1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Antifonare pentru A4 B8 - cum se face si unde se face

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Blondie, 5 Iul 2011.

  1. Blondie 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    Buna... am cautat dar nu am gasit nici un furnizor de astfel de servicii. Are cineva idee unde as putea antifona ca lumea masina (rog nu Be-loud)

    Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Iul 2011
  2. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    B8-ul nu e suficient de antifonat pentru tine? De ce nu Be-loud... am auzit numai lucruri bune despre ei. Vorbeste la cei care au reclame la service-uri pe forum (La Service, DTH, VAG service) si intreaba-i pentru ca nu e mare filozofie sa dai jos fata unei usi sa lipesti niste amarate de placi bituminoase/cauciucate etc. Sa ma tii si pe mine la curent.
     
  3. Blondie 1st Gear Member

    Înscris:
    3 Mar 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 1.8T 2008
    depinde de ce subwoofer pui in portbagaj ;) vreau sa antifonez doar portbagajul, placa din spate, tot ce e pe acolo
    am fost la be-loud, multe n-au prea facut...
    ms de sfat, incerc pe la cei din lista :)
     
  4. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Eu am B&O si este suficient :P Mult succes si tine-ne la curent cu antifonarea. Si eu ma gandeam sa fac ceva cand o iesi in garantie cu zgomotul de vant la viteze mari!
     
  5. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Cu un bulk pachet ( 40 foi) de silent coat si vreo doua zile de munca, faci lateralele si haionul la portbagaj! Spor la munca.
     
  6. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Nu pot sa spun decat... bravo. Este masina ta cea din poze? As vrea sa stiu ce imbunatatiri ai sesizat, fiindca pe mine ma intereseaza zgomotul de vant mai mult... Multumesc si inca o data, felicitari
     
    Andrei2.3 apreciază asta.
  7. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Salut.
    Masina este a mea, achizitionata recent din germania ( second/ S-line/ 170cp/ B&O).
    O insonorizare suplimentara este binevenita la o masina, indiferent de situatie. La mine insonorizarea are rol mai mult sa opreasca zgomotul din interior spre exterior, coboara frecventa la bas si scad dar nu in totalitate, vibratiile caroseriei. Nu as putea sa montez cate 3 mid basi de 100w fiecare, pe fetele de usi din fata, fara sa fac o insonorizare si rigidizare serioasa a acestora. Chiar si asa tot vor fi elemente care vor vibra , oglinziile, geamurile daca sunt deschise , parbrizul, etc.

    Daca te intereseaza sa nu se mai auda zgomote din afara un rol foarte important il are izolarea podelei autoturismului / sub bord si plafonul. Astfel vei scapa cu mult de zgomotele nedorite si chiar vei avea senzatia de plutire, nu se mai simt nici gropile. Am mers intr o masina pregatita serios pt competitiile de sound quality din afara si am ramas uimit. Practic soferul trecea cu viteza peste linile de tramvai, gropi, iar in masina nu se auzea nimic (in Bucuresti).

    Am mai atasat cateva poze cu modificarea grilei centrale de aer pt montarea deckului si trasarea RCA`urilor prin consola centrala...sper ca nu am poluat topicul cu aceste ultime poze.
     
  8. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ce munca monumentala ai facut tu aici :) Felicitari. Arata super, mai ai doar de rezolvat cu spatiil din stanga si din dreapta radiolului si ai terminat :P. Oricum.. felicitari inca o data.

    A mea a fost comandata.. 2.0 quattro 170 cp s-line b&O, tv, etc etc. Era vorba ca la viteze mai mari, e un zgomot de vant care devine sacaitor pe distante lungi (obisnuiesc sa merg cu CC pe 160-170), spre deosebire de E60, unde zgomotul este mult atenuat, lucru perfect normal datorita diferentei de clasa.

    Sper sa nu te deranjez dar iti mai pun o intrebare. Dupa ce ai pus la loc capitonajul din portbagaj, consola centrala, fetele la usi etc, au mai stat fixe ele, cum vin de la mama lor? Asta mi-e frica mie, sa nu dau jos ceva si dupa sa inceapa sa vibreze/zangane/ sau sa nu mai stea la locul lor (apar cascaturi intre plastice, si altele). Multumesc si inca o data felicitari
     
  9. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Tot ce sa demontat a venit perfect la loc... de fapt nici nu au cum sa nu se imbine la fel daca esti atent la ce desfaci si ti cont de fiecare maruntis. Cand faci un lucru cu mana ta si ii acorzi importanta, rabdare si ai timp sa stai de el, eu zic ca iese mai bine decat sa te duci in servisuri unde conteaza sa faca cat mai multe masini in timp scurt. Pana la urma ideea este sa fixezi, izolezi, sa aduci plusuri masinii, mai bine fata de ce era si nu are cum sa nu se potriveasca, sa vina la loc fata de cum era inainte.

    Cand te apuci de desfacut plasticaraie e bine sa ai pe stoc rezerve de cleme si tot ce se mai rupe cand tragi de ele, pt ca majoritatea ornamentelor pe masina asta, se desfac prin tragere si se mai rup. Ce l putin la fetele de usi sigur vei avea nevoie. La consola centrala nu ai ce sa rupi pt ca e prinsa in suruburi si oricum exista tutoriale.
    Am mai observat cateva imbunatatiri fata de modelul precedent la diverse chitibusuri, cleme de prindere si se lucreaza destul de usor fata de modelul precedent, sau cel putin la fel.

    De terminat munca la aceasta masina nici nu se poate vorbi, poate pe la anul.
     
  10. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Capota insonorizata cu Silent Coat si terminat portbagaj.
     
  11. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    A job well done... spune-mi... ce diferenta ai sesizat vis-a-vis de zgomotul din exterior in interior dupa ce ai facut capota, usile si portbagajul? Ai reusit sa pui "plapuma" originala la capota? (nu stiu sa ii spun altfel... buretele cu rol de antifonare si de izolare termica).

    Si silent coat-ul este de la dynamat? Cam ce costuri estimative (doar materialele ca si mie imi place sa ma descurc singur) as avea pentru capota usi si portbagaj?

    Felicitari inca o data. Nu multa lume apreciaza acest gen de lucrari dar eu ma aflu printre ei. Nu pot decat sa iti doresc sa o tii tot asa. Spor la treaba si esti binevenit oricand sa mai adaugi cate ceva la acest thread :)
     
  12. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Silent Coat folosit de mine este fostul Standartplast M1, acum se numeste silent coat. Dynamat`ul este tot material insonorizant dar mai scump si calitativ probabil mai bun. Am folosit la precedenta masina Dynamat, la portierele fata...probabil ca o sa folosesc si de data asta la usile fata , pt ca am nevoie de o izolare mai buna in acea zona. La usile fata voi folosi mult mai multe materiale insonorizanta.

    Deocamdata am consumat 2 bulck pachet a cate 40 foi pentru portbagaj si capota pentru ca in unele zone l am dublat ca sa nu mai folosesc Bimast Bomb ( material izolant mai gros, are in plus un strat de bitum) cu care este mai greu de lucrat. Costurile sunt destul de mari daca mai adaugi si manopera. Acuma nu vreau sa afirm ca doua straturi de M1 fac cat unul de bimast, dar este mai practic de lucrat asa!

    Buretele original al masinii care este montat pe capota sa potrivit la loc ca si toate celelalte componente care au fost demontate. Totul se potriveste.
     
  13. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Insonorizare plafon audi a4 B8 . Materialul folosit este tot Silent coat.
     
  14. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ca de fiecare data... ma lasi cu gura cascata. Ma intreb cand voi avea si eu curajul sa fac asta :)) Felicitari inca o data pentru munca depusa.

    PS: Grila fata (marginea cromata) e vopsita sau colantata? A trebuit sa o dai jos?
     
  15. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    grila este colantata si cercurile vopsite.
    am ales optiunea asta provizoriu, pana o schimb cu totul.

    numai bine.
     
  16. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ca sa o colanteze a trebuit sa dai jos grila?
     
  17. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Nu trebuie data jos grila, se poate colanta asa.
     
  18. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Te mai deranjez cu o intrebare in legatura cu plafonul masinii... de unde ai inceput sa il demontezi? E dintr-o singura bucata toata? Ai dat tot jos presupun... suport ochelari, lumini, manere laterale etc nu? Eu am si trapa la a mea... oare e vreo problema suplimentara? Stiu ca e o intrebare stupida... dar... ai avut nevoie de ajutor la demontare sau pot sa ma apuc singur? :) Mersi inca o data. Cand revin la vara ma apuc si eu de treaba si ma gandeam sa incep cu plafon, usi si capota ca sa vad daca e mai silentioasa la viteza mare. Pacat ca la modelul asta nu au pus si ei geamuri duble ca optiune :) Mersi pentru raspunsuri si la multi ani !
     
  19. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Salut si La Multi Ani... nu ma deranjezi cu intrebarile.
    Daca te apuci de demontat plafonul nu strica sa te ajute cineva.

    Eu sunt putin dezamagit de suporturile de prindere facute de audi la acest model de masina, in sensul ca au renuntat aproape complet la suruburi (modelul precedent era mai reusit in privinta asta). Doar la parasolar sunt 2 suruburi, in rest totul este prins prin niste cleme stupide la care iti trebuie o scula mai speciala. Nu stiu cum sa explic, eu mi`am confectionat una ...am stricat un patent, modelul mai micut cu capetele ascutite, facand doua santuri cu polidiscul, ca sa pot apuca clemele care vin la manerele de care se tin pasagerii. Nu stiu cum sa explic prea bine, o sa vezi la fata locului despre ce vorbesc pentru ca nu vei putea scoate sub nici o forma acela capacele daca nu tragi cu scula facuta special ca sa le poti apuca si doar intr`un anumit unghi se pot scoate. Aici o sa te enervezi la maxim. Eu am incercat cu o surubelnita si am fortat mult ca sa pot rupe o astfel de clema si tot nu am reusit sa o scot pana nu am stat sa o gandesc cum trebuie.

    Incepi din fata prin demontarea plafonierei, este prinsa intr`un surub de caroserie, nu in doua ca la modelul precedent.
    Demontezi parasolarele, aici o sa te descurci cu o surubelnita la cleme si mai sunt 2 suruburi. Nu mai stiu exact daca trebuiesc demontati si stalpii, doar in partea de sus.
    Urmeaza manerele pasageri la care ti`am explicat mai sus treaba devine complicata daca nu ai scula. Am atasat o poza ca sa vezi despre ce cleste este vorba, in care va trebui faci doua santuri ca sa poti apuca clema sa poti trage de ea in afara.
    Stalpii din care ies centurile trebuiesc demontati doar partea de sus. Se scot prin tragere destul de usor, ai grija cand i bagi la loc sa potrivesti centura exact pe lacasuri, pentru ca daca nu este pozitionata corect nu mai culiseaza inapoi cand o eliberezi.
    In partea din spate se demonteaza stopul de frana destul de greu prin culisarea lui in jos. Sunt doua sine pe care culiseaza.
    Partea din spate a plafonului se demonteaza prin tragere. Bagi mana sub el si tragi. Aici sunt 4 cleme la care nu am intampinat probleme. In spate la laterale nu mai trebuie desfacut nimic.

    Asta a fost tot si demontarea si montarea plafonului se face in cateva ore. O zi este de ajuns.

    Si inca ceva! Plafonul odata demontat nu il vei putea scoate din masina decat daca demontezi un scaun in prealabil. Eu m`am descurcat fara sa`l mai scot din masina.

    In privinta izolantului de pe capota am renuntat la o parte din el pentru ca ca se incalzesc mult prea tare aripile si zona farurilor . Toata caldura facuta de motor radia in laterale datorita foitei de aluminiu si se incingeau toate plasticele pe acolo, nu puteam sa tin mana pe aripa si am dezlipit izolantul de pe laterala. A mai ramas doar pe centru. Nu iti recomand sa montezi pe capota.

    Numai bine si spor la munca...sigur o sa te descurci cu exceptia manerelor mai stupide, unde e mai greu.

    Asta e clestele de care vorbeam. Am uitat sa pun poza si am mai facut un post.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Ian 2012
  20. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    alex4ever si 11TUN deschideti fisierul atasat si veti gasi unealta/scula pentru declipsat diverse plastice, parti ale mochetei, pafon, stalpi, etc.
    Se gaseste la Wurth si costa 150 lei. Alex daca ai nevoie sa te ajut cu demontarea plafonului da un semn cand te hotarasti, te pot ajuta cu mai multe scule pentru aceasta operatiune inclusiv si cu cea care am atasat-o mai jos.

    O zi buna
     

Distribuie pagina asta