1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

ESP si ABS aprins in bord - eroare pe tester la A4 B8 - Codari ABS si ESP - probleme si rezolvari

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de djenavar, 15 Ian 2015.

  1. djenavar

    djenavar 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 diesel 1968 cm3 19.03.2009
    Buna dimineata.Am parcat acum 2 zile fara absolut nici o problema,azi dimineata i.mi apare la bagarea cheii in contact ESP off check owner manual, cu martorul aprins in bord, mai rau este ca nu mai functioneaza absolut nici o comanda pe volan, semnale de directie, faza lunga, claxon,comenzile radio, absolut nimik. O idee ce naiba ar putea fi:idea:
     
  2. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    Incearca sa faci o diagnoza. Motivele pentru care ti se aprinde acel martor in bord sunt nenumarate. Bafta
     
  3. djenavar

    djenavar 2nd Gear Member

    Înscris:
    7 Oct 2013
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    A4 diesel 1968 cm3 19.03.2009
    O sa fac o diagnoza, nu ma supara atat de mult martorul aprins ci faptul ca nu mai functioneaza absolut nimik din ce este pe si langa volan, ce naiba legatura sa aiba ESP cu semnalul de schimbare de directie sau faza lunga
     
  4. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    Pare a fi ceva de la spira de volan sau mufele acesteia, acolo se intalnesc manetele, comenzile de volan si automat senzorul de rotatie al volanului cu care lucreaza esp-ul.
     
  5. cata181

    cata181 Audi Expert

    Înscris:
    24 Sep 2010
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0 TDI Quattro 190 kW (254 PS)
    S-ar putea sa fi cazut calculatorul. Prea dintr-o data... ca sa fie doar spira, si spira are treaba doar cu comenzile de pe volan, claxon si airbag, nu cu luminile...
     
  6. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Salut,

    De curand am desfacut volanul la masina din semnatura ca sa ii pun o maneta de stergatoare cu BC, dupa ce am montat totul la loc maneta merge perfect, dar imi da unele erori legate de "Steering Angle Sensor (G85)" si martorul ESP sta aprins in bord.

    Inainte sa demontez volanul si spira, am desfacut bornele de la baterie cum citisem pe forumuri si am fost atent sa nu stric ceva pe parcursul procesului. Dupa montaj am incercat sa fac calibrarea senzorului cum este descris in acest link: http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde...s#Steering_Angle_Sensor_.28G85.29_Calibration.

    Reusesc sa ma duc la "16-Steering Wheel", introduc codul 40168 la "Security Access", apoi merg la "Basic Settings - 04", iar cand rotesc de volan imi arata la cate grade este rotit. Problema este ca atunci cand incerc sa activez "Basic Settings ON/OFF" imi spune: ERROR: Group 001 Not Available.

    Din faptul ca imi arata la cate grade este rotit volanul, m-am gandit ca senzorul nu este stricat, dar in log imi arata "Defective". Stiti cumva ce pasi as putea sa urmez ca sa imi dau seama cu VCDS-ul daca senzorul merge sau nu?

    Atasez log-ul complet ca sa va puteti uita peste el.

    Multumesc!
     
  7. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    trebuie sa intri in modulul esp si sa faci calibrarea din nou.
     
  8. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    Am incercat sa fac calibrarea in modulul "16-Steering wheel" cum este descris la Ross-Tech, dar imi apare eroarea pe care am postat-o mai sus. Plus ca nu gasesc niciun modul de ESP.

    Multumesc!
     
  9. marianu

    marianu Silver Member

    Înscris:
    31 Aug 2011
    Locație:
    Brașov
    Masina:
    A6 2019 2.0 204 cp
    esp il gasesti in ABS.e posibil daca e clona interfata sa nu iti dea acces la unele modificari
     
  10. Stefan

    Stefan Audi Expert

    Înscris:
    9 Oct 2007
    Locație:
    București
    Masina:
    AUDI A4 B5 Avant, 2001, PD, AJM, 116+ CP by arazvan2002
    Primul login se face in functie de tipul de frane.
    Urmareste procedura ross tech de la inceput.
    Daca sari primul login nu merge nimic apoi
     
  11. EuSebyU1

    EuSebyU1 3rd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2014
    Locație:
    Craiova
    Masina:
    Audi A4, 2.0 TDI CAGA 143CP, 2009
    marianu in ABS nu gasesc nimic despre calibrarea senzorului, m-am gandit si eu ca ar putea fi o problema cu interfata.

    Stefan Am urmarit procedura Ross-Tech de la inceput, iar primul login este la "Security Access" in "16-Steering Wheel".

    Am atasat niste screenshot-uri cu modulele din VCDS care mi s-au parut relevante.

    Va multumesc!
     
  12. valiset25 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti+Nurnberg
    Masina:
    Audi V8 quattro
    Martor ESP off + ABS+Airbag..

    Salut. daca ma poate ajuta cineva cu un sfat sau daca au intimpinat aceeasi problema.
    Ieri am plecat sa iau un prieten de acasa ..circa 4 klm.dupa aceea am parcat ..am repornit si a aparut in bord Auto Hold Assist..am parcurs inca 4 klm..dupa jumatate de ora repornit si ok adica functiona fara sa mai apara ca fiind nefunctionala..
    insa dupa 1 ora am reornit si nu numai ca nu mai functiona au aparut si celalalte
    ESP off + ABS+Airbag..Bip..dupa Bip la Bord am intors in loc stanga in cerc pentru a schimba directia de mers spre casa si sa schimbat si pozitia volanului adica pentru a merge in linie dreapta volanul era cam 50% virat spre dreapta.
    am condus mai departe Bip dupa Bip se aprindeau toti martorii se stingeau ca dupa 10 minute sa nu mai functioneze turometru vitezometru nimik in bord .in prima faza nu sa mai acelerat decat la 1,500 de ture.1 minut si dupa a functionat normal motorul..insa bordul mort.
    am ajuns acasa am oprit am repornit tot boordul se aprindea stingea am zis sa scot borna..am deconectat si am lasat 2 minute..dupa aceea am pornit ..aceeasi reactie ..am oprit motorul si toti martorii au ramas aprinsi in bord..
    am zis mai bine peste noapte deconectez bateria ..poate se reseteaza ceva.
    am conectat astazi ..si binenteles ESP off ..Auto Hold Assist..
    Daca cineva aare o idee sau ma poate ajuta...
    Va multumesc anticipat
     
  13. Teko

    Teko Gold Member

    Înscris:
    27 Iun 2008
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    VW Passat 3C5 2.0 tdi (BMP) 2007 + VW Golf 7 1.6
    "pentru a merge in linie dreapta volanul era cam 50% virat spre dreapta" - asta inseamna ca este ceva desfacut, rupt, etc. in articulatia fata.
    Cred ca primul lucru ce trebuie facut: puntea fata suspendata, rotile date jos, verificat articulatii si toata directia.

    PS - sper sa fie doar ceva legat de senzori, electric.
     
  14. valiset25 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti+Nurnberg
    Masina:
    Audi V8 quattro
    De desfacut s-ar putea dar de rupt nu cred pentru ca am parcurs cam 15 km spre casa si totul a fost normal cu exceptia pozitiei la volan si binenteles martorii aprinsi in bord aproximativ toti. Dupa aceeea s-a stins tot si nici nu mai functiona vitezometrul nici turometrul, asa am parcurs cam jumatate din distanta spre casa. Astazi am gasit tot bordul aprins toti martorii si binenteles nu pornea. Am conectat de la o alta baterie, sub capota si am putut deschide pordbagajul. Am conectat cablurile la un alt autoturism a pornit insa ESP era aprins in bord. Am oprit si dupa circa 3 minute a pornit imediat.
    Am fost dupa aceea plecat acum am ajuns acasa deci au trecut cam 3 ore si nu s-a mai deschis din telecomanda decat mecanic, cu cheia. Am intrat, am pornit si porneste.
    Deci bateria functioneaza. Nu stiu ce sa mai cred. Poimaine trebuie sa ajung dimineata la munca si poate am sansa la garaj langa birouriile noastre sa o pun pe tester binenteles sper sa functioneze 20 km ca sa pot ajunge la munca. Daca cineva a mai intimpinat asemenea probleme va rog sa dati un mesaj. Va multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 5 Apr 2015
  15. p.m.serban

    p.m.serban 4th Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    Focșani
    Masina:
    Audi A4 Avant, 2.0TDI CJCA - 105kW / 143CP - WAUZZZ8K4DA037329
    valiset25 ai spus asa, citez: "am intors in loc stanga in cerc pentru a schimba directia de mers spre casa si sa schimbat si pozitia volanului adica pentru a merge in linie dreapta volanul era cam 50% virat spre dreapta."

    -pune un tester sa vezi ce erori ai
    -verifica tot ce inseamna articulatii si joc in caseta de directie (verifica totusi si imbinarea, nu stiu cum se spune, dintre caseta si coloana volanului sa fie stransa) eu tind sa cred ca ai o problema mecanica, lucru care te va scapa cat de cat ieftin, cu toate ca as recomanda dupa ce o repari un test de suspensie si o verificare de unghi de fuga
     
  16. valiset25 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti+Nurnberg
    Masina:
    Audi V8 quattro
    Va relatez cat se poate pe scurt o Problema la un Audi A4 B8 3.0 tdi Quattro 2008 an fabricatie.
    Detin aceasta masina de 1 an si totul a functionat normal pana acum 1 luna de zile cand a aparut in bord prima eroare a franei electrice care sta activata la semafor si cand pui masina in miscare se dezactiveaza singura. Dupa ce am parcurs 2 klm am parca, am revenit la masina dupa 45 de minute am repornit si a disparut aceea eroare, am parcurs circa 15 klm am parcat, am repornit masina si au aparut mai multe pictograme (martori in bord) aprinsi, cel ESP, ABS ..
    Am pornit masina si am intors autoturismul intr-o intersectie de la dreapta la stanga ca intr un sens giratoriu dar am virat maxim. Cand am revenit pe traiectorie drept volanul a ramas stramb adicaa miscat spre dreapta cam jumatate de tura, practic sta cu spitele direct in dreptul bordului
    Dupa aceea, in urmatorul klm parcurs s-au aprins aproape toti martori in bord si bineinteles piuit iar sub bord se auzea ca si cum un releu se cupleaza sau decupleaza, se auzea un cloncanit ceva electronic sub bord in dreptul volanului.
    Dupa inca 2 klm de parcurs s-a stins tot in bord si asa am condus pana acasa. Am scos borna la baterie si am lasat-o pana a 2-a zi. Am pus borna la baterie am pornit si
    tiuiau martori in bord, aproape toti erau aprinisi. Am oprit motorul si dupa 2 minute am inchis masina. Am incercat sa repornesc masina a 2-a zi insa nu a mai pornit.
    Precizez ca atunci cand am deschis-o am facut-o mecanic pentru ca nu sa mai deschis din telecomanda. Nu mai avea curent decat foarte putin nu mai invartea motorul insa toti martori au ramas aprinsi peste noapte.
    M-am gandit ca au consumat bateria. Am luat curent de la o alta masina, am conectat cabluri, am pornit, am lasat 5 minute pornita masina, am oprit si repornit totul ok si de atunci
    asa am circulat cu volanul intr-o alta pozitie si cu martor aprins (volanul galben) in bord.
    Au incercat la 2 service auto particulare sa stearga erorire cu testerul, s-au uitat pe la ea mecanic, niick rupt lovit sau ceva care sa gaseasca ca trebuie schimbat si au spus ca asa ceva nu au intilnit. Bineinteles eroriile au reaparut, ba plus inca 2 pe bord adica semnul cu masina in derapaj si senzori aer in roti.
    Astazi am fost la o reprezentanta VW, au citit cu tester si au spus si ei ca nu au intilnit asa ceva si nu stiu ce ar putea sa fie.
    Dupa 5 minute de discutat au mai spus ca se poate sa fie caseta directie sau ceva electronic si ca trebuia sa sune la Audi Ingolstadt sa se consulte cu ei , etc., etc.
    Cer scuze pentru greselile de ortografie scriu la aceasta ora tarzie din noapte, ora 23:50 ora Germaniei. Va rog, ajutati-ma. Multumesc.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mai 2015
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Pentru a te ajuta trebuie sa faci o scanare cu VCDS si sa postezi erorile obtinute. Bafta.
     
  18. valiset25 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti+Nurnberg
    Masina:
    Audi V8 quattro
    Am facut 3 scanari la 3 service auto private si unul la reprezentanta. Toate au avut eroare la directie, stabilitate control si mai nou acum ultima oara la presiune roti.
    Au sters si reapar acele pictograme: volan, masinuta care derapeaza si presiune roti. Acum ma gandesc ca trebuia sa cer detaliat scris ce erori au constatat.
     
    Ultima editare de un moderator: 8 Mai 2015
  19. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    De aici se intelege ca ti s-a rupt ceva la coloana de directie, adica de la volan catre caseta de directie sau chiar la caseta. In cazul asta e posibil cand ai virat maxim sa fi trecut de capatul de cursa al spirei de volan si sa o fi rupt, deci masina nu mai stie unghiul la care e virat volanul. De aici erorile de esp, abs si tpms. De obicei erorile astea apar impreuna cand e o problema cu spira.
    Oricum e foarte dubios ce ti s-a intamplat, e clar o problema mecanica in primul rand care trebuie rezolvata urgent, apoi partea electrica.
     
  20. valiset25 1st Gear Member

    Înscris:
    11 Ian 2010
    Locație:
    Bucuresti+Nurnberg
    Masina:
    Audi V8 quattro
    Audi A 4 Eoror Directie

    Salutare am facut rost de ceea ce sa scanat la unul din service auto asa de tarziu pentru ca am facut o operatie de colecist si acum am putut sa ma deplasez.Am atasat cele 4 poze sper sa se vada bine

    Sanatate maxima la toata lumea
     

Distribuie pagina asta