1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Faruri Bi-Xenon OE la Audi A4 B8 (8K) - inlocuire becuri far - DRL/lumini de zi in far

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de laurxxl, 12 Mar 2011.

  1. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Salut.
    In seara asta am observat ca imi da eroare in bord pentru faza scurta dreapta. :(
    Daca ma uit becul e stins.
    Repornesc si se aprinde. Dupa ce merg o scurta perioada iar se stinge.
    Se arde becul? Ce problema o fi?
    Cat de usor se pot schimba becurile intre ele sa pot testa daca e vorba de bec?

    Stiti cumva ce tip de bec are A4 B8 cu faruri bixenon dayline?
     
    Cosmin31CZM și Adrian AMV apreciază asta.
  2. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Da, am patit eu la A4 B8 acum 2 luni. Exact la fel s-a dus. Ceea ce e mai interesant, este ca daca masina e facuta inainte de toamna lui 2008, trebuiesc schimbate amandoua becuri.
    La mine, cei de la PBN au uitat sa precizeze asta, insa desi aflasem intre timp de la Mitric, nu am apucat sa procesez bine informatia ca s-a dus si al 2-lea bec cam la 2 saptamani. :) Parca sunt setate....
    Din pacate, "bucuria" asta te va costa 24 milioane (12 pentru fiecare bec) daca vrei cel original de la reprezentanta.:3sadwalk:
     
  3. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    :3sadwalk:

    Multumesc mult, deci este vorba de bec, nu descarcator sau altceva?
    Masina este din ianuarie 2008, eu o am luat-o second anul asta.
    Pai clar ca la costul de 2400 lei voi cauta o solutie mai normala la cap. :sign_omg: Nu ca m-as zgarci, iubesc masina asta, dar mi se pare foarte exagerat costul.
    Teoretic as putea pune becuri AM daca as stii ce tip sunt.
    Chiar le-as schimba pe ambele si tot as iesi mai ieftin.
    Numai sa se poata face asta.
     
  4. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    Masina ta are becuri de tip D3S.
    Si da, e becul terminat. Iti sugerez prieteneste sa nu te culci pe o ureche si sa iti cumperi un singur bec. Becurile se schimba pereche. Preturile astea de cocaina sa si le bage reprezentanta undeva. Cauta pe cineva pe vreun site (okazii, 4t, etc) care comercializeaza astfel de tipuri de bec, la un pret decent.
     
  5. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    multumesc ovidiu.
    adineauri am fost iar la masina.
    pornesc, aprind becurile si totul ok.
    astept si ma uit ... in cateva minute se stinge iar. :rolleyes:

    ai dreptate, stiu ca e bine sa le schimb in pereche, chiar daca ar merge si unul, ar fi naspa sa difere cat de cat intensitatea sau culoarea, asa ca voi merge pe pereche AM si o sa am un bec de rezerva...sper sa nu fie nevoie de el niciodata.

    am umblat pe net si ... am o dilema.
    inteleg ca D3S se pot scoate din descarcator, sunt de generatie noua.
    oare poate schimba doar becul in descarcatorul original al masinii?
    am gasit becurile originale:
    http://www.dt-xenon.ro/bec-xenon/d3s/category/30

    am gasit si facute pe vapor. :photo::)
    http://gamamag.ro/products/Bec-XENON-D3S.html
    http://xenonbuzau.allshops.ro/produs/480552/Bec+XENON+D3S.html

    http://carsystems.ro/accesorii-auto...e-originala-xenon-carguard-tip-d3s-6000k.html

    insa la ultimul link imi scrie ca becul este pt o singura faza si m-am zapacit. ma rog... iar diferenta de pret... nu mai stiu ce sa cred.


    ps: sper sa nu fie interpretat ca fac vre-o reclama ascunsa. sau fac, se numeste "gugle, goagl, goagle". :nyah:
     
    Ultima editare: 13 Mar 2011
  6. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Ce intelegi tu prin descarcator ?
     
  7. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Ultima editare: 12 Mar 2011
  8. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Si ce treaba are balastul cu becul ? Ovidiu ti-a spus clar ca trebuie sa schimbi becul. Cumpara un set de becuri Osram, Philips sau GE XENSATION (acestea din urma sunt prima echipare / OEM la masinile cu an de fabricatie dupa 2008 dotate cu instalatie de iluminare prin descarcare de gaz = Xenon). Avem mai multi colegi care vand aceste tipuri de bec. Cauta in aria de Publicitate

    Aici este un link ca sa vezi cu ce becuri este dotata masina ta: http://am_application.osram.info/publish/index_en.html - becuri originale toata gama VAG
     
  9. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Scuze Cristian, ai dreptate si am inteles...sau inteleg pe masura ce ma documentez.
    Intrebarea mea era legata de faptul ca voi cumpara un bec AM si il introduc in balastul OEM. Uite aici:
    http://gamamag.ro/products/Bec-XENON-D3S.html

    Oricum, multumiri pt sfat, continui sa caut si sper sa aleg solutia cea mai buna.
     
  10. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Alea sunt niste chinezarii, petarde, etc. si s-ar putea dupa ce le cumperi, la putin timp, sa te trezesti ca le schimbi din nou. Cumpara din cele care ti le-am mentionat eu mai sus. Bafta.

    O noapte buna
     
  11. Gorobete

    Gorobete Gold Member

    Înscris:
    29 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Trocarici
    Daca vei schimba doar un bec, iti pot garanta (desi nu imi doresc) ca in maxim 2 luni il vei schimba si pe celalalt...:( Poti astepta insa, ca sa nu te arda la buzunar atat de tare. Sau poate ai norocul si nu se intampla, desi ma indoiesc...
     
    Mirc Vfr apreciază asta.
  12. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Am sunat azi la Scorpion Focsani, despre care de altfel am doar cuvinte de lauda, mi-au spus ca ei vand D3S OEM 900-1300 lei, depinde de firma sau AM 500-600 lei.
    Insa ei schimba becul cu tot cu balast asa ca... se justifica preturile mari.
    Oricum trebuie sa rezolv cumva, ca merg la super fitza acum, cu leduri si proiectoare;)
     
    Ultima editare de un moderator: 15 Mar 2011
  13. isvaly

    isvaly Gold Member

    Înscris:
    25 Aug 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A4,A6,A8,Q7,
    [​IMG]
    asa arata philips osram d3s OEM
    Este cu tot cu droserul cel mic atasat in imagine identic
     
    Ultima editare de un moderator: 4 Iul 2012
    Cicione apreciază asta.
  14. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Exact, e poza bec + balast, am avut unu' original in mana, cel pe care sper sa-l procur.
    Iar becul iese de acolo, eu vreau doar becul.:idea:
    Becul D3S se foloseste la masinile de generatie noua si nu mai trebuie schimbat becul xenon cu tot cu balast (ca in cazul becului D1S), acest model permite schimbarea separata a becului sau a ridicatorului de tensiune.
    Sa vedem ce si cum...
    Multumiri.
     
    Ultima editare: 14 Mar 2011
  15. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    D3S seamana cu D1S insa la nici unul din ele nu se schimba impreuna cu balastul decat daca si acesta e ars iar asta e valabil la orice tip de xenon, oem sau a.m.
     
    Power tdi apreciază asta.
  16. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Nu te-as contrazice, recunosc ca informatia cu D3S o am de pe net, nu sunt deloc priceput la mecanica / electrica auto.
     
  17. ovidiutm

    ovidiutm Moderator Staff Member

    Înscris:
    16 Sep 2008
    Locație:
    Timisoara
    Masina:
    A4 B6, 1.9 TDI ~ AVF/BGA + alte marci.
    laurxxl, partea patrata de aluminiu din fundul becului nu este balastul.
    Iar balastul sau ridicatorul de tensiune e una si aceiasi chestie.
     
  18. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Ok, am inteles.
    Inteleg ca este doar un suport.
    Iar balastul este partea mai mare, cea cu cablu. Am scris pe pagina precedenta toate sinonimele. :)
    Recunosc ca acum cu problema mea am vazut pt prima data un astfel de bec.
    Acum stiu.:cool:
    M-a indus in eroare o pagina de pe net.
    http://gamamag.ro/products/Balast-XENON-D3S.html

    Ok, acum sunt informat.
    Urmeaza etapa 2?
    Cum scot farul fara sa dau bara jos. :)
     
  19. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    farul are 2 suruburi sus si 2 sau 3 jos. Scoti mufa, apoi desfaci suruburile si cand il scoti il inclini spre exterior si o sa iasa.
     
  20. laurxxl

    laurxxl 4th Gear Member

    Înscris:
    26 Ian 2009
    Locație:
    Buzau
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI 143 CP B&O
    Salut.
    O perioada am fost plecat si nu am mai folosit masina. Acum ma lovesc iar de problema nerezolvata cu becul ars.
    Am luat un set de becuri AM si se intampla ceva ciudat. Am schimbat unul din ele, cel ars, si desi de data asta lumineaza puternic si frumos, imi apare din momentul 0 eroare de bec ars in bord iar dupa aprox 3 minute mi se stinge.
    Ce am facut gresit?
    Trebuie cumva vre-un fel de resetare din computer?

    Nici nu am mai schimbat si celalat bec, m-am lasat pagubas. :(
    Sa fie de la becuri ca sunt AM?
    Isi da seama masina asta ca nu pun bec OEM? :think:
    PS:
    Atasez un filmulet cu comparatia dintre becuri.
    http://s1.transfer.rol.ro/fe0c328e1c92ae373fe042686db2855a.html
     
    Ultima editare: 5 Apr 2011
    Ciprian Apopei și dinu.wdn apreciază asta.

Distribuie pagina asta