1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Motor 1.8 si/sau 2.0 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de Marss, 31 Dec 2013.

  1. Marss 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8tfsi 2008
    Salut
    Am un a4 b8 1.8T 2008 multitronic si am o mica/mare problema
    La relanti se aude cam tare motorul,ca o bataie de tacheti,metalica ..iar cu o ocazie am pus o langa una identica si era evidenta galagia facuta de a mea
    Km 148.000 a mea ,cealalta are 30.000km...
    Un mecanic prins in timpul liber de la audi mi a zis ca pot fi ori tachetii ori distributia...
    La ce pret ar fi distributia completa? La tacheti nu stiu ce se poate face..se strang/schimba?
    O sa postez de ndata de rezolv problema dar astept si parearea voastra.
    La multi ani cu ocazia asta tuturor si multa sanatate!
     
    Alexandru93 apreciază asta.
  2. drogas Gold Member

    Înscris:
    31 Ian 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 B6 1.8T AVJ 2002
    Salut. Banuiesc ca tfsi nu e asa de diferit fata.de.vechiul 1.8 t pentru asta iti recomand sa.citesti topicul de prezentare de la masina mea precum si posturile mele in topicul despre 1.8t. Daca ai un zgomot de.diesel la relantie vorba d lant si intizator
     
    Bogdan Gianni apreciază asta.
  3. Marss 1st Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 1.8tfsi 2008
    Exact sunetul de diesel motor nou...
    O sa merg la service dupa sarbatori si postez.
    La multi ani!
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Ian 2014
  4. audibv Bronze Member

    Înscris:
    31 Mai 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    A4 B7 2.0 Tfsi Quattro BPG & A3 8V 1.6 Tdi CRKB
    Din pacate 1.8 tfsi este foarte diferit de 1.8T clasic.
    Pentru a te documenta poti citi topicul despre 2.0 tfsi - acest motor este mult mai asemanator cu 1.8 tfsi.
    Nu stiu daca la 1.8 tfsi au schimbat arhitectura pompei de inalte sau modul de actionare al acesteia, dar in rest este un frate mai mic al lui 2.0T
     
  5. R.Z.V.

    R.Z.V. Gold Member

    Înscris:
    28 Ian 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 2.0T 2007
    1.8tfsi nu prea are nimic in comun cu 2.0tfsi, are multe in comun cu 2.0 tsi.
     
  6. radu1006 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 2011
    Motor 1.8 TFSI la A4 B8 (8K) - diverse probleme si rezolvari

    Salut

    Sunt noul posesor al unui A4 b8 cu motor 1.8 TFSI 120 cai, si sunt foarte curios care sunt diferentele din punct de vedere hardware intre asta si cel de 160/170 cai.
    Nu prea am gasit date tehnice, dar vroiam sa stiu daca e doar diferenta de soft sau exista si alte componente diferite intre cele 2 motorizari (turbina, injectoare, etc)

    Din ce am vazut pe site-urile tunerilor, ambele motorizari se pot duce pana la acelasi numar de cai.

    Stie cineva daca doar softul e schimbat?

    Multumesc
     
    by694bh și AlexandruStn apreciază asta.
  7. radu1006 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 2011
    Am fost la porsche la revizie azi, si am intrebat de diferentele intre cele 2 motoare, dar foarte lamurit tot nu sunt.

    Baiatul de acolo de la service mi-a spus initial ca sunt diferente la soft si turbina. Cand l-am intrebat daca e alta turbina, mi-a raspuns ca sunt modificati si parametrii turbinei. Nu am insitat pentru ca nu parea foarte confortabil sa vorbeasca despre asta.

    O fi un mic secret de companie, sau poate nu vor sa afle posesorii modelului mai putin puternic ca pot ajunge la aceleasi performante cu un simplu update de soft.
     
  8. ghenoll82 1st Gear Member

    Înscris:
    4 Dec 2012
    Locație:
    Romania
    Masina:
    Audi A4
    Salut

    Motorul 1.8 tfsi de 120 cai si 160 cai sunt identice. Numai softul este diferit. Motorul de 120 are codul CABA/CDHA, iar de 160 cai are CABB/CDHB. Primele trei litere indica ca motorele sunt identice din punct de vedere hardware. Acelasi lucru este si la 2l tdi: 120/136/143 cai (CAGC,CAGB,CAGA).
     
    Ultima editare: 7 Feb 2014
    lowlife apreciază asta.
  9. radu1006 1st Gear Member

    Înscris:
    16 Dec 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 1.8 TFSI, 2011
    Am informatii noi de la un mecanic mai sociabil de la audi. Motorul si turbina sunt identice, dar in schimb sunt alte injectoare. Iar restul e din soft.
     
  10. catar

    catar 3rd Gear Member

    Înscris:
    25 Mar 2013
    Locație:
    Cluj-Napoca
    Masina:
    A4 B8 1.8 TFSI (CDHB) 2008 / BMW E60 530d (M57) 2004
    1.8 tfsi 160 cp - cu castrol 5w-30 (luat din romania) am avut un comsum mic de ulei. cu liqui moly 5w-30 am avut un consum mult mai mare de ulei. ce banuiesc eu e ca l.moly nu e asa vascos la cald, si de aia s-a consumat. a incercat cineva sa faca o comparatie ("B-490-RZV" a mentionat anterior) intre 5w-30 si 5w-40? (care teoretic e mai vascos la cald ca 5w-30, si deci ar trebui sa nu se prelinga asa mult = sa nu se consume). colegul "mariusisac" nu a mentionat daca motul era 5w-30 sau 5w-40.
     
    Ultima editare: 7 Noi 2014
  11. Coto

    Coto 1st Gear Member

    Înscris:
    29 Aug 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4 , 2.0 TFSI , 2009 engine CDNB
    Salut,
    Am probleme cu masina in sensul ca pe modul Drive nu mai trage la plecarea de pe loc si cand trec de 100km/h. Pe modul manual ma lasa sa trec de 100 km/h dar la ralantiu se aude de parca merge in 3 cilindri cu toate ca la diagnoza nu imi da decat eroarea de mai jos.

    4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)

    Eroare este mai exact:
    4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28)
    P0016 00 [104] - Incorrect Correlation

    si acum am mai citit inca una

    2837 - Fuel Rail/System Pressure
    P0088 00 [032] - Too High
    Intermittent - Not Confirmed

    :ermm:

    Stie careva ce ar putea fi, ati avut problema asta ?
     
    Ultima editare de un moderator: 7 Ian 2015
  12. marius555 Silver Member

    Înscris:
    11 Mar 2011
    Locație:
    București
    Masina:
    Subaru forester 2004;Audi Urs6 AAN new project ! Skoda Octavia2 vRS tfsi; Mitsu L200 DC-HP


    Clar este sarita de la punct ... Dar cum este posibil ...

    Speed sensor'ul de pe volanta nu se "aseaza la punct " cu sensor'ul de la axele cu came ... Sper sa nu fi indoit vreo supapa / degradat vreun scaun de supapa sa fie costul pe masura ...

    Opreste motorul ACUM si verifica distributia !!!:sign_omg:
     
  13. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    A primit raspuns pe alt forum si i s-a explicat acolo ca are sarita distributia de la punct din cauza unui defect de fabricatie. Sper sa rezolve problema.
     
  14. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Problema sa fie de la intinzatorul lantului de distributie?
    Am vazut o problema similara aici (folositi google translate).
    Sa fie o problema generala? :(
     
  15. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ultima editare: 7 Ian 2015
    AndreiHeiHei apreciază asta.
  16. agstroe 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8 tfsi 120 CP 2011
    Salut!
    Nu stiu daca este o problema dar va rog sa ma lamuriti si pe mine.
    Am un Audi A4 1.8 tfsi 120 cp si dimineata cand plec cu ea la munca imi scoate cam mult fum(mai mult aburi) nu pot sa imi dau seama daca este negru sau alb, iar cand pun mana sub evacuare, arunca puncte mici negre, stropi.. sa spun asa, cam 10 stropi/secunda mici cat un punct facut de pix.
     
  17. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Masina ta se comporta normal. Pe teava de esapament este foarte normal sa iasa condens si fumul acela pe vremea asta, amestecat cu mici stropi de ulei/funingine. Bafta.
     
  18. agstroe 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8 tfsi 120 CP 2011
    M-am linistit !! Multumesc mult de tot !!
     
  19. aurel200819 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Mar 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 1.8tfsi 2010
    Salutare tuturor !

    Sunt posesorul unui audi A4 B8 1.8 Tfsi 160 hp an 2010 107.000 km cu probleme mari in ceea ce priveste consumul de ulei. Masina am cumparat-o cu aceasta problema vanzatorul mi-a ascuns acest lucru iar cand am testat masina la cumparare macanicul mi-a spus ca este normal sa consume ulei fiind un motor cu turbina.
    La primii 200 km s-a aprins indicatorul de ulei ! am completat cu aproximativ 1L de ulei recomandat de fabricant 5w30. Dupa 100 Km a consumat acel litru completat ulterior...

    Dupa ce am citit pe clubaudi am inteles ca este o problema comuna a acestor tipuri de motoare 1,8 2,0 Tfsi si am decis sa merg in service autorizat audi sa cer o parere autorizata.
    La ei problemele au fost simple,dupa doua zile de testari au ajuns la concluzia ca trebuie schimbat motorul si ca reparatia costa 10.000 de euro, am fugit de acolo cu masina pentru ca inteligenta sefului de service era atat de evidenta incat se chinuia sa imi explice ca nu e o suma atat de mare in comparatie cu ce masina am.

    In final sa scurtez din povestirea mea, am ajuns prin recomandari la un service unde motorul a fost diagnosticat cu uzura prematura a segmentilor de ardere cu teama de a nu gasi si cilindrii afectati. In cateva ore mecanicii au reusit sa demonteze intreg motorul si au constatat cu stupoare faptul ca un motor cu 107.000 km sa aibe uzati segmentii in halul asta.
    O parte buna din toate acestea este faptul ca cilindrii nu sunt afectati deloc, am sa pun cateva poze cu etapele demontarii motorului, a chiulasei dupa ce a fost la rectificat, planat si schimbat cam tot ce avea in el.
     
  20. agstroe 1st Gear Member

    Înscris:
    22 Feb 2015
    Locație:
    Ploiesti
    Masina:
    Audi A4 1.8 tfsi 120 CP 2011
    Consum cat avea masina ? Eu am un 1.8 tfsi 120 cp , mi s-a aprins becul de ulei, i-am pus 1l si apoi s-a mai aprins dupa 1500 km ... si i-am schimbat filtrul si nu mai stiu cat ulei imi consuma acum .. pe afisaj de la navigatie nu mai scade deloc.
     

Distribuie pagina asta