1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Sistemul de directie - suspensie - planetare - rulmenti sau tren de rulare la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de mir_A4, 20 Oct 2010.

  1. mir_A4

    mir_A4 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    AUDI Q7 2016 272cp CRTC
    de cateva luni se tot aude un un scartait de sub masina partea din fata, cand este motorul rece se aude si mai tare, acest sunet se aude cand iau o gropita, cand cobor o bordura mica sau daca schimb directia de mers brusc la viteza mica, se mai aude si in mers dar cum: in orice treapta de viteza numai cand apas acceleratia cand iau piciorul de pe acceleratie nu se mai aude, acum vine partea a doua: cand plec tare in viteza 1 sau 2 se misca schimbatorul de viteze de zici ca sare din consola, in celelalte trepte nu se intampla, iar cand accelerez puternic in mers se aude un trosnit puternic de parca s-ar rupe motorul (cand accelerez si iau piciorul de pe acceleratie in acceasi treapta de viteza, sau cand conduc mai sportiv si schimb vitezele), alta treaba, motorul la relanti sta intre 850 fara AC - 900 cu AC dar masina tremura. CONCLUZIE: la PBV2 mi-au spus ca TAMPOANELE DE LA MOTOR TREBUIE SCHIMBATE, pret in jur de 2.200 lei piese + manopera tva inclus. MASINA ESTE A4 1.8TFSI fabricatie 06.2008 45000 KM, cum a iesit din garantie a si inceput sa cada + ca mai am si o mica pierdere de antigel iar capacul de la rezervor nu se mai deschide .............. voi ati avut probleme de genul acesta?
     
  2. serj0k00

    serj0k00 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Oct 2010
    Locație:
    Arad
    Masina:
    A4, 1.9 TDi, 2004
    si eu am avut o problema similara, se auzea un trosnit puternic la plecat de pe loc, franare la viteza mica si ff. rar in curbe stranse la viteza mica, undeva intre scaunele fata si / sau fata dreapta. la relanti se auzea ca o bataie ritmica in paralel cu zgomotul motorului care disparea la o accelerare usoara (900rpm) am schimbat suporti motor cand am reparat cutia ( am profitat de ocazie ca era toata desfacuta) si acum nu mai face, totul e ok... la un A4 B6 2004 CV multitronic. sper sa rezolvi problema...
     
  3. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    E posibil sa fie tampoanele de la motor,asa cum ti-au zis si ei; eu stiam ca exista o "acoperire" post garantie,in care daca se constata ca piesa a fost defect de fabricatie,se poate schimba pe garantie(e mica probabilitatea sa fie din exploatare aceasta problema,zic eu),in conditiile in care ai facut reviziile la reprezentanta. Cum si cand se acorda aceasta garantie probabil e discutabil si dependenta si de dealer cred. Pretul asa mare cred ca provine de la manopera. Mai ai varianta sa gasesti un service ok cu preturi la manopera mai mici.
    Despre capul de la rezervor am mai auzit probleme- nu se mai incuie si eroarea apare si pe VAS.
     
  4. orgonaskaroly

    orgonaskaroly Audi Expert

    Înscris:
    14 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4
    Sunt scumpe tampoanele cu senzor, sunt la pret dublu fata de cele fara senzor, la mine a fost 100 de euro cu senzor, cel fara senzor era undeva pe la 200 de lei, acuma depinde si de modelul de masina, al mine B6, la tine probabil sunt mai scumpe.
     
  5. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    M-am uitat pe forum si intr-adevar sunt scumpe tampoanele motor pt A4/A5. Ma gandeam pana ca maxim 200 euro,dar se pare ca sunt mai scumpe. Am vazut ca masimo a schimbat si a ajuns la un pret aprox. cu cel zis de tine. Faci liniute/plecari in forta ca au cedat f repede.
     
    CIRSTOIU ADRIAN apreciază asta.
  6. cristimate 6th Gear Member

    Înscris:
    17 Mai 2008
    Locație:
    Cernica
    Masina:
    A4 B7 1,9 TDIe (BRB), A4 B9 2.0 Quattro
    am fost si eu la service la revizia anuala si mi-au zis ca am tampoanele la motor slabe; pretul pe tampon a zis ca e 450 ron. am a4 b7 oct 2007 iar masina o conduce sotia ca pe un bibelou... tot 45000km. asa de slabe sunt astea? care sunt problemele care pot sa apara daca mai aman schimbarea lor?
     
  7. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    tampoane motor ....

    Stai linistit ca nu au nimic ! Daca nu curge (ulei hidraulic, de culoare rosie) sunt ok. Nu mai va luati dupa tot felul de "poeti". Emit tot felul de pareri si opinii "ferme" si ei nu au habar de elemente de baza.
    Asta arata : Vezi atașament 54291
    La cutie : Vezi atașament 54292
     
    Ultima editare: 13 Mai 2013
  8. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C2 1,9 tdi (BKC) 2006 + VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007
    tampoane motor ....

    Eu am schimbat distributia de curand (a doua oara) si am verificat inclusiv tampoanele. Daca nu "rupi" masina si conduci normal, te tin mult si bine.
     
    Ultima editare: 23 Oct 2010
  9. ManiAcuV6 Banned

    Înscris:
    31 Aug 2007
    Locație:
    IASI sau BOTOSANI
    Masina:
    Audi A4 B6 2001 AWX
    Adevarul e ca sistemul conceput pentru tamponul de cutie (si restul) este de 2 lei la fel ca si gandirea la noile modele de masini. La sasiul de B5 cutia de viteze avea 2 tampoane ceea ce era multtttt mai sanatos.
    Toata greutatea din partea cea mai din spate de la cutia de viteze precum si cuplul motor transmis la roti solicita acel tampon.Tamponul cel din fata e mai mult in cazul in care cel din spate nu prea i-si atinge scopul.
    Concluzia : degeaba e conceptie mai noua ca se vede de la departare ca nu e si sanatoasa.
     
  10. sergiu1989

    sergiu1989 1st Gear Member

    Înscris:
    2 Mar 2011
    Locație:
    sibiu
    Masina:
    A4 2.0 2009
    Salut,
    Am si eu o mare problema am un aA4 B8 din 2008 cod motor CAGA. Aveam un zgomot foarte tare cand apasam ambreiajul si trepida la plecare de pe loc.
    Ca si masuri am schimbat tot: volanta, ambreiajul tot kitul, era volanta praf la 98.000 km. Problema ca la plecarea de pe loc la 1200 ture imi trepideaza toata masina. Nu stiu ce sa ma fac am vorbit cu mecanicul, tin sa zic ca am schimbat-o in reprezentanta Skoda si mi-a zis ceva de tampoanele de la motor.
    Va rog sa ma ajutati daca ati patit ca mine ca nu stiu ce sa ma fac am dat atatia bani si imi trepideaza. Astept sfaturile voastre. Multumesc
     
    Ultima editare de un moderator: 23 Mar 2012
  11. Jargal 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Mar 2012
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4 B8 2008 2.0 tdi 170 cp Avant
    Zgomot ciudat la plecarea de pe loc

    Salut,
    Am si eu o problema cu masina din semnatura. La fiecare plecare de pe loc cand volanul revine pe pozitie se aude un clanc pe care il aud si il simt la pedale (mai precis in spatele lor). Ulterior nu se mai aude nimic, ceea ce mi se pare cam ciudat.
    Poate s-a mai intalnit cineva cu acesta problema si ma puteti ajuta.

    Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 30 Mar 2012
  12. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Si la mine se intampla din cand in cand dar nu cred ca e ceva grav.. Poate o fi de la conducta acceea de servo subdimensionata, dar asta e valabail la cele din 2008 din cate stiu..
     
  13. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    "Scartait" directie

    Salut
    Printre multitudinea de problebe pe care le-am avut cu acest Audi A4 pana la 70000km a mai aparut una extrem de enervanta de cand s-a mai incalzit afara.. Cum sare temperatura de 15-20 de grade cand invart rotile se aude un scartait de undeva din fata, in exterior, mai exact din partea stanga.. Si se aude foarte tare, scartaie de zici ca e o vechitura de 20 de ani..
    A mai patit cineva asa ceva? Stiti cumva ce trebuie schimbat?
    Am atasat un video ca sa va faceti o idee despre ce vorbesc.. Si am tras cu bun simt de volan ca era si lume in jur si chiar mi-era rusine sa mai auda careva... :keule:
    http://youtu.be/Y1MYVhCGTPk
     
  14. tilu

    tilu Bronze Member

    Înscris:
    23 Oct 2009
    Locație:
    Târgu Mureș
    Masina:
    Audi A3 8V 2.0 TDI DSG
    Rezolvare problema: se merge doar pe drumuri drepte, fara spectatori prin preajma:gun2:
    Am avut si eu parte vara trecuta, momentan nu e suficient de cald!
    Explicatia data de mecanic:s-au uscat bucsele(care altfel sunt in regula) si de acolo zgomotul.
    Rezolvare: spray (cred ca siliconic) si a tacut(deocamdata). Astept sezonul estival!
     
  15. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Pff.. E inadmisibil sa se "usuce" bucsele la o masina de 40000+ euro care se mai tine si premium.. :puke2: Dar nah, ce sa zic, asta e.. Mersi de raspuns, am sa incerc si asta daca alta rezolvare nu e.. Nu de alta dar ma pregatesc sufleteste si material sa schimb si ambreiajul + volant in vreo 10-15k km daca mai tine.. :keule:
     
  16. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Am avut si eu problema asta pe la vreo 50 - 60 000. Recomand o spalatorie care sa spele zona pasajului rotilor sau daca mai ai rabdare... o sa treaca si nu mai apare. Cel putin pana la 100 000 cat am acum.

    Eram in garantie cand a aparut scartaitul si desteptul de la garantii a zis ca el nu aude nimic.. Deh.. e platit sa nu auda. Pana la urma a auzit si el, desi ar fi auzit si bunica-mea, au dus-o pe rampa, s-au uitat la toate cele pe la roti, dar n-au avut ce sa-i faca.
     
  17. mario.popescu

    mario.popescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI
    O situatie relativ similara si la mine, dupa primul drum mai lung(~400km).
    Interesant ca doar la tras dreapta de volan se aude un sunet ciudat(dar non-metalic spre deosebire de sunteul din clipul de mai sus postat de vlad_brb).

    Astept cu nerabdare sa vad daca dispare dupa o spalare intensa.

    @mracer - la tine a disparut efectiv dupa o vreme? Sunetul era la fel ca la vlad_brb cu o tenta metalica?
     
  18. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Sunetul era un scartait metalic parca freca ceva (ma tot gandeam ca e de la arcuri pe sistemul de rezemare sau talere ce-o mai fi pe acolo) dar a disparut. Asta a fost in martie-mai 2010. Vara trecuta nu a mai aparut.

    Cred totusi ca nu trebuie inundata la spalatorie... o mai intra apa si pe unde nu trebuie la un debit prea mare. Eu nu le-am spus la spalatorie sa dea mai mult ca deobicei. I-am lasat sa o spele normal.

    La mine se auzea cand luam stanga si urcam pe o panta usoara. Mai facea si cand statea pe orizontala dar nu intotdeauna.
     
    Ultima editare: 12 Apr 2012
    CIRSTOIU ADRIAN apreciază asta.
  19. mario.popescu

    mario.popescu 2nd Gear Member

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI
    La mine pentru moment se pare ca a disparut.
    La urmatoarea pornire nu s-a mai auzit.
    Ma gandesc ca e posibil sa ma fi hazardat eu si sa fi fost de fapt din cauza suprafetei de rulare.
     
  20. mracer

    mracer 2nd Gear Member

    Înscris:
    4 Ian 2012
    Locație:
    Constanța / București
    Masina:
    A4 B8
    Asa am crezut si eu initial dar nu era de la suprafata de rulare. Era de la componentele suspensiei ceva... oricum nu i-am dat de cap sa stiu exact de la ce este si nici cei de la reprezentanta n-au identificat problema.
     

Distribuie pagina asta