1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Zgomot - Sunet neidentificat - Motor si/sau Vibratii la A4 B8 - cauze - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de vik2009, 12 Aug 2010.

  1. vik2009 1st Gear Member

    Înscris:
    12 Aug 2010
    Locație:
    Medias
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDi 2008
    Buna...

    Am si eu un Audi A4 2.0 TDi din 2008 cu 50K km. Am o mica/mare problema.daca merg cu ea spre exemplu la pornirea de pe loc la exact 1100 de ture are un huruit. Dupa ce trece de turatia respectiva nu se mai aude nimic.

    In acelasi timp la unele gropi bate ceva din acelasi loc de unde se aude si huruitul. Din cate imi dau seama acesta e din zona tobei. Are cineva vreo idee ce ar putea fi si cum as putea sa rezolv problema ? :think:
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Sep 2011
  2. ROMR

    ROMR 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    A4 2.0 tdi/2008 143 cp
    Salut
    Si eu am aceeasi problema si parerile sunt impartite. Cineva mi-a zis ca ar fi vreo sita rupta in interiorul tobei dar ultima varianta si cea mai plauzibila e ca bate tamponul de la toba finala, acolo unde se prinde suportul pe caroserie. Saptamana viitoare o sa incerc sa remediez si te anunt
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Noi 2012
  3. Audi_A4_8k 2nd Gear Member

    Înscris:
    2 Noi 2010
    Locație:
    Suceava
    Masina:
    Audi A6, 2012, 2.0 TDI 177 CP
    Eu am rezolvarea pentru tine. Eu am cutie automata si la mine era exact aceiasi problema.

    Dupa indelungi verificari si incercari cei de la reprezentanta au ajuns la concluzia urmatoare: Toba este prinsa in cu niste chestii de caroserie. La mine una din prinderile alea aveau un manson de cauciuc care incepea a hurui de caroseria masinii si se transmitea peste tot si ma enerva la culme.

    Au dat jos prin incercari pe rand si pana la urma au vazut care era vinovatul. Daca vrei te pot ajuta eventual cu o poza zilele urmatoare sa ti-l arat exact pentru ca l-am pastrat.
     
  4. ROMR

    ROMR 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Sep 2011
    Locație:
    focsani
    Masina:
    A4 2.0 tdi/2008 143 cp
    Salut
    Am gasit si eu problema tot la toba si tot la cutie automata
    Deocamdata am rezolvat-o in proportie de 80% cu un "colier romanesc" dar ma gandesc si la alta varianta permanenta
    Este tamponul de la toba finala
    Tu ai inlocuit acel tampon sau ai avut alta idee
    Daca l-ai inlocuit zi-mi, te rog cat costa un tampon nou si daca ti-a mai facut de atunci
    Multumesc
     
    bmw3er apreciază asta.
  5. utzu_br

    utzu_br 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mai 2011
    Locație:
    braila
    Masina:
    audi a4 2.0 tdi 2009
    Asta e buba lor, atunci cand intra masinutele in tara noastra. Si-a mea face la fel. Am mai avut un A4 din 2001 2.0 benzina si aleia i-a crapat catalizatorul in toba. Cand i se punea pata, baraia zici ca era tractor. In cele din urma s-a spart. Dar la alea manuale la fel o face ?
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Feb 2012
    mircea cristian apreciază asta.
  6. b76dvb 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Zgomot pornire Audi A4 2.0 Tdi 143 Cp manuala 6 trepte

    Buna ziua. Am o problema cu masina din semnatura: A4 2.0 Tdi 143 cp, cutie manuala 6 trepte si anume:

    - de cand a venit frigul, cand temperatura este mai mica de cca 12-14, la prima pornire dimineata (deci la rece), timp de cateva secunde pana la 2-3 minute, se aude un zgomot pronuntat (un tacanit, o bataie pronuntata - cam ca o bataie in tabla);

    - zgomotul se aude de sub capacul de plastic de la motor, in zona de sus a motorului;

    - zgomotul se estompeaza sau dispare cand opresc incalzirea auxiliara electrica si reapare daca o repornesc imediat (este vorba de auxiliary heating si nu de webasto);

    - masina merge perfect si nu apare nici un martor aprins;

    - zgomotul nu se aude niciodata la cald.

    Intrebare: poate fi ceva care se "amorseaza" in functie de pornirea/oprirea consumatorilor electrici importanti?

    Zgomotol venind din partea de sus a motorului (chiar de sub capac), ma gandisem ca pot fi tachetii, dar nu prea are sens sau legatura cu consumatorii...

    A mai intalnit cineva ceva asemenator?

    Multumesc!
     
    Ultima editare: 23 Noi 2012
  7. Bruma.luci 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Oct 2011
    Locație:
    Bacău
    Masina:
    Audi A4,2.0 TDI,2009
    acelasi lucru l-am patit si eu, dupa care am dat o fuga la meseriasi si parerile au inceput sa curga, ba ca sunt rolele de la transmisie, ba ca e pompa de inalta presiune. Am apelat la un specialist care m-a linistit si a spus ca e un zgomot normal la pompele de inalta presiune tip bosch care sunt mai zgomotoase in sezonul rece, daca a zis el asa o fi ptr ca eu nu am nicio problema cu masina care merge ceas. daca citesti despre aceste pompe si problemele cu care se confrunta unii ti se face rau.
     
    Dragan ilie apreciază asta.
  8. b76dvb 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Bataie zona motorului

    Nu stiu ce sa zic... Sincer ma cam indoiesc... Este totusi o masina premium in jur de 40k... Iar zgomotul este mult peste zgomotul motorului...
     
  9. strumfyspm Guest

    Salutare,

    Am o mareeeeee problema mai nou.

    A4 B8 6M 143CP

    Azi am luat o curba la stanga, in treapta 1 de viteza si surpriza (sa imi sara inima din piept nu altceva) sa auzit 3 batai, dar tare...sub masina (parea roata dreapta fata).
    Acuma cateva zile am dus masina la un test de suspensie, unde concluzi, trebuiesc schimbate telescoapele de pe spate (fata a iesit ca noua dupa test).

    Ce ar putea fi?

    Am fost la un mecanic care a tot tras de roti si a spus ca nu are nimic (ca sunt cu capu si sa imi vad de treaba....lam scuipat in ochi).....

    PS nu eram singur in masina si pretenu din dreapta sa speriat si el cu totusi ca nu a simtit nimic in podea.....
     
  10. strumfyspm Guest

    Problema rezolvata...

    FYI

    Cand sa schimbat volanta, tot kitul de ambreiaj, desteptu de mecanic a uitat sa imi puna un surub la sfarsitul cutiei de viteze in spate....care batea tare...
     
  11. Catalic 1st Gear Member

    Înscris:
    21 Dec 2012
    Locație:
    Cluj Napoca
    Masina:
    Audi A4 2009
    Salut,

    Am si eu o problema similara cu noul meu Audi A4 2.0 Tdi 170cp.
    Aud uns huruit care acopera sunetul motorului cand ajung pe la 50km/h. Pe masura ce cres in viteza acesta se intesifica. Am observat ca pe la 160 incepe sa nu se mai auda. Ma intrebab daca vine de la roit/rulment sau alte lucruri care inca imi sunt necunoscute. Am citit mai sus ca poate fi si de la toba dar asta nu explica de ce se aude la 50 km/h si daca o scot din viteza sau calc ambreiajul. Cand accelerez mai brusc se aude ca un avion, nici nu mai aud motorul aproape deloc.
    Are cineva ceva sugestii?
     
  12. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Catalic Se pare ca aceeasi problema o am si eu, de la 50-60 km/ora se aude acel huruit, ca si de rulment, nu conteaza ca e in viteza sau la liber, zgomotul e tot acolo. Am fost la service si mi-am facut programare pentru maine, a zis tipul ca poate sa fie rulmentul de la roata, dar o sa verifice maine cand am programarea ce si cum. Tu ai rezolvat problema? La tine ce a fost.
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2013
    Andrei 78 apreciază asta.
  13. b76dvb 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Noi 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 2.0 Tdi 2012
    Inca nu am rezolvat. Pur si simplu nu am avut timp sa merg la service. Insa se pare ca este rulmentul de la alternator (frai / frei nu stiu cum exact se scrie). Masina pe care o am, am cumparat-o de noua, din Germania, fiind insa produsa in prima luna a anului 2012 a stat in showroom mai bine de 9 luni nepornita/miscata. Se pare ca s-a scurs vaselina din rulmentul cu pricina si de aceea face zgomot...
     
  14. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Mersi de idee, o sa le spun sa se uite si la ala in cazul in care nu o sa gaseasca problema, dar ma indoiesc ca nu o sa-si dea seama de unde vine zgomotul.
    Unii mai ziceau ca un zgomot asemanator mai era si de la ceva rulment de la cutia de viteze, care ma gandesc ca aici in Germania nu o sa-l schimbe ci o sa-mi ofere cutie noua, care cred ca o sa ajunga pe la 700-800 Euro. Nu stiu, o sa vad maine ce si cum, sper sa fie ceva banal si sa o faca repede. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 9 Ian 2013
  15. mebsd

    mebsd 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2013
    Locație:
    Hamburg, DE
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.5 TDI, 2001
    Catalitic eu mi-am rezolvat problema cu zgomotul, era de la rulmentul fata stanga, dar i-au schimbat pe amandoi, ca asa e la nemtia :).
     
  16. sneely 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2013
    Locație:
    alba
    Masina:
    2009/2000/143
    o intrebare...

    de vreo saptamana am un huruit, care mi se pare ca se aude in spate cand plec de pe loc, undeva cu ambreiajul la limita a lasa pedala de tot si cam in momentul cand accelerez. nu se aude de fiecare data dar se aude. vorbesc exact de momentul cand lasi ambreiajul si incepi sa accelerezi. e ciudat petru ca atunci cand las ambreiajul si plec fara sa accelerez nu se aude...sa zicem ca are o ratie de un zgomot la 3 plecari. a mai intampinat cineva problemele astea?...
    ms
     
  17. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    simbata m-am apucat sa spal motorul si cum muzica merge numai ceva timp daca nu e contactul pus ,tot trebuia sa deschid usa sa vada calculatorul ceva actiune sa porneasca iar.cu ocazia asta am auzit un biziit care se tot auzea la motor.am gasit o pompa electrica care la deschiderea si inchiderea usei sofer actioneaza antigelul cam 3-5 secunde.asta am vazut asta si in rezervorul de la antigel pentru ca se misca lichidul.ce rol are pompita aia?a mai vazut cineva chestia asta?eu banuiesc ca pompa impinge antigelul in motor, sa nu porneasca fara antigel.zic si eu...
     
  18. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    Si la mine face exact la fel. Cred ca e perfect normal.
     
  19. tedy_is

    tedy_is 1st Gear Member

    Înscris:
    18 Iun 2013
    Locație:
    Iasi
    Masina:
    Audi A7 3.0 313HP
    Salut,
    Am si eu o problema cu masina din semnatura.
    Cand motorul este un pic subturat sau imediat dupa ce schimb vitezele se aude un zgomot/vibratie mai puternica decat normal.Asta se intampla intre 1300-1900 ture. Daca depasesc 200 rotatii se aude zgomotul motorului normal. Am fost la x mecanici si niciunul nu a gasit problema.Fiecare si-a dat cu parerea ba ca ar trebui curatat EGR, ba ca ar fi rulmentul de la planetara stg din cutie. Se aude cel mai bine in partea stanga fata.
     
  20. strumfyspm Guest

    tedy_is iti face probleme numai in mers sau si stand pe loc?
     

Distribuie pagina asta