1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Tinichigerie si vopsitorie - reparatii caroserie la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Tizu, 4 Ian 2011.

  1. Tizu

    Tizu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2008
    Salut, am o problema cu pragul dreapta. Am parcat masina in zona Ghencea la Smart Parking, tampenie de aia si din cauza faptului ca m-am lasat ghidat de o proasta (eu nu vedeam deoarece bateau farurile si cand am pus doar led-urile tot nu vedeam) si ca masina este foarte joasa (am suspensia billstein) am lovit pragul dreapta in dreptul usii fata.
    Este lovit serios, infundat si cand am fost la service mi-a zis foarte clar ca trebuie sa taie si sa puna alt prag.

    Ce imi recomandati sa fac? Toata lumea mi-a zis pana acum sa nu tai pragul, nici eu nu vreau sa fac asta.
    Ma gandeam sa cumpar alte praguri si sa pun peste. Gen Rieger, OEM, orice.

    Help me pls. :)
     
  2. Nelu Pătraşcu Gold Member

    Înscris:
    9 Feb 2009
    Locație:
    KAVARNA
    Masina:
    AUDI A6 C4 2,5 TDI motor AEL 103 kw
    Există o "sculă", nu ştiu cum se numeşte şi nici dacă are aşa ceva, cineva în Constanţa, cu un electrod central şi două elemente de reazem, care funcţionează în felul următor: Se alimentează electric acel aparat cu electrodul central fixat pe îndoitură. Acesta se înroşeşte si se lipeşte de tabla îndoită. Se apropie elementele de rezemare de caroseria maşinii şi se apasă pe un fel de trăgaci, cam ca cel de la pistoalale de aplicat silicon. Electrodul se retrage încet, trăgând după el îndoitura. Prin mai multe puncte de aplicare a acestui "tratament", pragul îşi recapătă forma iniţială. La finalul fiecărei trageri, se alimentează din nou acel electrod până la înroşire şi se roteşte, acesta dezlipindu-se de punctul de contact. Sunt necesare doar mici corecţii cu chit. Se utilizează la îndreptarea elementelor de caroserie care nu pot fi îndreptate convenţional, prin lovire pe partea opusă (stâlpi, lonjeroane, traverse, praguri, etc.)
    Nici eu nu-ţi recomand să tai pragul.
     
  3. alistar

    alistar 3rd Gear Member

    Înscris:
    29 Sep 2008
    Locație:
    Campina
    Masina:
    ex A4 1.9 tdi 131HP AVF 2003 new Bmw X3 2005
    Mai pe romaneste se cheama ventuza asa am auzit mecanicii. Si eu am patit la o skkoda acelasi lucru. Mergi la un service dotat daca nu la o reprezentanta audi rezolvi problema. Pe mine m-a costat 210 ron,indreptatul pragului si a iesit super bine.
     
  4. Tizu

    Tizu 1st Gear Member

    Înscris:
    9 Feb 2010
    Locație:
    Constanta
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI, 2008
    :(

    Am fost si primul lucru care mi l-au zis a fost direct : Trebuie taiat pragul, sudat bla bla. Pragul e lovit vreo juma de metru bagat inauntru. Mi-a zis ca folosind un aparat (cred ca despre acesta despre care vorbiti) pragul se trage, dar ca in cazul acestei lovituri el se rupe. Nu stiu ce sa zic...

    Concluzia: Nu tai pragul! Chiar daca investesc si cumpar alte praguri Rieger ceva, si nu voi mai putea urca nicio bordura ( nici inainte nu prea puteam :)) ), e mult mai bine asa.
     
  5. Catalin_1987

    Catalin_1987 Moderator&Quattro Driver Staff Member

    Înscris:
    27 Mar 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4,1.9 TDI AVF,2003
    Cred ca mai simplu este daca pui o poza cu pragul lovit sa vedem si noi cat de grav este.
    In general pragul se poate inlocui si pe bucati,nu neaparat tot.Un prag inlocuit total sau partial este de cele mai multe ori mai sigur decat un prag indreptat.
     
  6. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    pragurile se pot inlocui fara probleme.....eu te sfatuiesc sa pui praguri noi pentru ca in timp o sa iti rugineasca pragul indoit, mai ales daca e zgariat si il acoperi.
     
  7. Cata_ADC

    Cata_ADC Moderator Staff Member

    Înscris:
    14 Feb 2008
    Locație:
    Brasov - Zarnesti
    Masina:
    alta marca I3 , e-drive 2018
    Corect schimba pragul mai ales daca ai casco nu trebuie sa iti faci atat de multe probleme
    Ai 3 sau 4 variante. Vezi foto :)
    Eu unu recomand sa o faci avant :p
     
  8. Rhoby1305 1st Gear Member

    Înscris:
    28 Sep 2009
    Locație:
    brasov
    Masina:
    ford focus 1.8 tddi 2000
    :)) E o idee s-o faci Avant :))
     
  9. Oktavyan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2012
    Locație:
    Moreni,Jud.Dambovita
    Masina:
    2.0 TDI 2011
    Tinichigerie si vopsitorie caroserie la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

    Salut! Am si eu o problema la stopul stanga spate..masina am cumparat-o acum 3 saptamani si am observat imediat ca portbagajul nu sta la linie cu restul masinii...Ce as putea sa fac? ce service imi recomandati? si un pret orientativ daca puteti e perfect! Uitati si poza:

    http://www.clubaudi.ro/galerie-foto/showphoto.php/photo/1965/ppuser/36390
     
    Ultima editare de un moderator: 28 Aug 2012
  10. ... Guest

    Salut,
    Din cate vad eu din poza, nu pare a fi o problema grava (adica sa fi fost lovita masina in partea din spate si sa nu mai fi fost centrata corect partea spate). Pare a fi o problema din balamaua stg. a capotei spate (ori a fost fortata capota spate pt. a fi deschisa, ori a fost fortata capota pentru a se inchide). Mergi la un tinichigiu care sa vada daca se poate rezolva problema printr-un simplu reglaj al capotei din balamale sau in cel mai rau caz ar trebui schimbata balamaua stg. sau chiar ambele.
     
  11. Oktavyan 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2012
    Locație:
    Moreni,Jud.Dambovita
    Masina:
    2.0 TDI 2011
    Sa speram ca asa o sa fii...azi am dus-o la midocar si maine la 3 e gata...sa vedem cat o sa coste si cum o sa arate:D
     
  12. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Baietii, ieri am observat ca bara fata, la una dintre buze sa i spun asa cam pe la jumatatea ei e o portiune de 3 4 cm in care bara e indoita, deformata spre interior circa 2 cm.
    Se vede destul de inestetic pentru ca s a indoit pe portiunea aia spre interior, nu mai are linia aia perfecta.
    Nu stiu in ce am dat si cum, aveti idee se repara sau necesita inlocuirea bari?
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ataseaza o poza.
     
  14. rznghr 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2014
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    A4,2.0 /143 cp ,2009
    Reparatie elemente caroserie la A4 B8

    [​IMG]
    [​IMG]

    Ma gandeam sa inlocuiesc stalpul la sfatul mai multor mecanici.Pot primi si eu niste pareri?

    Va multumesc.
     
  15. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    doar pentru cuta aia de jos?
    eu unu nu as face-o.acolo se poate indrepta prin punctare si tragere.daca nu iese atunci ar fi ultima solutie.dar trebuie sa gasesti meseriasu.....sau profesionistu ca la noi multi amatori.
     
  16. thor4ever Silver Member

    Înscris:
    23 Iun 2014
    Locație:
    sebes-alba
    Masina:
    Audi a4 avant, 2010, CAHA-170hp
    Eu zic ca prin PDR iasa bine la cate reparatii am vazut, cred.
     
  17. rznghr 1st Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2014
    Locație:
    Neamt
    Masina:
    A4,2.0 /143 cp ,2009
    are cute si mai in sus pe stalp...sper sa iasa totusi bine.
     
  18. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Ma roade ceva de innebunnesc si nu am observat decat ieri dupa ce am cumparat masina. Capota impreuna cu una dintre aripi nu pastreaza o linie perfecta. Se mareste usor distanta mergand catre far, si pare sa-l depaseasca in pic. E destul de greu de sesizat, si pentru far ar trebui sa te uiti cumva de dedesubt sau sa bagi un deget acolo.
    Am fost prea entuziasmat cand am vazut-o si n-am sesizat chestia asta. Asa ca am inceput sa devin un pic paranoia pe drum ... ar fi putut fi implicata intr-un accident mai complicat incat si cauciucurile sa fi fost facute praf deoarece sunt noi, iar un centru audi sa ti-o vanda ? In retea n-am verificat-o, iar tipul mi-a spus tot ce v-am zis si voua ca s-a schimbat la ea (inclusiv bara fata).
    As avea la ce altceva sa ma uit sa-mi dau seama daca a fost ceva serios ? O sa urc niste poze eventual.
     
    Ultima editare de un moderator: 17 Oct 2015
  19. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    nu mai cauta toate defectele existente sau imaginare, bucura-te de masina daca merge bine
     
    alinix1 apreciază asta.
  20. stefan01 4th Gear Member

    Înscris:
    19 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A6 C7,1.8 TFSI - 2016
    Ma enerveaza la culme,pt ca arata atat de bine in interior,iar la exterior n'am vazut nici macar o zgarietura,si are ,probabil,70k km,o garantie oriunde in europa..am asa un gol in stomac.
    I-am dat mail si aluia de la audi,mi-a spus ca nu s-a mai schimbat nimic,ca si owner-ul anterior a confimat asta,ca ei n-au gasit nimic,si ca nu exista dif de vopsea (luciu) intre elemente.
    Acum na,si dac-o stii n-o fi prost sa-mi zica..desi ma gandesc ca daca ar fi stiut ar fi putut spune macar ca cazut o caramdia pe capota si au schimbat-o..ufff
     

Distribuie pagina asta