare deoarece nu erau originale, si imi baga motorina in baia de ulei dar foarte multa de s-a umplut motorul.Am schimbat oringurile cu unele originale si nu au mai aparut probleme.bafta.
     
  9. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Si dupa inlocuirea garniturilor de la injectoare tot creste nivelul de ulei in baie.
    Garniturile de injectoare au fost noi, pompa tandem second hand. Dupa 3000 de km nivelul este cu 4-5 mm peste maxim. Aveti idee ce ar mai putea fi?
     
  10. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Ori nu au fost montate corect oringurile la injectoare si patrunde motorina in ulei ....ori varianta 'dureroasa' e ca poate fi chiulasa fisurata...

    Cheers,
     
  11. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    prima data ar trebui vazut ce iti baga in ulei, apa sau motorina.
     
  12. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Sigur in ulei intra motorina....
     
  13. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    In fine am identificat problema: fisura in chiuloasa.

    Multumesc pentru pareri si sa auzim numai de bine.
     
  14. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Se pare ca tot nu am rezolvat problema, am inlocuit chiuloasa si in continuare baga motorina in ulei.
    Am observat ca nivelul de ulei este ok atat timp cat nu imi apare martorul DPF si nu face regenerare. Dupa regenerare nivelul de ulei creste cu ~3 mm pe joja...
    Deja nu mai pot imi vine sa :banghead:
     
  15. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Mai ia odata la verificat pompa de pe chiulasa si injectoarele , eventual mai schimba inca odata oringurile de etansare ale injectoarelor.

    Cheers,
     
  16. tournier 2nd Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2010
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    A4 avant, BPW, 2.0 TDI, 2007, 140 CP
    Am schimbat uleiul, l-am pus la nivel si am facut 1000 Km. Dupa acest drum nivelul de ulei a ramas neschimbat. Pe parcursul celor 1000 de km nu mi-a aparut martorul DPF pe bord. Se intampla ceva in momentul in care apare acest martor si masina face regenerare. Sunt sigur ca celelalte componente (pompa tandem, oringuri, chiuloasa) sunt ok din moment ce in 1000 de km nu a intrat deloc motorina in ulei. O sa merg si la serviceul audi sa vad ei ce parere au dar nu imi fac mari sperante. Se pare ca masinile cu DPF sunt prea noi pentru mecanicii din Romania care nu au experienta cu aceste filtre.
     
  17. vicu.vick 1st Gear Member

    Înscris:
    31 Ian 2009
    Locație:
    brasov
    Masina:
    Audi A4 2.0tdi 140CP
    am avut si eu aceeasi problema cu un A4, ii schimbasera chiuloaza in DE inainte s-o iau ca pierdea apa.. ce am inteles eu din angleza lor defecta.. chiuloasa originala schimbata la reprez in DE dar orfanii s-au zgarcit la oringuri si le-au lasat pe cele vechi.. cand am ajuns aks din DE, surpriza.. motorul plin :)) schimbul de ulei doar facut cand am plecat din DE... mi-a luat ceva timp si bani pana am depistat pt ca toti ziceau ca automat au schimbat si oringurile dak au schimbat chiuloasa.. dar.. nemtii.. mai tzigani ca noi RO!!!

    daca ai schimbat chiulasa si ai lasat oringurile vechi.. nu ai facut nimik.. cand schimbi chiuloasa neaparat schimbi si oringurile cu unele noi, dar ai grija sa fie originale! cel putin asta este rezolvarea care o stie toata lumea..
     
  18. sonic04 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Departe
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2005
    am un A4 2.0 TDI DPF cod motor BPW..am fost la reprezentanta sa verific turbo deoarece aveam pierderi de putere si imi aparea martorul de la bujii in bord..In afara de turbo aveam si motorina in ulei..Mi-au spus ca era dus axul cu came..L-am schimbat si de atunci nici o problema..
     
  19. alyvo Bronze Member

    Înscris:
    3 Dec 2007
    Locație:
    Ro
    Masina:
    Audi
    Pai nu are nicio treaba axul cu came cu patrunderea motorinei in ulei.
     
  20. sonic04 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Iun 2011
    Locație:
    Departe
    Masina:
    Audi A4 2.0 TDI 2005
    Posibil. Nu ma pricep la chestiile astea prea bine..Doar ca nu am avut alte probleme la masina in afara de turbo, pe care pana la urma l-am curatat si doua piese care sunt pe axul cu came pe care mi l-au schimbat la reprezentanta. Nu stiu cum se numesc alea, deci nu au schimbat axuzl propriu-zis. Si atunci au vazut ca aveam si motorina in ulei.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Apr 2012

Distribuie pagina asta