1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Suport si/sau Tampoane motor la A4 B8 - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de madalinc, 27 Noi 2013.

  1. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Eu cred adica sunt aproape sigur ca tampoanele de la motor s au dus. La inceput se manifesta printr un clancanit atunci cand dadeam prin gropi la viteza mica, si mai ales daca se balansa masina, mai rau facea.
    Am obsevat ca daca masina e pe liber atunci tinde sa zdrancane mai rau si deasemenea daca sunt in coborare pe panta. La fel se aude un tacanit, cand dau prin gropi sau se balangane masina.
    De ceva timp de cand e frig a inceput sa clancane si la pornire dimineata cand e motoru rece.
    Clancanitu dispare dupa circa 30 minute de condus prin denivelari si la un moment dat dispare sunetul, pana se raceste iarasi.
    Ce parere aveti ? Nu e de la mecanica a fost intens verificata pe banc de probe, etc., toba nu zdrangane, e ceva din compartimentul motor, se aude proemninet inauntru si e metalic.

    N-am gasit decat pe original si ambii suporti, 1150 lei, dar pe autokarma, etc. alte site-uri am gasit suporti la 300 lei bucata.
    Dar ei nu se potrivesc dupa seria de caroserie a masinii, a incercat cineva suporti astia pentru A4 B8 ?
    http://www.autokarma.ro/suport+motor/audi/a4-iv/2-0-tdi/23301/10102/10635/0

    Estetic ei mi se par identici cu cei pe original, masina mea e din 2008.
     
    Ultima editare de un moderator: 12 Dec 2013
    AndreiȘerban apreciază asta.
  2. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    Ce inseamna estetic, ca poza lor poate sa fie furata foarte simplu de la cei originali (eu ~800RON/buc stiu ca sunt - unde ai gasit pe original 1150?). Pana nu-i tii in mana sau sa le faci tu o poza de calitate buna, nu ai cum sa pui baza pe "dupa cum arata", parerea mea.
     
  3. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    La autokarma.ro am facut o cerere de pret, le am furnizat seria de sasiu si m au suant sa mi spuna ca vin doar pe original, la 1150 sau 1160 nu mai retin.
    La acelasi pret le am gasit si la un service mare din pitesti.

    Procesator preluare cerere oferta 0724.004.947 - Valentin Giurcoiu

    Nr. cerere Data trimitere Nume client Telefon client E-mail client Ridicare
    pct. lucru Adresa livrare Judet livrare Oras livrare
    6550 03-12-2013 15:28:27 Splaiul Unirii, nr. 221, sector 3, Bucuresti

    Nr. Denumire produs Producator Cantitate Pret
    cu TVA
    AUDI | A4 IV | 11.2007 -> | 2.0 TDI | 1968 cmc | 105 KW | CAGA - CMEA | Berlina

    Serie: WAUZZZ8K88A026338 Cod motor: CAGA An fabricatie: 2008
    Produse cautate dupa cod furnizor :
    1 OE - Set tampoane motor stg./dr. [ livrabil 4-5 zile ] AK
    1 1156.61
    Cost transport: 0.00 Ron
    Total cu TVA: 1156.61 Ron

    Observatii client :

    ma intereseaza tampoanele de la motor, sunt 2 unul stanga unul dreapta.
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Dec 2013
  4. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    madalinc, tamponul motor defect conduce la o vibratie continua in intreaga caroserie. E ca telefonul cu vibratii pe masa. Zbarnaie tot.
    Tampoanele astea nu dau simtome sporadice. Cand curge uleiul din ele, acestea nu mai amortizeaza vibratiile motorului!
    Si daca ai fost la mecanic de ce nu l-ai rugat sa vezi daca este vre-unul curs?
    Inafara celor doua hidraulice din lateralele motorului mai ai unul la cutie care e de cauciuc. Si acela, cand se rupe da o vibratie mare si constanta in caroserie. Mai este o bucsa in fata motorului ce se sprijina pe tragar, dar care nu se rupe in veci!
     
    Ultima editare: 8 Dec 2013
    AlexandruStn și Andrei9 apreciază asta.
  5. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Nu sunt scurse tampoanele, le am verificat cu mecanicul. Dar ma gandesc ca poate s au scurs mai demult si nu mai e vizibil uleiul acela.
    La altceva nu stiu ce sa ma mai gandesc, mecanica a fost verificata de n ori, nu are nimic, amortizoarele la fel, au fost puse pe stand, sunetul se aude din partea din fata, un clanc mecanic cand dau peste denivelari gropi mai accentuate, iar daca se mai si balanseaza masina se aude sunetul in concordonata ca si cum ai lovi ceva stanga dreapta.
    Am observat ca daca merg cu masina 1 ora prin denivelari sunetul isi pierde din intensitate, dupa care nu se mai aude deloc uneori. Daca o las sa se raceasca 2h incepe iarasi.
    Cel mai rau face cand e rece de tot.
    La fel se aude si la franele de motor mai acecntuate, sunetul e mai pronuntat cand sunt in coborare, clancane la orice denivelare.
    De cand s a lasat frig cand e motorul rece la pornire se aude acel clancanit la pornire, cand se misca motorul stanga dreapta.
    Ce am mai observat daca apas acceleratia putin si ii dau drumul cand e la relanti se misca toata masina scurt, care imi da senzatia ca se misca cu motorul.
    Poate bucsa aia sa fie rupta din fata, desi am vazut ca atinge tot timpul bucsa de trager, are urme pe trager dupa forma ei.
     
    Ultima editare: 8 Dec 2013
  6. glumaretzuu Gold Member

    Înscris:
    16 Mar 2008
    Locație:
    Bacău / Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0TDI
    E normala miscarea motorului cand accelerezi usor, stand pe loc. Nu este un ansamblu fix motorul.
     
  7. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Am schimbat tamponul dreapta, nu era rupt nu prezenta urme de uzura majora, dar era cam indesat.
    Am mers azi cu masina si n am mai auzit zgomotul pana acum, poate ca era motorul cald, ramane de vazut cum se prezinta dupa ce se raceste din nou.
     
  8. Master89

    Master89 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Mai 2013
    Locație:
    Titu
    Masina:
    Audi A6 Avant 2014 2.0 TDI Ultra CNHA
    cam asta e pretul si eu il am pe cel din dreapta curs ulei din el,m-am interesat la un prieten care are magazin si mi-a dat cam acelasi pret pe OEM;setul contine 3 tampoane.
     
  9. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Il am eu pe cel de pe dreapta, nu e rupt curs etc, e intreg, nu are urme de uzura.
    E cel original de pe masina, are 90 mi de la ultimul schimb conform istoricului de la reprezentanta.
     
  10. GunX

    GunX Gold Member

    Înscris:
    14 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 Allroad, 3.0 V6 biturbo 320 hp, 2015
    al treilea este pt cutia de viteza?
     
  11. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Eu am achizitionat setul si contine doar 2 tampoane cu 2 table care protejeaza tamponul.
    Nu sunt 3.
     
  12. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    la fel si eu.
    ala de la cutie e separat....
     
  13. colind 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    b8 avant,2.0 TDI,2009,cagb
    madalinc: se mai aude dupa schimbarea tampoanelor ? am si eu o problema similara, dimineata sau in general cand e rece motorul la relanti imi face un cloncanit combinat cu o bataie/vibratie, uneori se aude doar bataia, un zgomot mai infundat. Alteori se aude si un cloncanit de parca ar agata, lovi ceva. Am fost la reprezentanta, mi-au facut inspectie si mi-au zis ca distributia, pompa de apa, curele, role alternator sunt ok iar suportii motor nu dau pe diagnoza vreo eroare. Bineinteles ca in reprezentanta cu toate ca am lasat-o cu o noapte inainte acolo nu s-a mai auzit. In fine, cand le-am spus ca daca accelerez pe liber de la relanti la 1000 rpm nu se mai aude mi-au zis ca ar putea fi suportii de motor pe care nu i-au verificat. Oricum face de fiecare data cand e motorul rece. Dupa ce trece temperatura de nivelul minim (50 grade) nu mai aud nimic, nu stiu ce are sau ce se aude. Astept sfaturi. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 26 Dec 2013
  14. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Suporti de motor sunt, asa facea si la mine, trebuiesc schimbati amndoi, de cand i am schimbat nu a mai facut nimic.
     
  15. colind 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2013
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    b8 avant,2.0 TDI,2009,cagb
    ok , multumesc de raspuns
     
  16. Sergiu.Romanessi

    Sergiu.Romanessi Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2010
    Locație:
    Bistrita, Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 120 hp 2009, Audi A3 8p, Ford Fiesta 1.6tdci 2010
    E posibil ca trepidatiile simtite la pornire (1250-1550 rpm), si un oarecare soc atunci cand calc ambreiajul cand masina e in sarcina in viteza a 1a sa fie de la suportii motor? I-am verificat, si cel din stanga nu e tocmai bun.
     
  17. k1dd1n

    k1dd1n 2nd Gear Member

    Înscris:
    30 Oct 2013
    Locație:
    Heidelberg, Germania
    Masina:
    A4 B8 Avant 2010, WAUZZZ8K29A241179
    E o cauza posibila. Masina mea are 4 ani si a fost purtata doar prin Germania. Am venit de sarbatori acasa si am cam muncit-o pe drumuri rele. Incepe sa aiba aceleasi simptome. Ma gandesc ca altceva inafara de tampoanele de la motor care au fost mai solicitate acum decat pe autostrazi nu are ce sa fie.
     
  18. Sergiu.Romanessi

    Sergiu.Romanessi Bronze Member

    Înscris:
    27 Sep 2010
    Locație:
    Bistrita, Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant 120 hp 2009, Audi A3 8p, Ford Fiesta 1.6tdci 2010
    Eu oricum o sa schimb suportul din stanga pentru ca dupa cum am spus si in postul anterior e uzat tare. Sper sa termine trepidatul si celelalte simptome dupa acea. Va tin la curent.

    P.S Daca stau pe loc si turez motorul in gol, se simte ca se misca motorul mai tare decat ar trebui. Nu cred ca e normal
     
  19. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Daca sunt rupte curge ulei din ele, asta trb verificat initial. La uzura mare pot sa se deformeze si sa nu se rupa, in functie de cat de uzate sunt bratul care sustine motoru care intra in tampon atinge de o placuta de metal care protejeaza tampoanele de motor.
    Daca se intampla asta trebuie sa aveti un clancanit la pornirii si cand faceti frana de motor.
    Daca e rupt de tot atunci e posibil sa aveti vibratii constante in caroserie.
     
    CIRSTOIU ADRIAN apreciază asta.
  20. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    schimba amandoi suportii. iti recomand pe original.
    oricum vin la set amandoi si nu poti sa-i cumperi separat
     

Distribuie pagina asta