1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor Common Rail 2.0 TDI la Audi A4 B8 - probleme diverse

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de iulian_1976, 25 Feb 2012.

  1. iulian_1976

    iulian_1976 Audi Expert

    Înscris:
    29 Noi 2007
    Locație:
    Rhône-Alpes
    Masina:
    Audi aus Ingolstadt nicht weit von München
    Deschid acest topic dedicat exclusiv detinatorilor de A4 B8 2.0 TDI CR (Common Rail) .
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Feb 2012
    Popa1989 apreciază asta.
  2. strumfyspm Guest

    Super, e bine venit acest topic.
     
  3. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Salut. Daca tot ai deschis acest topic am zis sa postez si eu o chestie care mi se pare cel putin ciudata la acest 2.0tdi cr al meu.. :) E normal ca acum iarna indiferent de temperatura, fie ca sunt +10 sau -10 grade sa porneasca ventilatorul de racire a motorului dupa ce merg cu ea "putin mai agresiv"? Codul de motor e cag parca.. Masina nu am luato de noua si face la fel de cand o am..
     
  4. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Si mie mi se intampla destul de des sa`mi porneasca ventilatorul de racire. Am cumparat masina in vara si nu am bagat de seama imediat, fiind cald am zis ca e normal. Sa intamplat si la - 17 grade cu apa pe ceas la 90 grade. Pe tester nu sa gasit nimic in neregula, temperatura indicata de senzori era in parametri normali.
    La reperezentanta mi sa spus ca poate ase e normal sa porneasca sau poate mi se pare mie.
    Am decis sa schimb termostatul pe care il am de ceva timp in portbagaj. Ma costat 20 e plus antigelul de completare. O sa revin dupa ce fac schimbarea de termostat.
     
  5. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Exact.. Asa e! Cand opresc motorul si apa e fix pe 90 de grade porneste ventilatorul.. Cand e sub.. Nu! Am citit undeva pe ceva skoda forum ca se mai intampla si pa superb common rail. Cineva zicea acolo ca s-ar putea rezolva prin schimbarea senzorului de temp al nivelului de racire. In fine, astept sa vad ce iasa cu termostatul. Nu ma deranjeaza ca porneste da sunt curios ce se va intampla la vara la +40 de grade.. Va merge tot timpul? :)
     
    Bogdan.campean apreciază asta.
  6. strumfyspm Guest

    Salut, nu stiu cat de tare va sperie sau va deranjeaza, dar am avut inainte un 405 care la fel facea. Indiferent de anotimp, daca opresti motorul si apa e la 90, pornea ventilatorul...e normal sa nu lase apa la temperatura aia, trebuie racita.
    Un amic cu B5.5 la fel are, daca opreste motorul cand apa e la 90 de grade, ii porneste ventilatorul.

    Pentru mine e OK si e logic sa nu lasi apa in radiator la 90 de grade, fara circulatie(pompa de apa mergand).
     
    soare1969 apreciază asta.
  7. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Nu cred totusi ca e normal. Opresc motorul, porneste ventilatorul, merge 5-10 min si daca pornesc din nou apa e cam la jumate (temperatura). Si am avut cateva masini pana acum aproape toate diesel de la 1.6hdi pana la 3.0d si nici una nu facea asa ceva. Inainte de b8 am avut b7 si nu pornea ventilatorul aproape niciodata indif de anotimp. Probabil daca mai intalneam asta ziceam si eu ca e normal..
     
  8. strumfyspm Guest

    Eu am intalnit mai multe masini care la fel, imediat dupa motor oprit si temp este la 90, porneau ventilatoarele.
    Raceste apa din radiator, presiunea scade, circuitul fiind inchis, deci e protectie asupra elementelor de racire.

    Stii ideea: dupa ce alergi bine masina, niciodata nu se opreste motorul, se lasa un 2-3 minute sa isi revina, sau mergi cu el normal un pic, altfel ai sanse sa distrugi garnitura la chiuloasa. Multi au patit asta (un prieten cu un 330d 2004) a ras de mine, de unde am scos povestea asta, eh dupa ce sa jucat cu ea, si a incalzit-o a oprit-o, apa fiind fierbinte, necirculata, service-ul la mancat.
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Feb 2012
  9. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Nu mai zic nimic.. Asteptam parerea lui 11tun sa vedem ce se intampla dupa ce schimba termostatul. Apropo, nu ai zis nimic de b8-ul tau. Face sau nu face? :)
     
  10. strumfyspm Guest

    Da, la fel face, daca opresc motorul cand am 90 de grade la apa...porneste ventilatorul....
     
  11. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Atunci e ok.. :) Sper numai sa nu o ia razna la vara. Si daca titlul e care e, vreau sa mai adaug la probleme pana la 67000 km clapeta de acceleratie schimbata, carcasa de la filtrul de aer vibreaza destul de tare (si nu stiu cum sa o opresc :)) ), motorasul de la inchiderea rezervorului si pielea uzata destul de tare pe marginea scaunelor. Stiu ca ultimele doua nu tin de subiectul asta dar am zis sa le adaug aici sa nu mai deschid alt topic.
     
  12. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Pana acum- 63 000 km am schimbat o bujie incandescenta; de pornit imi pornea destul de bine si cand au fost -25 grade,dar in primele 5 secunde de la pornire trepida un pic. Pentru clapeta de acceleratie a existat si o rechemare pt unele serii de sasiu si se inlocuia; eu am avut doar update de soft pt clapeta de acceleratie.
     
  13. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Am schimbat termostatul destul de greu datorita pozitiei in care se afla. Dupa care am mers cu masina prin oras destul de mult si am observat ca motorul isi pastreaza relantiul in 900 de ture cand apa se afla la 90 grade pe ceas si nu a mai pornit termocupla asa des ca inainte. Practic a pornit doar o data si a mers mai putin.
    La masina mea cand porneste termocupla, se tureaza la aproape 1000 de ture , iar cand calc ambreiajul si incerc sa plec dupa loc, se aude un huruit sub masina. Mai ales cand incerc sa intorc masina in locuri unde folosesc de cateva ori viteza intai si marsalier. A mai observat cineva aspectul acesta? Nu stiu ce sa mai zic, nu stiu inca daca am rezolvat problema prin schimbarea termostatului.
    O sa revin cu informatii dupa ce o sa merg mai mult cu masina.
     
  14. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    La mine mi-a aparut eroarea de bujie incandescenta arsa, pe VAS. Oricum daca le demotezi pe fiecare in parte poti verifica daca functioneaza in regula. O bujie incandescenta arsa ar trebui sa-ti faca probleme la temperaturi scazute, la temperaturi mai ridicate nu prea ar trebui sa ai probleme.
     
    Ultima editare: 1 Mar 2012
  15. 11TUN

    11TUN 5th Gear Member

    Înscris:
    13 Sep 2007
    Locație:
    Râmnicu Vâlcea
    Masina:
    ...
    Stie cineva daca motoarele astea au filtru epurator si unde se afla? Daca se schimba si la cati km? Am observat la motorul meu o pata de ulei pe la EGR si nu stiu care e cauza, daca trebuie sa schimb EGR`ul sau e de la filtru epurator pe care inca nu l`am depistat.
     
    Ultima editare de un moderator: 2 Mar 2012
  16. strumfyspm Guest

    Cand au fost temperaturile -16 -17 aveam un consum de oras cu 2 persoane in masina de 13-14%;

    Acum cand vremea e undeva la 0 grade, am un consum de oras intre 7 - 9%

    Exterior, aici am un consum mediu de 6 maxim 6.5%

    Probleme nu am avut decat, acuma recent, la modul cheie.

    Pe motor in schimb absolut nimic.

    Nu consuma ulei deloc la aprox 170000km, facand schimbul la 13000;

    De injectoare nu am auzit pe nimeni, nici pe audizine.
     
  17. SB69WZW

    SB69WZW 2nd Gear Member

    Înscris:
    8 Noi 2011
    Locație:
    Otopeni
    Masina:
    Audi Q7 2016, 3L , 272 cp
    Salutare

    Am si eu un B8 cu 88.000km acum.
    Am citit ce probleme au avut unii din voi si tin sa precizez ca si eu am schimbat clapeta de admisie ( la 80.000 km )si m-a costat la reprezentanta Audi 1700 RON fara manopera.
    Ventilatorului de racire porneste si la mine de fiecare data cand merg cu ea mai tare si apa ramane la 90 grade , cu toate ca o las pornita pe loc in curte 3-4 minute sa se linisteasca, el merge intr-una si dupa ce opresc motorul inca 2-3 minute. :footy:
    La ultima scanare cu VAG mi-a dat eroare la motorasul de la capacul de rezervor si va trebui schimbat si el curand,in rest VAG zice ca e ok :)
    Pana acum in afara de consumabile nu am schimbat nimic.
    Bafta tuturor si la cat mai putine defecte sau incidente ca nu vreau sa ma gandesc la altceva. :aggressive:
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mar 2012
  18. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    In Bucuresti un quattro 2.0 cr 170 cp ia 11 la suta, plus minus un litru, dar asta este media. Ca sofer, am obtinut consumuri minime record pe 2.0 PD 140, gen 4.5-5.0 afara si 7-8 in Bucuresti. Inca nu ma pot obisnui cu consum de benzina, pe un diesel, dar asta e.
     
    Laurentiu_pp apreciază asta.
  19. strumfyspm Guest

    Multam mult Cristi !
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2014
  20. cyberlex 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Ian 2012
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    A4 B9 2016 2.0 TDI (DETA) 190 CP
    Salutare!

    Si la mine s-au aprins cei doi martori, dar au trecut mai bine de trei saptamani si totul pare ok, adică am circulat fără nicio problema. Pentru verifica daca e blocata clapeta de accelaratie trebuie demontat ceva?
     
    Nedelcu C. apreciază asta.

Distribuie pagina asta