1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Ceasuri bord - martori luminosi (ce inseamna) - afisare diverse functii - A4 B8 8K

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mav3rick, 14 Sep 2009.

  1. mav3rick

    mav3rick 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 TDI , 2008
    Am si eu o intrebare pt posesorii de Audi A4 B8 2.0 TDI manuala ...cum fac sa afiseze pe computerul de bord viteza cu care ruleaza masina ...la mine apare timpul de cand conduc in ziua respectiva masina ...are cineva idee ?
    multumesc.
     
  2. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    ai un buton la maneta de stergatoare....dedesubt.....apesi pe ea pana ajunge unde vrei tu....
     
    NicoNorge apreciază asta.
  3. mav3rick

    mav3rick 1st Gear Member

    Înscris:
    24 Mai 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 B8 , 2.0 TDI , 2008
    :DD multumesc nu observasem acel buton credeam ca e de la stergatoare :)
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Noi 2010
  4. Silviu 28

    Silviu 28 1st Gear Member

    Înscris:
    26 Apr 2009
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi Q5 2.0 TDI 2018 Quattro
    Martori luminosi in bord A4 B8 8K - cauze - probleme si rezolvari

    Va salut! Ieri mi s-a aprins acest beculet in bord si nu stiu de la ce e! L-am bagat pe test VAG si din cate am inteles cica e de la filtru de particule. Solutia ar fi sa ies cu ea in afara localitatii si sa o aleg in 3000-3500 ture vreo 30 min in treapta a treia constant! E bine dc fac asa?
     
  5. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Nu e nevoie.. mergi peste 60 la ora intr-o treapta sa ai peste 2000rpm constant cativa km (nu trebuie 3000...)
     
  6. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    salut , a mai patit cineva problema asta , uneori se aprinde martorul acesta in bord in timpul mersului si am citit in cartea service ca este martorul de emisii noxe, tind sa cred ca se aprinde din cauza calitatii motorinei , desi a bagat de la petrom euro diesel si se aprinde , cand bag la omv cea de 6 lei litru nu se mai aprinde deloc sau se stinge in cazul in care a fost aprins pana atunci , are cineva vreo explicatie sau vreo recomandare , ma refer la martorul galben din poza (asta e singura poza care am gasit-o cu acest martor)

    am uitat sa mentionez ca motorul merfe perfect . trage la fel , nu consuma deloc in plus, doar ca ma deranjeaza acet martor galben
    am tot citit pe forumuri , credeti ca ar trebuii sa merg putin cu ea mai turat ?, recunosc ca merg cu ea cam la 2000-2400 rotatii , si e diesel
     
    Ultima editare: 2 Dec 2011
  7. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    FA o diagnoza si vezi din ce cauza se aprinde.
     
  8. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Martorul galben se aprinde mai des sau mai rar in functie de unde mergi preponderent cu masina.

    Presupun ca mergi cel mai mult in oras. Sfatul meu daca vrei ca acel martor sa nu se aprinda este sa nu folosesti kick-down-ul (accelerare puternica) la turatii sub cel putin 2000rpm (recomand 2200-2400 minim eu). Accelerarile, in special in oras, trebuie sa se faca treptat, nu balbait dar nici puternic, indiferent daca schimbi la 2000 sau la 3000. Turatia la care schimbi viteza conteaza foarte mult si de tipul de teren pe care conduci, de exemplu daca mergi in rampa, la schimbarea vitezei trebuie sa ai cel putin 2700-2900 ca sa nu iti scada turatiile sub 2000 in treapta superioara.

    Dar ca sa scurtez povestea, iti sugerez sa incerci o regenerare a filtrului in mers (mers constat la 2500-2600 - nu mai mult) in treapta 3 cativa kilometrii si dupa in treapta 4 inca cativa kilometrii. Ar trebui sa iti dispara. Daca nu iti dispare, cei de la reprezentanta o sa iti sugereze o regenerare a filtrului DPF (care cred ca se poate face la orice baiat cu o scula pentru diagnoza mai serioasa), dupa care iti vor spune cat la suta mai e functional. Cand scade sub un anumit procentaj o sa iti sugereze sa il schimbi (aproximativ 3000 de euro cu montaj).

    Sper sa scapi de problema. Sa ne tii la curent
     
  9. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Mersi de sugestii. Astazi o sa ies cu ea pentru o tura in treapta a 3-a, vreo cativa km. Pe mine nu ma ingrijoreaza prea mult, deoarece am citit ca din cauza stilului de mers se aprinde , dar daca mergi cu ea un pic mai tare se stinge.
    Si la mine s-a mai stins din cand in cand. Sper sa o rezolv astazi sau maine, daca nu luni ma duc cu ea la un test. Stie cineva vreun baiat mai priceput prin Dambovita si cam cat m-ar costa ?

    Apropo cand am luat masina adica acum 3000 km filtru particule era uzat doar 20 % ca asa arata pe testerul ala. Deci ceea ce nu m-a ingrijorat prea tare deoarece mai aveam inca 80%.
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2011
  10. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    am rezolvat problema cu martorul emisii noxe

    Am revenit si pot sa spun ca am rezolvat problema astfel: am mers cu masina 15 minute cu peste 3500 rotatii si s-a stins singur dupa aceasta operatiune. Am inteles ca s-a facut o regenerare a DPF-ului.
    Cauzele pentru care se aprinsese sunt urmatoarele: am mers subturat cu ea adica pe la 2000 rotatii sau poate chiar mai putin. Recunosc ca aveam obiceiul de a merge si pe rezerva pana ramaneam cu autonomie destul de mica adica 10-20 km ceea ce este foarte rau, asa ca aveti grija. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 3 Dec 2011
  11. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Nu trebuie la turatie asa mare... nu are nici un efect suplimentar fata de daca ai merge la 2600-2700. La 2000 de turatii nu esti subturat cu ea. Depinde de accelerarea pe care vrei sa o faci!

    Poti merge linistit si cu 1800 de ture pe bord, daca in momentul in care vrei sa accelerezi schimbi treapta.

    Repet... filtrul este afectat si daca la mersul in oras se folosesc accelerari brutale (agresive), chiar daca schimbi la 2800 sau la 3500. Acceleratul se face cu bun simt (moderat) iar accelerarea puternica se poate face cand ai destule turatii pe bord... Oricum astea sunt chestii teoretice si informatiile sunt incomplete in domeniu. (adica toti suntem experti dar nici unu nu stim adevarul suprem :P).

    Ma bucur ca ai scapat de problema. Sfatul meu este sa faci asta cel putin de 2 ori pe saptamana daca obisnuiesti sa mergi preponderent in oras. Mult succes.
     
  12. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Va salut,
    De o luna mi s-a aprins si mie chek engine. Am fost la tester si e problema cu clapeta de acceleratie, mi-a curatat mecanicu admisia dar dupa vreo 2 zile iar s a apins. Intre timp disparea cand schimbam pe la 2700 - 3000 rotatii iar de vreo 4 zile sta aprins
    Ce ziceti trebuie schimbata clapeta de acceleratie ?
     
    Ultima editare de un moderator: 6 Dec 2011
  13. Al Bundy

    Al Bundy Gold Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Skoda Octavia II FL, 2009, 2.0 TDI AG
    Ce eroare apare pe tester ?
     
  14. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Nu mai stiu exact ca am verificat o acum o luna si nu am dat importanta,dar ma voi ocupa si de problema asta.Sapt vitoare ma duc la alt service, unu mai profi:laugh:
     
  15. robertoo

    robertoo 2nd Gear Member

    Înscris:
    6 Noi 2011
    Locație:
    constanta
    Masina:
    Audi S5 3.0 TFSI Sportback
    Va salut baieti,
    Am revenit din nou cu aceeasi problema, ieri cand sa pornesc masina surpriza: pornea si dupa o secunda se oprea, azi a venit mecanicu si am constatat ca ramase clapeta de acceleratie inchisa, a deblocat-o cu o surubelnita. :laugh:
    Deci de acum incolo umblu cu surubelnita dupa mine si eventual o trusa de scule, glumesc. :)
    Am fost azi la un magazin de piese auto si am comandat-o pe original, am inteles ca firma Siemens e si pe masina si a fost 400ron. A ramas surprins si baiatul care mi a comandat o deoarece una de wv polo a fost 11mil. Deci de saptamana vitoare am clapeta de acceleratie noua si dispare si check engine-ul din bord si poate imi mai da cativa caluti. :laugh:
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  16. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    senzorul are codul asta : 03G906051A

    Am rezolvat definitiv problema, dupa ce am facut acea regenerare in mers cu turatie peste 3000, s-a mai aprins dupa de cateva ori.
    Am rezovat astfel: am inlocuit senzorul presiune asta din imagine, pretul lui nou original fiind 181 ron. Pret total reparatie 250 ron senzor si manopera la un prieten priceput.
    Am atasat si o poza ca sa vedeti exact unde se afla. Am aflat intre timp de la cei de la audi ca este destul de des sesizata problema asta la modelul asta, dar daca te duci la reprezentanta iti recomanda schimbarea filtrului de particule care vine in pachet cu toti senzorii aferenti adica si asta, asa ca aveti grija.

    Senzorul are codul asta : 03G 906 051 A
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  17. draganuta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B6, BMP, 2007
    Majoritatea motoarelor 2.0 TDI au avut anumite bug-uri la modulul Engine in momentul fabricatiei. Pentru optimizarea functionarii DPF, concernul VAG a scos update-uri la versiunile existente de SW. Daca ai schimbat senzorul nu inseamna ca nu vei mai avea probleme cu aprinderea DPF. Prietenul care te-a ajutat, ti-a spus care e fradul de incarcare al DPF de pe masina? E un element foarte important referitor la uzura DPF.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  18. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    Din ce stiam eu acum vreo luna era uzat cam 20%, dar cand am schimbat senzorul nu i-am mai spus. Masina mergea si inainte perfect, tragea la fel, fara fum sau alte simtome ale DPF-ului uzat. Ce imi recomanzi sa fac ? Merci.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  19. draganuta 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Ian 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    B6, BMP, 2007
    Prin gradul de incarcare al DPF ma refeream la Deposit mass (uzura fizica a DPF). La majoritatea masinilor Audi ea este maxim 60, dupa care trebuie inlocuit DPF. Cred ca prin 20% te referi la DPF Load (gradul de incarcare temporara la un moment dat). Orice posesor de masina cu DPF ar trebui sa stie care e Deposit Mass pentru motorul lui si eventual daca exista o alta versiune de SW (mai noua) care optimizeaza regenerarea automata a DPF.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2011
  20. razvanpro

    razvanpro 2nd Gear Member

    Înscris:
    16 Noi 2011
    Locație:
    gaesti
    Masina:
    Audi A5, B9 2.0 TFSI 252 cp Quattro
    martorul bujii aprindere intermitenta

    Mi-a aparut martorul de la bujii care arata ca o spira portocalie care se aprindea intermitent , aveti idee ce e sau ce reprezinta ?
    Am oprit masina si am pornit-o si nu s-a mai aprins, s-a mai aprins odata cand am spalat motorul la masina. E posibil sa fi intrat ceva umezeala la vreun senzor ? masina merge perfect.

    Am citit pe forum ca ar putea fi de la switch-ul de la frana (dar nu e asta pentru ca stopurile pe frana functioneaza toate). Astept pareri.

    E vorba de martorul din imaginea atasata care licare uneori.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Feb 2012

Distribuie pagina asta