1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Auto Hold Assist la A4 B8 - montare ulterioara - diverse probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de alecs.ro, 3 Iul 2014.

  1. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    baietii ce stiti de audi hold assist se poate activa ca ads din vag-com?
     
  2. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Nu, trebuie si butonul si inainte de toate trebuie sa verifici daca ai ABS tip 1AT. Vezi asta pe sticker-ul din portbagaj de langa roata de rezerva sau din cartea masinii. Daca gasesti 1AS nu se poate.
     
  3. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    Dan Stoica și cipri29 apreciază asta.
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Da, cam aia trebuie facut. Spor la treaba.
     
  5. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    nu ma apuc singur sa faca asa ceva e prea complicat o sa vad pe viitor...daca e cineva care a facut retrofitu asta sa ne anunte si pe noi cum a decurs.o zi buna!
     
  6. chelule 3rd Gear Member

    Înscris:
    6 Mar 2013
    Locație:
    Brasov
    Masina:
    Audi A4 B8 2010 2.0 143CP, Audi A3 Sportback 2009 1.6 16v 105CP
    eu am auto hold din fabrica, insa nu il prea folosesc pentru ca merge doar cu centura si spre rusinea mea prin oras nu prea port centura. Asa ca daca nu as fi avut, nu cred ca ma complicam cu un retrofit, sunt alte chestii care merita puse pe masina decat asta.
     
  7. andyzaharia

    andyzaharia Audi Expert

    Înscris:
    11 Ian 2013
    Locație:
    Chișinău
    Masina:
    Current: A6 55 TFSIe 2022, Past: Audi A4 B8, 2.0 TDI CAGA, 2008
    Eu am Auto Hold si cred ca l-am folosit de vreo 5 ori cand de abia imi cumparasem masina, dupa care, nu l-am mai folosit. Nu cred ca se merita. :)
     
  8. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Depinde de fiecare, eu il folosesc zilnic si mi se pare foarte util ca nu mai stai cu piciorul pe frana si stii ca masina sta pe loc.
     
    BDquattro apreciază asta.
  9. alecs.ro

    alecs.ro Bronze Member

    Înscris:
    11 Mai 2014
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4,B8 2011 CAGA 2.0TDI 143hp Multitronic LLA
    dar initial cu ce te ajuta?cand il cuplezi iti cupleaza frana?
     
  10. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Atunci cand te opresti ramane masina infranata, lucru confirmat de martorul de frana de mana din bord care se aprinde verde. Deci in rampa/panta masina va sta pe loc fara sa tii piciorul pe frana. Apoi cand pleci si dai drumul la ambreiaj sau cand accelerezi in cazul cutiei automate se decupleaza automat si pleci. In cazul tau cu automata mi se pare chiar mai util pentru ca esti obligat sa stai cu piciorul pe frana la semafor ca altfel pleaca.
    Cum zicea si un coleg mai sus, nu merge decat cu centura pusa deci daca nu obisnuiesti sa o porti nu are rost retrofitul.
     
    smurff apreciază asta.
  11. iulianburleasca

    iulianburleasca 2nd Gear Member

    Înscris:
    31 Iul 2013
    Locație:
    Pitesti
    Masina:
    A4 Avant, 2.0 TDI, 2009
    In functie de mai multi factori se comporta exact la fel si frana de mana care decupleaza automat cand esti in panta/rampa si pleci de pe loc.
     
    dcaramarin apreciază asta.
  12. mirceaB8

    mirceaB8 6th Gear Member

    Înscris:
    10 Noi 2012
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    A4, B9, 2.0 TDI S-Tronic, 2016
    Eu am facut acest retrofit cu ajutorul unui coleg de pe forum. Adica mai mult el a facut si eu am privit. :)
    Daca vrei sa urmezi ghidul de pe Audi Enthusiasts, sa nu iei in considerare Pagina 3 din ghid, deoarece acolo duce firul catre motor pe undeva pe sub aripa. La noi cu automata se poate duce firul foarte usor prin locul pe unde ar trebui sa fie pedala de ambreiaj.
    Cum zicea si K U L, pe automata este destul de utila functia in trafic. Daca vrei ne putem vedea sambata dupa-masa sau duminica sa iti faci o idee daca iti va folosi sau nu.
     
    AlinCostea apreciază asta.
  13. vlad_brb

    vlad_brb 5th Gear Member

    Înscris:
    28 Noi 2010
    Locație:
    Alba Iulia
    Masina:
    Mercedes Benz C250
    Hold assist e putin mai mult decat frana de mana, decupleza mai tarziu in functie de cat de mare e panta sau cel putin mie asa mi se pare. Frana de mana decupleaza foarte repede, daca e in viteza si lasi putin de ambreiaj. La hold assist simti cum se lasa masina de spate inainte sa plece - in cazul in care e o panta cat de cat. :)
     
    Ultima editare de un moderator: 22 Apr 2015
  14. rotitza

    rotitza Pasionat Audi Staff Member

    Înscris:
    7 Oct 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A6 C7 Allroad - 3.O BiTDI quattro - 2O13 ~ max torque @ 650Nm
    LE: Atentie: AHA (Auto Hold Assist) foloseste sistemul hidraulic (ABS) pentru a tine masina in panta/rampa (este ca si cum ai tine piciorul pe frana). Frana de mana este elecrica !
     
  15. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Salut
    Avand in vedere ca site-ul audienthusiast nu functioneaza, puteti sa imi spuneti va rog cele doua fire catre pompa abs unde se leaga?
    Merci
     
  16. Audi4ever

    Audi4ever Gold Member

    Înscris:
    29 Dec 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A6 & AUDI Q5
    Hill Hold

    Salut, legi in P8 si P16
    Din buton pinul 10 la pinul 16 ABS iar pinul 12 din buton la pinul 8 din ABS.

    Spor
     
  17. cristyyy2003 2nd Gear Member

    Înscris:
    17 Aug 2014
    Locație:
    București
    Masina:
    A4
    Făcut și eu modul asta astăzi dar sunt ușor descumpănit. Nu am reusit sa il fac sa funcționeze desi totul cred eu ca e montat / codat ca la carte.
    Comportamentul este următorul: cu AHA activat se aprinde martorul P verde, semn ca sistemul funcționează corespunzător dar cand vreau sa plec nu reușesc - nu se mai si dezactivează. Totuși el funcționează flawless atunci cand sunt in R.
    Aveți idee ce ar putea fi ?
    Mulțumesc anticipat.
    In caz ca nu am explicat foarte bine atasez un video:

     
  18. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Multumesc Audi4ever!
    P8 si p16 le impreunez de la buton?
     
  19. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    Revin cu o mentiune la montarea butonului.

    Pentru montarea butonului de AHHA aveti nevoie de doua fire ce trebuiesc duse catre pompa de ABS + un fir ce se leaga in paralel cu alt fir din butonul de la frana de mana.
    In concluzie:

    Din buton pinul 10 la pinul 16 ABS iar pinul 12 din buton la pinul 8 din ABS.

    Acum, in buton, pentru alimentare, se leaga pinul 11 la pinul 7 (pinul 7 exista deja si doar se leaga in paralel).

    Multumesc KUL si Audi4ever pentru ajutor.

    Spor
     
    sica79 apreciază asta.
  20. geor

    geor 1st Gear Member

    Înscris:
    1 Aug 2010
    Locație:
    arad
    Masina:
    audi a4 b8 2011
    Salut,
    Eu am pompa ABS cod 1AS pe masina. Intrebarea mea: o pot schimba cu 1AT si ce trebuie sa fac ca sa o schimb, butonul l-am cumparat deja si prea multe informati nu primesc de la reprezentanta. Multumesc.
     

Distribuie pagina asta