1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Parbriz sau Luneta - ciobit sau spart la A4 B7 - diverse probleme- reparatie sau inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de Gibi, 13 Sep 2008.

  1. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Azi, pe o ploaie torentiala, aflandu-ma pe centura Galatiului, am luat o piatra de la cel din fata exact in marginea neagra verticala din dreapta (zona pasager) la o palma mai jos de colt. Instantaneu mi-au aparut acolo 3 ramurele de fisuri numai pe partea exterioara, ca pe interior nu-mi agatza unghia; cea mai mare si cea mai periculoasa are cam 6-7 cm lungime, celelalte sunt una de vreo 0,5cm si una de vreo 2 cm.
    Intrebarea mea este daca se pot inchide aceste fisuri pt a stopa eventuala inaintare, ceea ce ar conduce automat la schimbarea parbrizului, si daca aceste mici reconditionari au rezultate bune in timp. Multumesc anticipat!

    Stefane si in cat timp se schimba un parbriz la A4 ?
    Cat m-ar costa pe mine daca vin la Iasi, la tine ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2013
  2. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    intr-o zi e gata, fara probleme. trebuie lasata peste noapte pentru a se prinde bine siliconul
     
  3. Gibi Bronze Member

    Înscris:
    2 Apr 2008
    Locație:
    Galati
    Masina:
    Audi A4 2006 1,9 TDI
    Nu mi-ai spus si cat ma costa!!!
    Si apropos, parbrizul de care este ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2013
  4. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    pai normal ca nu este pe original :p
    e cu parasolar si e in jur de 100 de euro, cel putin asa e pentru modelul b5
    trebuie sa aveti si voi in galati centre se schimbare a parbrizelor, daca nu, stiu ca la buzau era o mare fabrica de parbrize
     
  5. vidi 1st Gear Member

    Înscris:
    15 Noi 2009
    Locație:
    Dr. Tr. Severin
    Masina:
    A4 B7, 2.0TDI, BLB, 2005
    o sa-mi spun si eu problemele cu parbrizul meu repart la un "bou" din orasul meu,
    sarit piatra in parbriz,cost dublu pentru rasina introdusa, deoarece piatra a facut doua gauri la un mm distanta, anul trecut schimbat parbriz (masina necirculand o luna), parbriz fisurat dupa un drum de o suta de km(garantie=ti-a scapat stergatorul!!!, daca te duci la market si iei o sticla de vin si o spargi???). deci aveti grija la ce meseriasi schimbati parbrizul.
     
  6. dikephoros 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2005
    Salutare baieti!
    E prima mea postare si imi pare rau ca incep cu probleme, dar asta e :)

    Am achizitionat masina (A4 2005 2.0TDI) saptamana trecuta, inmatriculata in RO, 167k km, si i-am schimbat parbrizul deoarece era crapat in dreapta.
    De atunci numai probleme.

    Pe langa faptul ca la montarea chederelor, meseriasul a scapat surubelnita in capota :crying: la mersul peste 60km/h aud un zgomot din zona parbrizului, partea de jos, ca si cum ar intra aer turbulent pe undeva (poate chiar intra).

    Am verificat compartimentul ventilatorului de la aeratoare, am incercat pe ploaie cu stergatoarele pornite, problema persista.
    Se aude ca si cum scoti mana afara pe geam.

    E un sunet care a aparut doar de cand am schimbat parbrizul si sunt curios daca are rost sa ma las din nou pe mana incompetentilor de la service, sau pot sa rezolv cumva problema de unul singur.

    Mi-e sa nu fi lasat goluri in adeziv sau sa fi uitat ceva chedere prin service.
    Cu noul parbriz se vede un spatiu intre unde se termina bordul si sticla de vreun deget (mic) pe toata latimea. Probabil parbrizul original avea portiunea neagra mai mare si nu se vedea... nu stiu.

    Ce ziceti? Pe unde ar putea sa suiere aerul? Pe unde scapa?
     
  7. bogdan.prichici 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    Sa o stapanesti sanatos
    Din moment ce ai mers pe ploaie si nu ti-a intrat apa in masina tind sa cred ca nu iti intra nici aer, mai ales asa vijelios cum descrii tu. Arunca un ochi la grila de la baza parbrizului, poate nu e impinsa in canalul de tabla cum trebuie si sufla vantul intre ea si parbriz.
    Nu stiu la ce chedere te referi, pentru ca parbrizul e prins prin lipre (am schimbat eu parbriz la A4 - deh rrOMANIA - si am stat langa masina pe tot parcursul operatiei). Daca prin cheder intelegi acele benzi de cauciuc din lateralul parbrizului, nu inteleg ce cauta cu surubelnita pe ele LA MONTARE (la demontare as fi inteles ca doar e rromania, nu? si totul se scoate cu surubelnita, ciocanul si flexul). Daca intrebai inainte iti recomand sa le schimbi si pe alea, ca sa se aseze cum trebuie, pentru ca cele vechi se stramba la demontare.

    Iar despre acea distanta care o vezi intre banda neagra a parbrizului si marginea bordului, difera de la parbriz la parbriz, dar poate si si un efect placebo. Eu am schimbat parbrizul cu unul OEM comandat dupa cod, cand a venit mi s-a parut identic, insa cand l-au montat baietii pe masina si m-am uitat mai atent am observat ca marginea neagra nu vine decat pana in marginea bordului (nu vad sub bord dar nici nu acopera din acesta, decat cu acele punctulete negre care mai formeaza o banda de ~1-1.5cm). Si uite asa am luat ca suvenir un colt din vechiul parbriz (montat din fabrica) si acasa l-am suprapus peste coltul parbrizului nou si surpriza, absolut identice.
    In concluzie, dupa o interventie in orice zona a masinii, daca esti mai atent la detalii, vei vedea anumite lucruri de care pe moment esti convins ca sunt in neregula si ca inainte nu erau asa, dar daca aprofundezi mai mult iti dai seama ca nu e nicio schimbare la nivelul masinii ci doar la nivelul atentiei la detalii acordate de tine acelei zone.
    Acum depinde si cum arata la tine, e posibil ca unele parbrize aftermarket (si de obicei mai toate piesele aftermarket) sa aiba o constructie putin diferita de cele OEM si tu sa ai dreptate. Niste poze ar ajuta :)
     
    Ultima editare: 3 Aug 2010
  8. gelu ispas

    gelu ispas 6th Gear Member

    Înscris:
    3 Aug 2008
    Locație:
    Caracal
    Masina:
    audi A4 Avant
    Uita-te la distanta dintre cotorul stergatorului la tine si la alta masina modelul tau.Eu zic ca nu au curatat bine siliconul cel vechi si acum parbrizul tau este prea afara.Si in partea de sus poti sa probezi cu podul palmei sa nu fie saltat.
     
  9. bogdan.prichici 3rd Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2010
    Locație:
    Sibiu
    Masina:
    A4
    siliconul cel vechi nu se curata pana la tabla (cu smirghel sau mai stiu eu ce), mai ramane un strat foarte subtire aproape neglijabil, ca altfel iti afecteaza tabla sub parbriz in timp
    dar asta e alta discutie
    eu zic ca nu se pune problema sa fie ramas cine stie cat adeziv vechi acolo incat sa ii salte VIZIBIL parbrizul
     
  10. dikephoros 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2005
    Am fost inapoi cu masina la service.
    Mi-au pus niste cleme "universale" la baza grilei de sub parbriz (unde cred eu ca era candva ceva element de fixare) ca s-o tina cat de cat fixa si mi-au pus silicon negru intre grila si baza parbrizului, ca era putin spatiu (pana la 2 mm pe alocuri).

    Problema e ca si asa, suna exact la fel. :(
    Ma dispera. Nimic nu iese bine in rromania.
    Oare ce alte cauze ar mai putea fi?
    Sa incerc sa scot eu grila aceea si s-o fixez cum trebuie?
    Greasemonkey-ul de la service mi-a spus ca asa se intampla, ca iese prin smulgere si nu mai sta lipita dupa aceea de parbriz.
     
  11. dikephoros 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2005
    Guys, cred ca am identificat sursa zgomotului.
    Am fost saptamana aceasta pe un traseu de 400+ km si ascultand mai cu atentie, am observat ca zgomotul vine mai de sus si din laterale - deci probabil de la benzile acelea de cauciuc din lateral.
    Sunt intr-adevar deformate si "in valuri". In multe zone e spatiu si de 1 mm intre cauciuc si parbriz.
    Care ar fi solutia? Lipire sau inlocuire?
     
  12. dma

    dma 3rd Gear Member

    Înscris:
    4 Oct 2009
    Locație:
    arad
    Masina:
    a4 , 1,6 ALZ , 2004
    Unde ai fost la service ? sa stim sa ne ferim ! Ms .
     
  13. dikephoros 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2005
    Tripon & Tripon - Arad
    Este si in Timisoara.
     
  14. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Grila de la baza parbrizului(sub bratele stergatoarelor) se fixeaza in 3 cleme in partea de jos,iar in partea de sus are o buza ce se introduce in chederul de parbriz.
    In mod normal la inlocuirea parbrizului se schimba chederele si ornamentele din lateralele parbrizului cu unele noi,pentru ca la demontare se pot deforma cele vechi.
    Siliconul nu este indepartat 100% asa cum spunea colegul mai sus,pentru ca baietii in curata cu o lama metalica si daca vor sa il curete pe tot zgaraie tabla de sub parbriz.Din ce am vazut eu sub parbriz sunt 2-3 MM de silicon lejer,deci nu afecteaza sub nici o forma.
     
  15. dikephoros 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Aug 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 2.0 TDI, 2005
    Mi-au lipit baietii cauciucul din lateralul parbrizului sa stea lipit de sticla. Sa nu va spun ca m-am enervat si am zis "da la mine!", ca tot aiurea au imprastiat siliconul, fara sa preseze apoi cauciucul de parbriz (au vrut doar sa umple spatiul cu silicon).

    Si tot acelasi zgomot il scoate, desi acum zic eu ca nu mai e deformat...
     
  16. pgm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi 2007
    explozie luneta

    Salutare tuturor! Dupa cum spune si titlul, luneta masinii din semnatura a facut explozie in mers. Sa mai confruntat cineva cu asa ceva? Care ar putea fii cauzele?
     
  17. tucudean87

    tucudean87 Platinum Member

    Înscris:
    3 Mai 2009
    Locație:
    Arad
    Masina:
    Audi A6, C7 avant, 2012, 3.0 tdi quattro 245 cp+++ CDUC
    .

    Cum adica explozie ? Ti-o explodat geamul ??
     
  18. pgm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi 2007
    Pare incredibil, nu-i asa!? Geamul a ramas pe pozitie ,dar cum l-am atins s-a sfarmat tot. Un coleg de munca zice ca a asistat si el la un asemenea fenomen intr-ul alt audi a4 avant in timp ce era la munte pe serpentine. Am mai citit pe net si vad ca au mai fost probleme asemanatoare pe la Renault si ceva Skoda. Acum masina e la doctor. Toata distractia=800 ron.
     
  19. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Se intampla, dar foarte rar, din cauza diferentelor de temperatura si mai ales frigului sa se tensioneze caroseria masinii si sa crape luneta s-au parbrizul. Am patit asta acum multi ani la mare pe o temperatura exterioara de 45 grade la soare.
    O masina a fost tinuta sub prelata si cand am dat jos prelata si am plecat de pe loc a explodat parbrizul (in zeci de bucatele, noroc ca era de tip plexiglass si nu s-au imprastiat prin masina), mai bine zis s-a crapat din cauza diferentei foarte mari de caldura din exterior fata de interior prin utilizarea brusca a aerului conditionat.
    Parbrizul fiind incins / copt de la stat in soare a crapat cand caroseria s-a tensionat prin deplasarea masinii si am pornit aerul conditionat.
    Se mai poate intampla cand masina este lovita si inlocuit parbrizul sau luneta sa nu fie caroseria bine indreptata (trasa caroseria in cotele fabricantului) si parbrizul sa stea tensionat, se poate ca la un moment dat sa crape sau sa se sparga.

    O zi buna
     
    Ultima editare: 7 Ian 2013
  20. pgm 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2009
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 Avant 2.0 tdi 2007
    Aseara in Constanta erau -3 C pe la ora 19.00 cand s-a intamplat fenomenul. In masina temp era la 22 C ,asa ca o diferenta anormala nu cred ca era. Ce sa mai vb. de atunci cand sunt -20 C afara, cum au fost anul trecut. Masina nu a fost implicata in nici un accident, avea luneta originala Guardian.
    Multumesc!
     

Distribuie pagina asta