1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Supapa / Clapeta EGR si Clapeta Shut Off / Acceleratie si Galeria admisie motor diesel la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ajaccio, 9 Mai 2013.

  1. ajaccio 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2008
    Am fost cu masina la o diagnoza si a dat o eroare la supapa de recirculare a gazelor de la evacuare sau ceva de genul nu mai tin minte exact. S-a incercat in prima faza sa se stearga eroarea dar la cateva accelerari de pedala apare din nou. Se pare ca EGR-ul ramanea blocat. Saptamana viitoare il schimb. Sper sa se rezolve problema.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2014
    Iustinrtr și paul2010audia4b8 apreciază asta.
  2. ajaccio 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Sep 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    A4 2.0 Tdi 2008
    Pare ca problema s-a rezolvat dupa schimbarea EGR-ului. Am luat ieri masina si pana acum merge bine. Toata distractia 1300 RON.
     
  3. madalinc

    madalinc Bronze Member

    Înscris:
    13 Mai 2013
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4, b8, 143cp
    Eu am scurgeri de ulei pe la egr, la imbinari e vreo solutie?
     
  4. anarchy

    anarchy Gold Member

    Înscris:
    15 Dec 2007
    Locație:
    Wild West
    Masina:
    A6 C7 3.0TDI
    da... schimba garniturile de cauciuc
     
  5. ursutz 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2013
    Locație:
    Ro
    Masina:
    B8,CR,2010
    Ulei egr

    Salutare,
    Am un A4 B8, 2010. Astazi din curiozitate am scos capacul de pe motor si am vazut urme de ulei, nu prea ma pricep insa banuiesc ca e EGR-ul ala. Am atasat 2 poze.
    Am citit diverse threaduri insa nu prea am vazut nimc legat de egr-ul de la B8 iar ce am vazut pe la B7, balti de ulei m-au lasat rece :).

    Masina se comporta normal, trage iar pe tester nu sunt erori. Posibil sa fie doar garnitura?Crapat plasticul ala? Pare sa fie in mai multe locuri nu doar unde vine imbinarea respectiva.
    Unii spuneau ca e "normal" insa in urma cu 3 luni era perfect uscat :(

    Aici pozele http://imgur.com/a/pNY6u
     
  6. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    Supapa / Clapeta EGR motor diesel la A4 B8 - diverse probleme si rezolvari

    Salut tuturor,
    Am un A4 B8 si-mi pierde ulei pe la EGR dar eu am EGR-ul legat de o valvola fluture (cel putin asa cred ca se numeste). Intrebarea este daca dai jos EGR-ul si-l cureti nu o sa ai probleme apoi adica sa ai nevoie de vag com. Multumesc anticipat.
     
    Ultima editare de un moderator: 19 Apr 2014
  7. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    Rezolvat problema curs ulei pe la EGR. Am desfacut clapeta acceleratie si curatat (cu un degresor de bucatarie). Am desfacut si EGR-ul si curatat (tot cu degresor) iar ca rezultat = nu mai pierde ulei pe la EGR. Stiu ca trebuia sa demontez si galeria dar prea complicat pentru un roman simplu. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Mai 2014
  8. Tudor0215

    Tudor0215 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2008
    Salutare. Nu stiu daca postez unde trebuie, in cazul in care gresesc, vreau sa-mi cer scuze. Am tot rasfoit forumul cautand sa vad daca se mai confrunta cineva cu problema mea. Conduc de ceva timp un A4 B8, 143cp diesel si de ceva vreme mi s-a aprins martorul de motor (check engine) iar la putin timp s-a aprins si cel de bujii, vorbesc despre martorul care arata precum un resort. Precizez ca masina se comporta normal, trage normal si nu in ultimul rand consuma normal. Din cate am inteles s-ar fi blocat o clapeta a caror zimti sau cam tocit. Din pacate nu stiu mai multe detalii iar la o diagnoza inca nu am reusit sa ajung. Daca s-a mai confruntat cineva cu problema asta il rog cu respect sa-mi spuna si mie cum a remediat problema. Multumesc anticipat. Cu stima, Tudor
     
    Emma apreciază asta.
  9. celo

    celo Silver Member

    Înscris:
    1 Iul 2013
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI CAGA 2010 @ 180HP/400NM
    @Tudor0215"Din cate am inteles s-ar fi blocat o clapeta a caror zimti sau cam tocit" cine ti-a facut constatatea asta? In locul tau as parca masina pe dreapta si as ruga un coleg din localitate sa ma ajute cu o diagnoza/as merge la un service autorizat/de profil pentru a ma lamuri. Daca o lasi asa s-ar putea sa ai o situatie de "cascada" in care pornind de la difectiuni mici o sa ajungi la unele mai mari.
     
  10. valentinc 3rd Gear Member

    Înscris:
    16 Ian 2011
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A8 3.0tdi, 2007
    Cred ca se refera la clapeta de acceleratie?
     
  11. Tudor0215

    Tudor0215 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4, 2.0TDI, 2008
    Multumesc mult pentru sfat. Cele relatate de mine sunt spuse de catre un consilier de la Audi PBN, "cunoastem problema, se mai intampla la acest model, e vorba de o clapeta... Va costa 21 mil":)
     
    Ionel Sirbu și Necoara Laurentiu apreciază asta.
  12. sorinaciu

    sorinaciu Bronze Member

    Înscris:
    25 Aug 2012
    Locație:
    Drobeta-Turnu Severin
    Masina:
    Ex Audi A4 B8
    Buna seara,
    Recent (5 zile in urma), am curatat si eu EGR-ul. Anterior demontarii lui in partea inferioara (reprezentat prin culoarea rosie), am observat usoare depuneri de ulei. Am demontat EGR-ul, l-am curatat (nu erau depuneri consistente), am mai strans cele 6 suruburi (reprezentate prin culoarea galben), si am montat EGR-ul. Astazi am verificat EGR-ul si am sters cu o carpa curata partea inferioara. Am constat ca iar se gaseste ulei. Mentionez ca in perioada celor 5 zile am circulat circa 500 de km (drum lung, masina are 180.000 km). Astept din partea voastra pareri asupra eventualelor cauze. Multumesc anticipat. Fotografia atasata nu este a EGR-ului de pe masina mea:

    [​IMG]
     
    Ultima editare de un moderator: 1 Iul 2014
  13. ptbdr

    ptbdr 2nd Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    Moldova
    Masina:
    Un viitor A8 D5
    @sorinaciu mergi linistit, toate au "problema" asta. Verificat de mine la 10 modele si e la fel, chiar la un A6 era "balta" de vapori din aia cu ulei. + au confirmat si alti colegi de pe forum ca nu e nici o problema.
     
  14. B591VLD

    B591VLD 4th Gear Member

    Înscris:
    18 Dec 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A6 C8, 3.0 TDI 235 HP, 2019
    Cat de complicat este sa cureti EGR si clapeta de acceleratie? Am observat de curand ca am o pata destul de mare de ulei sub EGR si nu-mi place nici cum se opreste motorul si ma gandesc sa incerc sa-l curat dar nu stiu ce presupune acest lucru. Stiu ca la clapeta de acceleratie este nevoie de adaptare dupa, este greu de facut?
     
  15. mubarak2000

    mubarak2000 3rd Gear Member

    Înscris:
    26 Noi 2012
    Locație:
    Pitești
    Masina:
    A4B9,quattro,140kw,2017
    Salut,
    A mai curatat cineva EGR-ul si clapeta de acceleratie?
    Am marcat cu o segeata in poza atasata, locul pe unde pierde EGR-ul ulei.
    Stergeti saptamanal si o sa vedeti.
    Mergem subturat cu masinile, ar trebuie sa bagam autostrada saptamanal ca sa se curate galeria de funingine.
     
  16. iulianburleasca

    iulianburleasca 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI, 2009
    Eu am curatat tot, am schimbat si garniturile si tot exista pierderi dar f f mici.
     
  17. golddiger

    golddiger 5th Gear Member

    Înscris:
    8 Apr 2012
    Locație:
    Timișoara / Franţa
    Masina:
    AUDI A4 2.0TDI 143HP 2009
    Cu timpul vor fi pierderi din ce in ce mai mari si inevitabilul se va produce.Sunt prea pretentioase,curatatul este o solutie doar de moment dar in final tot va trebui schimbata piesa.
     
  18. audi_8k

    audi_8k 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Noi 2014
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    Audi tt 8j 2.0 tdi quattro 2010
    Eu am obisnuit sa curat egr-ul si clapeta de acceleratie odata cu revizia de 15.000 km. Ce vreau sa spun este ca dupa curatare masina parca e alta, pedala de acceleratie raspunde mult mai rapid.
     
    ganeaalex apreciază asta.
  19. darkmihai52 1st Gear Member

    Înscris:
    27 Noi 2014
    Locație:
    Moinesti
    Masina:
    A4 B8, 3.0 TDI, 2008
    Motor CR 3.0 TDI A4 B8 - anulare EGR - sfaturi

    Buna ziua, am cautat pe forum articole legate de anularea EGR-ului, si negasind unul am deschis un nou thread(daca gresesc imi cer scuze)

    Problema mea este ca am un Audi A4 B8 3.0 CRTDI cu doar 74.000 km si deja vad ca au aparut depuneri considerabile de carbon(calamina) pe clapeta de admisie (Swirl flaps) asa ca am decis sa imi anulez EGR-ul electronic cu ajutorul (MPPS-ului si ecusafe), iar ce vreau eu sa stiu este daca aceasta modificare dauneaza intradevar cilindrilor, pistoanelor si valvelor pentru ca din cate am mai citit si eu pe net, egr-ul reduce temperatura de ardere, gazele recirculate fiind lipsite de aer. Sunt nedumerit de asemenea daca asta se aplica la motoarele pe benzina sau pe motorina, si in acelasi timp vreau sa stiu daca anularea prin software este suficienta sau este nevoie si de o blocare fizica a cailor de acces.

    Va multumesc si astept raspuns. :sm4:
     
  20. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -

Distribuie pagina asta