1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suspensie - directie - sau tren de rulare - la A4 B7 - probleme - cauze si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B7 (2005 – 2008)' creată de alincelfin, 8 Mai 2010.

  1. alincelfin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2009
    Locație:
    Rimnicu Sarat
    Masina:
    1st car: audi A4, 2,5 TDI, 2005. present car: audi A6 3.0 TDI, 2007
    va salut cu respect, sunt nou pe acest forum si am nevoie de un sfat.
    sunt posesorul unui Audi A4 B7 2005, 2,5 TDI si problemele ar fi urmatoarele:
    -masina "trage dreapta" foarte tare. in oras iti dai mai greu seama dar la drum lung dupa 20-30 metri te baga in sant daca nu esti atent.
    - masina are instabilitate pe zapada. la fel in oras nu se baga de de seama dar la drum lung de la 80 km/h in sus masina parca se misca ca si cum ar fi gata gata sa sara de pe carosabil chiar daca eu tin volanul drept !
    - cand franez de la o viteza mai mare sa zicem 160km/h masina da semne mari de instabilitate, parca pierd controlul volanului si masina face niste miscari bruste stanga-dreapta la rotile din fata.
    Mentionez k deja cauciucurile din fata Michelin schimbate acum cateva luni in care am parcurs 15000 km deja sunt aproape praf, cauciucuri care in mod normal stiam ca ar trebuie sa ma tina 50.000km.
    care este parerea voastra despre aceste probleme.
    va rog mult sa imi recomandati un service din Bucuresti unde credeti ca as putea rezolva cu bine o astfel de problema.
    multumesc anticipat :)
     
  2. Ronie

    Ronie 5th Gear Member

    Înscris:
    27 Apr 2010
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    la mine trage putin stanga.f putin.imi este indoit putin un brat, care urmeaza sa il schimb.poate si la tine aceeasi problema.urc-o undeva sus si uita-te sub ea! un brat e undeva la 300 de lei.bafta!
     
  3. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    trebuie verificata geometria rotilor.Mai mult ca sigur sunt dereglate din moment ce ti-ai facut praf anvelopele.Ai grija unde faci geometria sa iti introduca corect modelul de masina in baza de date si sa iti regleze si spatele.Daca iti introduc alta masina(cum a fost cazul meu) valorile difera si iti regleaza si mai aiurea rotile.Plus de asta ai grija sa iti lase volanul drept dupa reglaj.
     
  4. alincelfin 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Sep 2009
    Locație:
    Rimnicu Sarat
    Masina:
    1st car: audi A4, 2,5 TDI, 2005. present car: audi A6 3.0 TDI, 2007
    Multumesc pt sfaturi :) . dar poti sa imi si recomanzi un service in Bucuresti unde crezi ca as putea rezolva cu bine problema ?
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Ian 2013
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Eu mi-am reglat geometria la AutoSoft.Am mai fost si prin alte parti unde mi-au facut treaba de mantuiala si intr-un final la baietii de la AutoSoft am ajuns.Si pana sa ajung la ei am avut scandal la AutoZone(atentie numele este asemanator),dar mi-am recuperat banii pentru treaba facuta de mantuiala.
    Acum sunt pareri impartite,insa cel mai sigur dupa ce reglezi geometria pune fisa care o primesti(atentie sa o iei) scanata aici pe forum sa vedem cum erau rotile si cum sunt acum.O reglare la Bucuresti costa cam 160-170 ron fata-spate(se ia in functie de masina,dimesiune roti,puntile care se regleaza....etc).
     
  6. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Eu cred ca ai si ceva jocuri la elementele de suspensie; in mod normal cei care regleaza unghiurile verifica daca exista jocuri ca altfel nu va iesi corect reglajul. Daca nu iti gaseste joc cand trage de roti, poti incerca metoda balansului: bagi masina pe un canal la service,faci balans masinii stanga-dreapta si un mecanic se uita la bucsi, brate,etc. Metoda a doua e mai sensibila la jocuri foarte mici a elementelor de suspensie.
     
  7. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Zgomot suspensie - directie - sau tren de rulare - la A4 B7 - cauze si rezolvari

    Salutare. Am o problema. Cand ma duc cu masina peste gropi nu se aude nimic nici o bataie, in schimb cand roata cade in gol adica cobor de pe bordura mai cu viteza sau o denivelare ceva se aude ceva. Stie cineva ce poate fi? Mersi frumos
     
  8. roty

    roty 2nd Gear Member

    Înscris:
    15 Mar 2010
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    a4 avant, 1.9 tdi 131 hp, AVF,GJA,2004
    eu CRED K AR FI BUCSA ANTIRULIU... asa am auzit de la mecanici ... edoar o parere verifica la un service auto...
    sa ne spui si noua ce are ok???
     
  9. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Nu prea am timp si nici bani acum sa ma duc. Masina nu este rulata aproape deloc in perioada asta a anului asa ca o las pe primavara. Oare cat costa o asemenea bucsa antiruliu? Am mai vb cu cineva si tot aceasta bucsa a spus ca e problema. ms
     
  10. allexutzu

    allexutzu Bronze Member

    Înscris:
    10 Mai 2010
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    BMW 320d e90
    bieleta antiruliu nu bucsa...
     
  11. daniel50

    daniel50 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Ian 2009
    Locație:
    Cv
    Masina:
    audi 80-90 B3 young edition 1595 cmc carburator electronic,sonda,lambda,catalizator
    salut !Salta masina pe cric si trage de roata in toate directiile !Daca nu ai nici zgomot inseamna ca in mers se manifesta si sa nu ai problema la rulment si pivotul obosit !
     
  12. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Rulmentul a fost schimbat deja pe partea respectiva(stanga fata) asa ca rulmetul nu cred ca are legatura, nu se aude f des si tare dar cand se aude ma enerveaza :p.... Daca e bieleta antiruliu sunt curios cat costa oare la masina mea...sau asa in general la un audi mai nou. Ms pt ajutor :superman:
     
  13. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    In jur de 90 lei am platit eu pentru o bieleta antirului Lemforder acum cateva luni.Este in proportie de 90% aceeasi cu cea de pe masina ta.
     
  14. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Daca e numai 90 de lei e moka sincer. Pt rulment am platit 420 de lei cu manopera... mi sa parut enorm... :( . Va trebui sa o schimb atunci. Mersi frumos pt info!

    Catalin, am vazut un post unde ai scris ca se poate monta pilot automat. Nici eu nu am si nu ar fi rau sa am. Cam cum se procedeaza, cat de complicat este, ce se schimba? si cat costa? Ms fain.
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Feb 2011
  15. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Am fost la service azi si au spus ca nu bate nimic totul e in regula. Eventual sa revin cand se agraveaza...Ce parere aveti?
    :))
     
  16. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Vezi sa nu ai joc la unul din bratele suspensiei.
     
  17. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Bataie roata

    Sal. Te referi la bucse sau bielete? Au pus masina pe 2 rampe....au frecato 20 de min....s au uitat sub ea.....Si nimic....F rar se aude agomotul.... Am fost cu un a4 s line 2.5 tdi.. si se auzea mai tare...si mult mai des....Nu stiu, pana nu se aude klumea si des eu zic ca nu tre schimbat.
     
  18. Tracto

    Tracto Bronze Member

    Înscris:
    11 Oct 2008
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi A3 8P - BAG
    Ma refer la bratele superioare. Am avut ceva asemanator. La denivelari mai adanci se auzea o bataie ciudata. Pana la urma au fost bratele superioare.

    Si eu am ridicat-o pe elevator si am verificat-o peste tot dar nu se simtea nici un joc nimic la brate.
     
  19. strutuiioan

    strutuiioan 2nd Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2010
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi a4 b7 avant, 2.0 tdi BPW 140 cp, 2006
    Am inteles....pai sa testeze au bagat si levierul sa vada...si si pe acolo sau uitat...Mno nu stiu....daca se agraveraza o sa pun accent pe ceea ce mi ai zis..Dar se aude f rar. Mersi f fain!
     
    Iulian A3 apreciază asta.
  20. weasel 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Sep 2010
    Locație:
    cluj
    Masina:
    audi a4 1.9 tdi awx b6 8e 2002avant
    salut baieti am si eu o problema asemanatoare nu ii masina din semnatura ii un a4 avant 2006 19 bke deci am fost la o gramada de mecanici fiecare imi spunea ca trebuie schimbat cate ceva am schimbat bratele de sus capetele de bara bucsa de la bratu de jos tot si merge impecabil masina nu bate nimic pe gropi doar cate o data cand are chef se aude o bataie nus f ciudata ca si cum s-ar fi rupt ceva ma gandesc ca nu poate fi rulment s-ar auzi la mers
    si nu mai stiu ce sa mai schimb sau ce sa fac.



    Am rugamintea sa faci un efort ca sa formezi propozitii si fraze intr-un mesaj scris pentru ca altfel nu se intelege nimic din ce vrei sa spui in mesaj. Daca mai scrii in felul acesta mesajele tale ulterioare vor fi sterse fara explicatii. Multumesc de intelegere
     
    Ultima editare de un moderator: 27 Aug 2011

Distribuie pagina asta