1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Schimbare/Inlocuire cutie automata cu manuala la A4 B8

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de codyyy, 29 Apr 2015.

  1. codyyy 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177CP, 2012
    Stie cineva daca cutia automata multitronic de pe A4 B8 poate fi inlocuita cu una manuala ? Ma refer aici daca este o procedura standard acceptata intr-un service autorizat fara alte modificari complexe. Eventual daca stiti un cost estimativ. Multumesc!
     
    Ultima editare de un moderator: 29 Apr 2015
  2. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Costul, fa calculul numai la piese, cutie, suporti cutie, kit ambreiaj, volanta, pedalier, trim-ul schimbatorului, manopera. Ma gandesc ca daca faci schimbul asta pui kit-ul de ambreiaj si volanta noua, numai astea costa vreo 2500 ron.

    Iesi mai ieftin daca repari multitronicul sau iei alta SH.
     
  3. codyyy 2nd Gear Member

    Înscris:
    10 Feb 2015
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    Audi A4 B8, 2.0 TDI 177CP, 2012
    Din cate am auzit pe la noi nu prea sunt specialisti in repararea multitronicului. Se vorbea pe forum de cineva din TM dar nu imi inchipui sa ma duc din Bucuresti sa imi repar masina in TM si nici sa demontez cutia si sa o trimit pachet.

    Inca evaluez cel ma defavorabil scenariu - in caz ca trec pe un A4 multitronic. Toate discutiile de pe forum nu m-au convins dar nici nu au alungat indoiala proastei fiabilitati a multitronicului...si tentatia pentru automata este mare.
     
  4. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Cred ca cu tot cu drum pana la TM si cu reparat tot iesi mai ieftin decat sa faci conversia la manual.
    Nu toate cutiile multitronic pica, conteaza cum a fost menajata si daca s-au facut reviziile la timp. Pe langa asta, mai e si norocul omului.
    Unii merg 300.000 fara sa faca o revizie si nu au nici o problema, altii la 100.000 cu revizii facute corespunzator le-au picat cutia.
    Cumpara-ti manuala si scapi de o grija.
     
  5. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    codyyy tu nici nu ai Audi si ai deschis un topic pentru ce ? Ai auzit de fabula cu drobul de sare ? Ti-am facut o concesie cand ti-am lasat acest topic deschis dar deja vad ca discutiile iau alta turnura.

    Lasa-ti discutiile despre achizitie unui A4 B8 si rezumati-va doar la subiectul topicului. Multumesc de intelegere.
     
  6. mabalaru

    mabalaru Platinum Member

    Înscris:
    12 Mar 2012
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 D4 FL 2017, 3.0 TDI 262CP, Exclusive
    @codyyy - daca vrei sunt eu dispus sa fac translant de la manuala la multitronic :P

    De putut se poate, doar donatoare sa gasesti :).

    Dupa parerea mea, mai bine iei masina cu manuala direct si aia e daca iti e frica. Asa am facut eu, si acum plang dupa o automata.

    Spor
     
  7. Gabi1981

    Gabi1981 1st Gear Member

    Înscris:
    14 Apr 2016
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Audi A8 D4 3.0tdi CTBA
    Salut,ma bate gandul sa schimb cutia manuala cu una automata pe un A4 B8 2009,2.0tdi,170cp.Imi poate da cineva detalii,in afara de cutie ce mai trebuie cumparat(piese).La ce costuri ajunge tot deranjul asta?
     
  8. sandumbogdan

    sandumbogdan Gold Member

    Înscris:
    26 Mai 2015
    Locație:
    Iași
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 TDI multitronic CAGA 105kW 2011
    De la manuala la automata nu am auzit sa-si bata nimeni capul pt. ca costurile sunt prea mari. Iesi mai ieftin daca vinzi masina si iei alta cu cutie automata sau daca gasesti pe cineva sa faca fix invers si sa schimbati intre voi piesele dar nu cred ca gasesti pe cineva cu automata in stare buna care sa renunte la ea pt. o manuala.
     
  9. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Salut, am si eu un Audi A4 B8 Multitronic an 2010 cod motor CAGA cod cutie LLA si as vrea sa trec pe cutie manuala. Stie cineva ce coduri de cutii manuale s-ar potrivi la motorul CAGA?
     
  10. paulkf

    paulkf Audi Expert

    Înscris:
    7 Aug 2015
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    A4 B8 AVANT, 2.0TDI CAGA 105KW, 2011, Manual
    LLN de exemplu, 6+1 trepte de viteza.
     
    Ultima editare: 26 Noi 2017
  11. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Mersi, daca mai poate cineva sa imi spuna si alte coduri si eventual daca influenteaza cu ceva motorul...
     
  12. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    LLN/LCV/KXP.
    Nu influenteaza cu nimic.
     
  13. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Multumesc, am inteles ca dupa conversie trebuie facut ceva la calculator ca sa porneasca, stii cumva este complicata procedura?
     
  14. Bogdan123

    Bogdan123 6th Gear Member

    Înscris:
    30 Mar 2014
    Locație:
    Mioveni - Argeș - ROMÂNIA
    Masina:
    Audi A4 B9, cod motor DETA, an 2018
    Este putin complicata, trebuie modificat cablajul electric, scris in ECU motor soft de masina manuala si refacut codingul in ecu motor, abs si posibil in alte module din masina. Este o munca laborioasa si trebuie facuta de cineva cu experienta in asa ceva preferabil care a mai facut conversii.

    Trimis de pe al meu HTC One_M8 folosind Tapatalk
     
  15. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Salut,
    Se poate sa iau cutia manuala de pe o masina de Anglia cu volan pe dreapta dar fara podul pedalier si sa o montez pe masina mea ?
    Codul motorului masinii donatoare este CAHA si respectivul spune ca s-ar potrivi si ar avea toate piesele necesare dar fara pod pedalier (cutie manuala + suporti, ambreiaj + volanta, cilindru ambreiaj + furtun, planetare, electromotor, timonerie, poate trebuie si consola de la schimbator si nu stiu daca mai trebuie altceva).
    Planetarele se potrivesc sau trebuie schimbate si fuzetele ? Si cu partea electrica sper ca se poate modifica ceva la gata.
     
  16. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Am inlocuit cutia multitronic LLA cu cutie manuala si nu reusesc sa pornesc motorul, nu invarte deloc. Am pus soft de manuala in locul celui de automata. La manuala am inteles ca trebuie sa calci ambreiajul ca sa pornesti motorul. Exista pe pompa de ambreiaj o mufa cu 6 pini care trebuie legati undeva dar nu stiu unde (am mufa de pe masina donatoare dar sunt firele taiate) Puteti va rog sa ma ajutati cu o schema ceva ? Unde ar trebui sa leg acele fire? Multumesc
     
  17. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Daca ai Start/Stop folosesti primul PDF, ilustratia 110/19.
    Daca nu ai Start/Stop folosesti al 2-lea PDF, ilustratia 63/19.
     
    lowlife apreciază asta.
  18. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Mersi pentru pdf, nu am start-stop, J623 inseamna dupa mine calculatorul motorului, T94 se refera la mufa cu 94 pini, unde se leaga la pinul 42 si 63. Am o nelamurire: Conform ilustratiei 63/19 mai trebuie sa intre in J623 (sau nu trebuie sa intre acolo?) cele 3 fire rosii numerotate 244, 248 si 249. Pe mufa T94 nu sunt decat 94 pini. Ce inseamna sau unde gasesc 244, 248, 249 ?
     
  19. nucugheri

    nucugheri Audi Expert

    Înscris:
    13 Dec 2007
    Locație:
    Bistrița
    Masina:
    Audi A6 C5 1,9 TDI 96 KW
    Hmmm...dupa cum le calculezi, te pricepi prea putin sa te apuci de aceasta operatiune.
    Cele 3 fire "rosii" sunt unul de la switch ambreiaj care trebuie montat la tine si are corespondent de la 244 de unde zici tu, putin mai sus pe schema, la 246, la siguranta sc2 din st1, unde este terminal 15. Celelalte doua , care defapt e unul singur, depinde de anul masinii, are continuitate tot mai sus, tot in siguranta. Mai ia pe cineva langa tine care se pricepe, sa nu faci o nefacuta si mai mare decat ai acum.
     
  20. Chris1 2nd Gear Member

    Înscris:
    21 Iul 2017
    Locație:
    Reșița
    Masina:
    Audi A4 B8 Avant, 2.0l TDI, 143CP, CAGA, 2010
    Mersi, nu ma prea pricep dar incerc sa imi fac masinuta sa porneasca. Aici la mine nu mi-a dat nimeni nici o sansa ca voi reusi sa fac asa ceva
     
    lowlife apreciază asta.

Distribuie pagina asta