1. Acest site folosește cookie-uri. Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor. Mai mult.

Filtrul de polen si filtrul Suplimentar de praf la Audi A4 B8 - unde se afla - inlocuire

Discuție în 'Audi A4 B8 (2008 - 2015)' creată de ccc, 13 Aug 2008.

  1. ccc 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Salut!

    Stiti cumva pe unde e pus filtrul de praf/polen la Audi A4 modelul nou (B8)?
    M-am uitat sub capacul negru de plastic care acopera priza de aer (sub stergatoare) si acolo nu e. Acolo se vede doar un gratar de plastic si dedesubt canalul care duce la ventilator.
     
  2. xaby69

    xaby69 Gold Member

    Înscris:
    16 Oct 2007
    Locație:
    Timișoara
    Masina:
    Audi A4 2.0i
    Uita-te sub torpedou, acolo este. Bafta.
     
  3. ccc 1st Gear Member

    Înscris:
    13 Aug 2008
    Locație:
    Bucuresti
    Multumesc mult pentru instructiuni! Intre timp ma interesasem si eu la Audfi si mi-au spus ca filtrul e montat sub torpedou.
     
  4. MAVRYO 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    motru
    Masina:
    audi a4 2008
    Salut

    Spuneti-mi si mie cum schimb filtru de polen la un A4 model 2008. Multumesc
     
  5. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    bagi mana jos sub torpedou si ai sa gasesti trei "piulite" de plastic....le desurubezi si apoi tragi in jos de plasticul acela.....bagi capu si te uiti...si ai sa vezi un plastic lung alb....tragi pe orizontala spre exterior(usa dreapta). Apoi scoti filtrul de polen si il inlocuiesti.
    P.S. da-mi si mie codul de la filtru. Ce marca ti-ai luat?E cu carbon activ?Cat ai dat pe el?
     
  6. MAVRYO 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    motru
    Masina:
    audi a4 2008
    Multumesc pentru lamuriri

    Filtru de polen mi l-au schimbat cei de la Nurvil Valcea la prima revizie (15 mii).Nu vreau sa inlocuiesc filtru, am luat airco cleaner sa dau pe instalatie si in instructiuni spune sa scot filtru. O sa-ti povestesc acum cum stau lucrurile.
    "Pe la 14 mi Km simteam un miros ciudat in masina.Mirosul nu era puternic sau f. deranjant dar,la un audi nou de treijdemiideeuro nu cred ca e permis asa ceva. Am sunat la service, le-am povestit necazu` si mi-au spus ca tr. schimbat filtru. Cand am facut 15 mii am fost la revizie mi-au schimbat filtru de polen si mi-au spus ca problema e rezolvata.Intradevar vreo cateva zile n-am mai simtit mirosul acela neplacut.Dar a revenit. I-am sunat iar pe cei de la Nurvil si acum mi-au zis ca trebuie curatita instalatia de bacterii (100 lei)cu un spray.Acum eu am intrebat de ce nu au facut asta la revizie.Raspuns:nu am cerut. Pe mine acum ma costa pe langa 100 lei tratamentul inca 150 lei drumul pana la Valcea.Am preferat sa merg la Tg. jiu unde ajung aproape saptamanal, la un service oarecare.Am platit 100 lei pentru urmatoarea operatiune :
    Mecanicul a luat un spray (Airco Cleaner de la Motif), i se monteaza un furtunas de vreo 50 cm si se introduce in toate gurile de ventilatie(cu motorul oprit).Se da cu spuma scotand treptat furtunasul tinand apasat pana cand acesta iese din gura de ventilatie.Cand s-a consumat tubul se porneste motorul se seteaza clima la cea mai mica temperatura(LOW), se apasa butonul de recirculare, se inchid usile si se lasa asa intre 20 si 30 minute.Dupa asta se opreste motorul si se deschid toate usile pentru aerisire. GATA AM REZOLVAT!
    Da` de unde ! Dupa 2-3 zile mirosul la loc."
    The end
    Acum eu am cumparat un spray si vreau sa incerc personal. Inainte de asta consider ca trebuie sa studiez putin datele problemei.O sa revin cu rezultatul.
     
    Ultima editare: 22 Oct 2008
    Steinhardt apreciază asta.
  7. MAVRYO 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    motru
    Masina:
    audi a4 2008
    P.S. da-mi si mie codul de la filtru. Ce marca ti-ai luat?E cu carbon activ?Cat ai dat pe el?[/QUOTE]
    Nu stiu ce marca e.Nu scrie marca,doar are pe partea laterala niste coduri:
    8KO 819439 ; L7764002 ; un "B" incercuit ; made in CZ ; HEA 14.08.07 ; PF 148 . Daca te pricepi spune-mi te rog marca si daca e cu carbon activ sau nu .
     
  8. sab197

    sab197 Silver Member

    Înscris:
    11 Mai 2008
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B8 2.0 tdi multitronic, MY 2009
    Nu cred ca e cu carbon caci mai e un cod de filtru 8K0819439A care cred ca e cu carbon.
    Dar oricum asta e o operatie pe care o poti face si tu acasa dupa cum ai vazut, e mai ieftin si pui ce filtru vrei cu sau fara carbon.
     
  9. MAVRYO 1st Gear Member

    Înscris:
    20 Oct 2008
    Locație:
    motru
    Masina:
    audi a4 2008
    Am Reusit Eu Ce N-au Reusit Ei

    Asa cum am aratat intr-un post anterior, dupa ce am platit 100 lei la un service sa-mi indeparteze mirosul neplacut cauzat de clima si dupa cateva zile mirosul a revenit, am cumparat un spray(20 lei, Aircleaner, Motif),am studiat putin instalatia de climatizare si iata rezumatul:
    Am pornit masina, am pornit si clima si am observat ca mirosul apare in primele 10-15 sec,sau daca opresc AC-ul si las pe ventilatie normala.De ce?
    Am ridicat capota, am indepartat "carcasa" aceea de plastic sub care se gaseste electroventilatorul si am observat ca atunci cand clima aste setata pe recirculare sau cu AC-ul pornit un capac acopera etans electroventilatorul nelasand aerul sa mai intre pe acolo, iar cand opresc AC-ul capacul se deschide lasand aerul sa intre.Deci daca e pe recirculare e simplu aerul din interior este recirculat,daca este ventilare normala aerul este absorbit direct de afara cu ajutorul electroventilatorului,dar daca este AC-ul pornit si se inchide capacul acela inseamna ca aerul este aspirat din alta parte .Asadar este posibil ca bacteriile acelea sa se formeze pe canalul de la electroventilator si pana la ramificarea lui spre toate gurile de ventilatie din masina.Pe canalele de la ramificare si pana in interiorul masini nu se formeaza bacteri pentru ca atunci ar trebuii sa miroase si cu AC-ul pornit pentru ca in interior aerul conditionat intra tot pe aceste canale.Deci de asta cei de la service nu au reusit nimic pentru ca ei au dat cu spray-ul pe gurile de ventilatie din interior cu AC-ul pornit si pe recirculare .Asadar, acum cu toate aceste "descoperiri" am decis sa procedez in felul urmator:
    Am scos filtru de polen,am pus capacul acela alb care tine filtru la loc,am ridicat capota, am indepartat carcasa care acopera electroventilatorul, am introdus furtunasul acela de la spray cat de mult printre pelele electroventilatorului si l-am scos incet tinand apasat continuu pe butonul de eliberare a spumei.Dupa asta am pornit masina cu clima setata pe AC oprit(ventilatie normala),prin toate gurile de aerisire,temperatura la 16-17 grade celsius,iar electroventilatorul la o turatie cat mai mare si am mai dat cu spuma si direct pe electroventilator .Am lasat asa masina pornita cu usile inchise cam 15-20 min. dupa care am aerisit.GATA!
    A trecut deja o saptamana si se pare ca am reusit sa elimin mirosul acela neplacut.:)
    P.S. Imi cer scuze daca am fost prea "lung la vorba" dar am vrut sa fiu cat mai explicit pentru a putea ajuta si alte persoane cu aceeasi problema.PA!:salute:
     
    Stan Ionel și Steinhardt apreciază asta.
  10. alex4ever

    alex4ever Silver Member

    Înscris:
    15 Sep 2009
    Locație:
    Bucuresti
    Masina:
    BMW 530xD (231cp) 2006 AUDI A4 2.0tdi quattro (170cp) S-line 2010 Bmw 330xD (245cp 520Nm) 2011.
    Ce ti-a dat el se gasest pe site-ul de la filtrele mann la instructiuni de montaj. Gasesti sigur acolo la majoritatea modelelor. Pana la urma ai aflat ca este sub torpedou, dar motivul pentru care redeschid topicul este ca ma nedumireste faptul ca sub capota la baza parbrizului nu ai nici un filtru. Acolo ar trebui sa fie un filtru de aer pentru motor sau ma insel ? Poate reusiti sa ma lamuriti si pe mine. Multumesc si scuze pentru reinvierea topicului dar m-am gandit ca decat sa deschid un thread nou mai bine il folosesc pe acesta.
     
  11. vladdd 6th Gear Member

    Înscris:
    29 Apr 2013
    Locație:
    Constanța
    Masina:
    Q5 09 125KW CAHA
    azi am schimbat si eu filtru de polen, care este sub torpedou.
    si eu am sub capota, acolo langa stergatoare un loc gol (gen un suport pt un filtru, ceva)
    ce este ?
     
  12. geo8geo 1st Gear Member

    Înscris:
    23 Iun 2012
    Locație:
    bucuresti
    Masina:
    a4 1.9tdi 2006
    e chiar sub torpedou sunt 3 cleme si dai jos plastcu ala si gata se desface cu mana nu ai nevoie de nimic
     
  13. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    Am un A4 B8, am desfacut azi plasticul de sub geam (sub capota) si am gasit o cutie goala pe partea pasagerului (dupa cutie se afla un tip de ventilator si o carcasa care se inchide si deschide). Oare trebuia sa fie un filtru acolo ?
     
  14. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Da, poftim .
     
  15. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    si cum se numeste filtrul asta???ca mai am unul asemanator sub torpedo pe partea pasagerului....
     
  16. audi66

    audi66 Audi Expert

    Înscris:
    18 Ian 2011
    Locație:
    București / Italy
    Masina:
    - A6 C6 3.0TDI CDYA 2010 -
    Hmm, din cate am citit, se pare ca acolo unde ai gasit tu locul gol, este gol din fabrica, deci ceva normal, singurul filtru al tau este cel de polen, care se afla sub torpedo. Ciudat.
     
  17. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    eu am cel din poza 3...pe acolo imi intra aerul in masina cred,pt ca atunci cand ii dau recircularea aerului in masina se inchide automat cu 2 capace
     
  18. Cristi Staff Member Staff Member

    Înscris:
    21 Mar 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    Audi A4 B7 - S-line - 2.0 TDI ( BRE ) 140 CP
    La tine acolo este gol acel loc pentru exact ce ai mentionat adica asta:
    Bafta.
     
  19. m_mita69@yahoo.com 3rd Gear Member

    Înscris:
    13 Mar 2014
    Locație:
    brasov
    Masina:
    audi a4 b8 avant 2009 cagc
    Am pornit aerul in masina si am dat cu un pic de parfum, in 2 secunde toata masina mirosea a parfum, acum vine intrebarea: tot mirosul de la motor si toate mirosurile de afara inclusiv noxele autovehiculelor nu-mi intra in masina ? mentionez ca am in masina filtru cu carbuni activi (asta pentru ca are lamelele gri) marca Mann.
     
  20. K U L

    K U L Platinum Member

    Înscris:
    19 Ian 2009
    Locație:
    București
    Masina:
    A6 4G 3.0 BITDI
    m_mita69 Pentru Europa/America, acolo nu s-a pus filtru, insa pentru anumite tari unde s-a considerat ca poluarea este mai mare s-a pus (China, Mexic din ce am gasit). Codul acelui filtru este 8KD819441, daca vrei il comanzi si il montezi. Acel grilaj existent acum pe masina ta nu se va mai folosi.
     

Distribuie pagina asta