1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Servodirectie - pompa servo - lichid servo si/sau caseta directie la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de sab197, 25 Mar 2010.

  1. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Pentru cei ce simt vibratii in volan la manevrele pe loc sau la viteze foarte mici, acest fenomen nu este unul normal asa cum probabil spun multi dealeri, ci este un defect de proiectare. A se vedea acest link . Cei din america beneficiaza deja de un TSB, care in europa nu este valabil inca. Eu impreuna cu Glumaretzu am sesizat reprezentantele cat si am trimis mail la fabrica....deocamdata nu am primit nici un raspuns clar dar ideea e sa fie cat mai multe sesizari. Asa ca daca aveti aceasta problema sesizati reprezentantele si dati mail la service kundenbetreuung@audi.de .
    Aceasta vibratie este intalnita atat la A4 B8, cat si la A5 echipate cu servotronic.
     
    Ultima editare: 25 Mar 2010
  2. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Sunt si eu pe lista cu B8-ul ...:| Chestia asta se intampla numai la cele cu directie asistata totusi, nu?
     
  3. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    da numai la cele cu servotronic (directie asistata). Practic ar trebui inlocuita conducta dintre pompa si caseta de directie....asta e solutia din TSB-ul pt america.
     
  4. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Cred ca ar fi bine ca cei care vor semnala problema aceasta la reprezentante sa ceara si inregistrarea zgomotului cu un aparat foto, pentru a le fi aratata problema celor de la fabrica.
     
  5. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Nu e vorba numai de zgomot, cat si de acea vipratie foarte suparatoare....:motz:
     
  6. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Vibratia aia poate fi inregistrata la roata; cand virezi pe loc,se vede cum "trepideaza" rotile; pe unele suprafete face,pe altele nu.
     
    Ionut ioan apreciază asta.
  7. punkkid 3rd Gear Member

    Înscris:
    11 Mar 2009
    Locație:
    Câmpina
    Masina:
    Audi A5 3.0 TDI MT 2008
    Si la mine face la fel. Daca masina nu mai e in garantie, o mai rezolva ca parte a TSB?
     
  8. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu stiu ce sa raspund la aceasta intrebare; si eu sunt cam in acceasi situatie; masina a iesit din garantie pe 20 martie, eu am facut sesizarea pe 19 martie. Normal mi se pare ca problema sa fie rezolvata pe garantie datorita erorii de proiectare. Eu am mai fost si le-am zis de problema asta cand masina avea vreo 6 luni si mi s-a zis ca e normal, la fel facand si un alt A4 cat si un A5 din showroom. Nu mai tin minte daca s-a deschis vreo comanda de service atunci sau am spus problema doar verbal.Eu unul nu vad de ce ar trebui sa platesti tu ca si cumparator pt "neatentiile" lor de proiectare. Stiu caz de Golf 5 caruia i s-a schimbat volanta ca urmare a unei rechemari chiar daca masina iesise din garantie. Trimite mail cu seria de sasiu si intreaba-i daca cei din USA trebuie tratati mai bine decat europenii.:) Sau le e frica sa nu pateasca ca cei de la Toyota?
     
    Ultima editare: 26 Mar 2010
  9. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    @punkkid eu spun sa te duci la reprezentanta si sa faci sesizare, si trimite si mail la fabrica.
     
  10. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    Va luptati cu morile de vant... Eu am avut la a mea cateva TSB-uri (care in Germania, SUA, Austria, Franta etc se rezolvau si la noi se faceau ca ploua) si tot a trebuit sa platesc sa se rezolve...
    Am dat mail in Germania, am fost sunat... Aici s-au prefacut ca se intereseaza... nimic... Totul e normal si merge conform specificatiilor...
    Am fost chiar si la 3 reprezentante diferite... la fel...
    Daca nu costa foarte mult acea conducta, eu zic sa v-o cumparati si gata... Rezolvati fara nervi si timp pierdut...
     
  11. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Silviu, pe de o parte ti-as da dreptate, dar glumaretzu a avut o situatie asemanatoare si din ce am inteles oamenii de la reprezentanta s-au implicat si i-au rezolvat problema.Iau in considerare si varianta de a schimba conducta pe banii mei dar in primul rand trebuie sa stiu care este codul acelei conducte...daca este cea care se monteaza pe modelele actuale (2010), sau este una speciala.
     
  12. Dr.Silviu

    Dr.Silviu Gold Member

    Înscris:
    13 Mar 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A3 2007
    In ETKA nu-ti spune ca a fost revizuita? Deobicei se updateaza cu piesa mai buna.
     
  13. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    in etka imi da codurile noi.....dar nu am de unde sa stiu daca pe modele 2010 nu au refacut si pompa....si pentru modele cu probleme doar au refacut acea conducta ca sa iasa mai ieftin la reparatii.
     
  14. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    Nu mi se pare normal ca o greseala de proiectare sa fie trecuta la "diverse". O conducta subdimensionata trebuie asumata de Audi AG;nu merg povestile de genul utilizare necorespunzatoare sau alte aberatii. Numai in USA apare TSB-ul respectiv,dar problema e generalizata. Aici e curios; parerea mea e ca aceasta problema nu prea a fost notata la dealeri fiindca clientilor li se spunea clar ca e normal.
    Eu cu scartaitul pedalei de ambreiaj am rezolvat fiindca nu am acceptat textul "asa face toate" si bineinteles si cu binevointa dealerului si a altor membrii care au semnalat problema, toate A4 cu CM fabricate pana in martie 2010 ce prezinta acel scartait beneficiaza de schimbare unor piese ce au fost reproiectate. Asta inseamna premium; vom vedea daca si in acest caz isi merita titulatura asta.
     
    Adrian AMV apreciază asta.
  15. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    eu am intrebat la 2 sapt dupa ce am luat masina (acum 2 ani) si mi s-a spus ca e normal sa trepideze pt ca am cauciuri de 245 si ca asa face. Ba mai mult mi s-a spus ca intentionat ma avertizeaza computerul ca stresez directia. Nu stiu ce sa mai cred. Faza faina e ca imi expira garantia la jumatea lui Mai.
     
  16. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Acum te poti duce linistit la orice reprezentanta si sa reclami acest defect. Eu cu Glumaretzu am fost si am reclamat asta...s-au facut poze, teste si sesizarea este trimisa la Audi AG. Ar fi bine sa mergi si tu, caci vom fi mai multi. Nu accepta textul "Asa face toate".
     
    Ultima editare: 13 Apr 2010
  17. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    peste 2 sapt merg la revizie si o sa spun de probl cu trepidatia. Si sunt f curios ce-mi vor spune si de faza cu scartaitul pedalei de ambreiaj si de schimbat kitul.

    Audi posteaza pe undeva TSB-urile pe care le face? As vrea sa caut codul TSB de pe site-ul din SUA. Am gasit pe audiworld ca se refera la un furtun de la servodirectie. Si am mai gasit inca unul TSB#: 2021227/1 ECM Update care se refera la o cadere de putere la 3000-3300 rpm. Eu nu am avut probl asta.

    http://search.audiworld.com/showthread.php?t=2750320&page=6

    @sab197 daca obtii copia dupa TSB mi-ar placea si mie sa ma duc la dealer cu ea. :D Merci anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 13 Apr 2010
  18. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    TSB-urile nu se posteaza de catre audi niciunde....ele apar pe internet de la oameni care au beneficiat de aceste TSB-uri si le fac publice. Acel TSB cu pierederea puterii este valabila pentru motoarele pe benzina. TSB-urile pentru america nu sunt valabile si in europa, dar iti poti face o idee despre ele si poti reclama si tu simptomele daca ai aceleasi defecte.

    L.E.: copie nu am de unde sa obtin....de abia acum asteptam raspuns de la Audi AG sa vedem care este rezolvarea...apoi vom vedea ce numar are actiunea.
     
  19. Valush

    Valush 3rd Gear Member

    Înscris:
    7 Mai 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8 2008, 2.0 TDI
    ms pt raspuns. As fi fost profund impresionat daca ar fi fost facute publice, am sperat ca nu stiu eu. Le trimit doar dealerilor.
     
  20. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Nu au cum sa publice TSB-urile pentru ca nu toate masinile au aceleasi probleme...daca le-ar publica sigur ar veni toti sa reclame toate acele probleme. Totusi sunt facute "publice" unele TSB-uri care tin de siguranta masinii si pasagerilor....poti verifica daca exista actiuni pentru seria ta de sasiu aici.
     

Distribuie pagina asta