Sal, Am un Audi A4 2008 2L benzina Quattro 6M si-as vrea sa-i pun un carlig de remorcare. Singura problema este ca nu stiu tipuri/modele se gasesc prin Europa ca sa stiu ce sa aduc aici la mine in NV. Orice recomandare in acest sens e binevenita. Singurul model care l-am gasit de vanzare aici in State e o porcarie penala care nu se prinde de lonjeroanele de rezistenta ale masinii ci de "oala" in care sta roata de rezerva. Eu nu stiu ce minte deranjata a putut concepe asa ceva, cert este ca e singurul model care-l gasesc de vanzare. Mersic de sugestii.
Normal cirligul de remorca este optiune suplimentara la configurarea masinii din fabrica, nu stiu exact daca ulterior se mai poate monta acest cirlig in conditiile prevazute de fabrica, dar in niciun caz de suportul de roata de rezerva, dupa care probabil ca nu mai incape nici roata la locul ei. Poate ne scrii despre piata auto de peste ocean ca pe aici circula multe povesti si au si aparut intreprinzatori care vand masini aduse din state.
Am gasit carligul asta de remorcare facut de Westfalia automotive: http://www.westfalia-automotive.de/index.php?id=54&L=1 Daca nu merge link-ul de mai sus, folositi "Product finder and installation instructions". Sunt curios daca vreunul din voi a cumparat si a montat asa ceva pe Audi A4. Din cate observ si ce fel e conceput totul ar trebui sa fie ok. Bineinteles, aici in state, trebuie sa adaptez si sistemul de prindere al remorcii pentru ca handicapatii de pe-aici fac totul diferit si nu neaparat mai cu cap. De fapt, mai deloc cu cap. Ca sa-ti raspund la intrebarea cu preturile masinilor, in mod sigur orice fel de masina ai cumpara aici e mai ieftina decat in Europa. Cand m-am decis s-o cumpar pe-a mea, am intrat la 5 PM in dealership si-am iesit dupa 5 ore de negocieri cu individu' care se chinuia sa ma traga pe sfoara, in final obtinand un pret de $33,000 out of the door (pret final, absolut toate taxele incluse). Si totul cu un imprumut de 3.9% dobanda - deal bun (asta era cu 6 luni inainte sa le explodeze criza financiara in fata). Desi masinile europene sunt mai scumpe, se merita aici sa investesti ele. Totusi la capitolul calitatea constructiei, cele mai bune sunt cele japoneze. Inainte de Audi am avut o 2006 Toyota Corolla - am facut 40k de mile cu ea fara nici o interventie majora la motor - am schimbat uleiul si-am pus benzina. Singurele modificari au fost ca am pus eu din proprie dorinta un filtru de aer K&N si am schimbat bujiile cu ceva mai performante pentru 1-2 CP mai mult (sa zicem ca i-am obtinut, de dragu' conversatiei). Nu am vrut masina japoneza pentru ca nici un fabricant nu oferea tractiune AWD pe baza de torsen cu cutie manuala. Mai toate modelele cu tractiune AWD sunt pe baza de tractiune controlata electronic cu diferential cu alunecare limitata (ceea ce inseamna ceva procente de pierdere putere) + ca nici una nu vine cu cutie manuala. Daca vrei preturi exacte, spune ce anume te-ar interesa si ma duc sa ma uit. Punerea in practica cu adusu' in Romania e alta poveste, desi se poate face - am un prieten care a trimis un Q7 si-un BMX X5.
Ma mir ca nu se gasesc carlige in State, mai ales ca acolo sunt amatori de tras rulote dupa ei si nu cred ca au pierdut-o vreunu pe drum. Asteptam prezentarea.
Carlige se gasesc, sigur, dar concepute de handicapati. Dupa cum am mai zis, diamantele ingineriei americane a fatat un trailer hitch care se conecteaza de "oala" roatei de rezerva. Aveti exemplu aici: http://www.etrailer.com/p-11164.htm Uitati-va la lonjeroanele verticale si va dati seama de ce-s mai mult decat nedumerit de ce-a putut sa le fete mintea. Iar cand intreb in stanga si in dreapta colegi, cunoscuti americani, cum sa fac sa gasesc un carlig de remorcare pentru masina mea sau cum sa-l adaptez pe cel european, primesc intrebari si sprancene ridicate in loc de raspunsuri: cum sa pui asa ceva pe audi? unibody-ul n-o sa reziste; drive-train-ul se duce draq; nu e elegant; si cine mai stie ce motive. E peste putiinta mea de intelegere cum de gandesc asa. Ba mai primesc si raspunsuri in doi peri: if you wanna tow crap around, why don't buy a ford beater?! Cand incerc sa vin cu argumente, uite, in Europa tot poporu' are cate un carilg de remorcare si daca soferul are grija cum conduce masina aia va avea viata lunga. Cand aud argumente din astea ridica din umeri, schimba subiectu' sau revin la laitmotivu' initial: audi nu e masina cu care sa tractezi. M-am si certat cu un dobitoc pe unu' din forumurile americane. Aveti linku' aici sa va distrati. dmfan016 e tare, merita medalie de imbecil. http://www.audiforums.com/forum/showthread.php?t=120436
Buna ziua As dori sa stiu daca a montat cineva carlig de remorcare pe audi a4 b8 mai precis ma intereseaza partea electrica. am gasit kit de instalatie electrica la o firma din romania si nu stiu daca functioneaza sau numai pe original?
Nu stiu cat de mult va ajuta informatia mea, insa in Scandinavia sunt foarte laudate firmele astea doua Westfalia si Thule. Ambele vin cu instructiuni de montare si accesorii complete. Preturile le impartiti la 9 si va da costul in Euro. Daca vreti sa va comandati de acolo desi cred ca sunt si in Romania, va pot ajuta cu traducera http://dragkrokskungen.se/audi/a4-sedan/2007-b8/
Multumesc de informatie. Am achizitionat un carlig e remorcare original de pe un a4,am luat si calculatorul ,am facut schita instalatiei electrice. Maine le montez sus si mai ramane de codat pe masina asta nu stiu sper sa reusec.
Salutare! La ce se foloseste priza cu 13 pini? Este prima masina la care am vazut o astfel de priza, iar la remorca am stecher cu 7 pini.
Tot la carlig. Sunt mai multe modele de carlig cu diferite prize: cu 7 pini sau 13 pini. Ca sa legi o rulota sau altceva la masina ta si acel ceva care il tractezi are stecher tata/mama cu 7 pini iti trebuie un adaptor ca sa il conectezi la carligul masinii tale.
Carlig / Trailer / montare + electric Salut Astazi am dat jos un carlig + partea electrica de pe o masina si am montat pe masina mea . Problema este ca am lasat conectorul rosu ( 6Q0972883 ) care alimenteaza modulul , find legat de cablurile respective Modulul il am (8K0907383 E) precum si conectorul ( 6Q0937713) cablat care merge spre priza carligului. Cunoasteti pe cineva care se pricepe la partea electrica ( in Timisoara ) ? Cu adaptarea VCDS ma descurc. Trailer Control Unit Module : 8K0907383 E Atasez mai jos niste poze pentru a putea fi mai bine inteles. http://i.imgur.com/yyiSJHC.jpg?1 Mersi.
Va salut! Am un Audi A4 2013,ce carlig mi-ar trebuii?? Un cod mi-ar fi de folos!! Am toata instalatia dar nu stiu ce carlig imi trebuie....Va multumesc!
Bună seara. O întrebare . Am găsit un cârlig de remorcare+modul care a fost demontat de pe audi a4 2009 varianta "berlina" , acest cârlig se potrivește și pe "break" ?