Motorina in baia de ulei la A4 B8 2008 cod CAGB . Care sunt posibilele cauze ? Nci la reprezentanta nu au putut sa ii dea de capat . Ce sfaturi imi dati ?
Sa mergi la un mecanic bun. Pe ghicite nu stie nimeni motivul, din pacate. Cauzele pot fi multe incepand de la sistemul de injectie (injectoare defecte, regenerari esuate, etc.) pana la pistoane cu probleme. Bafta. Inca ceva: nu exista la reprezentanta sa nu-i dea de cap. Nu ridicam masina de acolo daca nu gaseau cauza indiferent de ce ar fi spus ei. Sa-ti dea in scris ca nu cunosc motivul. Asta inseamna ca sa fac singuri incompetenti.
m-am lovit eu de problema asta. cauzele pot fi: 1) pompa tandem 2) garnituri injectoare 3) senzorul de la filtrul de particule daca e stricat face regenerari prea dese...si la fiecare regenerare teoretic baga putina motorina in unei 4) regenerari prea dese din cauza faptului ca mergi numai in oras si nu isi poate face regenerarea.... la mine s-a rezolvat in felul urmator. am schimbat uleiul si am notat nivelul...apoi am renuntat sa mai merg pe D (drive) si am mers tot timpul cu cutia automata pe S (sport) asta insemnand mentinerea constanta a unor turatii mai ridicate si surpriza: nu mi s-a mai aprins niciodata filtrul de particule desi merg 90% in oras cu ea. de 6 luni nu mai baga motorina in ulei deloc ! ---------- Post added at 02:47 ---------- Previous post was at 02:45 ---------- am uitat sa mentionez ca am schimbat si garniturile la injectoare dar nu sunt sigur ca de la ele a fost buba ci mai de graba de la faptul ca drive in oras o cam ineaca.....ma uitam la turatii aveam tot timpul 1300-1500 ceea ce e slab rau pt un motor diesel....asa pe sport am mai tot timpul peste 2000..... consuma cu 1 litru mai mult dar macar m-a salvat de problema dpf-ului infundat.